pinkfloyd 18.12.2005 12:10:22 | |
---|
Oon nyt katellu paljon Ianin videoo drummerwoldissa ja oon huomannu et se käyttää samaa temppua ku mangini ja rabb. Oonko kattonu ihan väärin vai olisko mun silmissä viel jotain puhtia. haalleluja!! |
juoni 18.12.2005 13:02:35 | |
---|
Oon nyt katellu paljon Ianin videoo drummerwoldissa ja oon huomannu et se käyttää samaa temppua ku mangini ja rabb. Oonko kattonu ihan väärin vai olisko mun silmissä viel jotain puhtia. Luepa tuota "Nopeutta käsiin..."-FAQ:ia. Lahjattomat Treenaa |
moderndrummer88 18.12.2005 15:50:53 | |
---|
oon nyt viime päivät tuota reenaillu, en tosin tiedä tekeekö suuret mestarit sillei miten mä teen, mutta vanteen kautta pompautan sen kapulan, eli yhellä käden nostolla saan aikaan kaksi lyöntiä, ihan kiitettävää vauhtia kulkee mutta ei miltään tremololta kyllä vielä kuulosta Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Epämuusikko 18.12.2005 16:08:10 | |
---|
Käyttöä löytyy... "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
moderndrummer88 18.12.2005 17:55:07 | |
---|
Käyttöä löytyy... aina sillä voi soittokavereita häikäistä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Glenfiddich 18.12.2005 20:14:21 | |
---|
Kyllä ainaki Paice tekee sen juurikin MD88 kuvailemallasi tavalla. Itsekkin olen alkanut tuota reenailemaa, vielä tosin aika huonolla menestyksellä...mitä tollasella sitten ylipäätään tekee? Noh, näyttää kavereille nii ne luulee että oot joku über-rumpali!! :)Nojoo...mielestäni näitä show-juttuja. "Soppii ku ottatukka sialle!" |
wavelength 18.12.2005 22:17:59 | |
---|
Vain todella härskit rumpalit kehtaavat pyöritellä kapulaansa kesken keikan, mutta yhden käden tremolon harjoittaminen yleisön edessä menee jo kyllä aivan överiksi. En tiedä mistä puhun. |
A.R.P. 18.12.2005 22:22:24 | |
---|
Vain todella härskit rumpalit kehtaavat pyöritellä /kapulaansa/ kesken keikan, mutta /yhden käden tremolon/ harjoittaminen yleisön edessä menee jo kyllä aivan överiksi. Hoho. Kunnon showtemppuja. |
wavelength 18.12.2005 22:25:43 | |
---|
Hoho. Kunnon showtemppuja. Juu. Muuan Seppo-niminen muusikko on tämän suuntaista joskus villissä nuoruudessaan harrastanut... En tiedä mistä puhun. |
A.R.P. 18.12.2005 22:27:57 | |
---|
Juu. Muuan Seppo-niminen muusikko on tämän suuntaista joskus villissä nuoruudessaan harrastanut... Mukava kuulla. |
Pänkäle 18.12.2005 23:24:32 | |
---|
Juu. Muuan Seppo-niminen muusikko on tämän suuntaista joskus villissä nuoruudessaan harrastanut... ..Ja taustalla Seppo Hovi runkkasi kusipurkkiin. Ei tässä näköjään ole enää millään mitään väliä
-Rasio |
Glenfiddich 19.12.2005 14:26:15 | |
---|
Hei wavelength, Paicehan käytti tuota mm.Perihelion nimisessä dvd:ssä, rumpusoolo päättyi siihen kun Hra nojasi toiseen kapulaansa, jotta ihmiset selvästi näkivät että mies tosiaankin pärisyttelee vain yhdellä kapulalla..kyllä se siinä toimi,yleisö ainaki oli pähkinöinä! Mut että kesken biisin...ei mitää järkee.... "Soppii ku ottatukka sialle!" |
wavelength 19.12.2005 14:47:03 | |
---|
Glenfiddich, taisit missata pointtini. ;) En tiedä mistä puhun. |
Glenfiddich 19.12.2005 14:50:27 | |
---|
voihan V****! Näin tein:) HOHOOHOOO! Sitä se on ku kuola vaahdoten seuraa muusikoiden.netin rummut osiota....ilmeisesti Paicekaan ei sentään sellaisiin temppuihin ikinä lähtenyt...(ja toivottavasti ei lähde) "Soppii ku ottatukka sialle!" |
Kesukka 19.12.2005 15:54:17 | |
---|
Hei wavelength, Paicehan käytti tuota mm.Perihelion nimisessä dvd:ssä, rumpusoolo päättyi siihen kun Hra nojasi toiseen kapulaansa, jotta ihmiset selvästi näkivät että mies tosiaankin pärisyttelee vain yhdellä kapulalla..kyllä se siinä toimi,yleisö ainaki oli pähkinöinä! Mut että kesken biisin...ei mitää järkee.... Def Leppardin Rick Allen tekee kaikki temput yhdellä kädellä. Ei sen takia, että se olisi hienoa vaan sen vuoksi, ettei ole vaihtoehtoa. Vanhassa vara parempi |
greatfeelgreat 22.12.2005 12:51:00 (muokattu 22.12.2005 12:52:32) | |
---|
No tuota, jos unohdetaan nyt toi show-juttu ja aatellaan niinku järjellä, niin eikös tollaisesta jutusta ole hyötyä kuitenkin.. Itse olen treenannut one handed rollin kumpaankin käteen ja kyllä se on helpoin tapa tuottaa nopeita juttuja. Lisäksi se ei vaadi fysiikkaa, koska kapula liikkuu periaatteessa niin vähällä lihastyöllä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tollanen keikalla yhdellä kädellä turruuttelu on vitun tylsän kuulosta. Tai no sama vaikka tekis kahdella kädellä. Mulle ei kyllä toimi visuaalisesti eikä mitenkään muutenkaan. |
Kaneli 22.12.2005 12:55:31 | |
---|
Kyllä ainaki Paice tekee sen juurikin MD88 kuvailemallasi tavalla. Itsekkin olen alkanut tuota reenailemaa, vielä tosin aika huonolla menestyksellä...mitä tollasella sitten ylipäätään tekee? Noh, näyttää kavereille nii ne luulee että oot joku über-rumpali!! :)Nojoo...mielestäni näitä show-juttuja. Nojaa. Esim. Johnny Rabb soveltaa noita kikkoja loistaviin sooloihin ja komppeihin. Niitä ei usko ennen ku näkee. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
ÄM 22.12.2005 13:01:06 | |
---|
Enpä oo tämmösestä ennen kuullu. Pakko yrittää ottaa haltuun, jos vanhalta koiralta vielä onnistuu uudet temput. Mä tuun sitten tänne ruinaamaan apua, jos ei rupea temppu valkenemaan. Katoin muuten Kaneli tota sun omakuvaa hippasen pitkään; on ihan samanlainen hattu ja lasit, kun meidän keikkavaatekokoelmassa ja muutenkin meininki kuvassa on just, että vois olla meidän pasunisti. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Kaneli 22.12.2005 13:03:35 | |
---|
Katoin muuten Kaneli tota sun omakuvaa hippasen pitkään; on ihan samanlainen hattu ja lasit, kun meidän keikkavaatekokoelmassa ja muutenkin meininki kuvassa on just, että vois olla meidän pasunisti. Pasuunat kyl rokkaa ankarasti. Mutta ei, en ole teidän pasunisti. :D "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
2kind 22.12.2005 13:17:33 | |
---|
To see is not as easy as it seems to be. |