Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 523 24 25 26 27122 123 124 125 126
sellisti
23.05.2005 00:34:02
Juurihan tuossa pari sivua sitten kappaleen "tarinan" kerroin. Löytyy ainoastaan aussi Dog Eat Dog 7":n b-puolelta, ja biisihän on nyt aivan perus Bonin "pilke silmäkulmassa"-lyriikkaa kuten aina.

Ööh, siis Rock In Peace -biisi..?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Angus
23.05.2005 00:58:48

Ööh, siis Rock In Peace -biisi..?

Joo perkele, kyllähän sitä joskus tulee todella tarkkaan luettua noita juttuja :D. Nopeasti lukasin ja katoin, että puhuttiin Carry Me Home:sta.

Joo eli R.I.P. (Rock In Peace) löytyy orig. aussi Dirty Deeds Done Dirt Cheap LP:ltä. Aivan mahtava biisi.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
sellisti
23.05.2005 14:41:07
Joo eli R.I.P. (Rock In Peace) löytyy orig. aussi Dirty Deeds Done Dirt Cheap LP:ltä. Aivan mahtava biisi.

Ei sulta sitä sattuisi löytymään, jotta koneelle saisit..? (hymiö)
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Angus
23.05.2005 14:57:00

Ei sulta sitä sattuisi löytymään, jotta koneelle saisit..? (hymiö)

Joo kyllähän se multa löytyy joillain bootlegeillä LP:iden lisäksi. Pistän kohtapuolin sen koneelle.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
sellisti
23.05.2005 14:58:41
Kiitos ja kumarrus. Paatko pikaviestiä sitten.
...And Justice For All
23.05.2005 17:56:21
Maailman noloin tapa kuolla on kyl omaan yrjöönsä..:)

Luuletko että jotain naurattaa? "Hehee!! Tosi kivaa q Bon Scott tukehtu yrjöönsä! Nauretaan kaikki sille!"
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
2541
24.05.2005 23:01:00

Chris Slade soitti ennen AC/DC:tä mm. Tom Jonesin kanssa. Sellaiseen bändiin sen komppi varmasti paremmin sopiikin.

Jos mainitsee Sladen kohdalla pelkän Tom Jonesin, niin antaa kyllä miehestä hieman väärän kuvan. Ansiolistalta löytyvät mm. Manfred Mann's Earthband, Uriah Heep, The Firm ja Gary Moore Band. Ja hyvinhän se toimii komppi "It's Not Unusualissakin".:)
Velli
25.05.2005 14:39:20
Jos mainitsee Sladen kohdalla pelkän Tom Jonesin, niin antaa kyllä miehestä hieman väärän kuvan. Ansiolistalta löytyvät mm. Manfred Mann's Earthband, Uriah Heep, The Firm ja Gary Moore Band. Ja hyvinhän se toimii komppi "It's Not Unusualissakin".:)

Niin siis tarkoitukseni ei ollutkaan sanoa että se olisi paska rumpali ja sopii vain huttua soittamaan, vaan että Sladen soitto sopii johonkin vähän tanakampaan poppiin/rockiin, mutta ei oikein tuollaiseen äijärockiin. Kovia bändejähän sillä takanaan on...
...And Justice For All
25.05.2005 15:01:09
Pitkän mietinnän tuloksena on, että high voltage on AC/DC:n paras levy. Se lätty on täydellinen! Ei yhtään huonoa raitaa. Bon Scott, hyvät biisit, ja ne soolot!
rheinone
25.05.2005 15:41:55
Pitkän mietinnän tuloksena on, että high voltage on AC/DC:n paras levy. Se lätty on täydellinen! Ei yhtään huonoa raitaa. Bon Scott, hyvät biisit, ja ne soolot!

Tarkoitatko alkuperäistä australialaista High Voltagea vai eurooppa/jenkkiversiota, joka on kokoelma alkuperäisistä High Voltage- ja TNT-albumeista?

Jos tarkoitat euroopassa julkaistuja albumeja, en ole koskaan osannut päättää, onko AC/DC:n paras levy High Voltage, Let There Be Rock, Powerage, Highway To Hell, If You Want Blood vai kenties '74 Jailbreak. Ne on kaikki parhaita!
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Angus
25.05.2005 16:20:14

Tarkoitatko alkuperäistä australialaista High Voltagea vai eurooppa/jenkkiversiota, joka on kokoelma alkuperäisistä High Voltage- ja TNT-albumeista?

Jos tarkoitat euroopassa julkaistuja albumeja, en ole koskaan osannut päättää, onko AC/DC:n paras levy High Voltage, Let There Be Rock, Powerage, Highway To Hell, If You Want Blood vai kenties '74 Jailbreak. Ne on kaikki parhaita!

Kyllä alkuperäinen aussi T.N.T. hakkaa kyllä eurooppa High Voltagen koska tahansa; Rocker & School Days!

En tosiaankaan osaa päättää mikä se paras levy olisi, mutta kyllä se varmasti on joko T.N.T., Dirty Deeds (aussi!), Let There Be Rock (aussi!), Powerage, If You Want Blood tai Highway To Hell.
...And Justice For All
25.05.2005 17:03:20
Kyllä alkuperäinen aussi T.N.T. hakkaa kyllä eurooppa High Voltagen koska tahansa; Rocker & School Days!

En tosiaankaan osaa päättää mikä se paras levy olisi, mutta kyllä se varmasti on joko T.N.T., Dirty Deeds (aussi!), Let There Be Rock (aussi!), Powerage, If You Want Blood tai Highway To Hell.

Löytyykä T.N.T. -lättyä mistään Suomen rajojen sisäpuolelta?
Tarkotin kommentissani ihan normaalia eurooppa High Voltagea.
Angus
25.05.2005 21:43:49 (muokattu 25.05.2005 21:44:19)

Löytyykä T.N.T. -lättyä mistään Suomen rajojen sisäpuolelta?
Tarkotin kommentissani ihan normaalia eurooppa High Voltagea.

Kyllä sitä ainakin joskus on löytynyt CD:llä ihan Free Record Shopista. Kannattaa Helsingissä tsekata myös Music Hunter josta tuo lätty aika varmasti löytyy niin CD:llä kuin LP:lläkin.

EDIT: Unohtui laittaa tuo RIP koneelle, pistän sen tämän illan aikana.
sellisti
25.05.2005 23:02:34 (muokattu 25.05.2005 23:02:55)
Kyllä sitä ainakin joskus on löytynyt CD:llä ihan Free Record Shopista. Kannattaa Helsingissä tsekata myös Music Hunter josta tuo lätty aika varmasti löytyy niin CD:llä kuin LP:lläkin.

On tosiaan sen verran mielenkiintoinen tuo aussi-T.N.T.:n biisilista että taidan itsekin sen jostain metsästää.
rheinone
27.05.2005 10:51:03 (muokattu 27.05.2005 10:57:54)

Pistäydyin eilen Music Hunterissa. Siellähän toi TNT ainakin CD:nä kökötti. Hinta oli muistaakseni jotain 15 eur.

http://personal.inet.fi/musiikki/musichunter/

Itselläni ei tota levyä ole, kun euroopan High Voltagelta löytyy suurin osa piiseistä, ja kun Rocker ja School Days ovat muilla euroopassa julkaistuilla levyillä - Dirty Deeds ja Bonfire ovat kuitenkin must-ostoksia jokaiselle AC/DC-diggarille.

Mutta hemmetin kova levy tuo TNT on joka tapauksessa!
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Angus
27.05.2005 11:04:04

Mutta hemmetin kova levy tuo TNT on joka tapauksessa!

Kokonaisuutena paljon tiukempi kuin eurooppa High Voltage.
Mr. Mustard
28.05.2005 13:40:40 (muokattu 28.05.2005 13:41:02)
AC/DC menossa studioon
ILTALEHTI 27.5.2005 20:46
Kaikkien rokkareiden isä Australian AC/DC on pikku hiljaa valmis nauhoittamaan uuden albuminsa laulut, joten "assedasse" diggarit olkaa varuillanne.

Tuoreimmassa Classic Rock-lehdessä laulaja Brian Johnson kertoi Youngin veljesten Anguksen ja Malcolmin linnoittautuneen sisätiloihin uusien biisien kanssa tarkoituksenaan tehdä täydellinen rock-levy. Homma alkaa olemaan jo niin pitkällä, että poppoo on lähiaikoina valmis purkittamaan tuotoksensa kaikelle kansalle.

AC/DC julkisti äskettäin DVD:n, jossa on todella makoisia esiintymisiä varsinkin jo mullan alle postuneen entisen laulusolistin Bon Scottin kanssa. Uutta materiaalia on tulossa "ulos" runsain mitoin, sillä AC/DC on tehnyt musiikkia jo tuplalevyn verran.

- Angus ja Malcolm tyrmäsivät minut biiseillä, joita he ovat tehneet. Kappaleita on kuitenkin niin paljon, että niitä jää yli. Niitä voidaan käyttää myöhemmin hyväksi. Hyvä, että voimme valita parhaat kappaleet usean biisin joukosta, Johnson sanoi puolestaan New Yorkilaiselle radioasemalle.

- Kukaan ei mene studioon tekemään huonoa albumia, mutta tällä kertaa takaan, että uusi levymme tulee olemaan sataprosenttisesti täyttä asiaa, Johnson uhosi.

Jihuu! Uusi Back In Black on tulossa, kivaa;)
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
sellisti
28.05.2005 13:49:31
Jep, ennakkokommentit on ainakin olleet lupaavia, joskaan niitä ei vielä ole muiden suista kuultu kuin Brianin. Mutta sekin lupaa hyvää, vaikka milloinkas bändit tulevaa levyään huonoksi haukkuisivat... saisivat sen nyt vaan pikaisesti ulos, odotus on ollut jo ihan tarpeeksi pitkä.
...And Justice For All
28.05.2005 13:54:11
Jep, ennakkokommentit on ainakin olleet lupaavia, joskaan niitä ei vielä ole muiden suista kuultu kuin Brianin. Mutta sekin lupaa hyvää, vaikka milloinkas bändit tulevaa levyään huonoksi haukkuisivat... saisivat sen nyt vaan pikaisesti ulos, odotus on ollut jo ihan tarpeeksi pitkä.

Kyllä! Mutta se on fakta että AC/DC ei ole ikinä tehnyt surkeaa levyä, pelkästään loistavia, hyviä ja tyydyttäviä.
Enkä usko että nytkään huonoa tavaraa tulee.
Uus back in black, sitä tässä odotellaan!
sellisti
28.05.2005 14:01:42
Kyllä! Mutta se on fakta että AC/DC ei ole ikinä tehnyt surkeaa levyä, pelkästään loistavia, hyviä ja tyydyttäviä.
Enkä usko että nytkään huonoa tavaraa tulee.
Uus back in black, sitä tässä odotellaan!

Mulle kelpais oikein hyvin vaikka uus Flick of the Switch, eli sellainen vähän rankempi meno, niin kuin jossain on taidettu veikkaillakin. Mutta sama se mitä se on, kunhan on hyvää. Tai onhan se, tietäähän sen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)