U-rip 03.11.2005 09:53:45 | |
---|
Tietääköhän kukaan mistä Suomessa saa Danmarin nuijia ostettua? aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
Simbe 03.11.2005 14:44:52 | |
---|
Tietääköhän kukaan mistä Suomessa saa Danmarin nuijia ostettua? Soitinlaineelta kerran kyselin, että tilaisivatko. "Ei me kyllä nyt oteta hyllyyn..." Pari kk myöhemmin siellä sitten killui melkein koko valikoima. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga! |
wavelength 03.11.2005 19:24:28 | |
---|
Soitinlaineelta kerran kyselin, että tilaisivatko. -- Velmuja penteleitä! Pimeässä on parempi hiihtää. |
Simbe 03.11.2005 23:18:53 | |
---|
Velmuja penteleitä! Niinpä, siinä ajassa sitten sorvailin, petsailin ja lakkailin itse pro markin kuutionuijista omat keltakuultoiset customnuijat. Muistuttavat hyvin läheisesti Danmarin Tommy Aldridge -signature nuijia, mitä silloin piti tilata. Pitkä varsi ja sipulin muotoinen pää. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga! |
U-rip 04.11.2005 11:13:37 | |
---|
Tietääköhän kukaan mistä Suomessa saa Danmarin nuijia ostettua? Itse omaan viestiini vastaten: Näyttäispä siltä että SMI-Music myy danmarin kamppeita... aina en tiedä, mistä minä pidän
Bacchus 04.11.2005 12:04:57 | |
---|
Itse omaan viestiini vastaten: Näyttäispä siltä että SMI-Music myy danmarin kamppeita... Millaista nuijaa olit ajatellut? Itsekin olen tässä etsimässä uusia nuijia speduihin, jotkut melko raskaat miellyttäisi esim. DW:n tyyliin. Jag är en hund |
HeavyMachinery 04.11.2005 12:31:19 | |
---|
Millaista nuijaa olit ajatellut? Itsekin olen tässä etsimässä uusia nuijia speduihin, jotkut melko raskaat miellyttäisi esim. DW:n tyyliin. Mulla ois eliminaattorinnuijat ylimääräiset :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
U-rip 04.11.2005 16:56:52 | |
---|
Millaista nuijaa olit ajatellut? Itsekin olen tässä etsimässä uusia nuijia speduihin, jotkut melko raskaat miellyttäisi esim. DW:n tyyliin. Mielessä on pyörinyt ne classic punaiset pyöreät nuijat aina en tiedä, mistä minä pidän
kattila 04.11.2005 18:32:03 | |
---|
Tässähän päästään sopivasti offtopikkiin. Mullaki olis haussa uudet nuijat, mutta enpähän tiedä minkälaista haluaisin. Raskasta vai kevyttä? Materiaali ajattelin puuta tai muovia. Axista, Tamaa, DW:tä, sonoria, yms. kaikkea on, mutta kaikkia ei pääse kunnolla testaamaan. Olen myös katsellut noita Danmarin puunuijia, mutta mistä niitä lähtisi hankkimaan. Toiset mitkä löysin olivat Vaterin puiset nuijat, joita myy DLX, mutten tiedä minkä kokoisia ja mihin tarkoitukseen ne nuijat ovat. MegaMan Club #008 - Spark Man |