Moro. Ittelläni on siis toi Ludwigin SK käytössä ja sillä saan nopeita sarjoja vaan oikeestaan Heel/Toe tekniikalla, ja se tuntuu ihan huijauksella koska se on niin helppoa, esim. "Good Times Bad Timesin" triolit menee helposti sillä tekniikalla, joten kysyisin sitä, että miten tämä "liu'utus -tekniikka" oikein toimii?? Jos pystyt(te), niin selttikää mahdollisimman tarkasti. Bonzohan ei käyttänyt heel/teo tekniikkaa joten nopea kaveri sai olla. Tai Steve Smith, se tekee saman perässä. tMiE |
Moro. Ittelläni on siis toi Ludwigin SK käytössä ja sillä saan nopeita sarjoja vaan oikeestaan Heel/Toe tekniikalla, ja se tuntuu ihan huijauksella koska se on niin helppoa ??? Miksi sen pitäisi olla vaikeaa? jos juttu toimii niin vedä niinkuin huvittaa. , esim. "Good Times Bad Timesin" triolit menee helposti sillä tekniikalla, joten kysyisin sitä, että miten tämä "liu'utus -tekniikka" oikein toimii?? Jos pystyt(te), niin selttikää mahdollisimman tarkasti. Bonzohan ei käyttänyt heel/teo tekniikkaa joten nopea kaveri sai olla. Tai Steve Smith, se tekee saman perässä. Bonzon tekniikoista ei oo mulla mitään tietoa, mutta itse olen itseoppineena opetellut tuon tuplaiskun enemmänkin toe-heel -meiningillä (eli jotensakin tuolleen liu'uttamalla). Eka iskun polkaisen siitä spedun puolestavälistä jalan kärjellä kantapää ylhäällä ja toinen sitten koko(??) jalalla. Tää mun tekniikka ei oikein mahdollista esim nopean triolin soittamista bassarilla, mutta eipä oo ollu koskaan tarviskaan... :) "Noniin. Tuohan kuulosti ihan paskalta." -nimim. -Jere-
"Hö, Mitä te tuommosia sointuja mietitte. Soittaisitte bassoo niinku minä. Son joko täplän kohalta tai ei täplän kohalta." -H.R; U.I.C. |
liu-utus toimii siten, että heeluppina polkaiset ensin pedaalin jalkalevyyn melko alas, ja kun jousi palauttaa levyn takaisin ylös, "liu-utat" jalkasi levyä ylös siten että kun levy palautuu ylöspäin, liukuvan jalan päkijä polkaisee nuijan takaisin kalvoon. jep. "2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse |