Aihe: Miten perustelit settisi itsellesi?
1 2 3 4
Alvin
09.01.2006 17:25:00
Tällainen kysymys heräsi.
Elikkä miten perustelit itsellesi uuden setin ostovaiheessa, että minä tarvitsen juuri tämän setin vanhan tilalle ja ovatko perustelut olleet lopulta oikeat esim.
onko soitto sitten ollut uutuudenviehätyksen jälkeen mukavampaa/helpompaa soundit parempia yms.
Rupesin tällaista miettimään, koska itsellä olisi kuume ostaa uusi setti ja mutta en itse ole vielä saanut itselleni perusteltua vaihtoa tarpeeksi hyvin että lähtisin kauppoja tekemään.
Keppikeksi
09.01.2006 17:27:58
Miksi sitä nyt perustella pitää? Ei kai se nyt myyjää välttämättä kiinnosta miksi joku settiään vaihtaa.

Paitsi jos vanhemmille pitää perustella niin kyllä sitten pitää suunnitella ja hyvin. ;) Saa minullekin vinkkejä silloin antaa. :D

Nimim. Äiti ei tykännyt ideasta että hankkisin Taman Starclassicit
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Youni
09.01.2006 17:36:42
Miksi sitä nyt perustella pitää? Ei kai se nyt myyjää välttämättä kiinnosta miksi joku settiään vaihtaa.

Aloitusviestissä lukee perustella itselleen.

Kyllä on soitto ja innostus uuden setin myötä aikanaan noussut uudelle tasolle. Ja Cabrioita kehtaa keikallakin näyttää ennemmin kuin New Soundeja.

Perustelin uuden setin hankintaa aikanaan itselleni paremmilla saundeilla ja paremmalla hardwarella, nämä odotukset Cabriat ovat kyllä lunastaneet.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Legatus
09.01.2006 17:44:05
Perustelin uuden setin hankintaa aikanaan itselleni paremmilla saundeilla ja paremmalla hardwarella, nämä odotukset Tamat ovat kyllä lunastaneet.
Roddy on jumala!!
Keppikeksi
09.01.2006 17:55:05
Aloitusviestissä lukee perustella itselleen.

Anteeksi. Opettelen tästä lähtien lukemaan. :)
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Nolte
09.01.2006 18:05:20
Aika hyvä kysymys. Itse taisin perustella halpissetin vaihtamista pro-settiin ainakin sillä, että hyvissä rummuissa rahat ovat turvassa. Saa omansa pois - ainakin kutakuinkin - jos harrastus lopahtaa. Harrastuksen säilyminen mielenkiintoisena oli mielessä myös, koska hyvillä soundeilla soitteleminen on paaaaaljon kivempaa. Juuri tämän nimenomaisen setin ostamista en muistaakseni perustellut itselleni mitenkään. No, ehkä sillä, että kyseessä on arvostettu merkki/malli, jolloin ostos on ns. turvallinen.
Hyvät rummut, huono soittaja!
wavelength
09.01.2006 18:08:08

Perustelin ensimmäisen settini laajuutta (neljä tomia & tuplapedaali) sillä, että tosi kovilla rumpaleilla (=Portnoy) on kanssa tosi monta tomia ja tuplabassarit. Kun järki tuli mukaan kuvioihin, tuplat ja neljäs tomi poistuivat käytöstä. Nyt suunnitelmissa on moposetti, jossa on hyvät soundit ja jolla pystyy heittämään keikan kuin keikan.

Nimim. Kumut kotiin kannu kerrallaan. :)
En tiedä mistä puhun.
Legatus
09.01.2006 18:13:56
Nimim. Kumut kotiin kannu kerrallaan. :)

Ja koko setti on kasassa vuonna 2007
Roddy on jumala!!
LaKu
09.01.2006 18:14:17
Päätös on kypsynyt tässä viimeisen puolen vuoden aikana, haluan Pearlin Masterworksit ja ne myös tilaan. Perustelut? Täällä eletään vaan kerran :)
Pearl Masterworks-setti tähtäimessä...
wavelength
09.01.2006 18:16:06

Ja koko setti on kasassa vuonna 2007

Jos silloinkaan. :D
En tiedä mistä puhun.
harzza1
09.01.2006 18:17:49
Päätös on kypsynyt tässä viimeisen puolen vuoden aikana, haluan Pearlin Masterworksit ja ne myös tilaan. Perustelut? Täällä eletään vaan kerran :)

kieltämättä hyvä perustelu. joutuu vaan odottelee kohtuu kauan, mut tottakai se on sen väärti :)
Deino
09.01.2006 18:18:54

Jos nykyinen setti on paska?
'M.net + Sarkasmin tapaista - Hymiö = Viha'
Roberto
09.01.2006 18:34:48

Beverley, 60-luku, 1000 mk.

Riitti perusteluiksi.
Shitmanek
09.01.2006 18:45:54
Edellinen setti oli susipaska ja näillä aion pärjätä useamman vuoden ennen kuin hankin jotkut malliston kärkipäässä olevat rummut.
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
Niskamies
09.01.2006 19:11:10
Mä mitään perustele. Antaa mennä vaan!
More is more.
Niq
09.01.2006 19:21:40

Perustelin uuden setin hankintaa aikanaan itselleni paremmilla saundeilla ja paremmalla hardwarella, nämä odotukset Tamat ovat kyllä lunastaneet.
"I have a cunning plan" -Baldrick
hollmi-5
09.01.2006 19:32:05
Ei niitä enää oikein ole pystynyt muulla perustelemaan kuin sillä, että tuollaiset olisi kiva olla. Pitemmän aikaa minulla on ollut useita settejä kerrallaan. Yleensä ne ovat saaneet sitten vaihtua yksi kerrallaan uuden tieltä. Yksi setti keikkabussissa, yksi treenikämpillä, yksi kotona, yksi varastossa, yksi matkahuollossa ;-) Tauti on vaimon mielestä jo liian pitkällä, mutta lääkkeeksi näyttää kelpaavan vain rumpujen kanssa touhuaminen.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
gh n
09.01.2006 19:37:28
Olen päättänyt että kun/jos pääsen joskus hyvään palkkatyöhön (olen nyt opiskelija) ostan kerralla jonkun hyvän setin. Siis jos innostusta vielä silloin on. Eipä se enempää kaipaa perusteluja kun ei viittisi 10 vuotta soittaa keskitason rummuilla..
..Päärynäjuoma on parasta huumetta..
Sa(n)kari
09.01.2006 20:07:15
Enpä oikein mitenkään. Nyt kun on tuo uusi setti (Superstar) ollu muutaman kuukauden, niin oon alkanut miettimään että oisko kuitenkin pitäny katella vähän aikaa, ja ostaa joku pienempi mutta laadukkaampi setti käytettynä. Tuskin noista enää saa läheskään ovh:ta pois, jos möis.

Jatkossa jos/kun töihin pääsen, aion ehkä harkita edellämainittua toimenpidettä. Ei se määrä vaan se laatu. Kunhan nyt ensin sais sisäänsoitettua nuo nykyiset.
Simpson, eh?
tuplapedaali
09.01.2006 20:17:16

Paitsi jos vanhemmille pitää perustella niin kyllä sitten pitää suunnitella ja hyvin. ;) Saa minullekin vinkkejä silloin antaa. :D

Nimim. Äiti ei tykännyt ideasta että hankkisin Taman Starclassicit

munkaan äiti ei starclassikeista tykänny varsinkin kun kuuli paljon ne maksaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)