Aihe: sonoreja saksanmaalta
1
kanttipena
11.01.2006 23:32:56
Kotimaisen edustuksen ollessa niin köykäinen, kyselen tässä kokemuksianne Sonoreiden tilaamisesta saksasta.
Hankinnan alla on delite tai designer setti. Onko sulla kokemuksia "tulvamersun ostamisesta" ts. mitä, mistä, milloin, jii-än-ee?
Paa privaa tai tilitä tänne, kiitos.
fabarm
12.01.2006 17:40:03
Eiköhän ne tule ihan samalla lailla kuin kaikki muukin kama.T-kaupasta tilattuna on tullut kaikki niinkuin pitääkin,palvelu on hyvä.Ja on sama paljonko tilaat,maksu on aina 20e.

Tosin paketti tulee puolta nopeammin Saksasta Helsingin Pasilan jakelukeskukseen,kuin siitä Vantaalle 10km:n päähän.....
Hullulta ei voi paljon vaatia.
Bacchus
12.01.2006 21:21:12
Tsekkaa www.drumsonly.de

Halvimmat hinnat mitä olen Sonoreista nähnyt. Lisäksi toimitus on nopeaa ja edullista. Kannattaa lähettää viestiä tarkemmin speksein varustettuna tänne: info@drumsonly.de
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
jankki
13.01.2006 12:14:54
Tsekkaa www.drumsonly.de

Halvimmat hinnat mitä olen Sonoreista nähnyt. Lisäksi toimitus on nopeaa ja edullista. Kannattaa lähettää viestiä tarkemmin speksein varustettuna tänne: info@drumsonly.de

Eivät vaan ole vastanneet mulle näihin tiedusteluihin. Muuten hinnat ovat kyllä kohdillansa.
Show me, don`t tell me.
Bacchus
13.01.2006 13:42:29
Eivät vaan ole vastanneet mulle näihin tiedusteluihin. Muuten hinnat ovat kyllä kohdillansa.

Niillä vähän vaihtelee toi vaustausaktiivisuus. Joskus olen saanut muutaman tunnin sisällä vastauksen, joskus on mennyt muutama päivä. Kannattaa odotella, kyllä ne vastailevat.
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
kanttipena
20.01.2006 19:23:48
Kiitos vastauksista. T-kauppa on kallis ja drumsonly ei tunnu vastaavan. odotellessani ostin 3005:t.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)