![]() 07.01.2006 01:07:01 | |
---|---|
http://www.drummerworld.com/Videos/Drumbassadors.html tästä mä sanoisin jo, että tässä oli meininkiä. mahtavaa! Whatever happens, happens. | |
![]() 07.01.2006 01:15:43 | |
Alku oli hyvinkin jees, mutta sitten tulee taas päätöntä tuplapaskaa. Onko joku muoti että nykyään kaikki "soolot" ovat tollasta tuplaräpellystä "mä vedän nopeemmin kuin sä meiningillä"? More is more. | |
![]() 07.01.2006 01:22:47 | |
http://www.drummerworld.com/Videos/Drumbassadors.html tästä mä sanoisin jo, että tässä oli meininkiä. mahtavaa! Virvelinmatolla scratchailu oli hauskin idea, mitä olen nähnyt näissä pitkään aikaa. Pitäisiköhän hankkia tuollainen minivirveli... Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! | |
![]() 07.01.2006 01:27:01 | |
Virvelinmatolla scratchailu oli hauskin idea, mitä olen nähnyt näissä pitkään aikaa. Pitäisiköhän hankkia tuollainen minivirveli... Sama tuli mieleen, oli aika makean kuuloinen. | |
![]() 07.01.2006 02:01:28 (muokattu 07.01.2006 02:04:04) | |
Alku oli hyvinkin jees, mutta sitten tulee taas päätöntä tuplapaskaa. Onko joku muoti että nykyään kaikki "soolot" ovat tollasta tuplaräpellystä "mä vedän nopeemmin kuin sä meiningillä"? Nämä kaverit ovat _ihan oikeasti_ sitä tasoa, ettei Suomessa ole kellään mitään sanomista teknisessä mielessä. Trust me. Hatunnosto heille siitä. Tämä Drumbassadors-projekti on ihan klinikkahommaa ja molemmat herrat ovat erittäin työllistettyjä ja musikaalisia all-around rumpaleita kotimaassaan. Kannattais ehkä tsekata vaikkapa Modern Drummer Festival Weekend 2003-dvd ja harkita uudestaan tuota "räpellys"-sanan käyttöä. | |
![]() 07.01.2006 02:14:04 (muokattu 07.01.2006 03:02:25) | |
Alku oli hyvinkin jees, mutta sitten tulee taas päätöntä tuplapaskaa. Onko joku muoti että nykyään kaikki "soolot" ovat tollasta tuplaräpellystä "mä vedän nopeemmin kuin sä meiningillä"? ne vetää kahdella jotka vetää ja ne vetää yhdellä jotka vetää mitä siitä marisemaan. ei kumpikaan sen huompi vaihtoehto oo.. btw toi video oli kyl hauska = ) twist twist on jumala | |
![]() 07.01.2006 11:28:58 | |
Nämä kaverit ovat _ihan oikeasti_ sitä tasoa, ettei Suomessa ole kellään mitään sanomista teknisessä mielessä. Trust me. Hatunnosto heille siitä. Tämä Drumbassadors-projekti on ihan klinikkahommaa ja molemmat herrat ovat erittäin työllistettyjä ja musikaalisia all-around rumpaleita kotimaassaan. Kannattais ehkä tsekata vaikkapa Modern Drummer Festival Weekend 2003-dvd ja harkita uudestaan tuota "räpellys"-sanan käyttöä. Joo, hyviä nuo olivat, ei siinä mitään. Kyllä nuo soittaa osaavat, mutta tyyli onkin sitten ihan eri asia. Nykyään tuntuu että lähestulkoon kaikki jätkät vetävät noita "mä vedän nopeemmin kuin sä"-sooloja, ja tulee sellanen fiilis että se taitaa tällähetkellä olla kovasti muotia. Kattelin tässä TUDW-rumpudvd:tä. Don Famulora vetää soolon siinä. Odotin kovaa sooloa, mutta sieltä tuli RLBB-soolo. Ei kovin mielenkiintoinen, varsinkin kun sellasia sooloja on niin paljon. Tuli mieleen tämä soolo: http://www.drummerworld.com/Videos/SheilaEmd2005.html Onko toi porukan mielestä oikeasti hyvä? More is more. | |
![]() 07.01.2006 11:36:35 | |
Joo, hyviä nuo olivat, ei siinä mitään. Kyllä nuo soittaa osaavat, mutta tyyli onkin sitten ihan eri asia. Nykyään tuntuu että lähestulkoon kaikki jätkät vetävät noita "mä vedän nopeemmin kuin sä"-sooloja, ja tulee sellanen fiilis että se taitaa tällähetkellä olla kovasti muotia. Kattelin tässä TUDW-rumpudvd:tä. Don Famulora vetää soolon siinä. Odotin kovaa sooloa, mutta sieltä tuli RLBB-soolo. Ei kovin mielenkiintoinen, varsinkin kun sellasia sooloja on niin paljon. Tuli mieleen tämä soolo: http://www.drummerworld.com/Videos/SheilaEmd2005.html Onko toi porukan mielestä oikeasti hyvä? Ei ole hyvä... Tuommosta ihan turhan päivästä tupla röpellystä! | |
![]() 07.01.2006 11:37:37 | |
Joo, hyviä nuo olivat, ei siinä mitään. Kyllä nuo soittaa osaavat, mutta tyyli onkin sitten ihan eri asia. Nykyään tuntuu että lähestulkoon kaikki jätkät vetävät noita "mä vedän nopeemmin kuin sä"-sooloja, ja tulee sellanen fiilis että se taitaa tällähetkellä olla kovasti muotia. Kattelin tässä TUDW-rumpudvd:tä. Don Famulora vetää soolon siinä. Odotin kovaa sooloa, mutta sieltä tuli RLBB-soolo. Ei kovin mielenkiintoinen, varsinkin kun sellasia sooloja on niin paljon. Tuli mieleen tämä soolo: http://www.drummerworld.com/Videos/SheilaEmd2005.html Onko toi porukan mielestä oikeasti hyvä? Noita miljoona-iskua-kaikkialle-minuutissa -sooloja on kyllä ikävän paljon. Itse pidän enemmän groovavista kompeista, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta nuo rlbb-pätkät ovat suht tylsiä. Tuossa drumbassador-pätkässä kuitenkin oli munsta huomattavan paljon enemmän ideaa, ja muuten siitä tykkäilinkin, mutta se rlbb-osuus hiukan latisti kokonaisuutta. Tuo Sheila E:n soolo on mielestäni tylsä. Ja muuten, se kirjoitetaan Dom Famularo :). Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. | |
![]() 07.01.2006 11:52:08 (muokattu 07.01.2006 11:54:00) | |
Nämä kaverit ovat _ihan oikeasti_ sitä tasoa, ettei Suomessa ole kellään mitään sanomista teknisessä mielessä. Trust me. Hatunnosto heille siitä. Tämä Drumbassadors-projekti on ihan klinikkahommaa ja molemmat herrat ovat erittäin työllistettyjä ja musikaalisia all-around rumpaleita kotimaassaan. Kannattais ehkä tsekata vaikkapa Modern Drummer Festival Weekend 2003-dvd ja harkita uudestaan tuota "räpellys"-sanan käyttöä. Sen vaikutelman noista kyllä sai, että kaikki taittuu. Alku oli hyvinkin jees, mutta sitten tulee taas päätöntä tuplapaskaa. Onko joku muoti että nykyään kaikki "soolot" ovat tollasta tuplaräpellystä "mä vedän nopeemmin kuin sä meiningillä"? ...sanoo jätkä jonka allekirjoitus on "More is more" "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks | |
![]() 07.01.2006 12:06:03 | |
Virvelinmatolla scratchailu oli hauskin idea, mitä olen nähnyt näissä pitkään aikaa. Pitäisiköhän hankkia tuollainen minivirveli... höh tuohan nyt on jo vanha juttu. Ite hoksasin sen pori jazzeilla oisko ollu 2001? siel jonku bändin, jonka nimeä en kuollaksenikaan muista, rumpali teki noin. | |
![]() 07.01.2006 13:11:31 | |
Tämä on myös hyvä. http://www.drummerworld.com/Videos/gaddwecklcolaiuta3.html 'M.net + Sarkasmin tapaista - Hymiö = Viha' | |
![]() 07.01.2006 13:27:15 | |
Tänne kun hotlinkkaa jonkun rumpujamittelupätkän niin aina on joku suuna ja päänä huutamassa että "vetäis stedii kasibiittii - liikaa pärpätystä". Esiintyjät esiintyy yleensä yleisölle ja valitettavasti tuo tuplabasarin tikkaaminen on se joka nostaa perusihmisen persiin penkistä ja kädet alkaa taputtamaan. Meitä on moneen veneeseen, toinen tykkää basaritulesta, toinen groovesoitosta. Yleensähän näissä videoissa on molempia. Missä vika? :D ... mun mielestä tota Drummerworldiä pystyy selaamaan ihan itsekseenkin ja ko. mestaan pointtaavat linkit voisi jemmata yhteen threadiin. Enkä tarkoita FAQ:ia. (noista FAQ:ista sais yhdistellä pari - Symbaalit & Meinl-symbaalit & Stagg -symbaalit - puoli ruutua täynnä FAQ:ta 1280x1024 paneelilla). http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif | |
![]() 07.01.2006 13:33:12 | |
... mun mielestä tota Drummerworldiä pystyy selaamaan ihan itsekseenkin ja ko. mestaan pointtaavat linkit voisi jemmata yhteen threadiin. Enkä tarkoita FAQ:ia. Olen samaa mieltä. Itse asiassa tämmöinen Drummerworld-videolinkkiketju taisikin olla jossain... Ai niin: http://www.drummerworld.com/drummervideo.html En tiedä mistä puhun. | |
![]() 07.01.2006 13:41:47 | |
Hö, ihan ihme kilkuttelua, oisivat ees soittanu jotain. :) Vai mitä, onko se niin että kunhan on tarpeeksi hyvä niin ei edes tarvitse enää soittaa, kunhan vaan näppäilee. Simpson, eh? | |
![]() 07.01.2006 13:57:00 | |
Nämä kaverit ovat _ihan oikeasti_ sitä tasoa, ettei Suomessa ole kellään mitään sanomista teknisessä mielessä. Trust me. Hatunnosto heille siitä. Tämä Drumbassadors-projekti on ihan klinikkahommaa ja molemmat herrat ovat erittäin työllistettyjä ja musikaalisia all-around rumpaleita kotimaassaan. Kannattais ehkä tsekata vaikkapa Modern Drummer Festival Weekend 2003-dvd ja harkita uudestaan tuota "räpellys"-sanan käyttöä. Kattelin myös joskus tuon MD weekendin missä ko. kaverit vetelivät. Tuplaplörötystäkin on mutta myös todella musikkillista soittoa myös ja toimii kimpassa P....leen hienosti. Tekniikkaa,dynamiikkaa,musiikillista Jos en väärin muista niin se 16-biitti (toinen kavereista "sooloilee" päälle), Istuu ja groovaa kuin hirvi kiimassa=) Emmääossaa......... | |
![]() 07.01.2006 14:09:13 | |
Ei vaan, osaa kai äijät soittaa, minuun ei vaan pure tuollainen kumma soitto. Kunnolla pitää soittaa, tatsilla, nääs. Simpson, eh? | |
![]() 07.01.2006 14:35:41 | |
Kattelin myös joskus tuon MD weekendin missä ko. kaverit vetelivät. Tuplaplörötystäkin on mutta myös todella musikkillista soittoa myös ja toimii kimpassa P....leen hienosti. Tekniikkaa,dynamiikkaa,musiikillista Jos en väärin muista niin se 16-biitti (toinen kavereista "sooloilee" päälle), Istuu ja groovaa kuin hirvi kiimassa=) Nykykunto on mielestäni vielä kovempi kuin tuolla dvd:llä. Vaikka kovasti julistivat vielä tuolloin, että "we don't need no melody or harmony", niin nykyään setissä on biisejä joissa äijät laulaa kuoro-osuudet (jonkun plugarin tms. läpi) eikä soitto kärsi pätkääkään. | |
![]() 07.01.2006 14:40:15 | |
Tuli mieleen tämä soolo: http://www.drummerworld.com/Videos/SheilaEmd2005.html Onko toi porukan mielestä oikeasti hyvä? Mun mielestä porukka tulkitsee tota sooloa ehkä jotenkin väärin. Ei toi mun mielestä mikään äärimmäisen hyvä ole, mutta ei kai tossa nyt mitään hirveän taiteellista juttua ole haettukaan, vaan enemmän show meininkiä yleisölle. Toi armoton räpellys/tykitys on hyvää vastapainoa pehmeälle laululle. Mun mielestä toi soolopätkä ei toimisi läheskään niin hyvin, jos tohon väliin olisi alettu kehittelemään jotain musikaalista juttua. Olisihan ton vähän tyylikkääminkin voinut soittaa, mutta mun mielestä toi sheila saa tossa ihan hyvin ideansa perille, joka on ennemminkin hauskan pito ja yleisön viihdyttäminen. Ja ihan hyvin se siinä tuntuu onnistuvan kun kuuntelee yleisön reaktioita. Oon kyllä siinä samaa mieltä, että rumpusoolot tuppaa oleen turhan usein pelkkiä tekniikkaharjoituksia, mutta kuitenkin tähän tilanteeseen mun mielestä toi homma toimii hyvin. | |
![]() 07.01.2006 20:58:17 | |
...sanoo jätkä jonka allekirjoitus on "More is more" Niinhän se on. Se onkin sitten aivan toinen asia että onko "more" hyvä asia. More is more. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)