Aihe: Iron Maiden - Nostalgiatrippi vai oikeasti hyvää jytää?
1 2 3 4 5 6
paavi
10.02.2005 13:07:35
Tän bändin kera olen kokenut elämäni "huippuhetket" (mm. kun esikoinen syntyi, soi synnytyssalissa Maiden...), kuten myös ne kaikkein vaikemmatkin ajat.

Jos tässä ei oo asennetta, niin missä on? :D Sun esikoiseskin on alottanu hevin kuuntelun sitten hyvissä ajoin!
Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä.
Feggy
10.02.2005 14:17:41

Ei kumpaakaan. Rasittavaa möykkää ja mouruamista alusta saakka.
Less is more.
...And Justice For All
10.02.2005 15:51:39
Maiden ON kunnon jytää! Levyjä mul´ei oo vielä ku best of the beast ja number of the beast mutta hyvää silti. the trooper, number of the beast ja aces high, siinä muutamia hjuvia.
Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!!
Hohhoijaa
10.02.2005 16:42:34
Asiallista jytää.
baa
elbowski
10.02.2005 20:59:46
trooper, number of the beast ja aces high, siinä muutamia hjuvia.

Vouuu, kolmen ''eisuositeltavan'' suora. nojoo loppuunkuluneita vain.
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
vantage
10.02.2005 21:37:03
Kaikki levyt on, aitona on se suurin osa joka esim: tuolla levylistassa on.
En tosin ole nyt vähän aikaan kuunnellu, mutta todella hyvää jytää!!!
Well... IHKK #5
armadillo
10.02.2005 22:30:47 (muokattu 10.02.2005 22:33:08)
Strange World on hyvä kappale. Onhan se muutenkin ihan kelpo jytää, taisi olla eka bändi, josta kiinnostuin oikeasti. Kiinnostus on tosin laskenut aika reilusti ajan myötä..
Tylsyys on tervettä, terävyys on tarvetta, tajunta on turvetta.
Hern ndez
11.02.2005 16:45:48
Maiden on ihan parasta jytää... ei sitä vaan voi selittää. Kaikki levyt on kuunneltu tuhat kertaa ja tulee varmasti kuunneltuu vielä monta vuotta... Yhtään levyä en pysty nostaan ylitse muiden paitsi ehkä Killersin voisin kyllä sanoa olevan huonoin. Muutamia hyviä biisejä mutta siihen se jääkin.
Up the Irons
Turmis
11.02.2005 23:06:59 (muokattu 11.02.2005 23:09:45)

Joillekin se tuntuu olevan molempia, minulle se ei ole kumpaakaan.

Henkilökohtaisesti minua rasittavat ihmiset, jotka valaisevat kuinka nuorena he ovat aloittaneet kuuntelemaan meideniä.. ihan kuin se olisi jotenkin ihailtavaa/kadehdittavaa. En voi ymmärtää.
Tietenkin se on hyvä, jos ovat löytäneet bändinsä aikaisessa vaiheessa mutta välillä koko hommasta paistaa läpi se, että sitä ollaan "enemmän" kurkoja mitä nuorempana maideni on löydetty.

Palaa mieleen eräs keskustelu, jossa ilmaisin kaverilleni rehellisen mielipiteeni kyseisestä bändistä - yliarvostettu. Makuasioista ei voi puhua koska jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta tässä tapauksessa tarkoitan lähinnä teknistä puolta. Ok, osaavat äijät hommansa hoitaa, mutta kyllä maapallolta muitakin hardrockin/heavymetallin taitajia löytyy kuin se iänikuinen Steve Harris tai Bruce Dickinson.
Niin, kaverini sanoi että puheeni on lähes "jumalanpilkkaa".
...And Justice For All
11.02.2005 23:22:23
Vouuu, kolmen ''eisuositeltavan'' suora. nojoo loppuunkuluneita vain.

katoppas, mä oon vasta alottanu maidenin kuuntelun niin ei noihin nyt vielä oo kyllästytty....;)
sellisti
12.02.2005 00:01:30
Iron Maiden on yksi parhaista. Ei aivan ykkönen omalla "listallani", mutta top 5:ssä. Todella laatuheviä; melodista, energistä ja taidolla esitettyä. Kyllä tykkään.
Konserttimestari: "Otas 'a' siitä flyygelistä". Vihainen vahtimestari: "Jos siitä flyygelistä jotain otetaan, niin se laitetaan sinne sitten myös takaisin!"
pillipoppari
12.02.2005 13:42:51
Joo määkin tykkään Iron Maidenista. Se on kyllä parasta mitä tiiän.
Hevi!
13.02.2005 15:09:47

oikeasti hyvää jytää :)
Up The Irons
Phobophile
13.02.2005 15:44:19
Minulle ei kumpaakaan.
mustoo valloo
JurviZ
14.02.2005 02:42:35
Ise en ollut vielä syntynytkään kun maiden jo jyräsi joten ei se nostalgiaa ainakaan ole. Hyvä bändi.

Niitä aivan kaikista superloistavimpia biisejä on ainakin Aces High, Infinite Dreams, Afraid to shoot strangers, fear of the dark, caught somewhere in time ja prowler.

Näistä kahdesta uudesta kiekosta en kyllä tykkää yhtä paljon kun Powerslavesta tai 7th sonista. Uusien levyjen paras biisi on varmaankin out of the silent planet, joka on kyllä todellinen helmi sekin. Kuuluu mukaan tuohon yllä olevaan listaan.
Invisible flying pyramids, there are millions in the sky!
Michi
15.02.2005 13:58:44
Jos tässä ei oo asennetta, niin missä on? :D Sun esikoiseskin on alottanu hevin kuuntelun sitten hyvissä ajoin!

Heh... kundi täyttää vuoden parin viikon päästä, ja jostain syystä tunnistaa muutamat Maidenin biisit heti alkutahdeista alkaen... lieneekö syynä jo synnytyksessä saadut vaikutteet?
-Up The Irons!-
...And Justice For All
15.02.2005 18:58:03
Mitäs levyjä pitäs alkaa hankkimaan ton best of the beastin lisäks?
lapio
15.02.2005 19:05:41

Mitäs levyjä pitäs alkaa hankkimaan ton best of the beastin lisäks?

Number of the beast, Piece of mind, Powerslave, Somewhere in time ja Seventh son of a seventh son.

Ihan mikä vaan näistä, tuskin petyt.
Judas Priest TJ: 13 . Pasin seikkailut.
...And Justice For All
15.02.2005 19:46:20
Number of the beast, Piece of mind, Powerslave, Somewhere in time ja Seventh son of a seventh son.

Ihan mikä vaan näistä, tuskin petyt.

Joo lainasin tossa kirjastosta just number of the beast. parempi kun metallican black...:)
Nassu Muunvalo
15.02.2005 20:23:46
Joo lainasin tossa kirjastosta just number of the beast. parempi kun metallican black...:)

No niin, no niin, no niin! Siitä se lähtee. Ei muuta, kuin jammailet vain ensin kaikessa rauhassa NOTB:n kanssa ja sitten vaikka kronologisesti lähdet siirtymään koko elämän mittaisella Maiden matkalla. Ennen kuin huomaatkaan, olet heinäkuussa laulamassa "Hallowed be thy namea" Hartwall areenalla meidän tuhansien muiden kanssa.
Keskivartalo betonia!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)