Kassu 11.02.2005 17:39:18 | |
---|
Vähän mietityttää millanen siitä tulee..Jos sitä koskaan edes julkastaa..Pari biisii oon kuullu, ja ihan hyvältä ne on kuullostanu..Kyllä mä arvostelen sen levyn sitte Axlin uuden bändin levynä, enkä Guns N' Rosesin.. KUULOSTAA, KUULOSTANUT. |
Juugeli 11.02.2005 18:09:39 | |
---|
KUULOSTAA, KUULOSTANUT. Kas kuinka tarpeellinen postaus. Mielenkiinnolla odotan levyä, jos se sieltä jopa tulisi, mutta eipä kovin korkeat odotukset ole. Dutteri: V***u tommosia ihmisiä tarvita tähän maailmaan. Tuommoset penikat pitäs kaikki ampua!
Juugeli: V***n Hitler! Dutteri: En mie oo Hitler, mie oon vaan oikeassa. IHKK #3 IMIK #28 Pastilli? |
Tympee Huttunen 11.02.2005 20:05:40 | |
---|
Mulla on sellainen tutina, että jos levy joskus vielä ilmestyy, se on oikeasti hyvä. |
ten 11.02.2005 23:48:03 | |
---|
jotenkin oon vaan niin vitun skeptinen koko jutun suhteen. oikeestaan ei sillai ees kiinnosta koko bändi. axl taitaa olla jo liian täynnä itseään. ei tosta mitään hyvää voi seurata. kolmas maailmansota ehkä.. tai siis sitähän käydään jo jenkkien ja lähi-idän välillä. NIRVANA ON PALJO PAREMPI! pusuja ja haleja kaikille! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Kassu 12.02.2005 00:33:22 | |
---|
Kas kuinka tarpeellinen postaus. Butte on tuttuja joten pitää valistaa. |
Angus 12.02.2005 00:35:34 | |
---|
axl taitaa olla jo liian täynnä itseään. Eiköhän se ruvennut jo siinä ennen 90-luvun puoliväliä jo olemaan aika täynnä itseään. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |