Pedroz 18.12.2008 10:15:59 | |
---|
AC/DC Konsertti on toistaiseksi loppuunvarattu. Näin sanoo Lippupalvelun etusivu. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Johnny Buzz 18.12.2008 10:18:33 | |
---|
Näin sanoo Lippupalvelun etusivu. No voi vittu saatana! En kyllä enää koskaan yritä varata lippuja netin kautta, kun palvelu toimii näin paskasti. Mun mielestä tällasissa isoissa tapahtumissa ei pitäis sallia varauksia ollenkaan joko ostat tai jäät ilman. |
sellisti 18.12.2008 10:19:08 (muokattu 18.12.2008 10:21:55) | |
---|
Nyt sanotaan jo acdc.comissakin seuraavaa: IMPORTANT UPDATE: Paris & Helsinki 2008-12-18 03:05:22 PLEASE NOTE: The ticket vendor's websites for the Paris and Helsinki fan club sales are not working correctly. We apologize for any inconvenience; please check back here for updates. Eli ei tuo faniklubimyyntikään ole aivan ongelmattomasti sujunut. Tyhmää että lippupalvelun toiminta on tuollaista arpapeliä. Onneksi olin ajoissa liikkeellä. E. Mun mielestä tällasissa isoissa tapahtumissa ei pitäis sallia varauksia ollenkaan joko ostat tai jäät ilman. Öö, eikös tuolla lippupalvelun sivulla nimenomaan sanottu että nettipalvelussa voi ainoastaan ostaa lippuja..? "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
Tightbutloose 18.12.2008 10:20:33 | |
---|
Eräällä toisella foorumilla väittävät että SOLD OUT! virallinen termi olisi kait BOOKED OUT, joka ei tarkoita että ne olisi vielä loppuneet. kannattaa odottaa vielä! kuule, koe ja nää. |
Johnny Buzz 18.12.2008 10:20:50 | |
---|
Ja nyt sitten Firefoxilla: "Järjestelmä tai selainasetukset ovat ristiriidassa ostoprosessin turvatarkistusten kanssa. Muuttamalla asetuksia voit mahdollisesti suorittaa oston loppuun." |
J.Hollström 18.12.2008 10:21:50 | |
---|
Pirkkalan citymarketista 6 kpl kenttälippuja plakkarissa. Jes. Orggis tuhkis. |
Pedroz 18.12.2008 10:22:54 (muokattu 18.12.2008 10:23:28) | |
---|
Hih, itse jouduin taas jonotuspalkin alkuun. No, peruutuspaikkoja odotellessa... Pitänee jättää tuo tuohon jonottelemaan ihan mielenkiinnosta, että päästääkö se koskaan läpi. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Jytäurpo 18.12.2008 10:24:15 | |
---|
Kentälle tai ei ollenkaan, perkele! "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Bluesmies 18.12.2008 10:24:17 | |
---|
Klo 7.45 Oulussa jonottaan Stockalle ja klo 9.35 pääsin ostamaan lippuja. 4 kenttälippua lähti matkaan. |
MK73 18.12.2008 10:27:11 | |
---|
Jees, ystävällinen kaverini hommas mullekin lipun. En tiedä mille paikalle mutta kuitenkin... siellä ollaan!! |
j-spring 18.12.2008 10:27:20 | |
---|
Hoho, kympiltä suunilleen läpi lippupalveluun ja sain kuin sainkin lipun :) Näin se lippupalvelu vaan arpoo että kuka saa ja kuka ei. |
sellisti 18.12.2008 10:29:32 | |
---|
Näin se lippupalvelu vaan arpoo että kuka saa ja kuka ei. Joo... harmi kun joutuu kaverille sanomaan että ei onnistu millään ei, ja samaan aikaan koko ajan kuitenkin jotkut saa lippuja... mut eipä tuohon maailma kaadu. Ja itehän sain liput jo 9.05. :) "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
Tsugu Way 18.12.2008 10:32:03 | |
---|
Klo 7.45 Oulussa jonottaan Stockalle ja klo 9.35 pääsin ostamaan lippuja. 4 kenttälippua lähti matkaan. Mikä numero sulla oli vuoronumerona. Oltiin varmaan melkein peräkkäin jonossa. Mulla oli 70. Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Bluesmies 18.12.2008 10:33:32 | |
---|
Mikä numero sulla oli vuoronumerona. Oltiin varmaan melkein peräkkäin jonossa. Mulla oli 70. Mulla oli 83, mutta eka kaverin kanssa jonotettiin väärässä paikassa ja ihmeteltiin, että "perkele, on kyllä hiljasta". :D |
Johnny Buzz 18.12.2008 10:35:36 | |
---|
Joo... harmi kun joutuu kaverille sanomaan että ei onnistu millään ei, ja samaan aikaan koko ajan kuitenkin jotkut saa lippuja... mut eipä tuohon maailma kaadu. Ja itehän sain liput jo 9.05. :) Miten ihmeessä onnistuit? Ite olin tosiaan päässy siihen lippujen varausikkunaan jo ennen ysiä. Sitten, kun kello löi tasan, niin olisin vahvistanut tilauksen, mutta palvelu heitti saman tien takaisin jonoon. |
Bluesmies 18.12.2008 10:38:31 | |
---|
|
Jytäurpo 18.12.2008 10:38:48 | |
---|
No niin, nyt lukee jonotuspalkissa:AC/DC on toistaiseksi loppuunvarattu "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Tsugu Way 18.12.2008 10:39:20 | |
---|
Mulla oli 83, mutta eka kaverin kanssa jonotettiin väärässä paikassa ja ihmeteltiin, että "perkele, on kyllä hiljasta". :D Minäkin kävin puolikahdeksalta vilkaseen molempia ovia kaukaa ja ihmettelin, että ei ketään jonossa. En arvannu kurkata sisälle Deliin. Kävin kaikessa rauhassa Antellilla kahvilla. Kahdeksan aikoihin tulin uudestaan ja kauhukseni huomasin, että sisätila jo täynnä ihmisiä. Numerolla 70 kuitenkin sain vielä liput. Olihan melko piinaavat puolituntinen siellä ylhäällä seurata vuoronumeroiden hidasta edistymistä. Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
rheinone 18.12.2008 10:40:10 | |
---|
No niin, nyt lukee jonotuspalkissa:AC/DC on toistaiseksi loppuunvarattu Saatanan saatana. Nyt joutuu turvautumaan mustanpörssin touhuihin. Vittu. |
HaloOfFlies 18.12.2008 10:40:37 | |
---|
No voi vittu saatana! En kyllä enää koskaan yritä varata lippuja netin kautta, kun palvelu toimii näin paskasti. Mun mielestä tällasissa isoissa tapahtumissa ei pitäis sallia varauksia ollenkaan joko ostat tai jäät ilman. Itse en päässyt soittamallakaan läpi kun verkko oli varattu. Voi vittu sanon minä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |