Aihe: Whitesnake Here I Go Again eri versiot?
1 2 3
sirdickyj
02.07.2007 17:40:29
Tuo kuulostaa paljon uskottavammalta. Pitää panna Restless heart viimeinkin ostoslistalle, kun on tämä jytäkausi taas päällä...

ainakin Coverdale laulaa siinä tosi upeesti, ja Van Den Berg paljastuu kovaksi keppiukoksi.
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
aikavaikea
02.07.2007 17:59:15
Pitää panna Restless heart viimeinkin ostoslistalle, kun on tämä jytäkausi taas päällä...

Ei se kyllä kamalasti jytää. Mulla on jäänyt tosin aika vähälle kuuntelulle. Mun kirjoissa Come an' get it on parasta missä Coverdale on ollut mukana.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Mika Antero
02.07.2007 18:04:17
Ei se kyllä kamalasti jytää. Mulla on jäänyt tosin aika vähälle kuuntelulle. Mun kirjoissa Come an' get it on parasta missä Coverdale on ollut mukana.

Juu, ei se varmaan siinä mielessä jytälevy ole kuin tuo maintsemasi erittäin komea albumi. Mutta kun meiksillä tämä musiikinkuuntelu menee jotenkin kausittain; välillä on blueskausi, välillä soul, välillä hevi jne. Nyt on taas jostain syystä semmoinen purple-rainbow-kasarihevi -boomi, niin siihen sopinee Coverdalen iskelmät hyvin jatkoksi...
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
rheinone
02.07.2007 18:06:10
Juu, ei se varmaan siinä mielessä jytälevy ole kuin tuo maintsemasi erittäin komea albumi. Mutta kun meiksillä tämä musiikinkuuntelu menee jotenkin kausittain; välillä on blueskausi, välillä soul, välillä hevi jne. Nyt on taas jostain syystä semmoinen purple-rainbow-kasarihevi -boomi, niin siihen sopinee Coverdalen iskelmät hyvin jatkoksi...

Tässon sulle jytäpiitlesiä, ihan vaa kiusaks jossei muuten:

http://www.youtube.com/watch?v=ub8rPHBXd20

Sanokaa mitä sanotte, mut mä diggaan.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Gaines
02.07.2007 18:09:26
Saints and...nnersin versio kelpaa mulle, myöhemmät ovat aikamoista sukkisjöötiä. Ja perskutarallaa, kyllähän ne kovimmat kärmeslevyt ovat R änd W, Come änd kedit ja Saints änd sinners.
Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian!
Mika Antero
02.07.2007 18:09:43

Tästäkin on väännetty jo aiemmin... Kohtalaisen kauhia versio.
Nolte
02.07.2007 18:54:24
Mun kirjoissa Come an' get it on parasta missä Coverdale on ollut mukana.

Sama täällä. No, ainakin Whitesnake -otsikon alla.
Hyvät kamat - huono soittaja!
Nolte
02.07.2007 19:01:36

Onhan tämä aika kiva, vaikken noista taiteellisista breikeistä tuossa tykkääkään.
Hyvät kamat - huono soittaja!
aikavaikea
02.07.2007 19:02:47 (muokattu 02.07.2007 19:08:19)

Juma! En ollut nähnytkään videota ennen, kiitti rheinone. Nehän sai piitlesinkin kuulostamaan hyvältä.
Ukko
02.07.2007 19:20:18

Muistat väärin, ei soittanut. Tuossa 1987:lla Here I go againin soolon soittaa Adrian Vandenberg.

Ja Heartin tytöt laulavat taustoja. Eli Ann ja Nancy Wilson.
Mika Antero
02.07.2007 20:00:47
Nehän sai piitlesinkin kuulostamaan hyvältä.

Te mokomat kerettiläiset ja väärintekijät, Beatle-osaston vastaisku tulee olemaan raaka ja verinen... Jos on pakko kuunnella jytäbändien B-covereita, niin käännyn mieluummin Purplen puoleen.
aikavaikea
02.07.2007 20:41:19
Jos on pakko kuunnella jytäbändien B-covereita, niin käännyn mieluummin Purplen puoleen.

Help toimii kyllä vastustamattoman hyvin. Itse asiassa, jos nyt saa tässä taas jaaritella hyvin kaukana otsikosta, kuulin Purplen Helpin ennen Piitlesin Helppiä ja B kuulosti kovin kummalliselta. Olikos se Bananarama joka versioi tuon biisin myös?
Mika Antero
02.07.2007 20:53:14
Olikos se Bananarama joka versioi tuon biisin myös?

Joo, se on aika kivaa mäiskettä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)