Bugenhagen 26.11.2006 19:47:29 | |
---|
Tosiaan, kuten otsikko jo ilmoittaa, olen hankkimassa uutta virveliä, tosin en oikein tiedä minkämoista, kun olen vielä aloittelija rumpujen hankinnassa. Haluaisin selkeän, ehkä hieman terävän soundin, niin pitäisiko silloin valita puinen vai metallinen virveli? Ja kuinka paljon rungon paksuus ja virvelin syvyys vaikuttavat ja millä tavalla? Kiitos This is my boomstick! |
wavelength 26.11.2006 20:11:29 | |
---|
14 x 5,5 -tuumainen virveli on aika turvallinen valinta. Mimmoisella budjetilla pelaat? |
hollmi-5 26.11.2006 20:12:10 | |
---|
Hieman laajan kysymyksen heitit. Virvelissä vaikuttaa kaikki kaikkeen, joten materiaali, paksuus, syvyys tai muukaan muuttuja ei tee virvelistä itsessään tietynlaista. Vire, kalvot, matto, snarebed, kantit, vanteet, nostaja ja viimekädessä vire sekä soittaja ratkaisevat soundin. Osta niin kallis, kuin varat antavat myöten. Oman fiiliksen mukaan valmistaja, materiaali ja syvyys. Virveleissä ei voi säästää. Hinta ratkaisee laadun useimmiten. Käytettyjen kaupassa voi tehdä onnekkaita ja hyviä valintoja. Koska olet aloittelija, et kerralla saata onnistua oman mielesi mukaiseen valintaan. Osta, testaa, vaihda ja kerää useampia. Kokemus tuo sen oman maun mukaisen pelin sitten aikanaan. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
wavelength 26.11.2006 20:15:31 | |
---|
Hitto, meinasin unohtaa: osta Kumu ja Supra! ;) |
Bugenhagen 26.11.2006 22:07:14 | |
---|
Selvä, tämä selventääkin jo asiaa, kiitos. This is my boomstick! |
Bugenhagen 27.11.2006 19:00:15 | |
---|
This is my boomstick! |
tolppa-apina 27.11.2006 19:15:44 | |
---|
Osta, testaa, vaihda ja kerää useampia. Kokemus tuo sen oman maun mukaisen pelin sitten aikanaan. komppaan kovasti. Not funny |
gulfstream650 27.11.2006 19:30:17 | |
---|
Virveleitä saa olla joka lähtöön... Tutkiminen ja testailu on hauskaa puuhaa. Voihan sitä rahansa huonompaankin käyttää. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Tindrum 27.11.2006 23:12:55 | |
---|