arrgh 23.06.2006 01:27:57 | |
---|
Vai pitäiskö sitä kehua, vaikka ei pitäisi levystä, että voisi kerätä skenepisteet? Joskus elämä on kyllä vaikeaa. Sanoppa muuta. |
Ze Kink 23.06.2006 02:29:01 | |
---|
Provinssissa kuuntelin pari biisiä, ja positiivisesti yllätti. Se Pony on ihan ok, mitä nyt olen sen musavideon pari kertaa nähnyt. Ei siinä mitään mullistavaa ole, eikä mitään huonoakaan. Ja Emppuhan on muuten ihan vitun hot. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Jag 23.06.2006 02:41:10 | |
---|
vieläkin arvon että ostaakko vai ei...kertokaahan nyt oikeasti levystä mietteitä. Te sen omistavat "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Velli 23.06.2006 03:51:45 | |
---|
Ja Emppuhan on muuten ihan vitun hot. Take your medicine man ;)! |
JCM 23.06.2006 06:42:27 | |
---|
Ja se on paha asia, koska..? ..se ei ole progea, Ei, mutta.. onhan se progea! "Ei yhtään homomielissessä, mutta oikeesti, rakastan meidäm bassistia,. ollaan kolemnanlegta luokalta asri runwrru, oikeesti. itken tädsääs kubn mietin, että sille kävis jotain... reh ellisetsi:" - aijommi |
JCM 23.06.2006 06:44:00 | |
---|
Ja Emppuhan on muuten ihan vitun hot. Hoho. Mulla oikeesti tipahtaa jääpala kullista kun nään sen. Ihan vitun not hot. Mutta toi jees mimmi silti. "Ei yhtään homomielissessä, mutta oikeesti, rakastan meidäm bassistia,. ollaan kolemnanlegta luokalta asri runwrru, oikeesti. itken tädsääs kubn mietin, että sille kävis jotain... reh ellisetsi:" - aijommi |
pahala 23.06.2006 10:37:46 (muokattu 23.06.2006 10:39:22) | |
---|
Ihan ok levy. Ei mitään erikoista, ja kaikessa yksinkertaisuudessaan tuntuu että nämä melodiat ja koukut on kuultu jo niin monta kertaa. Mutta ihan toimivia pop rallatuksia ja soundeista pidän. Kyllä tuo Pony edelleen soittolistojen paskavirrassa ihan positiiviselta kuulostaa. Livemeno olisi mielenkiintoista nähdä. 8) |
MK73 23.06.2006 11:11:36 | |
---|
vieläkin arvon että ostaakko vai ei...kertokaahan nyt oikeasti levystä mietteitä. Te sen omistavat Olen jo mielipiteeni sanonut, osta pois! Toki, jos epäilyttää, kannattaa mahdollisuuksien mukaan ensin kaupassa vähän kuunnella. Ei tarvi sitten pettyä. Sinä päätät. |
dixi19 23.06.2006 12:02:56 | |
---|
Levy oli pienoinen pettymys. Kolme asiaa kusi enemmän tai vähemmän: 1. todella tasapaksut ja tylsät soundit, 2. Empun aivan liian hento lauluääni, 3. englannin lausunta. Biisit olivat myös ehkä vähän liian suoria mitä olin odottanut. No, tästä on hyvä jatkaa. anomus.com |
PekkaM 23.06.2006 12:04:19 | |
---|
Levy oli pienoinen pettymys. Kolme asiaa kusi enemmän tai vähemmän: 1. todella tasapaksut ja tylsät soundit, 2. Empun aivan liian hento lauluääni, 3. englannin lausunta. Biisit olivat myös ehkä vähän liian suoria mitä olin odottanut. No, tästä on hyvä jatkaa. Ai niinku "The only way is up" vai? Et paljoa levyä kuitenkaan kehunut ;) Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
dixi19 23.06.2006 12:50:07 | |
---|
Ai niinku "The only way is up" vai? Et paljoa levyä kuitenkaan kehunut ;) Heh, joo nyt kuin katsoin tuota viestiäni, niin saahan siitä sellaisen kuvan että en olisi löytänyt mitään hyvää :D Mutta ei levy todellakaan mikään paska ole, mutta pettymys minulle silti. Jos pisteitä antaisin, niin 2,5 / 5 voisi olla aika sopiva. anomus.com |
Lord of the strings 23.06.2006 16:37:21 | |
---|
No ei mikään erikoinen tuo Pony -biisi. En kyllä tuon biisin perusteella ostaisi levyä. Emppu on epähot. En tajuu teitä. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" |
Sarko 23.06.2006 16:41:48 (muokattu 23.06.2006 17:10:46) | |
---|
Vai pitäiskö sitä kehua, vaikka ei pitäisi levystä, että voisi kerätä skenepisteet? Joskus elämä on kyllä vaikeaa. Enemmän kai niitä skenepisteitä saa siitä, ku kehuu pallit vaahdossa M.netissä ja paikallisessa rock-kuppilassa kuinka jees ja tosi rock joku Tiktak on, ja kuinka Emppu on Hot ja LOLzord. Ja mitä luultavammin kaikki ovat kanssasi asiasta samaa mieltä. EDIT: Näinpä. Tiktakin mollaaminen tuo mieleen 15 v. hevipuristin Höpsis, hevareillahan on vapaamuurareihin verrastettava "TikTak-on-best-öhöhö"-kerho, keikoilla asian voi käydä todistamassa. Toisaalta, jos en tykkää Tik'n'Takista niin oonko 15v. Hevari? Jäädäänpä miettimän pienissä juhannuspäissämme. Sarko kuittaa, over. Stakes are high, but so am i. |
ydinaukio 23.06.2006 17:16:41 | |
---|
Miten tällaisesta mitäänsanomattomasta musiikista voi olla 12 sivun ketju? |
JCM 23.06.2006 18:03:37 | |
---|
Miten tällaisesta mitäänsanomattomasta musiikista voi olla 12 sivun ketju? Koska Emppu on niin hottis. "Ei yhtään homomielissessä, mutta oikeesti, rakastan meidäm bassistia,. ollaan kolemnanlegta luokalta asri runwrru, oikeesti. itken tädsääs kubn mietin, että sille kävis jotain... reh ellisetsi:" - aijommi |
sellisti 25.06.2006 23:11:33 | |
---|
Sano sinä. Minusta se on huvittavaa. E: Siis vähän sellainen "ei sitä kehtaa haukkuakaan kun se on söpö"-meininki. Ei siinä musta ole mitään huvittavaa, jos joku näkee ja kuulee Empussa potentiaalia. Onko tässä nyt taas se homma naisartistin kohdalla, että ne jotka eivät tykkää ko. musasta olettavat muiden tykkäävän vain siksi että kyseessä on nainen..? Eikö makuasioista kuitenkin puhuta? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Royal Banzai 26.06.2006 00:30:16 | |
---|
Onko tässä nyt taas se homma naisartistin kohdalla, että ne jotka eivät tykkää ko. musasta olettavat muiden tykkäävän vain siksi että kyseessä on nainen..? Eikö makuasioista kuitenkin puhuta? Lähinnä huvitti se, että Emppu kerää täällä kaikki sympatia- ja muutkin pisteet ja hänen levyään kehutaan silloinkin kun siitä ei pidetä. Minusta musiikkia tulisi arvioida musiikin ehdoilla, ei minkään hottisrankingin mukaan tai yleistä mielipidettä myötäillen. Oho, tänhän saattaisi joku tulkita katkeraksi tilitykseksi.. huh |
Guitar Hero 26.06.2006 01:26:17 | |
---|
Lähinnä huvitti se, että Emppu kerää täällä kaikki sympatia- ja muutkin pisteet ja hänen levyään kehutaan silloinkin kun siitä ei pidetä. Minusta musiikkia tulisi arvioida musiikin ehdoilla, ei minkään hottisrankingin mukaan tai yleistä mielipidettä myötäillen. Oho, tänhän saattaisi joku tulkita katkeraksi tilitykseksi.. huh Mäpäs väitän, että alan veteraanina emppu kerää arvosteluspektrin molemmat ääripäät. Eli on niitä, jotka pitävät vaikkeivät pidä, mutta myös niitä, jotka eivät pysty ilman ennakkoasenteita ja ylisuuria odotuksia levyä kuuntelemaan ja tuhoavat mahdollisuutensa diggailuun jo kättelyssä. Tietysti muutama eksyy myös tuohon väliin jäävälle harmaalle alueelle. Come to the dark side. We have cookies |
Rattata 26.06.2006 07:13:49 | |
---|
Lähinnä huvitti se, että Emppu kerää täällä kaikki sympatia- ja muutkin pisteet ja hänen levyään kehutaan silloinkin kun siitä ei pidetä. Minusta musiikkia tulisi arvioida musiikin ehdoilla, ei minkään hottisrankingin mukaan tai yleistä mielipidettä myötäillen. Oho, tänhän saattaisi joku tulkita katkeraksi tilitykseksi.. huh Kyllä sitä kritiikkiäkin on tullut. Ja mistä tiedät että levyä kehuneet eivät siitä oikeasti pidä? Siis täällähän on juuri loistavasti erotettu itse musiikki ja ulkomusiikilliset seikat toisistaan tyyliin "ei mikään erikoinen biisi tuo Pony. BTW, mutta Emppu on silti hot!" :-) Mä en taas ymmärrä sitä itkemistä ja niitä olettamuksia kun jos joku sanoo pitävänsä tästä, niin heti ollaan ajattelemassa että se johtuu vain siitä että Emppu on TikTak ja hotsex. |
sellisti 26.06.2006 11:16:31 | |
---|
Lähinnä huvitti se, että Emppu kerää täällä kaikki sympatia- ja muutkin pisteet ja hänen levyään kehutaan silloinkin kun siitä ei pidetä. Minusta musiikkia tulisi arvioida musiikin ehdoilla, ei minkään hottisrankingin mukaan tai yleistä mielipidettä myötäillen. No hottisrankingit on asia erikseen, mutta sähän ihmettelit lähinnä sitä, että joku kuulee Empussa potentiaalia. Eikös se nyt ole sitten musiikin ehdoilla arvioimista? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |