Aihe: Indica
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16 17 18 19
Juugeli
04.02.2006 20:44:37
Juuri muistin, että tänään Indicaa myös Huumassa. Ei kai ole jo mennyt.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
oizo
04.02.2006 20:52:17
Juuri muistin, että tänään Indicaa myös Huumassa. Ei kai ole jo mennyt.

Ei ole vielä mennyt. Ihan just pitäs tulla.
Mut hei, ei se haittaa!
jussimus
04.02.2006 21:01:35
Hyvin leikkivät soittamista. Jee!
oizo
04.02.2006 21:03:16
Hyvin leikkivät soittamista. Jee!

Mun mielestä kuulosti kuin, että olisivat itse soittaneet. Ainakin kitaristi veti eri lailla juttuja kuin levytyksessä.
Mut hei, ei se haittaa!
pahala
04.02.2006 21:22:43
Mun mielestä kuulosti kuin, että olisivat itse soittaneet. Ainakin kitaristi veti eri lailla juttuja kuin levytyksessä.

Laulu kyllä taisi tulla pleipäkkinä?
8)
MK73
05.02.2006 10:11:44
Eiköhän liveä ollut, kuulosti jopa paremmalta kuin se Popklubin juttu. Nämä yhden biisin vedot ei kyllä ole juuri mistään kotoisin. Onhan bändillekin turhauttavaa raahautua studioon yhden kappaleen takia, ja Huumassakin ohjelma-aika loppui vieläpä kesken biisin.
randombass
05.02.2006 10:54:28
Eiköhän liveä ollut, kuulosti jopa paremmalta kuin se Popklubin juttu. Nämä yhden biisin vedot ei kyllä ole juuri mistään kotoisin. Onhan bändillekin turhauttavaa raahautua studioon yhden kappaleen takia, ja Huumassakin ohjelma-aika loppui vieläpä kesken biisin.

Joo. Ihmetyttää tuollainen musiikkiesityksen aliarviointi. Olisikohan Karita Mattilan lauluesitys feidattu samaan tyyliin?
bastardo
05.02.2006 23:11:50
Joo. Ihmetyttää tuollainen musiikkiesityksen aliarviointi. Olisikohan Karita Mattilan lauluesitys feidattu samaan tyyliin?

Äärimmäisen yllättävää mokailua maikkarilta. Sanonta "Kaikki mihin maikkari koskee muuttuu paskaksi" pitää siis näköjään vieläkin kutinsa.
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands"
Järvihirviö
06.02.2006 02:30:05 (muokattu 06.02.2006 02:32:46)
Kuka nyt tuommoselta vedolta mitään kummosta edes odottaa. Yks biisi pleipäkkinä ja se on siinä.

Ai että playbackina? Vaikka en bändistä välitäkään, niin eivät ne tyysen playbackina vetäneet. Fakta homma.
Informaatiokameli
06.02.2006 16:14:10

Ai että playbackina? Vaikka en bändistä välitäkään, niin eivät ne tyysen playbackina vetäneet. Fakta homma.

Laulua lukuunottamatta kaikki tuli ihan livenä. Kumma homma sinänsä, koska Jonsu on osoittautunut melkoisen loistavaksi laulajaksi Indican keikoilla.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Rattata
06.02.2006 17:22:48
Laulua lukuunottamatta kaikki tuli ihan livenä. Kumma homma sinänsä, koska Jonsu on osoittautunut melkoisen loistavaksi laulajaksi Indican keikoilla.

Mä ajattelin että osa soittimista olis ollu livenä (mm. rummut) ja osa playbackina. Laulusta kyllä kuuli selvästi että ei tullut livenä. Mutta ihan sama...
Järvihirviö
06.02.2006 17:26:14 (muokattu 06.02.2006 17:38:11)

Jep. Oikeaa syytä tohon en tiedä, mutta toisaalta se oli vaan yksi hassu tv-esiintyminen.
Jkob
06.02.2006 18:28:00
Hahaa, muapa Jonsu katsoi silmiin, osoitti sormella ja nauroi kun olin eturivissä noin parin metrin päässä hänestä viime perjantaina :(
Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus
jummijammi
06.02.2006 21:57:10
Menninkäisten näkösiä on.
isojussi
08.02.2006 15:06:20
Laulu kyllä taisi tulla pleipäkkinä?

Senkö takia se oli niin pahuksen epäpuhdasta?
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
sellisti
09.02.2006 22:24:29
Tämä oli mulle suht tuntematon bändi eiliseen asti. Vaimo kuuli niiden jonkun biisin telkkarista, ihastui ja halusi ostaa levyn. Eilen sitä sitten kuunneltiin. Oli mulla kieltämättä vähän ennakkoasenteita, mutta kyllä tämä tavallaan positiivisesti yllätti. Ajoittain tuli mieleen sellainen erikoinen yhdistelmä Maija Vilkkumaata, YUP:tä ja Värttinää. Laulajan ääni (tai lähinnä laulun maneerit) alkoi loppua kohden hiukan ärsyttää, mutta musiikki oli ihan viehättävää ja ajoittain kansanmusiikkivaikutteineen piristävästikin erilaista kuin ihan perushuttu. Voi olla että kuuntelen useamminkin.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
MrHands
10.02.2006 16:31:04
Indica vs Tiktak

kumpi on SEKSIKKÄÄMPI!?
kyuss
25.02.2006 10:24:43
Indica vs Tiktak

kumpi on SEKSIKKÄÄMPI!?

No Tiktakki. Mutta Indica voittaa muuten.
Stain
25.02.2006 11:47:10
Onko kukaan kuullut tästä varmaankin melko uudesta bändistä? Olen kuullut yhden biisin, Scarletin ja se kuulosti melko hyvältä, jos olisi ollut vielä vähän rokimpi veto niin avot. Laulajalla oli jotenkin kiva ääni.

Juu, joskus kun aloitin tämän ketjun, bändi vaikutti lupaavalta uutuudelta. Ei ole tosin onnistunut ainakaan vielä vakuuttamaan.
It's a bittersweet symphony, this life
Sarko
25.02.2006 21:36:45
Meitsin mielestä Indica on sellasta kivaa rockpoppia äiskän pikkuisille Wicca-Larppaajille. Valkoiset ratsut tuovat kuninkaan käskyä kaukametsään ja onnelliset mennikäiset tanssivat kedolla ja lohikäärme on kanin kaveri.

Sinänsä melko huvittava bändi. Kumma homma se muuten että näiden eka levy oli aika streittiä poppista ja tällä uudella on nyt lyöty se Metsänvartija-vaihde ihan kunnolla silmään noissa sanoituksissa.
I'm just about oh yeah
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)