![]() 07.11.2014 15:49:06 (muokattu 07.11.2014 16:17:37) | |
---|---|
Palkkamurhan suunnittelusyytteestä tosiaan luovuttiin, koska todisteet olivat riittämättömät. Huumesyyte ja tappouhkaussyyte pysyivät voimassa. Tappouhkauksesta maksimituomio olisi seitsemän vuotta. Tuoreiden tietojen mukaan poliisi olisi vähän väritellyt tuota Ruddin palkkamurhajuttua isommaksi kuin mitä se todellisuudessa olikaan. Juttu oli viety suoraan lakitupaan ilman minkäänlaista konsultointia syyttäjän kanssa. Phil harkitseekin nyt oikeustoimia poliisia vastaan. http://www.bbc.com/news/world-asia-29947289 Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. | |
![]() 07.11.2014 18:16:33 (muokattu 07.11.2014 18:17:48) | |
Hollmi-5: Ihmettelisin, jos Rudd vapautuu syytteistä, että kenkää tulisi. Ai ihmettelet? 1) Ainoastaan murhan suunnittelun syyte kaatui, muut ovat edelleen voimassa. 2) Jos tulee tuomio möyhön ja metukan hallussapidosta, mitään asiaa esim. jenkkilään ei ole aikoihin. 3) Tsekkaa äijän pärstää ja olemusta. Paha piristeongelma/addiktiohan tuolla on. 4) Tsekkaa joku sen äskettäin antamista haastatteluista ja tee huomioita psyykkisestä kunnosta. Hampaat poissa ja mies vetää ilman tekareita diibadaabaa, mm. jossain kehui itseään parhaaksi rumpaliksi, joka tällä planeetalla on koskaan kävellyt. 5) Aseta itsesi Anguksen kenkiin ja mieti, millainen riski tuossa kunnossa oleva hemmo on rundin/bändin kannalta. Siis joo joo, Ruddihan on ainoa oikea mies tuohon bändiin munkin mielestäni ja muut statisteja. Mutta kun liika on silti liikaa... | |
![]() 07.11.2014 18:38:38 | |
Aiemmin mulle on ollut täysin yhdentekevää kuka niitä rumpuja soittaa, mutta nyt olen sitä mieltä että kuka tahansa muu kuin Rudd. Jos hän palaa ns. tolppien väliin, niin täytyy rueta boikotoimaan maailman parasta bändiä. Mulla ei löydy minkäänlaista ymmärrystä tommosia rikollisia kohtaan, enkä ymmärrä ihmisiä jotka vielä Ruddia sympatiseeraavat. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj | |
![]() 07.11.2014 19:38:36 | |
Ikävä kyllä Rudd näyttäisi olevan enemmän tai vähemmän kävelevä katastrofi tässä vaiheessa, joten ihmettelen jos kiertueelle mukaan pääsee. Ei muuta kuin Chris Slade valtavine sivutomeineen takas riveihin, niin johan alkaa Thunderstruckissakin taas tomit paukkua. :D | |
![]() 07.11.2014 19:51:00 | |
barclay: ...että kuka tahansa muu kuin Rudd. No mikäs siinä muuten, mutta kun sillä on Se Groove(TM). Mutta joo noin muutoin em. listasta unohtuikin vielä tämä: 6) Tsekkaa äijän kuvia niinkin myöhään kuin vuodelta 2008 versus nykyiset. Kossu paras kasvovesi ja metamfetamiini paras puuteri, näemmä... vai eikö hemmon ulkoisessa olemuksessa (ja täten tn. psykofyysisessä kunnossa) ole mielestäsi tapahtunut mitään muutosta? | |
![]() 07.11.2014 19:57:12 (muokattu 07.11.2014 19:57:51) | |
barclay: Aiemmin mulle on ollut täysin yhdentekevää kuka niitä rumpuja soittaa, mutta nyt olen sitä mieltä että kuka tahansa muu kuin Rudd. Jos hän palaa ns. tolppien väliin, niin täytyy rueta boikotoimaan maailman parasta bändiä. Mulla ei löydy minkäänlaista ymmärrystä tommosia rikollisia kohtaan, enkä ymmärrä ihmisiä jotka vielä Ruddia sympatiseeraavat. Melko naiivia mielestäni lokeroida ukko johonkin boikotoitavien rikollisten kategoriaan näillä syytteillä, kun tuo syyte murhan tilauksesta on jo kaatunut. Tuomioitakaan ei ole jaettu. | |
![]() 07.11.2014 19:57:49 | |
Jos nyt odotetaan vaikka sitä tuomiota ennen kuin sovitaan että kyseessä on maailman paskin jätkä. | |
![]() 07.11.2014 20:09:58 | |
Eikö bändin muilla jäsenillä ole ollut ongelmia kaman kanssa? | |
![]() 07.11.2014 20:51:23 | |
MV: Eikö bändin muilla jäsenillä ole ollut ongelmia kaman kanssa? Yleisesti bändi on maineeltaan aika puhtoinen ja kalja/viina on tainnut enimmäkseen riittää. Malcomille kyllä ongelmaksi asti. Olihan niillä tosin aikaisemmin se yks toinen laulaja joka kulki viihteellä vähän reippaammin. | |
![]() 07.11.2014 21:25:02 | |
Koskenkorvasieni: Ei muuta kuin Chris Slade valtavine sivutomeineen takas riveihin, niin johan alkaa Thunderstruckissakin taas tomit paukkua. :D Se ei valitettavasti sitä biisiä pelasta, se ei ole ikinä toiminut livenä. Ei mullakaan silti Sladea vastaan mitään olis, kelpo kannuttaja. Live '93:lla tempot on aika rivakanpuoleiset, mutta hyvin ne biisit silti kestää kasassa. Joo-o, vaikka Rudd on ollut taivaan lahja bändille, niin mikähän miehen soittokunto edes olisi tätä nykyä jos oikeesti on humehien kanssa tollasia ongelmia... Black Ice -kiertueesta on kohta kumminkin jo viisi vuotta. Olis ikävä todeta että eipä lähde enää, etenkin jos koko rundi siitä kärsisi. Mieluummin sellainen kaveri sinne kannujen taakse jolla on vielä homma hanskassa. Joku tuossa tovi aimmin julisti että bändi ei ole näkemisen arvoinen jos Rudd ja Malcolm puuttuvat. Tuosta voi vähän kurkkia että onko se ihan hirveetä se livemeininki silloin, remmissä Simon ja Stevie. Noita löytyy youtubesta muutama. https://www.youtube.com/watch?v=5HuQdjgltFA Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen | |
![]() 07.11.2014 21:39:09 (muokattu 07.11.2014 22:08:20) | |
barclay: Aiemmin mulle on ollut täysin yhdentekevää kuka niitä rumpuja soittaa, mutta nyt olen sitä mieltä että kuka tahansa muu kuin Rudd. Jos hän palaa ns. tolppien väliin, niin täytyy rueta boikotoimaan maailman parasta bändiä. Mulla ei löydy minkäänlaista ymmärrystä tommosia rikollisia kohtaan, enkä ymmärrä ihmisiä jotka vielä Ruddia sympatiseeraavat. Rudd on rumpalina timanttia. Minä olen sitä rumpalointia analysoinut ja ihaillut 70-luvulta asti. Ruddia parempaa rumpalia AC/DC:ssa ei ole koskaan olllut. Eikä tule koskaan olemaan. Bändi on loppuliukuaan tekemässä. Jos Rudd ei ole kehissä, en vaivaannu kuuntelemaan/katselemaan orkkaa. Ruddilla on ongelma, mutta se ei ole soittopuolella. Musastahan tässä on kysymys... Parhaan AC/DC komppiryhmän korvaaminen ei onnistu. Slade ei enää osaa edes soittaa. Jos vuonna 2010 konttaus oli tätä luokkaa, niin kannattaako? https://www.youtube.com/watch?v=IZdNiaYRdLk Simonissa ei ollut sitäkään hyvää. Edit: vuosilukukorjaus Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 07.11.2014 21:40:03 (muokattu 07.11.2014 21:43:56) | |
Arkka: ...että kyseessä on maailman paskin jätkä. Kyseessä on jumalauta elävä legenda, mies joka soitti KAIKKI ne klassikot ja soitti ne nappiin, ei mitään lisättävää eikä mitään poisjätettävää. Ja siksi juuri tämä niin pahasti kirpaiseekin. Hei Phil, mitä HELVETTIÄ tapahtui?! PS. +1 Hollmille, näinpä juuri | |
![]() 07.11.2014 22:07:00 | |
Katottiinko me edes samaa klippiä? Soundithan tuossa on mitä on, mutta kyllä Sladelta edelleen lähtee. Sitäpaitsi tuo oli vuodelta 2010 eikä 2004. Tämä taas on vuodelta 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Scl0poXcEjk Kyllä, Rudderi on elävä metronomi ja sen saundi oli olennainen osa AC/DC:tä alkuajoista aina vuoteen 1983 ja vuodesta 1995 eteenpäin. Sitä en missään nimessä kiellä. Mutta Ei Simon Wright ja Chris Slade ole yhtään paskempia rumpaleita teknisellä tasolla ja itse tykkäsin paljonkin Razor's Edge-aikakaudesta ja Sladen rummutuksista. Jos Rudderilla on jonkun sortin meltdown päällänsä tällä hetkellä, niin kaveri on sillon riskitekijä varsinkin isolle kiertueelle lähdettäessä. Tämä on ikävä tosiasia, eikä se muitten rumpaleiden haukkumisella ja Rudderin jalustalle nostamisella muuksi muutu. | |
![]() 07.11.2014 22:14:18 | |
Koskenkorvasieni: Katottiinko me edes samaa klippiä? Soundithan tuossa on mitä on, mutta kyllä Sladelta edelleen lähtee. Sitäpaitsi tuo oli vuodelta 2010 eikä 2004. Tämä taas on vuodelta 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Scl0poXcEjk Korjasin vuosiluvun. Näkemykseni ei silti korjaannu. Linkkisi rumpalointi on hätäisesti sinnepäin, mutta ei lähellekään sitä fiilistä, joka alkuperäisessä biisissä on. Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 07.11.2014 22:27:34 | |
Jotenkin mulle tulee fiilis että porukka ottaa tän ihan liian omakohtaisesti. Mitä tässä tilanteessa olisi pitänyt tehdä? Jättää levy ja kiertue tekemättä? Itse aiheeseen mulla ei niin ole mielipidettä mutta pikaisen youtubetuksen perusteella mua suuresti hämmentää tuo että Sladen pätkien otsikkoon on kaikkiin pitänyt tunkea maininta ACDC:stä. Soittaako tuo jätkä oikeasti ACDC cover-bändissä? Jota kuinkin yhtä säälittävää kuin Adler's Appetite (joka tosin on tehnyt myös omaa materiaalia). | |
![]() 08.11.2014 00:29:04 | |
Katsotaanhan nyt tosiaan ensin miten tässä käy ennen kuin tuomitaan ja jaellaan rumpalinvirkaa sinne tänne. Rudd on kuitenkin tulevan levyn rumpuraidat tehnyt eli eiköhän hänellä sentään kapulat vielä pysy käsissä. Kaipa se kiertuekin sen puolesta onnistuisi, mutta bändi ei todellakaan välttämättä hyvällä katso näitä rikossyytteitä, tuskin ne kaikki sentään kaatuvat. Tulee mieleen että jos Malcolm olisi vielä voimissaan ja bändissä niin kengänkuva olis jo melko varmasti takamuksessa Ruddilla, mutta antaapa nyt bändin tehdä omat ratkaisunsa. Kyllähän tuo bändin omalla etusivullakin oleva promokuva ilman rumpalia on aika paljonpuhuva. Jos Ruddin paikka bändissä olisi selvä, niin kaipa niitä kuvauksia nyt olisi voitu sen verran odottaa että koko porukka pääsee paikalle. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen | |
![]() 08.11.2014 09:15:31 (muokattu 08.11.2014 09:32:47) | |
Dirtyh: Soittaako tuo jätkä oikeasti ACDC cover-bändissä? Jota kuinkin yhtä säälittävää kuin Adler's Appetite (joka tosin on tehnyt myös omaa materiaalia). Nyt ne lääkkeet. Chris Sladesta ja Steven Adlerista ei voi puhua edes samana päivänä. Adler soitti kahdella Gunnareiden levyllä, narkkasi itsensä sen jälkeen bändistä pihalle ja on melkolailla onnistuneesti vetänyt elämäänsä ja uraansa kaman mukana vessasta alas viimeiset 25 vuotta. Chris Slade on jo 1960-luvulla soittanut Tom Jonesin taustabändissä ja sen jälkeen mm. Gary Mooren, Paul Rodgersin, David Gilmourin ja lukuisan muun kuuluisan artistin kanssa ja on lisäksi yksi Manfred Mann's Earth Bandin perustajajäsenistä ja kaikinpuolin raudanluja ammattilaisrumpali. Sitäpaitsi "jotakuinkin" kirjoitetaan yhteen. | |
![]() 08.11.2014 12:00:39 | |
Tällainen vanha Stones-hippi ei enää oikein ymmärrä tätä nykyaikaa. Miten väliä sillä on käyttääkö muusikko huumeita vaiko ei? Yksityisasia. Pääasia että tekee hyvää musaa. Kannabiskin lienee kohta laillista koko Yhdysvalloissa. Ei muusikko mikään ihmeen moraalinen esikuva ole. Useimmat hyvät taiteilijat ovat olleet hiukan sekaisin, se kuuluu pakettiin. Tämän kaiken sanon henkilön painoarvolla, joka on eläessään omistanut tasan yhden AC/DC-levyn, Poweragen. Se on kyllä niin hyvä, että ostin sen uudelleen aikanaan remasteroituna juhlapainoksena. Rudder on rumpalina samaa koulukuntaa kuin Adler tai Oasiksen Tony McCarroll. Ei mikään tekninen jeesus, mutta se groove, se groove. It don"t mean a thing if it ain"t got that swing. Hyvä säie teillä on täällä menossa. Asialle omistautunut. | |
![]() 08.11.2014 12:49:30 | |
shuffle: Tällainen vanha Stones-hippi ei enää oikein ymmärrä tätä nykyaikaa. Miten väliä sillä on käyttääkö muusikko huumeita vaiko ei? Yksityisasia. Onhan siinä tosin hienoinen ero että onko sitä lutuisesti pihalla oleva nousukiidossa oleva nuori rokkari, vai kuus-seitsemänkymppinen hampaaton hamppi. Kyllähän tuossa kaikki viittaa siihen, että sillä on vähän huonossa jamassa muutenkin tällä hetkellä jutut, en usko että AC/DC:n kiertueen kokoisella bisneksellä on varaa sellaisen varassa olla. Varsinkin jos muilla sedillä on hommat hanskassa, josta en tosin tiedä yhtään mitään.. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) | |
![]() 09.11.2014 00:42:54 | |
Koskenkorvasieni: Nyt ne lääkkeet. Chris Sladesta ja Steven Adlerista ei voi puhua edes samana päivänä. Adler soitti kahdella Gunnareiden levyllä, narkkasi itsensä sen jälkeen bändistä pihalle ja on melkolailla onnistuneesti vetänyt elämäänsä ja uraansa kaman mukana vessasta alas viimeiset 25 vuotta. Chris Slade on jo 1960-luvulla soittanut Tom Jonesin taustabändissä ja sen jälkeen mm. Gary Mooren, Paul Rodgersin, David Gilmourin ja lukuisan muun kuuluisan artistin kanssa ja on lisäksi yksi Manfred Mann's Earth Bandin perustajajäsenistä ja kaikinpuolin raudanluja ammattilaisrumpali. Sitäpaitsi "jotakuinkin" kirjoitetaan yhteen. Jota kuinkin (sic) ohi pointista. Viittasin tuossa ainoastaan siihen että minusta on kummallista jos tuon tason gubbe soittaa vanhan "emoyhtyeensä" cover-bändissä. Millään muulla tasolla en miehiä verrannut toisiinsa. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)