Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 528 29 30 31 32258 259 260 261 262
Jokapaikanapina
29.01.2010 21:44:49
Perseestä toi faniklubikarsinahomma. Ihan vitusta
Squealer
29.01.2010 23:08:43
Jokapaikanapina: Perseestä toi faniklubikarsinahomma. Ihan vitusta

Tarkoittaakohan toi että lippu on oltava hankittu fanclubin kautta, vai riittääkö vain että kuuluu clubiin?
Jokapaikanapina
29.01.2010 23:21:38
http://www.youtube.com/watch?v=bUgFqMppibQ

Muse vetäny livenä Back In Blackia! :D Tosi kiva koveri musta!
sellisti
29.01.2010 23:23:02 (muokattu 29.01.2010 23:35:41)
Jii-Gee: Olenko missannut jtn,vai mikäs tää 'seditys' homma/nimitys oikein on ??

No sehän nyt on vaan sellanen hellittelynimi, ei sen vakavampaa. :) Jos Phil olisi nuori pojankloppi niin tuskin sediteltäis, mutta kyllähän bändin kaikki jäsenet alkavat olla aika lailla "setä-iässä".

Squealer: Tarkoittaakohan toi että lippu on oltava hankittu fanclubin kautta, vai riittääkö vain että kuuluu clubiin?

Mietin just ihan samaa kun en oo ihan varma että tuliko se lippu ostettua klubin kautta vai ei kun oli kaks sivua samaan aikaan jonottamassa... :D Mutta kentälle pääsee kumminkin.
"Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen
Makkari
29.01.2010 23:58:44
Rupesin tässä miettimään, että onko semmoisia AC/DC-biisejä, joihin Malcolm soitti soolon? Pakkohan niitä on olla, vai onko?
Jokapaikanapina
30.01.2010 00:40:25
Makkari: Rupesin tässä miettimään, että onko semmoisia AC/DC-biisejä, joihin Malcolm soitti soolon? Pakkohan niitä on olla, vai onko?

Ainakin yhdessä on soittanu, nyt en vaan muista. Joku äkkiä pätemään!
sellisti
30.01.2010 08:53:18
Jokapaikanapina: Ainakin yhdessä on soittanu, nyt en vaan muista. Joku äkkiä pätemään!

Jee, pääsee pätemään: esim. Show Business -biisissä ymmärtääkseni herrat vuorottelevat sooloissa. Ainakin Family Jewels -dvd:llä siltä näyttäis.
"Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen
Jii-Gee
30.01.2010 11:01:39

powerage: Riff raff ois kyllä mieletön!

Jos RR tulis Ratinalla,nin mulla tod näk tulis housuun kaikki tavarat mitä vaan voi.

Makkari:semmoisia AC/DC-biisejä, joihin Malcolm soitti soolon? Pakkohan niitä on olla, vai onko?

Stiff Upper Lip'illä biisissä Can't Stand Still taitaa olla Malcolmin soolo.
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Nick Bone
30.01.2010 16:53:06
http://www.youtube.com/watch?v=xwfEzwaFVYY

High Voltage pölähtänyt settilistaan mukaan, Dog Eat Dog raivattu tieltä. Muuten sama lista.

Way To Go, Boys! HV on kumminsin veen kova biisi livenä, ollut aina.
All work and no play makes Nick a dull boy! www.myspace.com/blackflyfinland
Jokapaikanapina
30.01.2010 16:59:19 (muokattu 30.01.2010 17:25:09)
Oon ite aina ollu enemmänkin Brian-miehiä, lähinnä neljän ekan Brian-levyn ansioista. Niissä on niin kova ja melkein brutaali meno ja Brianin ääni on suorastaan tajunnanräjäyttävä. Kuitenkin Plug Me Inin ja Family Jewelsin livevetoja vertaillessa täytyy sanoo että Brian on oikeesti aika heikko livenä, lähinnä siks että laulaa melko epävireisesti. Bon taas saa bändiin ja yleisöön sellasta energiaa ettei melki oo todellistakaan. Ja Bon laulaa ihan yhtä hyvin ku levyillä.

Mut yllätyin toisaalta Brianin keikkakunnosta viime kesänä ja oli kyllä hyvä juttu että bändi on laskenu virettään ainaki puolella sävelaskeleella

EDIT: Pitää vielä sanoo että vuosina 85-86 Brian oli yllättävänki hyvässä kunnossa. Tässä mm. Back In Black vuodelta 85 http://www.youtube.com/watch?v=O-BC7RbCaXQ En oo varmaan koskaan kuullu Brianin vetävän sitä noin hyvin livenä. Myös kaikki Fly on the Wallin livet mitä oon kuullu oon toiminu livenä tosi hyvin ja se onkin kyllä mahtava albumi, ainoona huono puolena tuotanto. Laulu on käsitelty tosi kummasti.

Who Made Whon ja Blow Up Your Videon välillä tapahtu Brianin äänelle jotain. Äänestä tuli sellane kuranen niinku se on vuodesta 88 lähtien ollu. Who Made Wholla Brian vielä vetää älyttömän komeita korkeita nuotteja.
timus
30.01.2010 17:03:14
Brian kertoo tuossa uudehkossa kirjassaan, että ennen kiertuetta bändillä tai ainakin Brianilla oli aika tomera kuntovalmentaja, joka oli pistänyt Brianinkin treenikuurille. Olikohan se joku formula-tyyppien kuntovalmentaja tai jotain sellaista.

Oli kai suositellut samaa tyyppiä myös Ozzylle...
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
sellisti
01.02.2010 16:08:38
powerage: En tiennytkään ettei stadikalla tuota aidattua fan club aluetta ollut koska itse olin kentällä taaempana. Mutta aivan yleinen käytäntöhän tuo on ollut. Näin oli esim. viime kesäisellä Munchenin olympiastadionin keikalla jossa fan clubilaisille varattu puoliympyrän muotoinen kehä oli aika valtava ja tupaten täynnä. Fan club karsinan perässä oli vielä toinen aidattu kehä joka ylsi noin puoleen kenttään saakka. Tuonne pääsi ihan normi kenttälipulla sitä mukaa kun tuli paikalle. Kun lohko täyttyi, vetivät turva-aidan kiinni.

Näista kuvista erottaa hämärästi noi lohkot:
http://farm4.static.flickr.com/3603/3536723244_058a5e7d4f.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3655/3535911459_ac23f9db12.jpg

Just just... olihan siellä stadikalla tosiaan kans jotain tollasia aitoja, mutten mä muista että ne missään vaiheessa olis ollu kokonaan suljettu niin ettei ihmisiä olis päässy edestakasin liikkumaan, sikäli kun katsomosta käsin katselin. Ajattelin vaan että ne aidat on sen takia ettei pääse tulemaan liian kovaa ryysistä etummaisten selkään.

Jos täällä on faniklubin kautta lippunsa ostaneita, niin sanokaas lukeeko siinä teidän lipussa mitään siitä faniklubista? Mulle tuli lippu tänään postissa eikä siinä ole mitään mainintaa. Että onkohan se sittenkään sen klubin kautta hankittu kun mulla tosiaan toinen sivu sekos ja toinen antoi lipun, ehdin sen koodin kyllä johonkin kenttään kirjottaa että en tiedä sitten. Tosin ei mulla viime kesän lipussakaan mitään sanottu faniklubista. Pitää varmaan lippupisteeseen soittaa huomenna ja kysyä.
"Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." -Kari Suomalainen
Jokapaikanapina
02.02.2010 15:47:32
sellisti: Just just... olihan siellä stadikalla tosiaan kans jotain tollasia aitoja, mutten mä muista että ne missään vaiheessa olis ollu kokonaan suljettu niin ettei ihmisiä olis päässy edestakasin liikkumaan, sikäli kun katsomosta käsin katselin. Ajattelin vaan että ne aidat on sen takia ettei pääse tulemaan liian kovaa ryysistä etummaisten selkään.

Itse liikuin ympäriinsä Stadikalla. Ei ne aidat ollu mitenkää suljettu.
tapio75
03.02.2010 07:19:14
Jos täällä on faniklubin kautta lippunsa ostaneita, niin sanokaas lukeeko siinä teidän lipussa mitään siitä faniklubista? Mulle tuli lippu tänään postissa eikä siinä ole mitään mainintaa. Että onkohan se sittenkään sen klubin kautta hankittu kun mulla tosiaan toinen sivu sekos ja toinen antoi lipun, ehdin sen koodin kyllä johonkin kenttään kirjottaa että en tiedä sitten. Tosin ei mulla viime kesän lipussakaan mitään sanottu faniklubista. Pitää varmaan lippupisteeseen soittaa huomenna ja kysyä.

Muuten samanlaiset, mutta toisessa lukee pelkkä KENTTÄ ja toisessa KENTTÄ (FANCLUB).
sellisti
04.02.2010 07:57:00 (muokattu 04.02.2010 07:57:21)
tapio75: Muuten samanlaiset, mutta toisessa lukee pelkkä KENTTÄ ja toisessa KENTTÄ (FANCLUB).

Ookei... kumma kun tässä mun lipussa ei lue siitä fan clubista mitään, mutta sitten kun yritin uudestaan ostaa lippua tuolta fan clubin kautta niin sieltä sanottiin että koodia ei voi enää käyttää kun sitä on jo kerran käytetty. Että mikähän tää nyt sitten on... pitää varmaan soittaa lippu.fi:hin ja kysyä.

Näytti vielä äskenkin olevan lippuja tarjolla niin kentälle kuin katsomoon...
"Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." -Kari Suomalainen
Jii-Gee
04.02.2010 10:52:05

sellisti:Näytti vielä äskenkin olevan lippuja tarjolla niin kentälle kuin katsomoon...

Siis lippuja saatavilla edelleen fani-kerholaisille,vai ihan myös taviksille kans ??
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
WarMachine
04.02.2010 13:21:57
Ennen puolta päivää oli vielä ihan taviksillekin mutta nyt näyttää taas loppuunmyytyä.
[K]u sä paat semmost mukavaa kotirouvahevii soimaan, jotain Metallicaa tai tommosta tai Slayerii - Wilma Schlizewski, Popkult YLE TEEMA 25.3.2009
sellisti
04.02.2010 13:42:02 (muokattu 04.02.2010 13:42:38)
Jii-Gee: Siis lippuja saatavilla edelleen fani-kerholaisille,vai ihan myös taviksille kans ??

Nimenomaan "taviksille".

Ja siis tuo fan club -myynti on loppunut jo pari päivää sitten.
sellisti
04.02.2010 16:38:40 (muokattu 04.02.2010 16:39:10)
Tiedustelin tuota fan club -asiaa lippupisteestä, ja sain seuraavanlaisen vastauksen:

Hei,

Meidän tietojemme mukaan fanit ovat samalla kentällä kuin muutkin. Fanien oma kenttä katsomokartassa oli vain lipunmyyntiä varten. Sillä ei siis pitäisi olla merkitystä lukeeko lipussasi fanclub.

Eli viidakon laki sitten vaan, nopeimmat eturiviin.
Jokapaikanapina
04.02.2010 17:10:28
sellisti: Tiedustelin tuota fan club -asiaa lippupisteestä, ja sain seuraavanlaisen vastauksen:

Eli viidakon laki sitten vaan, nopeimmat eturiviin.

Hienoa sellisti! Täydellistä! Saat plussankin virtuaalipeniksen jatkeeksi :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)