Aihe: Justin Timberlake "Futuresex/Lovesounds"
1 2 3
gorgonoidi
07.01.2007 22:22:58

Sanokaa mitä sanotte, Justin Timberlake tekee tämän hetken mielenkiintoisinta, parasta ja innovatiivisinta popmusiikkia.

Hyvin sanottu. Tästä olen samaa mieltä.
Sarko
07.01.2007 23:43:37 (muokattu 07.01.2007 23:47:25)
Sanokaa mitä sanotte, Justin Timberlake tekee tämän hetken mielenkiintoisinta, parasta ja innovatiivisinta popmusiikkia.

En suostu myötäilemään, kyllähän tällä saralla Nelly Furtado vetää rinnanmitan edelle tuota Memphisin lapsimiestä. Mielipiteet on kuin perseenreikiä, kaikilla on semmonen ja paskaahan niistä tulee.

EDIT:
Toinen tapaus mitä kaikki rokkipoliisit nykyään kilvan mollaa on Robbie Williamssin uusin rudebox-hitti, sitäkään en tajua. pitkätukkaiset true-rokkarit ei näe kitaravallin läpi sitä yksinkertaista tosiasiaa että kyseinen herrasmies on jälleen kerran onnistunut tekemään albumillisen omassa genressään oivaltavaa, tarttuvaa ja nerokasta pop-musiikkia.

Niin, mielipidekysymyksiä. Mutta melko helppo on nykyään käyttää tuota "Rokkipoliisi"-korttia jos satutaan mollaamaan omaa mainstream pop-suosikkiaan. BTW, Ashlee Simpsonin "Boyfriend" on mahtava ryöväyspoppi, Cheap Trickin haamu kummittelee lopputuloksen upean kertsin päällä.
Stakes are high, but so am i.
Tupuna
08.01.2007 10:16:03 (muokattu 08.01.2007 10:18:07)
En suostu myötäilemään, kyllähän tällä saralla Nelly Furtado vetää rinnanmitan edelle tuota Memphisin lapsimiestä. Mielipiteet on kuin perseenreikiä, kaikilla on semmonen ja paskaahan niistä tulee.

No mun mielestä Nelly Furtadon uuden levyn hitit ei oo läheskään niin hyviä tai innovatiivisia, mitä Justin Timberlaken. Olkoon sitten mielipidekysymys, mutta myös järjellä ajateltuna Timberlaken tuottajavalinnat, erikoiset intertekstuaaliset viittaukset Michael Jacksoniin, hyvä tanssitaito ja muut tällaiset pikkutekijät nostavat hänet riman verran korkeammalle minun silmissäni, kuin Nelly Furtadon. Furtado ärsyttää minua lähinnä siksi, että uuden levyn myötä kukkamekkoisesta etnotytöstä on tehty seksikäs beibe, jolla on Timberlaken jalanjäljissä kuuma tuottaja (Timbaland). Pisteiden ja markkinoiden kalasteluahan tuo Furtadon uusi levy on enemmän, kuin mitään innovatiivisuuteen ja luovuuteen liitettävää poppia.

Joten enpä kauheasti ymmärrä mielipidettäsi, olipa kuinka makuasia tahansa. Voin vaan sanoa, että huono mielipide.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
miscage
08.01.2007 11:19:28
Mä yllätyin hirveän positiivisesti "My Love"-biisistä. Kuva Timberlakesta oli lähinnä "Britney Spears-tasoa" mutta kyllähän tuosta huomaa että huomattavasti kunnianhimoisempaa materiaalia Justin työstää. Vaikkei musa ole yhtään ns. omaa matskua niin propsit kuitenkin siitä että kaupallisen tanssipopin sarallakin näkee välillä jotain yritystä.
Even your girlfriend fucking sucks.
gorgonoidi
08.01.2007 16:04:22

Furtado ärsyttää minua lähinnä siksi, että uuden levyn myötä kukkamekkoisesta etnotytöstä on tehty seksikäs beibe, jolla on Timberlaken jalanjäljissä kuuma tuottaja (Timbaland). Pisteiden ja markkinoiden kalasteluahan tuo Furtadon uusi levy on enemmän, kuin mitään innovatiivisuuteen ja luovuuteen liitettävää poppia.

Komppaan. Ne ensimmäiset Furtadon biisit olivat mielestäni todella hyviä (onhan siitä aikaa kun olen viimeksi kuullut), mutta nyt hän ei enää pahemmin erotu muista naispuolisista poppis laulajista. Ei mitään paskaa siltikään.

Ok, vähä offaria. Ei toistu enään!
Sävis
08.01.2007 17:43:50
Meinas tänään itku tulla, kun kävin kolmessa eri levykaupassa ja kaikista oli Timberlaket loppu. Lupailivat kuitenkin, että myöhemmin tällä viikolla tulee. En jaksa odottaa!
Skäppädubaa hubaa städää!
Tädää!
el Bastardo
08.01.2007 17:57:34
My Lovehan on suorastaan nerokkaan loistava moderni pop-kappale, suorastaan viime vuoden makeimpia esityksiä. Pitää vakavasti harkita Timberlaken levyn ostamista. Jotenkin aina ilolla havaitsee välillä olevansa väärässä. Kaikki ex-poikabändiläiset ei olekaan ihan susipaskoja. Robbien lisäksi meillä on nyt Justin. Hyvä Justin!
slowdive
08.01.2007 18:41:42
My Lovehan on suorastaan nerokkaan loistava moderni pop-kappale, suorastaan viime vuoden makeimpia esityksiä. Pitää vakavasti harkita Timberlaken levyn ostamista. Jotenkin aina ilolla havaitsee välillä olevansa väärässä.

Uus "What Goes Around" -sinkkukin on tutustumisen arvoinen teille myöhäisherännäisille "My Love" -faneille. Mittaa on 7 ja puoli minuuttia, mutta kun loppua kohden meno vaan paranee niin pidempäänkin kestäisi :)

Videokin vissiin tuosta jo on(?) jos sellaisia ehtii bongailemaan, mutta kuunnella sen ainakin voi tuolla: http://www.myspace.com/justintimberlake
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
gorgonoidi
08.01.2007 21:04:50 (muokattu 08.01.2007 21:09:35)

Uus "What Goes Around" -sinkkukin on tutustumisen arvoinen teille myöhäisherännäisille "My Love" -faneille. Mittaa on 7 ja puoli minuuttia, mutta kun loppua kohden meno vaan paranee niin pidempäänkin kestäisi :)

Videokin vissiin tuosta jo on(?) jos sellaisia ehtii bongailemaan, mutta kuunnella sen ainakin voi tuolla: http://www.myspace.com/justintimberlake

Hitto sentään! Tuo levyhän pitää melkein ostaa jo tuon perusteella. Kyllä Justin hallitsee hommansa.

E: Saamari sentään! Täähän on aivan tajuttoman upea kappale.
Anteeksi räväkkä kielenkäyttöni, mutta ei riitä sanat ei.
Sarko
09.01.2007 09:00:54
Joten enpä kauheasti ymmärrä mielipidettäsi, olipa kuinka makuasia tahansa. Voin vaan sanoa, että huono mielipide.

Ei tarvi ärtyä jos joku ei tykkää sun suosikki N'Sync-hunajapupusesta. Mielestäni esim. "Maneater" vetää Waits-M.I.A-hybridillään Justinin tuoreimmat sinkkuvedot kölin alta että rytisee.
gorgonoidi
09.01.2007 09:31:28

Ei tarvi ärtyä jos joku ei tykkää sun suosikki N'Sync-hunajapupusesta. Mielestäni esim. "Maneater" vetää Waits-M.I.A-hybridillään Justinin tuoreimmat sinkkuvedot kölin alta että rytisee.

Heh, pakko tulla vielä mielipiteistä kitisemään, mutta sanon että Maneater on mielestäni aivan karsea biisi :)
carlos
10.01.2007 22:15:16
What goes around soi putkeen neljättä kertaa :)
Onhan noi Justinin poppipläjäykset iha hyviä, vaikka vähä homolta tuntuuki digata niistä.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
ESP-Aimo
11.01.2007 09:49:33
Itse en kyllä tälläistä musiikkia kuuntele mutta pakko myöntää että sexyback sinkku on kyllä ihan tykki...sen takia vois levynki käydä ostaa..
Tympee Huttunen
11.01.2007 09:59:23
Tämä trendikäs, nykyaikainen ja pelkistetyn minimaalinen soundi on kovaa valuuttaa nyt. Kymmenen vuoden päästä noi piippaukset ja pörötykset huvittavat kuten Ace of Basen innovatiiviset rumpusamplet nykyään.

Nelly Furtado on kussut vastatuuleen (ja vielä naisena!) muuttuessaan hippitytöstä blingbling/MTV-muijaksi. Whoa Nellyn kappaleet olivat oikeasti raikkaita ja hyviä. Tosin edellislevy floppasi täysin ja hieman pyöristyneen Nellyn oli pakko keksiä jotain leipänsä eteen.

Ei näitä uusia levyjä voi kutsua enää oikein Furtadon tai Timberlaken levyiksi. Ne ovat niiden tuottajien levyjä.

Musta Pharrel Willams kavereineen menee Timbalandin edelle.
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
sartzan
11.01.2007 10:34:44
Tämä trendikäs, nykyaikainen ja pelkistetyn minimaalinen soundi on kovaa valuuttaa nyt. Kymmenen vuoden päästä noi piippaukset ja pörötykset huvittavat kuten Ace of Basen innovatiiviset rumpusamplet nykyään.

Aikansa kutakin, ja what goes around comes around. Kahdenkymmenen vuoden päästä ne piippaukset ja pörötykset voivat olla taas sitä kuuminta hottia. Kahdeksankymmentälukua pidettiin yhdeksänkymmentäluvulla karseana tyylillisesti ja musiikin kohdalla soundillisestikin. Kenties siksi, että vempaimet kehittyivät ja niistä sai ulos entistä realistisempaa ääntä, jolloin kasarisaundit kuulostivat uuden teknologian valossa alkeellisilta, ja alkeellinenhan on huvittavaa (tai sitten jostakin muusta syystä, toi oli vain mutua)...

Mutta kuinkas kävikään, kasarisoundit tulivat hieman epäyllätyksellisesti takaisin. Minusta nuo nykyisen kaltaiset minimalistiset piippaukset ja pörötykset jopa tuovat mieleen 80-luvun myöskin minimalistiset piippaukset ja pörötykset.

Lieköhän seuraavalla kymmenluvulla sitten ysärien vuoro. Ace of Basea en nimenomaisesti
uskalla arvioida, mutta noin yleisesti tuntuu siltä, että mikä tänään on hottia, on huomenna huvittavaa, mutta ylihuomenna taas kelpaa kuunneltavaksi ja vaikutteiden imemisen lähteeksi.
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Tympee Huttunen
11.01.2007 11:38:06 (muokattu 11.01.2007 11:38:30)
mutta noin yleisesti tuntuu siltä, että mikä tänään on hottia, on huomenna huvittavaa, mutta ylihuomenna taas kelpaa kuunneltavaksi ja vaikutteiden imemisen lähteeksi.

Näin se tosiaan on varsinkin niille, jotka imevät musiikkimakunsa MTV:n ja NME:n luomien kuplien kautta.

:)
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
Sävis
11.01.2007 13:02:12
Nyt olen kuunnellut FutureSex/LoveSoundsin muutamaan kertaan läpi. Tämä levy on mahtava kokonaisuus. Biisistä toiseen liikutaan todella sujuvasti. Timberlake taisi itse sanoa jossain haastattelussa (valitettavasti en nyt muista missä tämä oli), että halusi levyn olevan kuin vuoristorata. Hän tarkoitti juuri tuota, että vaikka tunnelmat vaihtuvat, niin vaihdos käy sulavasti.

Tällä hetkellä ylitse muiden nousee kolmen biisin putki: My Love - LoveStoned/I Think She Knows Interlude - What Goes Around. Suorastaan nerokasta.
Tupuna
11.01.2007 13:17:01

Varmaan tiesit, että Maneaterilla ja My Lovella on sama tuottaja: Timbaland.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Sarko
11.01.2007 14:38:15
Varmaan tiesit, että Maneaterilla ja My Lovella on sama tuottaja: Timbaland.

Khyl khyl, varsin laadukasta R&B-tuotantoa Timbalandilla tapana nykyisin tuottaa.
sartzan
11.01.2007 15:06:50
Näin se tosiaan on varsinkin niille, jotka imevät musiikkimakunsa MTV:n ja NME:n luomien kuplien kautta.

:)

Totanoin, oliko toi kuitinpuolikas osoitettu mulle, vai vain yleinen maininta? Jos oli mun suuntaan osoitettu, niin huti tuli.:) Mutta kuitissa sikäli kyllä totta toinen puoli ja ehkä tarpeetonkin täsmennys, että kunkin aikakauden populaarimusiikkiin toki viittasin tuossa aiemmassa viestissäni, ja että trendeistähän siinä oli kyse. Eikä niitä oikein voi ohittaakaan kun puhe on tällä hetkellä listoilla pyörivästä musiikista, ja kun muisteloissa joskus kymmenen vuotta sitten soineet viisut. Mutta eihän trendit ole sinänsä mikään listapoppiksen yksinoikeus, onhan noita mm. eri aikakausiin sijoittuneita tyylilajeja tunnettu jo ennen koko musatöllöttimen syntyä.
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)