Dinorocker 06.06.2010 17:21:24 | |
---|
Ihmettelen et miksi tommoisia (jonkun vdun) Rumban keikkajuttuja pitää edes tehdä/julkaista? Ei ole mitään tolkkua... Jos joku tuosta vielä rahaakin saa niin saisi "lama" tai mikä onkaan pyyhkiä pois tollasen täyden paskan. Have a good time. Turbo!!! |
phiit 06.06.2010 17:23:46 | |
---|
sikki-six: Sama juttu muuten nyky-Sepulturan kohdalla. Seps ilman yhtään Cavaleraa, hoho. Hyvinhän se toimii ;) http://www.peergunt.com
http://www.kingweirdband.com |
DJKaaos 06.06.2010 17:39:35 | |
---|
Toivottavasti Saundi kirjoittaa keikasta oikeanlaisen arvion!1 Minä olen minä. |
Atomic Cafe 06.06.2010 17:50:27 | |
---|
|
Ziggy Bubba 06.06.2010 18:12:19 (muokattu 06.06.2010 18:13:50) | |
---|
djKaaos: Toivottavasti Saundi kirjoittaa keikasta oikeanlaisen arvion!1 Soundi, manserokin ja junttihevin väsähtänein äänenkannattaja. Axlin raiderista hauskaa pätkää löytyi siitä Metallican Year & a Half nauhalta, kun James lukee listaa läpi. Vastenmielinen tyyppi kaikin puolin, ei voi muuta sanoa. http://www.youtube.com/watch?v=p9F2dt9iwfw Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Jyrken 06.06.2010 18:57:31 | |
---|
Tande: Samaan aikaan Axl väljissä koripallovaatteissa +Buckethead. Axlilla oli huono ääni tuolloin mutta Buckethead on kyllä ehkä paras ja luovin GN'R-kitaristi 2000-luvulla. Itse olen ajatellut nyky-GN'Rää Axlin sooloprojektina, johon vaihtelevat muusikot vaikuttavat kukin enemmän tai vähemmän. Aika epätavallista touhua, mutta mikäs siinä. Tähän mennessä julkaistu musiikki on hyvää. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
adrianman 06.06.2010 19:38:45 | |
---|
sikki-six: Soundi, manserokin ja junttihevin väsähtänein äänenkannattaja.
Manserock ja junttihevi rules. Soundia lukee sata kertaa ennemmin kuin jotain Rumbaa. |
DJKaaos 06.06.2010 19:41:35 | |
---|
adrianman: Soundia lukee sata kertaa ennemmin kuin jotain Rumbaa. No jaa, molemmat tulee meikäläiselle. Sanotaanko näin, että täydentävät toisiaan hyvin. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 06.06.2010 19:59:09 (muokattu 06.06.2010 19:59:47) | |
---|
adrianman: Manserock ja junttihevi rules. Soundia lukee sata kertaa ennemmin kuin jotain Rumbaa. Olen täysin eri mieltä. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa Mamban, Yön tai Popedan tarinoinnit levynteosta, siksipä lehden tilaus tuli useamman vuoden jälkeen lopetettua. Lehden arvostelut ei myöskään yllä mun mielestä Rumban tasolle, aika varman päälle ladellaan ympäripyöreitä korulauseita vaan. Lehden toimituksessa ei myöskään tunnu olevan mitään hajua uusista kiinnostavista bändeistä, mutta vanhat pystyynkuolleet vanhojen hittien lämmittäjät saa palstatilaa vaikka kuin. Asian vierestä menee, mutta menköön. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Monumentti 06.06.2010 20:32:27 | |
---|
Ei ole GNR alkuaikojen vihainen pändi, luulen että jokainen tajuaa että sitä ei myöskään tässä elämässä uudestaan tule. Mutta Jos pändi on tehnyt aikakautemme suuria hittejä, ja vaikka Axl pönäköityy, mikä on ajan tekemä temppu ihmisille, staroillekkin.. Oli Helsinki Liven keikka kaikesta rutiineistaan huolimatta mukava elämys. Koska tulevat uudestaan ? Tulee jos tulee, mutta flabat hankitaan, ja digataan musaa ja Axl Rosen munille potkivaa persoonaa, joka saa kriitikot ja mediankin kiukkuiseksi. Meitä on monta Axl ! Taiteilija |
Monumentti 06.06.2010 20:38:46 | |
---|
...ja Metallican laulajan muilutus Axl kohtaan oli luonteva juttu, naapurinpojalta. ..jota Axl ei lojaaliuttaan vetänyt kannuun, vaikka olisi senkin halutessan tehnyt. Taiteilija |
adrianman 06.06.2010 20:55:45 | |
---|
sikki-six: Olen täysin eri mieltä. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa Mamban, Yön tai Popedan tarinoinnit levynteosta Ei muakaan noista kolmesta kiinnosta kuin Popeda. |
sirdickyj 06.06.2010 21:11:47 | |
---|
sikki-six: Musta tervein ratkaisu ois vetää soolona, kun eihän tuo mikään GNR ole - bändin käyttämä nimi on suorastaan harhaanjohtava. Vetäisi Aku vaikka W.A.R. nimellä, ihan sama. Äärimmäisen massiivisen Axlin egolle pienempiin soittopaikkoihin ja statukseen tyytyminen taitaa olla liian kova pala. Ei-väsynyt reunion-retkue ois toinen hyvä vaihtoehto.. no lopputuloshan olisi ihan sama musiikillisesti, veti Axl sitten soolona tai bändin kanssa, jota kutsuu tuolla nimellä, jolla kutsui myös edellistä versiota k.o. bändistä. Miksei? Ei-väsynyt reunion tarkoittaisi että tota uutta musaa ei soitettaisi lainkaan, mikä onkin sitten makuasia, että haluaako joku niin tehtävän. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä Rumba-lehden typerän reprtaasin kanssa, jossa verrataan Ritari Ässään tai muihin Reijosen Suomeen tuomiin staroihin, has-been staroihin, siis. Axl orkestereineen on tätä nykyä musiikillisesti relevantti esiintyjä ja levyttävä artisti/bändi, ja sen sulattamista vaikeutta se vanhan kaipuu, jota ei ikinä tule enää olemaan. Ja hyvä niin. Tiukempaa linjaa |
Jonubets 06.06.2010 21:23:22 | |
---|
"Hei, älä keikuta kamaraa!" -Joey Ramone |
Hetfield69 06.06.2010 21:25:08 | |
---|
Pakko sanoa, että oli oikein hyvä keikka. Itseäni ei juurikaan lehtien mielipiteet kiinnosta, tai onko tämä "oikea" Gunnarit, vitunko väliä jos homma toimii ja keikalla on hauskaa. Tottakai haluaisin nähdä orginalin livenä, mutta kun siihen ei ole mahdollisuuksia nautin tästä (okei, harmittaa se että tällä kokoonpanolla ei liene olla mahdollisuutta kuulla Estrangedia tai Civil Waria livenä ikinä). Tietääkö joku muuten mitä Brainille kuuluu nykyään? Ferrerohan tuli korvaamaan häntä vuonna 2006 kesken kiertueen Brainin saatua lapsi, mutta ilmeisesti sitten tulikin bändiin kokoaikaseksi, ei sillä hyvinhän herra eilenkin kannutti. |
Jyrken 06.06.2010 21:33:19 | |
---|
Hetfield69: (okei, harmittaa se että tällä kokoonpanolla ei liene olla mahdollisuutta kuulla Estrangedia tai Civil Waria livenä ikinä).. 2008 chateissa Axl sano, että Estranged soitetaan todennäköisesti joskus, eli toivoa on if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Joffe 06.06.2010 21:43:43 | |
---|
Kuka oikeesti lukee enää jotain Rumbaa??? Kauheeta paskaa tuokin toimittaja nettiin vääntää. 2008 chateissa Axl sano, että Estranged soitetaan todennäköisesti joskus, eli toivoa on Totta! Ehkä vielä joskus... Se tosin saattaa olla 10 vuoden päästä Axlin tuntien :D " omistajan käsikirja jumittua tunnistetta, 1969 Diamond Jubilee jumittua tag " -Goldtophuijari |
Hetfield69 06.06.2010 22:01:15 | |
---|
Joffe: Kuka oikeesti lukee enää jotain Rumbaa??? Kauheeta paskaa tuokin toimittaja nettiin vääntää. Totta! Ehkä vielä joskus... Se tosin saattaa olla 10 vuoden päästä Axlin tuntien :D Hmm, kuulostaa hyvältä! Se livenä niin voisi kuolla onnellisena. Asiasta toiseen, taitaa jatkossa Suomi olla aika vakiopaikka kun Gunnarit silloin tällöin päättää kiertueelle lähteä. Täällä kuitenkin CD möi hyvin, ellei jopa erinomaisesti ja kuitenkin 17 500 keikalla on nyky Gunnareille aika hyvä saavutus. |
SikaPete 06.06.2010 22:12:11 | |
---|
Joffe: Kuka oikeesti lukee enää jotain Rumbaa??? Kauheeta paskaa tuokin toimittaja nettiin vääntää. Turha siinä itkeä toimittajan ammattitaidottomuudesta, jollei tämän hauskasti ja turhaa ryppyotsaisuutta välttäen kirjoitettu juttu osu yksiin sinun mielipiteidesi kanssa. |
Jokapaikanapina 06.06.2010 22:12:49 | |
---|
Hetfield69: Asiasta toiseen, taitaa jatkossa Suomi olla aika vakiopaikka kun Gunnarit silloin tällöin päättää kiertueelle lähteä. Täällä kuitenkin CD möi hyvin, ellei jopa erinomaisesti ja kuitenkin 17 500 keikalla on nyky Gunnareille aika hyvä saavutus. Toisaalta saattaa syödä miestä 17500/40000 viiden bändin keikalle sekä suomalainen kesä ja vaisu yleisö. Toisaalta jos hallissa vetäis niin kai se on sit ihan sama kunhan rahat lyödään kouraan.. |