waldemarx 27.03.2003 23:13:57 | |
---|
Mitä mieltä olette yhtyeestä? HeavyMetalMachine |
Gaines 27.03.2003 23:45:22 | |
---|
Kyllä Fleimarit ovat palauttaneet ainakin meikäläiselle luottamuksen siitä, että tässä maassakin osataan soittaa ehtaa rock`n rollia. - Fly High, Free Bird - |
Hellacopter 27.03.2003 23:48:14 | |
---|
Laulaja käyttäytyy kusipäisesti..luulee olevansa suurempi tekijä mitä oikeasti onkaan.Muuten todella Rock.täytyy taas eksyä keikalle kun tulee maisemiin. |
FakeAssGay 27.03.2003 23:49:34 | |
---|
Kyllä Fleimarit ovat palauttaneet ainakin meikäläiselle luottamuksen siitä, että tässä maassakin osataan soittaa ehtaa rock`n rollia. Niin no tässä tapauksessa on pakko sanoa että kyseinen musiikin tyylisuuntaus ei ole juuri ollenkaan minun makuuni...siinä mielessä paha mennä arvostelemaan. Mutta minähän olen aina oikeassa ja muut väärässä! FakeAssGay and F.A.G. are trademarks of Me Co. Pictures, lyrics and opinions are property of their respective owner(ME!). All rights reserved. |
Marlowe 28.03.2003 11:19:34 | |
---|
No joo, miksipä ei. Flaming Sideburns ei ole tähän saakka kolahtanut hirvittävän lujaa, mutta ihan kivahan tuollaista Rolling Stonesista, 13th Floor Elevatorisista ja garagesta ammentavaa retrorokkia on kuunnella. Näkemykseni perustuu ainoastaan esikoislevyyn ja uusimpaan sinkkubiisiin, mutta lähiaikoina tarkoituksena olisi tutustua muuhunkin tuotantoon. Lisäksi bändi olisi mukava nähdä livenä, toivottavasti eksyvät tulevalla kiertueellaan näillekin nurkille. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Fortune 28.03.2003 11:21:44 | |
---|
Rehellistä rockia, kyllä iskee ja rullaa. Ja kyllähän hyvän rock-laulajan on oltavakin vähän "kukkomainen". Asenne on kohdillaan ja se näkyy/kuuluu. En nyt varmaan levyä ostaisi, mutta keikalle voisin mennä mieluusti. |
psj 28.03.2003 11:50:24 | |
---|
Laulaja käyttäytyy kusipäisesti..luulee olevansa suurempi tekijä mitä oikeasti onkaan.Muuten todella Rock.täytyy taas eksyä keikalle kun tulee maisemiin. Mistähän olet tälläisen kuvan saanut? Kiinnostaa vaan tietää koska ei se ainakaan haastatteluissa ole mitenkään kusipäistä kuvaa itsestään luonut |
Kostello 28.03.2003 12:16:14 | |
---|
Hallelujah Rock'n'rollah on ristuksen kova levy. Toimii kyllä. Onko kukaan vielä hommannut tuota uusinta? Millainen on? Itse pitäisi hakea ensi viikolla, samalla voisi Lemonatorin uuden ostaa. |
Antsa 28.03.2003 14:56:47 | |
---|
Suomen kovin rockbändi! livenä ehdotonta eliittiä. En oo vielä tota Sky Pilotsia hommannu, rahanpuutteen vuoksi. Maanantaina on tarkoitus mennä hakemaan se pois...samalla myös lippu Torven keikalle |
Walrus 28.03.2003 15:05:01 | |
---|
Loistava bändi. Eetu heitti eilen hyvää läppää Hyppönen & Enbuske Experiensessä mm. siinä Toyota-mainoksessa oli sen auton hinta mihin äijä tokas et tossa on paljon me ollaan velkaa levy-yhtiölle ;) |
Margarita 28.03.2003 16:43:05 | |
---|
Kun ensimmaista kertaa kuulin Fleimareita joskus vuosia sitten Semifinalissa, ajattelin etta onpas mahtavaa rokkia. Mutta jossain vaiheessa, n.seitsemannen nakemani keikan kohdalla, mua rupesi arsyttamaan Eetun teennainen Jagger/Pop -poseeraaminen vahan liikaa, varsinkin kun yhtyeen valovoimaisin hahmo, Jude Jutila, otti ja lahti. Kaiken lisaksi, ne lassahtivat Hallelujahin myota minun makuuni aivan liian pehmeiksi ja melodisiksi. Ei jaksa kiinnostaa enaa. Sweatmaster on vahaeleisyydessaan vakuuttavampi. Kiitos. |
Hellacopter 28.03.2003 17:06:57 | |
---|
Mistähän olet tälläisen kuvan saanut? Kiinnostaa vaan tietää koska ei se ainakaan haastatteluissa ole mitenkään kusipäistä kuvaa itsestään luonut Tai sitten sillä oli paska päivä..omakohtainen kokemus kokkolan keikalta..eipä tuo nyt kovin fiksu sessionsin haastattelussakaan ollu.Jotenki tuntuu,että se yrittää plagioida andya,mutta mikäs mä oon sanomaan.Tää on nyt vaan mun mielipide,että se äijä vaikuttaa kusipäältä. Eipä se musiikkiin vaikuta.Ostettava on tämä toinenkin levy. |
Cathi777 28.03.2003 18:10:13 | |
---|
Eipä se musiikkiin vaikuta.Ostettava on tämä toinenkin levy. Kannattaa ehdottomasti ostaa se uus levy. Toimii kyllä perkeleen hyvin, vaikka ei enää olekaan sitä ns. garagemeininkiä. Mä olen vaan ja aina edelleen sitä mieltä, että on hyvä jos bändi kehittyy eikä junnaa paikallaan ( kuten esimerkiksi vaikka AC/DC tai Iron Maiden ). Bändi on kuitenkin niin loistava livebändi ( ens torstaina Lahden Torveen jälleen katsomaan ), että siellä kyllä toimii kaikki biisit kanssa todella hienosti ja show aina kovaa laatua. Kovimpia suomalaisia rockbändejä Tehosekoittimen ja Peer Guntin kanssa livenä. Eikä todellakaan yhtään haittaa se, että tällä levyllä linja on hieman " pehmeämpää ". Niin ja kun joku puhui siitä Lemonatorin levyn ostamisesta niin todellakin se kannattaa hankkia. Itse kävin tänään ostamassa ja se on kerrassaan loistava levy. Taistelutoveri |
Antsa 28.03.2003 19:23:20 | |
---|
( ens torstaina Lahden Torveen jälleen katsomaan ), Samaan paikkaan suuntaan minäkin.
|
reijoteppo 29.03.2003 00:31:48 (muokattu 10.04.2005 11:08:36) | |
---|
Jeah! Roch ! |
-Mickill- 29.03.2003 09:50:15 | |
---|
Ihan ok bändi, perus rock'n rollia. Ei nyt oo hirveen kovaa vielä iskenyt meikäläiseen. Livenä kun kävin kattoo Ilosaaressa 2001, niin lähdin keskenkaiken pois, ei jaksanut oiken innostaa. Häviää esim. Hellacoptersille ihan rentoon, musiikillisesti sekä livenäbändinä. Mutta siis mielenkiinnolla odotan kuitenkin minkälainen se uusi levy on. You Broke My Heart (So I Break Your Face) |
AoA 29.03.2003 12:38:03 | |
---|
Ihan ok bändi, perus rock'n rollia. Ei nyt oo hirveen kovaa vielä iskenyt meikäläiseen. Livenä kun kävin kattoo Ilosaaressa 2001, niin lähdin keskenkaiken pois, ei jaksanut oiken innostaa. Häviää esim. Hellacoptersille ihan rentoon, musiikillisesti sekä livenäbändinä. Mutta siis mielenkiinnolla odotan kuitenkin minkälainen se uusi levy on. Mä en taas diggaa hellacoptersien soundista....kuulostaa jotenki liian popilta tai en nyt tiedä miten sanois mutta ruotsalaiselta kumminki ja toiseksi se laulaja on niin helvetin ankean kuuloinen nykyään, sillä ekalla levyllä laulu oli just jeesisti hieman säröllä. mitä tuohon eduardon "kusipäisyyteen" tulee niin enpä sanois noinkaan...koska en vaan itse ole huomannut mitään merkittävää. Kyllähän se "käskee" yleisön matalaksi ym. mutta nuohan on lähinnä vitsejä kaikki eikä mitään leuhotusta. Full Volume or Double Volume |
Rock_n_Rollah 29.03.2003 13:27:14 | |
---|
Mitä mieltä olette yhtyeestä? Ostin aikoinani levyn Hallelujah Rock'n Rollah aivan sillä perusteella että olin radiosta kuullut yhden biisin. Täytyy sanoa, että en ole katunut ostosta! Kyllähän toi levy soi lähes aina, kun tarttee päästä kunnon menofiilikseen. Sopii kuin nyrkki silmään äijien saunailloissa... Eilen tuli ostettua uus levy, joka ensi kuuntelemalla vaikutti hieman edeltäjäänsä tasapaksummalta, mutta ei todellakaan huonolta. Pitää kuunnella lisää ennen kuin pystyy syvällisemmin arvioimaan. Ja sit itse asiaan eli onhan bändi tämänhetken parhaita kotimaisia ja mainio genrensä edustaja. |
Osmo Komppi 30.03.2003 00:26:56 | |
---|
Livenä olen pari kertaa törmännyt porukkaan ja täytyy sanua, notta hilpatin kovaa menoa. Rock'n Roll. Lisäksi isot pisteet uudelle levylle. Palautti uskon kansikuvataiteeseen. Tuulahduksia LP-aikakaudelta? Sky Pilotsia en ole tosin ole vielä kuuntelemaan ehtinyt, mutta kakku on ainakin päältä kaunis. |
Antsa 31.03.2003 15:19:26 | |
---|
Ostin Sky Pilotsin tänään, en oo vielä ehtinyt kuuntelemaan...paitsi avausraidan mikä kuulosti oikeen mainiolta. |