T.N.T 16.06.2006 20:29:41 | |
---|
Parhaita liveakteja ihan selkeesti. Muuten noista Youngin veljeksistä Malcolm on huomattavasti Angusta heiveröisemmän ja hintelämmän oloinen ja se on paljon se. Niin ja Malcolm on oikeesti mualiman paras rytmikitaristi. Totta . Se komppaa melkein yhtä hyvin kun mä X) . Ok vits vitsi . Mä oon noviisi näissä hommissa Sarvekas |
timus 17.06.2006 12:44:13 | |
---|
Totta . Se komppaa melkein yhtä hyvin kun mä X) . Ok vits vitsi . Mä oon noviisi näissä hommissa AC/DC on muuten aika antoisaa kamaa välillä tarkemmassa kuulokekuuntelussa juuri noiden veljesten kitaroiden takia. Se on usein itse asiassa todella kaukana suorasta tuuttauksesta, vaikka orkesterista nopeasti sellainen kuva voi välittyä. Ainakin minun korviin sieltä löytyy mucho paljon aikamoista rytmistä ja muutakin taiteilua. Pantse Syrjähän on sanonut diggaavansa kovasti diiciitä juuri noiden kitarajuttujen takia. Bändin rytmiryhmähän on sitten jotain "out of this world". Ja Malcolm Young on pukeutumisen suhteen minun esikuvani (hymiö). Ja se herran jalan vispaus keikkaoloissa on hauskaa katsottavaa Morning people don't exist. Coffee does! |
Velli 17.06.2006 13:06:51 | |
---|
AC/DC on muuten aika antoisaa kamaa välillä tarkemmassa kuulokekuuntelussa juuri noiden veljesten kitaroiden takia. Se on usein itse asiassa todella kaukana suorasta tuuttauksesta, vaikka orkesterista nopeasti sellainen kuva voi välittyä. Ainakin minun korviin sieltä löytyy mucho paljon aikamoista rytmistä ja muutakin taiteilua. Esim. Rock Your Heart Out:issa on todella hieno kitarariffi, jossa kitarat soittavat keskenään eri rytmitystä. Nämä riffit lomittuvat todella hienosti päällekkäin. Tuo nyt vain yhtenä esimerkkinä. |
T.N.T 17.06.2006 19:49:53 | |
---|
Esim. Rock Your Heart Out:issa on todella hieno kitarariffi, jossa kitarat soittavat keskenään eri rytmitystä. Nämä riffit lomittuvat todella hienosti päällekkäin. Tuo nyt vain yhtenä esimerkkinä. Musta parhaat riiffit löytyy piiseiistä : Back in Black , Highway to hell , Sin City , Jailbreak , money talks , high voltage ja fly on the wall . Nämähäm ovat siis vaan muutamia jotka nyt ekana tulee mieleen . Sarvekas |
arppah8 17.06.2006 21:41:41 | |
---|
AC/DC on muuten aika antoisaa kamaa välillä tarkemmassa kuulokekuuntelussa juuri noiden veljesten kitaroiden takia. Se on usein itse asiassa todella kaukana suorasta tuuttauksesta, vaikka orkesterista nopeasti sellainen kuva voi välittyä. Ainakin minun korviin sieltä löytyy mucho paljon aikamoista rytmistä ja muutakin taiteilua. Juu, tuon huomasi kun lupauduin projektiluonteiseen AC/DC-coverbändiin ja aloin treenata noita biisejä. Toisaalta ei mitään maata mullistavia juttuja, mutta se, että ne saa toteutettua niin että homma toimii on toinen asia. Respect. Ja Malcolm Young on pukeutumisen suhteen minun esikuvani (hymiö). Ja se herran jalan vispaus keikkaoloissa on hauskaa katsottavaa Auttaa muuten yllättävän paljon taimin kanssa tuo Malcolm-vispaus. Kannattaa kokeilla=) ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
sellisti 17.06.2006 22:48:31 | |
---|
fly on the wall Kyllä. Ehdottomasti aliarvostettu biisi. Mun mielestä ihan AC/DC:n parhaita, joskin perseelleen tuotettu kuten koko albumi. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
T.N.T 17.06.2006 23:04:02 | |
---|
Kyllä. Ehdottomasti aliarvostettu biisi. Mun mielestä ihan AC/DC:n parhaita, joskin perseelleen tuotettu kuten koko albumi. Onko fly on the wall aliarvostettu ? Melko yllättävää . Mä kun luulin sen yleensäkin olevan aika suosittu . Se on ainakin mun mielestä ihan pek'leen hyvä kappale . No toisaalta enhän mä muutenkaan oo kun ehkä kuukauden dikkaillu AC/DC:tä vaikka on se silti mun lempi bändi . Sarvekas |
sellisti 18.06.2006 00:35:17 | |
---|
Onko fly on the wall aliarvostettu ? Melko yllättävää No aika harvoin kuulee kenenkään nimeävän sitä suosikkibiisiensä joukkoon AC/DC:n tuotannosta puhuttaessa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
T.N.T 18.06.2006 00:55:13 | |
---|
No aika harvoin kuulee kenenkään nimeävän sitä suosikkibiisiensä joukkoon AC/DC:n tuotannosta puhuttaessa. Niin no en kyllä mäkään saa nuppiini yhtään ehdotonta suosikkia . Mulla on nääs niitä aika monta . AC/DC on vähän semmonen bändi että se ei tee yhtä hittiä vaan se tekee niitä monta . On fly on the wall tietenkin yks mun lempi kappaleista mutta kun en voi valita vaan YHTÄ . Sarvekas |
Angus 18.06.2006 01:42:29 | |
---|
Just pyörii DDDDC Aussi LP pitkästä aikaa ja kyllä kelpaa, voi herranjumala. Tuli heti mieleen AC/DC Marathon ja kuinka hienosti Bedrock (tms.) tämän levyn vetikään. The following is a true story... |
samsonov 18.06.2006 10:52:42 | |
---|
Jos aletaan mietiin mun alltime eniten kuuntelema bändi ni AC/DC on TOP3:ssa iha selkeesti. Eiköhä kaikki hehkutus oo jo käyty läpi :D mut sanonpa viel et Malcolm & Angus on helevetin kovia kundeja. Niija mun suosikkilevyt vois olla vaikka nämä: 1. High Voltage 2. Back In Black 3. Ballbreaker All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Dinorocker 18.06.2006 13:26:27 | |
---|
Kertokaa viisaat ASAP; soittaako Phil Rudd "Flick Of The Switchillä", vai Wright? Monesta luotettavasta lähteestä olen lukenut että Rudd soittaa levylläkin, sen tiedän että demoversioilla soittaa. Toisaalla mainitaan Wright kannuttajaksi. Videoillahan Wright sitten jo on, bändin uutena rumpalina. Soittotyylistäkin sen varmaan erottaisin mut ei ole levyy. Outrider |
Angus 18.06.2006 13:54:47 | |
---|
Kertokaa viisaat ASAP; soittaako Phil Rudd "Flick Of The Switchillä", vai Wright? Rudd soittaa levyllä rummut. |
Dinorocker 18.06.2006 14:09:46 | |
---|
Rudd soittaa levyllä rummut. OK, thanks a lot. Outrider |
T.N.T 18.06.2006 18:38:52 | |
---|
On muuten hyvä että ne otti silloin taannoin vanhan kunnon Ruddin ( taitaa muuten tällä hetkellä olla maaelman paras rumpali tai ainaki yx parhaista ) takasin remmiin . Se oli aika kova juttu miten se eros . Sillähän oliollu jo vuosien takaa närää Malcomin kanssa ja se kaikki huipeni johonko viimeseen pizza palaan studiolla . Se veti Malcomia turpaan ja lähti vetään . Mikä levy se muuten oli ? Sarvekas |
Velli 18.06.2006 19:29:18 (muokattu 18.06.2006 19:31:31) | |
---|
Kertokaa viisaat ASAP; soittaako Phil Rudd "Flick Of The Switchillä", vai Wright? Itse olen lukenut jostain, että Rudd olisi aloittanut levysessiot, mutta erosi bändistä niiden aikana, jolloin joku studiorumpali viimeisteli keskeneräiset raidat. Levykansissahan ei rumpaliksi kuitenkaan mainita muuta kuin Rudd. Mikä levy se muuten oli ? Se oli juuri Flick of the Switch. Rudd kärsi kuulemma tuolloin kohtuupahasta huumeongelmasta joka kulminoitu tuohon Malcolmin mätkäytykseen. Sittemmin kaveri pääsi eroon ongelmastaan ja pyöritti omaa levystudiota Uudessa Seelannissa kunnes palasi Ballbreaker-levyllä AC/DC:hen. |
T.N.T 18.06.2006 20:00:41 | |
---|
Onko kukaan muuten käynyt AC/DC:n varsinaisessa nettikaupassa ? Sielä on niinkun paita joka on isointa kokoa ja siinä keskellä on niinkun ihan pienellä valkosella tekstillä AC/DC . Hesassa on semmonen kauppa kun " Hellsinki rock shop " . Mä ostin sieltä 15e powerage paidan jossa on melko isolla poweragen kansikuva . Sarvekas |
gogo 19.06.2006 09:19:07 | |
---|
Itse olen lukenut jostain, että Rudd olisi aloittanut levysessiot, mutta erosi bändistä niiden aikana, jolloin joku studiorumpali viimeisteli keskeneräiset raidat. Levykansissahan ei rumpaliksi kuitenkaan mainita muuta kuin Rudd. Juu tällainen käsitys mullakin on, ettei Rudd koko levyn rumpuraitoja ole soittanut. Joku studiorumpali ne sitten viimeisteli. oksettaa. |
T.N.T 19.06.2006 14:12:04 | |
---|
Muuten luin jostain että AC/DC julkaisisi tänä vuonna luultavasti uuden albumin . Tämähän nyt ei siis ole varma tieto mutta jostain lehdestä lukasin tässä taannoin . Onko kukaan muu kuullut tällaisia huhuja ? I'm rock'n'roll devil ! |
Angus 19.06.2006 14:39:55 (muokattu 19.06.2006 14:40:36) | |
---|
Muuten luin jostain että AC/DC julkaisisi tänä vuonna luultavasti uuden albumin . Tämähän nyt ei siis ole varma tieto mutta jostain lehdestä lukasin tässä taannoin . Onko kukaan muu kuullut tällaisia huhuja ? Selailepas tätä threadia vähän taaksepäin niin sieltä löytyy aika jumalattomasti keskustelua kaikkeen tähän liittyvään. Katsopas myös: http://www.acdc-italia.com/pages/brian_day_en.htm |