Aihe: Kellerin rungoista
1
pearl
29.11.2007 23:22:35
Pro-rumpuja tekisi kovasti mieli, ja tuli tässä mieleeni eräänlainen vaihtoehto; ottaisi vanhat raudat exporteista ja tilaisi stdrumsilta kellerin rungot. Exportin rauta on ilmeisesti tarpeeksi kestävää, ja myös hinta pysyisi suht pienenä mahdollisimman paljon itse tekemällä (pintakäsittely & poraukset).

Joillain ilmeisesti tällä foorumilla on jonkinnäköisiä keller-runkoisia rumpuja (muistaakseni nimim. polytoximaniacilla basari?) sekä jollain oli jonkin custom-pajan setti. Kokemuksia heiltä ja muiltakin nyt pyytäisin.

Sleepy sleepersejä lainaten: Onko järkee vai ei?
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
hollmi-5
29.11.2007 23:27:24
Sleepy sleepersejä lainaten: Onko järkee vai ei? Taludellisessa mielessä ei ole mitään järkeä. Jos tykkäät puuhastella, niin sitten onkin. Kellerin rungot ovat aika arvokkaita.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Niq
29.11.2007 23:36:27

Sleepy sleepersejä lainaten: Onko järkee vai ei?

Euro on vahva, joten ainakin siinä mielessä ne kannattaa nyt hankkia. Tsekkaa myös http://www.highwooddrums.co.uk/

Ei muutenkaan hassumpi idis, rungothan ne Exportien heikoin lenkki on. Tosin ei kannata olettaa omiaan saavansa edes läheskään takaisin jos noita haluaa joskus myydä.
"I have a cunning plan" -Baldrick
pearl
29.11.2007 23:45:58
Taludellisessa mielessä ei ole mitään järkeä. Jos tykkäät puuhastella, niin sitten onkin. Kellerin rungot ovat aika arvokkaita.

Noh, laskeskelin, että 1100 euroa 2x22,8,10,12,14,16 + pintakäsittely-materiaalit. Mutta työlle ei tosiaan hintaa kerry, ja raudat löytyy valmiina. Ei se minun mielestäni paha ole verraten siihen, että sillä saa jonkin pro-setin peruskokoisena torilta. Tietty eihän kellerin rungot ja exportin raudat sama asia ole, mutta kuitenkin.
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
polytoximaniac
01.12.2007 20:59:47
Basarihan löytyy: 22"x18"
Reilun satasenkohan siitä maksoin.. Se oli siis valmiiksi kasattu, että siltä osin mulla ei oo asiaan juurikaan sanomista.

Itsellä käynyt kanssa mielessä, että siihen seuraan Kellerin tomirungot tilaisi mutta ei ole saanut vielä aikaiseksi (eikä kyllä rahaakaan :P) Hieman arvelluttaa kyllä sitten reikien poraaminen yms. Helpohko varmaan projekti olis härsiä..

Myös Kumulta tomien tilaaminen on käyny mieles.. Olikohan 1300e peruskattaus halvimmillaan?
Kiitos ja anteeksi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)