Aihe: Tuplan polkemisestako ei muka ole hyötyä?
1
Funai
19.11.2005 18:14:40
Penskana terkkaritäti aina ihmetteli, kun kävelin jalkaterät noin 40 asteen kulmassa ulospäin. Äsken huomasin, että kahden vuoden rumpaloinnin jälkeen kävelen jalkaterät suoraan eteenpäin. Mielenkiintoista sinänsä.
Legatus
19.11.2005 18:22:11
Penskana terkkaritäti aina ihmetteli, kun kävelin jalkaterät noin 40 asteen kulmassa ulospäin. Äsken huomasin, että kahden vuoden rumpaloinnin jälkeen kävelen jalkaterät suoraan eteenpäin. Mielenkiintoista sinänsä.

Vai näyttääkö se oma tyyli vaan oikeelta? No mutta sehän mukava jos hyötyä on :)
Janne pentele!!!!!!!
Hulfok
21.11.2005 11:39:03
Ja mä juoksin tänä vuonna ennemmän coopperin-testissä kuin viime vuonna:)
kampela
21.11.2005 15:34:39

Ja mä juoksin tänä vuonna ennemmän coopperin-testissä kuin viime vuonna:)

Niinpä, mut mä juoksen sen yhellä jalalla ;)
Peruna kerrallaan..
Nolte
21.11.2005 16:52:31
Niinpä, mut mä juoksen sen yhellä jalalla ;)

Mitäs tuossa nyt on, mie heitän keihästäkin yhellä kädellä.
Hyvät rummut, huono soittaja!
rbt
22.11.2005 11:38:33
Mitäs tuossa nyt on, mie heitän keihästäkin yhellä kädellä.

Kenen käsi ja kuinka pitkälle se käsi lentää?
Rumpu-ukko
22.11.2005 11:47:25
Keihästäkin lisäksi yhdellä kädellä voi viskellä keihästyynyä tai keihäslakanaa. Vaihtelua nääs.
rm_wispila
22.11.2005 11:47:54

Todellakin mielenkiintoista.
Olisin voinut vaikka lyödä vetoa, että asia menisi täysin päinvastoin.
Ikänsä tuplilla jyystänyt rock-veteraani kävelisi jalkaterät ulospäin, haarat levällään kuten länkkärileffan sankarit ikään kuukauden ratsastussession jälkeen.
Lisäksi kädet roikkuisivat keskellä, ranteet jatkuvassa pienessä tremolossa...

Toisaalta, sinähän olit "kuin tehty" tuplien taakse, jalkaterätkin siis jo oikeassa asennossa ;) .

Suositteliko se terkkatätsä sulle tuplia ?
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
Hulfok
22.11.2005 11:51:27 (muokattu 22.11.2005 11:52:22)

Nyt kun vähän mietin nii mulla on ollu sama asia... Mulla oli kans pienenä jalkaterät sisäänpäin (tosin lievästi). Nykyään parin vuoden polkemisen jälkeen jalkaterät on miehekkäästi ulospäin:) Vaikuttaakohan se tekniikka tähänkin?

Edit: typo
wavelength
22.11.2005 15:37:31

-- Ikänsä tuplilla jyystänyt rock-veteraani kävelisi jalkaterät ulospäin, haarat levällään kuten länkkärileffan sankarit ikään kuukauden ratsastussession jälkeen. --

Toisaalta, sinähän olit "kuin tehty" tuplien taakse, jalkaterätkin siis jo oikeassa asennossa ;)

Panee ihmettelemään miten pystyt ylipäätään soittamaan rumpuja, jos käsityksesi hyvästä soittoasennosta on tuollainen.
Pimeässä on parempi hiihtää.
rm_wispila
23.11.2005 11:16:18
kuka nyt mistään hyvästä soittoasennosta puhui ;)
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)