Aihe: GUNS`N ROSESin uusi albumi
1 2 3 4 5100 101 102 103 104122 123 124 125 126
phiit
29.11.2008 23:43:39
Täytyy hieman vetää aiempia sanoja takaisin levystä, "pakko"kuuntelin levyä viikon ja kyllähän se alkaa toimiaan, ehkä tuossa oli aluksi vain liikaa tavaraa sulatettavaksi, hienoja biisejä koko levy täynnä, miinusta kyllä turhista tilutuksista ja konetaustoista mutta muuten kyllä toimivaa kauraa. Plussaa Axl:ille, kyllähän sen ääntä on kaivattu, joka muuta väittää voi imeä sormea ;)
shlässi
30.11.2008 01:00:21 (muokattu 30.11.2008 01:01:12)
Neljäs ilmottautuu KOHD:ista pitävien joukkoon. Järjettömän hieno coveri, ehkä levyllä turhat ne "puhelin efektit" mutta livenä pitkän soolon aikana nousee kyllä kaikki karvat pystyyn kun on niin fiilistelyä ja hienoa.
Flash
30.11.2008 11:25:40

Minä en jaksa enää Illusioneita kuunnella. Liikaa täytebiisejä. Appetite rokkaa edelleen ja tämä uusi levy on kovasti kiilaamassa itseään kakkoseksi Illusioneiden edelle. Mutta katsellaanpa vaikka vuoden päästä tilanne uudelleen...
Live Music Is Better!
Abysmal
30.11.2008 11:40:13
Entäpä Lies? Omalla listallani Lies seuraa Appetitea hyvänä kakkosena, vasta sen jälkeen tulevat nämä Illusionit ja muut vaihtelevassa järjestyksessä.
sirdickyj
30.11.2008 13:38:06
Entäpä Lies? Omalla listallani Lies seuraa Appetitea hyvänä kakkosena, vasta sen jälkeen tulevat nämä Illusionit ja muut vaihtelevassa järjestyksessä.

ihan mielenkiinnosta, mitä ovat nämä "Illusionit ja muut", joiden järjestystä onnistut vielä vaihtelemaan?
Enemmän tissiä näkyviin
Abysmal
30.11.2008 14:15:22
ihan mielenkiinnosta, mitä ovat nämä "Illusionit ja muut", joiden järjestystä onnistut vielä vaihtelemaan?

Ai vittuillaksesiko taas kysyt vai?

Joskus Illusion I soi korvaan paremmalta kuin kakkonen ja välillä taas toisinpäin. Spaghetti Incident on puolestaan ihan mainio levy, muttei sen enempää. Ja tämä Chinese Democracy on ihan eri juttu sitten. Tästä syystä mun on hankalaa järjestellä "Illusioneita ja muita" jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen. Appetite ja Lies ovat mulle vain ne "ylitse muiden"-levyt, loppujen seuratessa perässä ilman erityistä suosikkijärjestystä.
BassLass
30.11.2008 14:18:43
Live ?!*@ Like a Suicide
Abgrund
30.11.2008 15:05:30
Gunnareiden uran hirveimmät hetket: Live and let die ja Knocking on heaven's door.
Älä ala mulle!
papitsu
30.11.2008 15:15:40
Gunnareiden uran hirveimmät hetket: Live and let die ja Knocking on heaven's door.

Paitsi että Knocking on Heaven's Door on oikeasti ihan hyvä veto, kun taas Live and Let Die on vaan täysin turha rykäsy.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Tigerstedt
30.11.2008 15:53:12

Paitsi että Knocking on Heaven's Door on oikeasti ihan hyvä veto, kun taas Live and Let Die on vaan täysin turha rykäsy.

Olet väärässä. Knocking on heaven's door on semmonen taskulämmin mikropizza, ei maistu hyvälle. Yleisönkosiskelua, sanon ma.
You have to be trusted by the people that you lie to.
-J.-
30.11.2008 16:04:07
Kolmas joukkoon, Onse todellakin hyvä biisi fiilistelyyn ja vähä muutenki. Mutta kyllä alkuperäinen hakkaa mennen tullen tuon coverin.

Niin siis tätä mieltä minäkin olen, mutta pidän siitä silti vaikka se ei alkuperäisen tasolle ylläkkään.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
raita
30.11.2008 17:17:48
Appetite kiilaa rajusti ykköseksi rautaisena kokonaisuutena, Illusion I seuraa perässä muutaman biisin (Dust N' Bones, Don't Cry, Bad Obsession, November Rain) kannattelemana. IMO.

Chinese Democracylta tykkään eniten biiseistä I.R.S. ja Madagascar.
such contemporaries
Peoplez
30.11.2008 20:25:15

Paitsi että Live And Let Die on aivan maino rykäisy ja toimii niin alkuperäisenä kuin gunnareiden vetämänäkin aina. Siitä toisesta en sano mitään.
papitsu
30.11.2008 21:31:51
Olet väärässä. Knocking on heaven's door on semmonen taskulämmin mikropizza, ei maistu hyvälle. Yleisönkosiskelua, sanon ma.

No siis, eihän se tosiaankaan jossain Illusion II:sen tasoisessa ympäristössä voi edukseen esiintyä, eikä GN'R:n tuotannosta muutenkaan lähellekään parhaimpien joukkoon nouse. Vaan noin niinko vertailussa tuohon Live and Let Diehin, onhan se nyt reippaasti parempi.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Tympee Huttunen
30.11.2008 21:44:08
Mulle ei jostain syystä nuo Illusionit putoa oikein yhtään. Levyiltä voin kuunnella ehkä viitisen biisiä ja niitäkin vaivaa kesy tuotanto, ellei tuotantoa ole vedetty jo täysin överiksi. Sellaiset keskitien rock-veisut ovat liian sliipattuja. Sitä vaarallisuutta tai räkää ei löydy. Mielestäni Lies ja Spaghettikin ovat huomattavasti mukavampia levyjä epätasaisuuksista huolimatta. Ennemmin kuuntelen vaikka Michael Monroen ja Axl Rosen dueton Batorsin biisissä, kuin jonkun Yesterdaysin.

Uusi levy edustaa taas täysin uutta maailmaa ja onkin kokonaisuutena aivan tajuttoman kova. Tuotanto on viety jo niin pitkälle, että se yksinkertaisesti toimii.
Basil79
02.12.2008 10:31:38 (muokattu 02.12.2008 10:37:40)
Tällä hetkellä tiedän, että Chinese Democracy on ensimmäinen Gunnari albumi, josta pidän kokonaisuudessaan. Yhtään biisiä en voi sanoa huonoksi, paria ainoastaan ehkä heikommaksi. Appetiteä en ole koskaan kovin arvossaan pitänyt. Siinä on ne hitit, joita en ole jaksanut kuunnella enään vuoden 95 jälkeen, koska yksinketaiset ja tarttuvat riffit vaan kuluvat nopeasti puhki. Muihin piiseihin pitäisi ehkä tehdä uusintatutustuminen, mutta joskus aiemmin en tykännyt yhtään. OK Welcome to the Jungle iskee edelleen toisinaan. Use your illusionit ovat minun mielestäni 50% paskaa ja 50% mahtavuutta. Näitä levyjä ei kokonaisuudessaan jaksa kuunnella. Live and Let Die on muuten syy miksi aikanaan innostuin tutustumaan bändiin. Ei minusta koskaan fania sitten kuitenkaan tullut. Estranged/Civil War pysyy edelleen top2 biisikaksikkona minulle, mutta kyllä Chinese Democracy menee ykköseksi levylistalla minun papereissani. Lies on muute ihan kiva kans, mutta jotain siitä kuitenkin puuttuu. Sekin pitäisi uusinta kuunnella. Spaghetti Incidentin tuossa uusintakuuntelinkin ja kyllä se vaan on edelleen roskaa minulle. Ei tartu nuo biisit. Ehkä pari semmosta OK biisiä, mutta kuraa se on.

Jos Seuraava levy ilmestyy kutakuinkin 2 vuoden sisällä ja se on yhtä rautainen kuin tämä uusin niin luultavasti sitten alan innostumaan jopa konserttilippujen hankkimisesta. Joka tapauksessa tämä Chinese Democracy on mielestäni tämän vuoden kovin levy ja minun mielestäni Gunnareiden paras kokonaisuudessa sanokaa te kasari/ysäri aikojen fanit mitä tahansa. Metallican Death Magnetic tulee hyvänä kakkosena. Blaze Bayleyn Man Who Would not Die sitten kolmosena :)
Lape
02.12.2008 11:33:54

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/758263?rose_axl

Tuosta toi viimeinen kappale. Onkohan tämä totta? Olis kyl aika nannaa.
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
Bluesmies
02.12.2008 12:09:13

Tuosta toi viimeinen kappale. Onkohan tämä totta? Olis kyl aika nannaa.

Olen 99,9% varma, että ei tule tapahtumaan.
Sälski
02.12.2008 12:14:22

Olen 99,9% varma, että ei tule tapahtumaan.

Ja hyvä niin, pidän uudesta kokoonpanosta.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
Mikaelo
02.12.2008 12:37:39

Axl itse ainakin ihan entisellään :D

Hienoa!
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)