Aihe: Oriveden Opiston pääsykoe
1
ThinJointMortar
01.06.2006 20:42:39
Eli Orivedelle olisi pääsykoe tuossa elokuun puolivälissä, ja basistikaverin kanssa ollaan hakemassa. Lupa on pyydetty, että voidaan yhdessä soittaa pääsykokeessa. Pitkin kevättä ollaan jahkailtu biisin kanssa, Chickenistä lattareihin ja walking bass-swingiin.
Biisi ois siis vapaavalintainen. Pulmaa ei ollenkaan helpota se, että ei mitään hajua kauanko ne ylipäänsä kuuntelevat. Tiedossa on vanha fakta, "mielummin perussettiä hyvin, kuin vaikeaa paskasti."
Mielellään ottaisin siis vastaan ehdotuksia biisistä, joka hoitaisi siis samalla sekä minun että basistin soittonäytteen. Ja jos on Oriveden käyneitä, niin vähän infoa, että mitä vedit, miten helposti pääsee sisään jne. Kiitos.
wavelength
02.06.2006 02:33:17 (muokattu 02.06.2006 02:35:46)

Soitin vuoden soittelun jälkeen Red Hot Chili Peppersiä päin persettä, ja lauloin vielä perseemmästi. Mun käsittääkseni sinne pääsee sisälle, jos vaan haluaa -- ainakin opiskelun hinta puhuu sen puolesta... :-) Minulta kysyttiin, miten erinäisten tyylien (esim. lattarit) soittaminen sujuu. Ei sujunut, mutta pääsin silti sisään.

Ehkä tärkeämpi on se pienoinen haastatteluosuus, jossa kartoitetaan hakijan motivaatiota monipuoliseen musiikin opiskeluun. Vannoutunut tuplabassarihevari ei välttämättä sisään pääse.
En tiedä mistä puhun. Prof.Sound's Drum Tuning Bible.
ThinJointMortar
02.06.2006 02:59:38
Aa, kiits. Millon olit? Tuskin nuo tosin hirveästi muuttelevat vaatimuksia. Njoo, itse olen soittanut n. 8 vuotta ja kovalla motivaatiolla lähdetään. Jos en pääse, niin menen Savonlinnan vastaavaan mutta nro 1 olisi kyllä tuo Orivesi. Täytynee yrittää, kun noin rohkaisevaa tekstiä tulee.
wavelength
02.06.2006 10:35:02

Aa, kiits. Millon olit?

Toissa vuonna. Sieltä sai todella hyvät eväät jatkoa varten, ja pääsinkin jatkamaan opiskelua Jyväskylän konsalle.
En tiedä mistä puhun. Prof.Sound's Drum Tuning Bible.
Safga
02.06.2006 14:38:31
http://video.google.com/videoplay?d … 234513755225657627&q=chad+smith

tuosta voisi poimia jotain toimivaa biisiksi. : )
Pearl & Stagg... Play with the best (medina) Pastilli?
Master
02.06.2006 14:41:17 (muokattu 02.06.2006 14:44:56)
Kappas.Mulla on tossa vieressä Oriveden opiston hakulomake.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)