Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 522 23 24 25 26122 123 124 125 126
rheinone
19.05.2005 00:36:09
Mulla on dvd:t Stiff Upper Lip, No Bull ja Family Jewels sekä tuo Let There Be Rock - The Movie VHS:nä. Angushan se taisi täällä joskus tietää kertoa ettei tuon keikan masternauhoja ole enää olemassa, joten sikäli siirto dvd:lle ei onnistu, niin ikävää kuin se onkin. Todellakin paras liveveto ikinä.

En tiedä mistä nauhoista on käännetty, mutta tällaista DVD:tä kaupittelevat Kanadassa:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ry=617&item=6396653904&rd=1
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
J.Hollström
19.05.2005 09:48:58
Vaikka eBaysta:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … =59009&item=6397895402&rd=1

Kiitos vinkistä. Ostin pois.
samwyse
19.05.2005 22:59:39

Höh. Mistä tuo Razorin mollaaminen nyt yhtäkkiä tuli? Ihan loistoplätty, lukuunottamatta bändin historian huonointa biisiä "Mistress For Christmas". Biisi joka ei ala, ei kasva eikä lopu. Se vaan on siinä. Vähän kuin ylipitkä tauko biisien välillä.

Sehän on perkeleen tyylikäs biisi.
Tightbutloose
20.05.2005 01:41:15
Sehän on perkeleen tyylikäs biisi.

mustakin ihan jees.
kuule, koe ja nää.
Angus
21.05.2005 10:21:31

En tiedä mistä nauhoista on käännetty, mutta tällaista DVD:tä kaupittelevat Kanadassa:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ry=617&item=6396653904&rd=1

VHS käännetty suoraan. Itsekin joskus treidatessa otin tuon LTBR - The Movie:n bootleg DVD:n, mutta laatu kyllä on hieman heikompi kuin VHS kopiossani.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
rheinone
21.05.2005 12:18:40
The Sensational Alex Harvey Band, joka oli siihen aikaan ainakin Malcolmin suosikeita.

Oho, nyt nousi Malcolmin pisteet entuudestaan.

Eilen kuuntelin SAHB:in debyyttiä Framed. Kyllä taas täytyi todeta, että AC/DC:n The Jackissä kuuluu lievästi sanottuna vahvasti ton levyn nimibiisin vaikutteet.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
...And Justice For All
22.05.2005 11:12:26
Eräs tuttava lainas mulle tv:stä nauhotetun Live In Donington-VHS:n. (1992) Alkuperäsestä setistä tunnin kestäväksi karsittu versio. On kyllä loistokeikka, kaikki elementit kohdallaan.
Mites tää rumpalihemmo, kalju äijä jolla ihmeellinen rumpusetti?
Näytti mies hiukan erilaiselta muihin verrattuna, pisti vaan silmään.
Onko herra nykyinen rummuttaja?
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Velli
22.05.2005 11:17:35 (muokattu 22.05.2005 11:19:48)
Eräs tuttava lainas mulle tv:stä nauhotetun Live In Donington-VHS:n. (1992) Alkuperäsestä setistä tunnin kestäväksi karsittu versio. On kyllä loistokeikka, kaikki elementit kohdallaan.
Mites tää rumpalihemmo, kalju äijä jolla ihmeellinen rumpusetti?
Näytti mies hiukan erilaiselta muihin verrattuna, pisti vaan silmään.
Onko herra nykyinen rummuttaja?

Chris Slade soitti The Razors Edge:llä ja LIVE:llä, ei muilla (jos ei bootlegeja lasketa). Ihan tanakka komppi mutta vähän väärässä bändissä. Äijä soitti ennen AC/DC:tä mm. Tom Jonesin kanssa. Sellaiseen bändiin sen komppi varmasti paremmin sopiikin.

Tuo "ihmeellinen" rumpusetti ei ole sen kummempi kuin että hartioiden korkeudella on pari basaria ja haitsu on toisen pikkutomin paikalla.

edit. Thunderstruckin se soittaa mun mielestä paremmin kuin Phil Rudd. Rudd vetää kaikki ne hyvät Slade-fillit omalla tyylillään, joka ei mun mielestä juuri tuohon nimen omaiseen biisiin istu yhtä hyvin kuin ne Sladen jutut.
...And Justice For All
22.05.2005 11:19:19
Chris Slade soitti The Razors Edge:llä ja LIVE:llä, ei muilla (jos ei bootlegeja lasketa). Ihan tanakka komppi mutta vähän väärässä bändissä. Äijä soitti ennen AC/DC:tä mm. Tom Jonesin kanssa. Sellaiseen bändiin sen komppi varmasti paremmin sopiikin.

Tuo "ihmeellinen" rumpusetti ei ole sen kummempi kuin että hartioiden korkeudella on pari basaria ja haitsu on toisen pikkutomin paikalla.

Ilmankos kattelin vähän aikaa että ei tuonnäköinen äijä voi soittaa AC/DC:ssä. :)
Kiitos selventävästä vastauksesta, en vaan oo ennen nähnyt semmosta settiä.
...And Justice For All
22.05.2005 15:27:53
Mites tää who made who, minkä leffan soundtrack se on?
Sen tiedän (?) että jonkun Stephen Kingin leffan vai?
ozz3
22.05.2005 15:31:52
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
Nor
22.05.2005 19:20:20
Entäs mikä on Rock in peace- kappaleen tarina? Käsittääkseni se on omistettu Bonin muistolle tai jotain sellaista, mutta kuinka Bon voi itse laulaa siinä?
...And Justice For All
22.05.2005 19:24:31
Entäs mikä on Rock in peace- kappaleen tarina? Käsittääkseni se on omistettu Bonin muistolle tai jotain sellaista, mutta kuinka Bon voi itse laulaa siinä?

Millä levyllä tuo on?
KaljaMaha
22.05.2005 19:47:49

Ei ei ei. Slade on vieläkin se ainut ja oikea rumpali. Kyllä minä tiedän.
Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks.
TheRagDoll
22.05.2005 22:18:45
Maailman noloin tapa kuolla on kyl omaan yrjöönsä..:)
sellisti
22.05.2005 22:19:31

Niin. Kyllä Bonia nyt varmaan nolottaa.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Nor
22.05.2005 22:31:10
Millä levyllä tuo on?

En tiedä onko millään levyllä. Epäilenki, että biisi on ns. ylijäämää, joka on sitten Bonin kuoleman jälkeen julkaistu jonain bonusmateriaalina. Ei varmaankaan ollut tarkoitus tehdä kenenkään kuolemaa käsittelevää kappaletta, mutta...:(
gogo
22.05.2005 23:33:17
Eihän R.I.P.-biisi kerro mistään kuolemisesta eikä sitä ole Bon Scottille omistettu helvetti vieköön, äijä laulaa siinä itse.. Sitä paitsi, eikös tuo löydykin levyltä.. muistaakseni joltain high voltagen aussi-versiolta tjsp.
oksettaa.
gogo
22.05.2005 23:37:11

Meinaakko..? Tiäkkö kiinnosti ku kilo paskaa.
oksettaa.
Angus
22.05.2005 23:56:17

En tiedä onko millään levyllä. Epäilenki, että biisi on ns. ylijäämää, joka on sitten Bonin kuoleman jälkeen julkaistu jonain bonusmateriaalina. Ei varmaankaan ollut tarkoitus tehdä kenenkään kuolemaa käsittelevää kappaletta, mutta...:(

Juurihan tuossa pari sivua sitten kappaleen "tarinan" kerroin. Löytyy ainoastaan aussi Dog Eat Dog 7":n b-puolelta, ja biisihän on nyt aivan perus Bonin "pilke silmäkulmassa"-lyriikkaa kuten aina.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)