uk. 18.02.2007 21:45:51 | |
---|
Eli olis tarkotuksena laittaa tohon lattiatomiin omat jalat, mutta nyt tuli esteeksi se, että missä myydään niiden jalkojen ns.holdereita. (tai miksi niitä kutsutaan). Onko vaikea työ vai kannataako lattiatomi viedä jollekkin ammattilaiselle huoltoon. |
wavelength 18.02.2007 22:44:55 | |
---|
Soitinliikkeestä saat jalkojen kiinnikkeitä. Jos ei löydy hyllystä, niin tilaaminen onnistunee. Asennus ei ole vaikeaa: pitää vain porata muutama reikä oikeisiin paikkoihin ja ruuvata palikat kiinni. |
uk. 23.02.2007 18:18:17 (muokattu 23.02.2007 18:26:33) | |
---|
|
Tarre 23.02.2007 18:46:07 | |
---|
Ovi saranoillaan kääntyilee, Taisto vuoteellansa. |
Youni 23.02.2007 20:20:59 | |
---|
Tuo Tama on suositeltava, todella smooth. Hyvät ruuvit Tamalla muutenkin. Kannattaa vaan varmistaa, että tominjalkasi sopivat tuohon, kokoeroja saattaa olla, varsinkin jos jalat ovat vanhat. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
uk. 23.02.2007 23:14:12 | |
---|
Katselin tuossa, että sisältyyköhän noihin pidikkeisiin ruuvit? Ja itsellä ei ole mitään jalkoja, jotka laittaisi floortomiin. Pitäisi ostaa ne myös erikseen. |
vapauskauppias 23.02.2007 23:53:45 (muokattu 23.02.2007 23:58:35) | |
---|
Ja itsellä ei ole mitään jalkoja, jotka laittaisi floortomiin. Pitäisi ostaa ne myös erikseen. Siinä tapauksessa kannattaisi harkita lattiatomille tarkoitettua RIMS tyylistä ratkaisua. Ei tarvitsisi porailla ollenkaan reikiä runkoon. Se siis kelluttaa rummun alavanteesta, ja siihen kellutusvanteeseen tulevat jalat kiinni. Ainakin St Drums Saksassa myy kyseisiä tuotteita. Maksaa noin 50 euroa jalkoineen päivineen. http://www.stdrums.de/hardware/fhardware.htm Tuolta valitset RIMS valikon, kohdan 11. Sieltä löytyy. |
uk. 24.02.2007 12:59:10 | |
---|
Tosin mulla lojuu treeniksen nurkassa iha älyttömästi noita lattiatomin jalkoja, saatta siellä olla uudet pearlin lattiatomin jalat. Otan sen riskin että tilaan noi taman pidikkeet ja testaan noita jalkoja niihin. Jos ei satu sopimaan niin sitten ostan Suomesta tuohon sopivat jalat. Btw. Kuuluuko tuohon taman pidikkeisiin ruuvit, vai pitääkö ne käydä ostamassa ruuvikaupasta itse? |
Danko 25.02.2007 12:18:14 | |
---|
Btw. Kuuluuko tuohon taman pidikkeisiin ruuvit, vai pitääkö ne käydä ostamassa ruuvikaupasta itse? Eiköhän nuo kuvassa näkyvät kuulu pakettiin. Dunkkis on kuin potku nivusiin. Siihen voi luottaa. -noir |
Youni 25.02.2007 17:07:04 | |
---|
Eiköhän nuo kuvassa näkyvät kuulu pakettiin. Varmaan tässä tarkoitettiin niitä, joilla kiinnike kiinnittyy runkoon. Pakkohan niiden nyt on kuulua, vai...? "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Epämuusikko 25.02.2007 17:08:10 | |
---|
Tosin mulla lojuu treeniksen nurkassa iha älyttömästi noita lattiatomin jalkoja, saatta siellä olla uudet pearlin lattiatomin jalat. Otan sen riskin että tilaan noi taman pidikkeet ja testaan noita jalkoja niihin. Jos ei satu sopimaan niin sitten ostan Suomesta tuohon sopivat jalat. Btw. Kuuluuko tuohon taman pidikkeisiin ruuvit, vai pitääkö ne käydä ostamassa ruuvikaupasta itse? jos Pearlin jalkoja on ylimääräisiä, niin täällä potentiaalinen ostaja. It's sounds good!
Bustard #1 |