rheinone 01.06.2005 18:38:22 | |
---|
Eilen levylautasella puhki pyörinyttä Poweragea voittanutta levyä saa omasta mielestäni hakea aikamoisen pitkään ja hartaasti, niin AC/DC:n kuin muidenkin bändien tuotannosta. Rock 'n' Roll Damnation ei ihan muun materiaalin tasoon yllä, mutta sitä seuraakin sitten aikamoinen pläräys. Down Payment Blues, Riff Raff ja Sin City muodostavat mulle sen henkilökohtaisen pyhän kolminaisuuden jonka alla kaikki muu kalpenee. Kicked in the Teeth niittaa koko paketin kasaan hienosti. Samoilla linjoilla mennään. Ride On! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sellisti 01.06.2005 23:12:30 | |
---|
Down Payment Blues, Riff Raff ja Sin City muodostavat mulle sen henkilökohtaisen pyhän kolminaisuuden jonka alla kaikki muu kalpenee. Veli puhuu viisauden sanoja. Noissa kiteytyy se, mitä on rock. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
...And Justice For All 02.06.2005 16:26:54 | |
---|
Veli puhuu viisauden sanoja. Noissa kiteytyy se, mitä on rock. Kyllä! Huomasin tuossa muuten, että Who Made Who-video on todella hyvä. Kattelin family jewelsiä ja pisti silmään who made who. Mun mielestä loistava video, hauska se Angus-armeija joka soittelee pahvi-SG:illä siellä taustalla! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Tomppeli 03.06.2005 14:01:38 | |
---|
Kyllä! Huomasin tuossa muuten, että Who Made Who-video on todella hyvä. Kattelin family jewelsiä ja pisti silmään who made who. Mun mielestä loistava video, hauska se Angus-armeija joka soittelee pahvi-SG:illä siellä taustalla! Noitahan värvättiin Suomenkin keikalle tuolla kiertueella - siis paikallisia "Anguksia". Keikka tais alkaa just tuolla biisillä, ja oisko toistakymmentä pahvikitaransoittajaa heilunut vahvistimien päällä kulkevalla "juoksumatolla". Hauskaa oli silloinkin. |
gogo 03.06.2005 14:10:51 | |
---|
Noitahan värvättiin Suomenkin keikalle tuolla kiertueella - siis paikallisia "Anguksia". Keikka tais alkaa just tuolla biisillä, ja oisko toistakymmentä pahvikitaransoittajaa heilunut vahvistimien päällä kulkevalla "juoksumatolla". Hauskaa oli silloinkin. Ja Stonen Jiri oli yksi noista pahvikepittäjistä. oksettaa. |
Angus 03.06.2005 14:55:45 | |
---|
Noitahan värvättiin Suomenkin keikalle tuolla kiertueella - siis paikallisia "Anguksia". Keikka tais alkaa just tuolla biisillä, ja oisko toistakymmentä pahvikitaransoittajaa heilunut vahvistimien päällä kulkevalla "juoksumatolla". Hauskaa oli silloinkin. Joo tosta oli juttuakin Soundissa. Oli muistaakseni yksi naispuolinen henkilö mukana :) "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
...And Justice For All 08.06.2005 09:43:06 | |
---|
Elvytän keskustelua. Onko AC/DC julkaissut mitään nuotti/tabulatuuri-kirjoja? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
waihen84 08.06.2005 09:52:08 | |
---|
On ne kai...ja aika monta...minä olen ainakin lainannut kirjastoista. |
...And Justice For All 08.06.2005 09:53:11 | |
---|
On ne kai...ja aika monta...minä olen ainakin lainannut kirjastoista. Ihmettelen vaan kun ei ollut Lempäälän kirjastossa yhtään vaikka siellä on hyvä valikoima muita nuottikirjoja. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
waihen84 08.06.2005 11:34:50 | |
---|
Ehkä joku muu on lainannut niitä? |
...And Justice For All 08.06.2005 17:51:29 | |
---|
Ehkä joku muu on lainannut niitä? No ei. :-) Ei löydy tietokannasta. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Black Star 08.06.2005 22:11:54 | |
---|
Näin tietoiskuna että Back in Black ylitti ymmärtääkseni pelkästään Yhdysvaltojen myyntitilastoissa jokin aikaa sitten 21 miljoonan myydyn levyn rajapyykin. Se on jo melkoinen saavutus se. Eli nopeasto lakettuna 7,2% USAn väestöstä on kyseinen AB/CD:n levy kotona Texasissa tai Corvetessa. Faktoja: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=37799"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Velli 09.06.2005 09:46:31 | |
---|
Eli nopeasto lakettuna 7,2% USAn väestöstä on kyseinen AB/CD:n levy kotona Texasissa tai Corvetessa. Eikun se on AC/DC:n levy. AB/CD on julkaissut vain levyt: Victim of Rock, The Rock ´n´ Roll Devil ja Cut the Crap jotka ovat kyllä nekin hyviä. |
aikavaikea 09.06.2005 09:53:59 | |
---|
AB/CD on julkaissut vain levyt: Victim of Rock, The Rock ´n´ Roll Devil ja Cut the Crap. Ei oo tullut abcd:tä kuunneltua, mutta tuli vaan mieleen, että Jackylillakin (se moottorisahabändi, joka ei ole Maukka Perusjätkä) on Cut The Crap -niminen levy, jolla laulaa vierailevana tähtenä muuankin Brian Johnson. Vielä on kesää jäljellä. |
Angus 09.06.2005 10:19:52 | |
---|
Ei oo tullut abcd:tä kuunneltua, mutta tuli vaan mieleen, että Jackylillakin (se moottorisahabändi, joka ei ole Maukka Perusjätkä) on Cut The Crap -niminen levy, jolla laulaa vierailevana tähtenä muuankin Brian Johnson. Joo ja tehnyt lyriikatkin ko. biisiin. Aika tylsä levy kyllä tuo, en ole koskaan jaksanut edes kokonaan kuunnella, vaikkakin tuota Brianin laulamaa kappaletta (äh vittu kun ei nyt edes muista sen nimeä) on tullut useaankin otteeseen kuunneltua, se on ihan ok. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
rheinone 09.06.2005 10:41:43 (muokattu 09.06.2005 10:42:40) | |
---|
Näin tietoiskuna että Back in Black ylitti ymmärtääkseni pelkästään Yhdysvaltojen myyntitilastoissa jokin aikaa sitten 21 miljoonan myydyn levyn rajapyykin. Se on jo melkoinen saavutus se. Eli nopeasto lakettuna 7,2% USAn väestöstä on kyseinen AB/CD:n levy kotona Texasissa tai Corvetessa. Faktoja: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=37799 Katos katos, ja lisäksi High Voltage on saanut triplaplatinaa U.S. of fuckin' A:ssä!!! All you gotta do is plug me into High... All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Velli 09.06.2005 10:42:08 (muokattu 09.06.2005 10:47:30) | |
---|
|
oulukyllosa 09.06.2005 22:30:48 | |
---|
Ihmettelen vaan kun ei ollut Lempäälän kirjastossa yhtään vaikka siellä on hyvä valikoima muita nuottikirjoja. Tuota on mahdoton uskoa?! Ootko ollu väärällä hyllyllä. Niissä kirjastoissa missä minä oon roikkunut enemmälti (Kajjaani & Oulu), on niitä ollu varmasti toistakymmentä ja lisää näkyy tulevan koko ajan. -play some skynyrd, man!- |
rheinone 10.06.2005 12:19:39 (muokattu 12.06.2005 00:56:14) | |
---|
High Voltage 1974-1980 Sisältää kaikkea mahtavaa matskua kyseisiltä vuosilta, esim. Problem Child & Baby Please Don't Go Ausseista '76, Hollannin '79 keikka (jossa Angus tapasi vaimonsakin) jne. No niin, lopsahti postiluukusta vihdoin toi dvd High Voltage 1974-1980. Onhan se hienoa kamaa pullollaan. Kiitti vinkistä! Jopa Dave Evans on messissä Can I Sit Next To You:ssa. Huvittavaa katseltavaa on noi 70-luvun alun glam-kuteet ja kundien hammaskalusto: Kun yhdeltä heebolta on puuttuva/katkennut etuhammas korjattu, niin johan on joltain toiselta jossain rytäkässä lähtenyt hammas :+DDD Tämä on just sitä no-nonsense-rockenrollia!!! EDIT: Sydneyn keikan (-76) Baby Please Don't Go:ssa kiteytyy koko AC/DC:n intensiteetti. Se on juuri sitä kamaa joka kaikkien AC/CD-diggarien on todennettava... All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Velli 10.06.2005 22:31:06 | |
---|
Ketkä kaikki bändistä ovat muuten naimisissa? Entä löytyisikö paremmista puoliskoista kuvia mistään? Itse en ole koskaan nähnyt kuvia kenenkään bändin jäsenen vaimosta (paitsi jos siinä AC/DC Photobookissa olevissa kuvissa oli näitä). |