bedlam 19.04.2005 10:17:11 | |
---|
http://www.mikseri.net/kiasma |
Pedroz 19.04.2005 13:19:26 | |
---|
Kyllä tuo nyt on paljon parempi, mutta silti vielä valovuosien päässä mistään tyylikkääksi kehuttavasta. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
tommijk 20.04.2005 21:53:08 | |
---|
Lock 'n' Loll |
Kimmo72 21.04.2005 00:01:45 | |
---|
Portnoy pisti syntymäpäivänsä kunniaksi tälläsen clipin foorumillensa: http://www.mikeportnoy.com/420/teaser.wmv Lopussa pätkä uudesta levystä, takaperin soitettuna ;) Samaa meininkiä kuin Miken muissakin videoissa. Toi oli vähä niinku kooste niistä kaikista. Paitsi tais olla tuore. Noinhan se kuvailee jokaisn session. Tekee niistä videon ja pistää myyntiin. Rahastusta? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Pedroz 21.04.2005 13:49:37 | |
---|
Rahastusta? Miksi olisi? Eiköhän niillekin oma tyytyväinen yleisönsä löydy. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Kimmo72 21.04.2005 14:01:51 | |
---|
Miksi olisi? Eiköhän niillekin oma tyytyväinen yleisönsä löydy. Löytyy varmaan ei siinä mitään. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
moottorisaha 21.04.2005 14:18:54 | |
---|
Jos Portnoy haluaa tehdä niitä videoita, ja hänen faninsa haluavat niitä ostaa niin missä on ongelma? ;) "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Kimmo72 21.04.2005 14:49:00 | |
---|
Jos Portnoy haluaa tehdä niitä videoita, ja hänen faninsa haluavat niitä ostaa niin missä on ongelma? ;) Ei missään? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Solex 24.04.2005 21:27:17 | |
---|
Hmm, teinköhän huonon sijoituksen... Tuli nimittäin ostettua pari harvinaisempaa DT:n CD-singleä, Lie ja Silent Man. Monta kymppiä pulitin mutta toisaalta ainakin Gemm.comissa niiden yhteisarvoksi nousee jopa 200 dollaria. Tuskin on tosin se hinta mitä porukka käytännössä maksaa. On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |
bedlam 24.04.2005 23:07:44 (muokattu 24.04.2005 23:16:42) | |
---|
Hmm, teinköhän huonon sijoituksen... Tuli nimittäin ostettua pari harvinaisempaa DT:n CD-singleä, Lie ja Silent Man. Monta kymppiä pulitin mutta toisaalta ainakin Gemm.comissa niiden yhteisarvoksi nousee jopa 200 dollaria. Tuskin on tosin se hinta mitä porukka käytännössä maksaa. Toivottavasti et kovin kauhean montaa kymppiä maksanut, 6-10 eurolla noita on molempaa ainakin huuto.netissä kaupattu. Minkäslainen tuo Eve-biisi muuten on, olen kehuja kuullut. http://www.mikseri.net/kiasma |
Kimmo72 25.04.2005 02:47:03 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Aryokal 25.04.2005 14:08:37 | |
---|
Just pitkäst aikaa kaivoin DT:tä hyllystä kuunteluun ja yllätyin Awakeen aika paljon, täähän on aika hyvä. Silti aika mustana hevosena Falling Into Infinity on noussu kyl parhaaks tältä bändiltä. Ennen oli mun mielest huonoin, mut nykyään sen lievä "poppi"henkisyys kutittaa just oikeista paikoista mun makunystyröitä. Siinäkin on enemmän biisit biisejä, eikä järjetöntä kikkailua. Oikeestaan FII ja ACOS toimii meitil parhaiten, ACOSilla on niin hyvät soundit. Tjaa, en tiiä, I&W ei oikeen enää nappaa yhtään, biisit on hyviä, mut ne soundit pilaa niin helvetisti niitä... Ei pysty yhtään kuuntelee! my 2cents.. Ken sent me. |
JeeVes 25.04.2005 21:21:58 | |
---|
Mikään muu ei iske paitsi change of seasons. toisaalta en mikää progehörhö ookkaan ja en oo pahemmin jaksanu bändin tuotantoon tutustua. (: COS on kyllä helmi. Muakaan ei nykyisin kiinnosta mikään muu kuin tuo kyseinen biisi kun tästä biisistä puhutaa. No ehkä muutama aina napsakka riffi löytyy muistakin biiseistä. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
kirves 28.04.2005 00:09:46 | |
---|
awake ja six degrees of inner turbulence ovat ehkä ne sytyttävimmät levyt... |
Ed_Guy 28.04.2005 13:08:18 | |
---|
Jee nyt olisi Hankinnassa Metropolis part II ja Awake Soittokavereita etsitään! Kajaanista tai läheltä. Itse soitan kitaraa. Olen huono. Kiinnostaako? |
wavelength 28.04.2005 18:17:29 | |
---|
*offtopic* Levynkansikuvakeskustelun alustuksessa sanotaan: "This thread is going to be closely monitored.. if you don't have don't have something nice to say, don't bother. Posts that are insultive or rude are going to earn bans. After the last thread, our strings are just a little short." Minä jo ihmettelinkin syytä viimeisen pallon narun lyhyyteen. Selvisipä sekin. Pastilli? |
wavelength 28.04.2005 18:23:51 | |
---|
Omasta hyllystäni löytyy bändin kaikki albumit Trainia lukuunottamatta. Parhaiten kolisevat Images and Words, Awake, ja Scenes from a Memory. FII:n loppupuolelta löytyy yllättäen (mielestäni) DT:n parahultaisin biisi, Lines in the sand -- muilta osin lätty on aikamoista kuraa. Yhtyeen viimeisimmät tuotokset eivät ole minussa onnistuneet sytyttämään pitkästymistä ja suurta hämmennystä kummempia tuntemuksia. Porukan ensimmäinen levy, When Dream And Day Unite, on puolestaan tahattoman komiikan aatelia... :) Orkesteri on siis onnistunut hyvin monipuolisen kattauksen kikkeliprogemetallia. Jokaiselle löytyy jotakin, paitsi niille, joiden mielestä DT on kakkia. Pastilli? |
Pedroz 28.04.2005 18:25:41 | |
---|
Minä jo ihmettelinkin syytä viimeisen pallon narun lyhyyteen. Selvisipä sekin. Selvitätkö muillekin? Miten minä tuon lainauksen käsitin, siinä ei puhuttu sanallakaan niistä varsinaisista naruista, vaan ilmoitettiin, että edellisen (haukkumiseksi menneen) ketjun jälkeen pinnat ovat hieman kireällä. Voinhan olla väärässäkin. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
wavelength 28.04.2005 18:28:40 | |
---|
Selvitätkö muillekin? Miten minä tuon lainauksen käsitin, siinä ei puhuttu sanallakaan niistä varsinaisista naruista, vaan ilmoitettiin, että edellisen (haukkumiseksi menneen) ketjun jälkeen pinnat ovat hieman kireällä. Voinhan olla väärässäkin. Dumbass. :) Pastilli? |
bedlam 29.04.2005 09:47:14 | |
---|
Selvitätkö muillekin? Miten minä tuon lainauksen käsitin, siinä ei puhuttu sanallakaan niistä varsinaisista naruista, vaan ilmoitettiin, että edellisen (haukkumiseksi menneen) ketjun jälkeen pinnat ovat hieman kireällä. Voinhan olla väärässäkin. HOHO! Sähän vitsiniekka olet :) http://www.mikseri.net/kiasma |