Aihe: symbaaleja hankkimassa, tarvitsen apua!
1
Jomped
02.11.2005 08:26:28

tässä uusia symbaaleja olen hankkimassa, ride, crash, 2x splash, china. mitkä merkit olisivat kohtuun halpoja ja kannattavia ostaa..? kuulin kaverilta että Magic -merkkiset symbaalit ovat valtavan halpoja esim. ride oli alle 60e uutena saksasta ja spashit alle 20e, onko teillä kokemuksia/tietoa kyseisestä Magic merkistä..?
wavelength
02.11.2005 08:40:11

Magic = shit.

Jos haluat halpaa ja kohtuullisen hyvää, suosittelisin tutustumaan Staggin pelteihin, ja Wuhanin chinoihin. Noissa merkeissä pellit ovat hyvin yksilöllisiä, joten kokeilu ennen ostamista on suorastaan välttämätöntä.
Pimeässä on parempi hiihtää.
AP
02.11.2005 10:13:09
Tai vielä parempaa, älä pyrikään hankkimaan koko pakettia kerralla. Ensin vaikka yksi crash ja ride ja sitten vaikka puolen vuoden päästä säästämisen jälkeen lisää tavaraa.
Näin voit ostaa kerralla kunnollista tavaraa. Myös käytettyjen valikoimat kannattaa tarkistaa.
K100 #7 Ärlä #011
Bacchus
02.11.2005 10:23:19
Magic = shit.

Jos haluat halpaa ja kohtuullisen hyvää, suosittelisin tutustumaan Staggin pelteihin, ja Wuhanin chinoihin. Noissa merkeissä pellit ovat hyvin yksilöllisiä, joten kokeilu ennen ostamista on suorastaan välttämätöntä.

Tätä suosittelen itsekin. Paisteen 302:siin ja kaiken maailman Magic-paskaan ei kannata käsiään upottaa. Voin luvata että ärsyttää jälkikäteen.
Jag är en hund
HCW
02.11.2005 11:11:43
Köyhällä ei ole vara ostaa paskaa (äiti sanoo niin). Jos olet enemmänkin vakavissasi harrastuksesi kanssa, osta kerralla hyvää. Itsekin kun joskus olin ostamassa kahta uutta rässiä mietin halpoja vaihtoehtoja. Lopulta sijoitin Zildjanin K-sarjan rässeihin eikä kaduta.
Rek-tum-ta-ka-tum!
fox
02.11.2005 11:28:21

Köyhällä ei ole vara ostaa paskaa (äiti sanoo niin)..

Juu, vanhan kansan salattu viisaus tuo, ja suurelle osalle tuttu. Valitettavasti myös paikkansapitävä.
Kannattaa tosiaan, jos ei oo budjetoinut kun x euroo 4-5 peltiin, tinkiä määrästä ja ostaa vaikka vain 2 peltiä ensin. Muussa tapauksessa tuleekin ostaneeksi pitemmällä aikajänteellä 8-10 peltiä, joista osasta vanhoja (mikäli ovat ehjiä) ei pääse oikein millään eroon. "Itse panostan laatuun" - bassopuolelta lainattu slogan... 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Strumbali
02.11.2005 12:01:29 (muokattu 02.11.2005 13:45:26)
Olen pari kertaa positiivisesti yllättynyt kokeillessani Meinl Classic sarjan symbaaleja. China 18 ja joku crash vaikuttivat yllättävän hyviltä(hintaansa nähden). Tämä on minun mielipide. Joudut todennäköisesti muodostaamaan omasi ajan kanssa ja kokeilemalla symbaaleja. Jo mainitut Stagg ja Wuhan on myös Ok, vaikka jälkimmäinen ei minun settiin oikein sopinut.

Niin ja lisäyksenä, että vilkaise nuo symbaali FAQ:t tuolta aiheosastolta. Siellä on tietua, että heikottaa...
Mutuahan tämä.
hollmi-5
02.11.2005 12:58:25
Käytettyjä metsästämään neuvoisin minäkin. Lähes puoleen hintaan saa laatupeltejä käytettynä. Silloin liikutaan keskihintaluokassa uusien osalta. Onhan pro-pelti aina pro. Vaikka käytettynäkin.
Mika Hollström
DimensionZ
02.11.2005 17:38:08

Onhan pro-pelti aina pro. Vaikka käytettynäkin.

Lisäksi usein hyvät pellit vaan parantuvat iän ja soittamisen myötä.
''He jumped right out of a building!!''
Klooni
02.11.2005 20:31:15 (muokattu 02.11.2005 20:31:36)
Komppaan (hahah) muita täällä osta mielummin vähemmän hyvää kuin enemmän huonoa ...

Onhan se kivaa harrastuksen alkuvaiheessa kun on X +2 peltiä joita saa mättää, tuntee itsensä ihan "Pro ukoksi" mutta hyvinkin pian törmää siihen että huono pelti kuullostaa pahalta.

Hyviä käytettyjäkin tosiaan voi löytää ja uuttahan saa kaupasta, sitäpaitsi nykyään noi todella hyvätkin pellit alkaa olla ihan ihmisten hinnoissa Zildijaniakin saa jopa edullisesti.
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna ! www.klooni.net
dictatorsh*t
02.11.2005 22:06:02
Lisäksi usein hyvät pellit vaan parantuvat iän ja soittamisen myötä.

Mulle soitonopettaja sanoi joskus: "Mitä paskaisempi, sitä jazzimpi."
Omat Avedikset melkein vihreät päältä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)