Aihe: Whitesnake - Ready To Rock
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
rheinone
23.01.2008 19:16:56
http://www.youtube.com/watch?v=eBcmOHApCzI

kova jätkä on Marsden vielä tänäänkin.ei voi mitään..

On se, on se kova.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Loijaa
08.02.2008 15:12:37

http://www.dailyrecord.co.uk/entert … er-s-cancer-tragedy-86908-20312388/

Vähän murheellisempia uutisia tällä kertaa..Mel Galley on hieno kitaristi, jonka panos on suuri muun muassa Whitesnaken parhaimmalla levyllä..
Heavy Metal Thunder
aikavaikea
08.02.2008 16:06:23
Vähän murheellisempia uutisia tällä kertaa..

No voihan perhana! Rauhaisaa lepoa.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
slowdive
02.03.2008 22:27:56
Tuore levy kokonaan kuunneltavana:
http://www.spv.de/whitesnake/pipapado/
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
arppah8
02.03.2008 23:21:29

Tuore levy kokonaan kuunneltavana:
http://www.spv.de/whitesnake/pipapado/

Ei mulla vaan kuulunut mitään. EVO?
I rather be a jerk than being hip like you.
slowdive
02.03.2008 23:25:15 (muokattu 02.03.2008 23:26:07)
Ei mulla vaan kuulunut mitään. EVO?

Muutaman rallin jälkeen tyssäsi itselläkin, eikä toimi enää. Ehti kyllä toisaalta vähän tulla tunne ettei enempää olisi oikein jaksanutkaan...

E: ...ja samantien tietenkin alkoikin taas kuulua.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
arppah8
02.03.2008 23:28:33 (muokattu 02.03.2008 23:38:26)

E: ...ja samantien tietenkin alkoikin taas kuulua.

Joo, nyt tulee. Kassotaanpa.

E: Ekan biisin sain kuunneltua, sit alkoi pätkiä ja kun yritin vaihtaa biisiä hiljeni kokonaan. Mutta ihan jees hevimpää Snakeahan toi oli. Kyllä mä olin kuulevinani pienoista yritystä tuoda sitä wanhaa jollain tasolla takaisin tossa sävellystyössä, mutta toteutus on sit modernimpi. Ei tää minusta paha ollut. Vois levynkin joskus ostaa.
I rather be a jerk than being hip like you.
Borlag
03.03.2008 08:42:50

Tuossa levyn loppupuolella on muutama jotka muistuttaa vanhaa snakea, paitsi soundipolitiikaltaan. Jos se streami ei toimi, niin klikkaa seuraavaan biisiin ja takasin edelliseen niin pitäisi kuulua taas. Noin ainakin omalla kohdalla sain toimimaan koko levyn.
rheinone
23.04.2008 10:41:35
Jokos se uus lätty tuli ulos? Onko mistään kotoisin vai sitä hirveetä hi-gain-skeidaa?
mlehtinen
23.04.2008 11:06:08
Kyyllä minä ainakin tykkäsin. Ei se juurikaan alkuaikojen Whitesnakea muistuta mutta tuntuu paranevan joka kuuntelulla. Doug Aldrich on loistava kitaristi mutta silti ehkä hiukan erityylistä, yksinkertaisempaa soittoa kaipaisin.

Mennee Whitesnake-listallani helposti TOP5:een.

1. Slide it in
2. 1987
3. Saints and sinners
4. Good to be bad
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
Umpihullu
23.04.2008 15:19:50
Jokos se uus lätty tuli ulos? Onko mistään kotoisin vai sitä hirveetä hi-gain-skeidaa?

Joo, inhottavat soundit. Tosi sliipatut ja pehmeät soundit. Cowerdalen ääni on jotenkin niin pinnalla, että kuulostaa kuin ukko laulaisi karaokea Whitesnake nimisen bändin soittaessa taustalla. Biisit ovat pitkiä kuin nälkävuosi, ei löydy yhtään alle 5 minuutin vetoa, mutta kyllä tämän ihan Whitesnakeksi tunnistaa ja sehän riittää. Ei hullumpi levy ollenkaan.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
sirdickyj
23.04.2008 21:22:48

Se on juuri sitä kamalaa paskaa, high-gain mättöä, joka on trendin mukaisesti muka-rankkaa, todellisuudessa täysin munatonta, soundiensa puolesta. Ja soundit ovat kuitenkin oleellinen osa tämäntyylisessä musassa.

Biiseissä oli jotain aika hyviä, muistelisin. Tosta on jo pari kuukautta kun kuunneltiin, nyt pitää ostaa kun se on virallisesti ilmestynyt.

Mutta paskaa se on, ei lähelläkään Restless Heartia.
Ei kerta homoa tee!
J.Hollström
23.04.2008 21:39:38 (muokattu 23.04.2008 21:42:40)
Se on juuri sitä kamalaa paskaa, high-gain mättöä, joka on trendin mukaisesti muka-rankkaa, todellisuudessa täysin munatonta, soundiensa puolesta.

Ihan tekijänsä näköistä soundia on, eli botoxilla pumpattua kamaa. Coverdale vois hyväksyä oman ikänsä ja lopettaa ton pelleilyn. Näytti jo muuten Deep Purpleen liittyessään vanhemmalta pulisonkeineen ja paksuine rilleineen mitä nyt plastiikkakirurgin jäljiltä.

http://www.mediastorehouse.com/imag … vid-Coverdale-Pos-Singer_180232.jpg
rheinone
23.04.2008 21:56:48
Se on juuri sitä kamalaa paskaa, high-gain mättöä, joka on trendin mukaisesti muka-rankkaa, todellisuudessa täysin munatonta, soundiensa puolesta. Ja soundit ovat kuitenkin oleellinen osa tämäntyylisessä musassa.

Biiseissä oli jotain aika hyviä, muistelisin. Tosta on jo pari kuukautta kun kuunneltiin, nyt pitää ostaa kun se on virallisesti ilmestynyt.

Mutta paskaa se on, ei lähelläkään Restless Heartia.

Nyt on Good To Be Bad toisella korvalla kertaalleen kokkailun lomassa kuunneltu.

Eiku täähän vaikuttaa tosi lupaavalta kokonaisuudelta, kaikesta siitä trendikkäästä hi-gain-sössöstä huolimatta. Heti ku eka midtempo/puolislovari kolahti tiskiin, oli assosaatio välittömästi Restless Heartissa ja ett "tää lätty on muuten munaJiin kamaa". Itse nimipiisihän jyllää heti ekalla kuuntelukerralla ja noi melodisemmat puolislovarit on just sitä kamaa, jotka tekee tästä lätystä hienon. Mutta täytyy tietysti kuunnella levy kunnolla muutamaan kertaan, ja sitten vasta muodostaa mielipide. Lupaavalta kuiteski kuulostaa.

MunaJii levykauppaan siitä ja sassiin!
rheinone
23.04.2008 22:03:59
Ihan tekijänsä näköistä soundia on, eli botoxilla pumpattua kamaa. Coverdale vois hyväksyä oman ikänsä ja lopettaa ton pelleilyn. Näytti jo muuten Deep Purpleen liittyessään vanhemmalta pulisonkeineen ja paksuine rilleineen mitä nyt plastiikkakirurgin jäljiltä.

http://www.mediastorehouse.com/imag … vid-Coverdale-Pos-Singer_180232.jpg

Saamari vieköön, mulle kans tommonen vakosamettipuku!
sirdickyj
23.04.2008 22:33:26
Nyt on Good To Be Bad toisella korvalla kertaalleen kokkailun lomassa kuunneltu.

Eiku täähän vaikuttaa tosi lupaavalta kokonaisuudelta, kaikesta siitä trendikkäästä hi-gain-sössöstä huolimatta. Heti ku eka midtempo/puolislovari kolahti tiskiin, oli assosaatio välittömästi Restless Heartissa ja ett "tää lätty on muuten munaJiin kamaa". Itse nimipiisihän jyllää heti ekalla kuuntelukerralla ja noi melodisemmat puolislovarit on just sitä kamaa, jotka tekee tästä lätystä hienon. Mutta täytyy tietysti kuunnella levy kunnolla muutamaan kertaan, ja sitten vasta muodostaa mielipide. Lupaavalta kuiteski kuulostaa.

MunaJii levykauppaan siitä ja sassiin!

Mä oon jo yrittäny käydä paikalliset marketit, ei tietenkää oo löytyny.
Ei kerta homoa tee!
rheinone
23.04.2008 22:42:03
Mä oon jo yrittäny käydä paikalliset marketit, ei tietenkää oo löytyny.

Hä, tänään? Stokkallaki näin. Vaik ite kävin plokkaamassa Jäänsärkijästä ku diggaan niiden palvelukonseptista.
Gaines
25.04.2008 10:25:28
Muutaman kuuntelukierroksen jälkeen voisi jotakin kommenttia tarjoilla tästä uudesta kiekosta. Sitä ennen muutama ajatus yleisemmin herrasta...

Coverdale kuuluu niiden laulavien alfa-urosten joukkoon, jotka ovat tehneet pitkän uran ja kokeneet sen aikana nousuja ja laskuja. Tuotannosta löytyy aivan huikeita helmiä, mutta sitten sitä väljähtyneempääkin matskua. Tai jollain tavalla mitään sanomatonta.

Oma teoriani on että sutta on syntynyt silloin kun Coverdale on hairahtunut kilpajuoksuun nuorempiensa kanssa ja unohtanut hienhajun ja ballsit. Eli käytännössä herra tuhlasi energiaansa ihan liikaa kilpailuun kaiken maailman tukkahevikloonien kanssa -80 luvun lopussa ja -90 luvulla, kun olisi vain luottanut omaan erityisyyteensä laulajien saralla. Miehen parhain ase taisteluareenoilla on loistava lauluääni, joka soi parhaiten mielestäni silloin kun muu bändi antaa riittävästi tilaa, rentoutta ja varaa hönkiä oikein kunnolla.

Ja sitä löytyy tältä uutukaiseltakin.

Levyn alkupuoli sisältää sitä high-gain-mössöä, vinguttelua, pullistelua yms. jota tietysti alfa-uroksen täytyy esittää asemansa todistaakseen. Vähempikin olisi riittänyt meikäläiselle, joka kuitenkin on riisutumman saundin kannattaja. Mutta, sen alta kyllä paljastuu jonkinlainen rentous, joka voimistuu sitten levyn loppupuolella. Varsinkin näistä "Love"-biiseistä "Lay down your love" avaa levyn paremman puoliskon ja toimii varsin messevästi.

Mä olen kuulevinani viitteitä esim. Skynyrdin viimeisimmän Vicious Cyclen suuntaan, tai toisaalta jonkun -80 luvun lopun Blackfootin suuntaan. Mahtipontista kitaravallia, mutta samalla kutenkin sellaista rootsimpaa perusrunkoa.

Tuntuu siltä kuin Coverdale olisi vihdoinkin sinut oman uransa, itsensä ja faniensa kanssa, ja pystyy keskittymään vain hyvän musan tekemiseen. Oiskohan tuo uskottava herraa kun laulaa avauksessakin että "these are the best years of my life"?

Kyllä tää menee mun mielestä ohi esim. Restless heartin ja antaa eväitä vielä jatkoonkin, jos ukko vain jaksaa heilua.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
rheinone
25.04.2008 11:35:14
Aika härskisti sällit pölliny Let There Be Rockin riffin, olikse nyt piisissä Got What You Need. Oikein!; Rokkenrollissa kaikki on jo tehty ja parhaat koukut löytyy sopivasti vanhaa kierrättämällä.
Gaines
25.04.2008 13:07:05
Joo, hyvin kierrätetty kyllä. Enpä hokannut asiaa ennenkuin mainitsit. Kyllähän nää kitaramiehet on hyviä riffejä saaneet kasaan tälle lätylle, joskus vaan tuntuu siltä että vähempi olis enempi...eli ihan joka raitaa ei olis tarvinnut tuupata täyteteen wouta.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)