-unski- 02.11.2005 20:34:25 | |
---|
|
LumPus 02.11.2005 20:36:17 | |
---|
Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
-unski- 02.11.2005 20:39:29 | |
---|
Tarkennan vielä, että sopiiko sähkörumpuihin? Niissä ei ole verkko kalvoa. |
Youni 02.11.2005 20:41:58 | |
---|
Tarkennan vielä, että sopiiko sähkörumpuihin? Niissä ei ole verkko kalvoa. Varmasti aivan yhtä hyvin kuin muutkin kapulat. Itse en Weckleistä tykkää, hieman liian paksut. Puutipit menivät myös mössöksi nopeasti. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
rm_wispila 03.11.2005 16:24:35 | |
---|
Varmasti aivan yhtä hyvin kuin muutkin kapulat. Itse en Weckleistä tykkää, hieman liian paksut. Puutipit menivät myös mössöksi nopeasti. Pysyykö tuollaiset nylontipit kiinni kapuloissa ? Omat kokemukset jäivät tuollaisilla aikoinaan lyhyeen, koska ne tipit lenteli minne sattui. Muutaman hyvin nopeasti tuhoutuneen kapulaparin jälkeen ei ole tullut mieleenkään, että hankkisi tuollaisia vaan ihan perinteisiä kokopuisia. Topicista kuitenkin heräsi ajatus, että voisiko noi olla kehittyneet sitten takavuosien, koska niitä siis jotkut edelleen ostavat. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Legatus 03.11.2005 16:47:23 | |
---|
Pysyykö tuollaiset nylontipit kiinni kapuloissa ? Omat kokemukset jäivät tuollaisilla aikoinaan lyhyeen, koska ne tipit lenteli minne sattui. Muutaman hyvin nopeasti tuhoutuneen kapulaparin jälkeen ei ole tullut mieleenkään, että hankkisi tuollaisia vaan ihan perinteisiä kokopuisia. Topicista kuitenkin heräsi ajatus, että voisiko noi olla kehittyneet sitten takavuosien, koska niitä siis jotkut edelleen ostavat. Kyllähän ne ntipit on pysyny mulla ja merkki on pro mark 5a:t. Liian ohuet naulat mun isoille käsille joten oli tuskaa soittaa. |
Skymningen 03.11.2005 18:34:37 | |
---|
Pysyykö tuollaiset nylontipit kiinni kapuloissa ? Ja kuinka ne kestää? Kuluuko ne yhtä pahasti kuin puiset tai miten ne kuluu? Puutipeissä ärsyttää se kun ne rupee tikkuuntumaan jonka seurauksena peltisaundi muuttuu pehmeeksi ja muuta epämukavaa.. |
wavelength 03.11.2005 19:23:14 | |
---|
Ja kuinka ne kestää? Kuluuko ne yhtä pahasti kuin puiset tai ne kuluu? Puutipeissä ärsyttää se kun ne rupee tikkuuntumaan jonka seurauksena peltisaundi muuttuu pehmeeksi ja muuta epämukavaa.. Itse olen käyttänyt kaksia nylonpäisiä kapuloita, molemmat Pro Markin eri malleja. En havainnut rankan hakkaamisenkaan -- olin aloittelija, ja minulla oli huono tekniikka -- aiheuttavan minkäänlaista kulumista itse nupissa. Irtihän se pentele lopulta lähti, eikä edes itse kapulaan ollut tullut pahoja rispaantumia. Omani saattoi tietysti olla maanantaikappale, vaikkakin kapulan puinen pää, johon nylonnuppi oli liimattu, oli erittäin arveluttavan muotoinen nupin kiinnipysymisen kannalta. Pimeässä on parempi hiihtää. |
polytoximaniac 04.11.2005 00:37:12 | |
---|
Ja kuinka ne kestää? Kuluuko ne yhtä pahasti kuin puiset tai ne kuluu? Puutipeissä ärsyttää se kun ne rupee tikkuuntumaan jonka seurauksena peltisaundi muuttuu pehmeeksi ja muuta epämukavaa.. Mulla ollut käytössä juuri tuollaiset nylonpäiset tikut jo hyvän aikaa kun kyllästyin hajoileviin puupäihin.. Merkki on kylläkin Pro-Mark, joten en noista Viceistä osaa sanoa.. Pro:t kestävät tosi hyvin.. Keppi menee ennemmin poikki ku nuppi halkeaa/lähtee irti :) Tosin puupäisistä lähtee ainakin peltiin lyödessä aikasta erilainen saundi, nyloneilla korostuu "pingi" jonkun verran.. Makuasioita jälleen.. :) Mosh your ass off!!! |
Danko 04.11.2005 09:47:14 | |
---|
Puutipeissä ärsyttää se kun ne rupee tikkuuntumaan jonka seurauksena peltisaundi muuttuu pehmeeksi ja muuta epämukavaa.. Wecklin puutippisissä kävi mulle noin. Lisäks punaista väriä irtosi valkoiseen virvelinkalvoon kanttilyöntiä soittaessa. (: Pro-Markin TX379N:n toinen nuppi ei irronnut, mutta alkoi pyöriä paikallaan (tekee muuten soittotatsista aika ikävän!). Irti vaan ja kontaktiliimalla paikalleen. if you see a british pop star behavi badly he is friends with charlie. charlies an arsehole. a lot of people talk and write shit. they know charlie. |
rm_wispila 04.11.2005 11:29:25 | |
---|
Siis ProMarkeissa pysyy vai ei pysy kiinni? Rispaantuminen on pieni murhe verrattuna siihen, että tippi lentää jo toisissa reeneissä basistia nenään. Tämän vuoksi en ole senkoommin noita kokeillut. Kysyin kuitenkin, josko tuo laatu olisi kehittynyt jo sille asteelle, ettei tarttis itte liimailla joka välissä... Soundihan on joka tapauksessa hieman erilainen. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Danko 04.11.2005 12:04:10 | |
---|
Siis ProMarkeissa pysyy vai ei pysy kiinni? Definitely maybe. Mulla on muutamat parit noita ollut ja tosiaan vaan yhdessä on esiintynyt tuo nupin pysymisongelma. if you see a british pop star behavi badly he is friends with charlie. charlies an arsehole. a lot of people talk and write shit. they know charlie. |
Marazo 04.11.2005 14:01:58 | |
---|
Siis ProMarkeissa pysyy vai ei pysy kiinni? Mulla ainakin on pysynyt hyvin paikoillaan. Kolme paria on ollut ja kaikista on kapula katkennut normaalin ikääntymisen myötä, ei ole tippien kanssa ollut mitään ongelmia. |
kampela 04.11.2005 14:10:18 | |
---|
Rispaantuminen on pieni murhe verrattuna siihen, että tippi lentää jo toisissa reeneissä basistia nenään. Enpä tiedä.. Peruna kerrallaan.. |