Angus 21.12.2004 13:33:54 | |
---|
Sä olet 18 v. Eli syntynyt 1986? Täytyy sanoa, että olet hyvin aistinut ajanhenkeä alle viisivuotiaana :) Oletko jotenkin eri mieltä tuosta, vai oliko tuo kommentti vaan joku turha provo? Ei noita juttuja välttämättä tarvitse omakohtaisesti kokea jotta ymmärtäisi mimmonen meininki silloin oli. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
Huevos 21.12.2004 14:30:52 | |
---|
On teillä kyllä pokkaa... Haukkua nyt Welcome To The Junglea. No, kukin tyylillään mutta kyllä toivoisi vähän parempia perusteluita kuin "eihän se c-osa edes sovi siihen biisin". miten sitä voi paremmin perustella? jos se ei sovi siihen, niin ei sovi. mä en nyt tarkalleen muista monesko se osa oli jne., mutta muistan vaan, että siinä tuli yhessä kohdin joku riffi ja minusta se ei käynyt siihen yhtään. |
Tarva 21.12.2004 17:11:35 (muokattu 21.12.2004 17:12:49) | |
---|
Oletko jotenkin eri mieltä tuosta, vai oliko tuo kommentti vaan joku turha provo? Ei noita juttuja välttämättä tarvitse omakohtaisesti kokea jotta ymmärtäisi mimmonen meininki silloin oli. Olen aika pitkälti samaa mieltä kanssasi. Halusin vain osallistua keskusteluun... Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Angus 21.12.2004 17:40:25 | |
---|
Olen aika pitkälti samaa mieltä kanssasi. Halusin vain osallistua keskusteluun... Tervetuloa vaan. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
Dr. Muff 22.12.2004 09:30:31 | |
---|
Kun taas ajattelemme sitä Gunnareiden jatkuvaa paistattelua juorulehtien huhuissa, se inhottaa jo erittäin monia "rokkareita", jotka pitävät bändeistä jotka pysyvät erossa juuri näistä ko. lehdistä ja kaikesta muusta samanlaisesta. Tämä nyt ei ole bändin vika vaan niitten vesipäiden jotka tukevat tämän alan lehtiä (meillä oho ja seiskapäivää, muualla muuta) ostamalla. Jos ketään ei kiinnostaisi tuskin juoruja jaksettaisiin metsästää ja printata. Mitä olen antanut itseni ymmärtää haastatteluista niin 'vaarallisuus' ei ole ollut tavoite eikä itse tarkoitus. Se vaan oli lauma nuoria, vastuuttomia, asunnottomia kloppeja jotka ottivat kaiken irti hetkestä. Ei mitään harkittua tehdään jotain muka vaarallista että levyt myy, kuten Mörley Crue, näin sanoi Slash guitar worldin spessunumerosa. Se että joku on niin rajoittunut rokkari että illusionit on liian lässyä, niin voi voi, kandeisko laajentaa musiikillista maailmankuvaa. Kyllä gunnarit ovat maineensa ansainneet niin hyvässä kuin pahassa. I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |
Heavy Guy 12.01.2005 13:24:27 | |
---|
Gunnarithan teki Appetite for destruction-levyn ilman coverita, ja suurin osa use you illusions biiseistä on niitten oma tekemiä |
Peoplez 12.01.2005 14:07:07 | |
---|
Gunnarithan teki Appetite for destruction-levyn ilman coverita, ja suurin osa use you illusions biiseistä on niitten oma tekemiä Jep jep hurraa! Ja kun alkaa miettimään niin Illusion-levyillä on 28 omaa biisiä ja 2 coveria. Joten aika kumma tosiaan kutsua cover-bändiksi. Tuo Greatest Hits on tietty täysin mätä kokoelma. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
*RocketQueen* 12.01.2005 16:01:58 | |
---|
ei niillä loppujen lopuiksi niin montaa coveria oo..mut kyllä petyin ihan jumalattomasti greatest hitsin biisvalintoihin...ois gunnareillakii omii hyvii biisei riittäny vaik milllä mitalla!!! kun siel on just niit covereit paljon.Gunnarithaa itekki yritti estää sen levyn julkasemist.. Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
Pedroz 12.01.2005 16:08:50 | |
---|
Use Your Illusionit on muuten nyt ainakin Anttilassa alle kymmenen euroa kipale. Hain omani tänään. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Tarva 24.02.2005 16:33:12 | |
---|
Lueskelin Classic Rock lehteä (ilmaiseksi kirjastossa tietenkin). Silmiini osui konsertti-ilmoitus: Adler´s Appetite, Steven Adler plays songs from the album Appetite For Destruction. Tämä kasarihevin muotiin tulo näyttää työllistävän monia ihmisiä. Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
MrQ 24.02.2005 17:11:59 | |
---|
On teillä kyllä pokkaa... Haukkua nyt Welcome To The Junglea. No, kukin tyylillään mutta kyllä toivoisi vähän parempia perusteluita kuin "eihän se c-osa edes sovi siihen biisin". No sii sappetitehän on munatonta tusinamoskaa verrattuna UYI:hin jotka ovat täydellisimmät roklevyt ikinä, ja päättivät aidon rokin valtakauden viemällä sen niin pitkälle kuin hardrockin voi ilman että se alkaa olemaan jotain muuta. Appetite... yääh. ihan jees ekaks levyksi, mutta ei sillä mitään mieleenpainuvaa ollut. Mulle siis. |
reino 24.02.2005 17:19:52 | |
---|
No sii sappetitehän on munatonta tusinamoskaa verrattuna UYI:hin jotka ovat täydellisimmät roklevyt ikinä, ja päättivät aidon rokin valtakauden viemällä sen niin pitkälle kuin hardrockin voi ilman että se alkaa olemaan jotain muuta. Appetite... yääh. ihan jees ekaks levyksi, mutta ei sillä mitään mieleenpainuvaa ollut. Mulle siis. Mun on kyllä pakko yhtyä tähän kommentiin. Illusionit ovat paljon mielenkiintoisempia ja monipuolisempia kuin Appetite, on hienoja ballaadeja kuin myös todella rokkaavia vetoja. No plaah, plaah. kaikki on sanottu, ei mulla muuta. UY1 on kyllä minun suosikki "rokki"-levy. Jeps. Vitut sano Vatanen |
Folcce 24.02.2005 17:23:31 | |
---|
No sii sappetitehän on munatonta tusinamoskaa verrattuna UYI:hin jotka ovat täydellisimmät roklevyt ikinä No ei kyllä noin ole! Appetite on just niin täydellinen ettei siitä olis pystyny parantaa millään. Illusionit loistavia nekin ja luonnollista jatkumoa kun oli kasvettu maailman suurimmaksi, mutta Appetite For Destruction... voi perskules siitä ei kyllä rocklevy paljoa parane. Ei ehkä yhtään, mutta koskaanhan sitä ei tiedä. Chinese Democrasya odotellessa... |
MrQ 24.02.2005 17:28:40 | |
---|
No ei kyllä noin ole! Appetite on just niin täydellinen ettei siitä olis pystyny parantaa millään. Hmm. Oot väärässä. Appetite oli vaan pliisua lallalaata kolapäiden toimesta. Hollywoodsontaa. Pala maailman tylsintä omenaa. |
maelstorm 24.02.2005 19:54:51 | |
---|
Eräs mielenkiintoinen väite g'n r:n hajoamisesta on, että Axl halusi seuraavan gunnarplätyn kuullostavan NiN:n downward spiralilta, johon muut vastasivat parin harjoittelukerran jälkeen ottamalla hatkat. Väite ei ole sinänsä ollenkaan hatusta temmattu kun miettii miltä "Oh my god" kuullosti, ja kun miettii että axl haali itselleen nin:kitaristin, ja bucketheadin jonka soundi nyt on elektronisen oloinen usein jos ei muuta. ja muutenkin, sopisi kuvioon. jos joku vain osaa kuvitella mitä levyjä '94 kuunneltiin hollywoodin jetsetpiireissä. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
notkea rotta 24.02.2005 19:58:18 | |
---|
Kyllä se on jätkät niin että Nightrain rokkaa...ja lujaa!Sain muuten Axlin ja "gunnareitten" videomatskua käsiini ja se oli kyllä sellasta että melkeen hävettämään rupesi.Axlin ääni ei ollut enään yhtään samanlainen kuin ennen,eikä Axl muutenkaan...siinä oli mun mielipiteet.. |
Hellacopter 25.02.2005 11:53:12 | |
---|
Huvittavaa katsoa tätä provokaatiota tyyliin: "appetite on paska, ei yhtään hyvää biisiä" tai "gunnarit ei osaa soittaa ku covereita, ne on paskoja" tai sit vaan "appetite on paska, uyi:t on ihan paskoja, koko bändi on paska!te ootte paskoja" loppujen lopuks kukaan ei kuitenkaan voi kiistää sitä, että gunnarit on ehkä ainoa rockbändi jonka saundia ja draivia ei mikään muu yhtye ole pystynyt jäljittelemään. Vaikkei biiseistä pitäisikään, ensimmäisellä kuuntelukerralla niitä on vaikea mieltää mihinkään aiemmin kuulemaansa. Niissä on jotain...kummallista. Näin minun mielestäni, itse pidän gunnareista, nightrainia jumaloin. Ehkä vähän off-topic, mutta kantaa pitää ottaa, objektiivisesti. Kiitos kaikille, olitte paras yleisö koskaan, nähdään taas. |
Angus 25.02.2005 12:24:11 | |
---|
loppujen lopuks kukaan ei kuitenkaan voi kiistää sitä, että gunnarit on ehkä ainoa rockbändi jonka saundia ja draivia ei mikään muu yhtye ole pystynyt jäljittelemään. Huumorimiehiä? Taitaa MrQ kyllä kuulua samaan kastiin myös. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
Peoplez 25.02.2005 12:48:28 | |
---|
Tuohon levykinasteluun: Sanotaanko näin että Appetite, UYI1 ja 2 ovat kaikki todella hyviä levyjä ja sillä siisti. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Reclez 25.02.2005 23:07:54 | |
---|
GN'Rssä oli se jokin.. Eka levy on paras rock levy mitä olen kuullut ja ei illusioneissa mitään vikaa ole. Spaghetti incident tosin oli pettymys Maailman kiertueen jälkeen.. Play Your Guitar With An Feeling |