vanttera 13.10.2006 01:59:07 | |
---|
Väärin. Lista top 40 perustuu suoriin myyntimääriin, ei kauppojen sisäänostoon. Väärä tieto, älä levitä enää tuollaisia juttuja. Haha, okei, uskotaan. Silti, toi sivulause: "älä levitä enää tuollaisia juttuja"! Repesin monitorille ihan täysiä. *h4liih* sperma-agglutinaatio to fak! |
Tupuna 13.10.2006 08:00:04 | |
---|
Haha, okei, uskotaan. Silti, toi sivulause: "älä levitä enää tuollaisia juttuja"! Repesin monitorille ihan täysiä. Niin, Antti Tuiskun mollaaminen on vakava asia NiinQ. Pidän muusikoiden.netissä teinityttöjen puolia. :) Mutta tosi asiassa mua kyllä ärsytti, kun et tiennyt noin itsestään selvää asiaa. Pahoittelen sanankäyttöäni! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
MK73 13.10.2006 09:10:30 | |
---|
Niin, Antti Tuiskun mollaaminen on vakava asia NiinQ. Pidän muusikoiden.netissä teinityttöjen puolia. :) Heh, hyvä että joku pitää puolia. Nimittäin Hesarin Nyt-liitekin uhrasi reilusti palstatilaa Tuiskun mollaamiseen. Muistaakseni arvostelija oli vieläpä nainen. |
Notefix 13.10.2006 09:27:55 | |
---|
Heh, hyvä että joku pitää puolia. Nimittäin Hesarin Nyt-liitekin uhrasi reilusti palstatilaa Tuiskun mollaamiseen Jep, tosin eihän sillä ole mitään merkitystä mitä joku nirppanokkainen roktoimittaja sanoo, paitsi ehkä toisille kaltaisilleen. Levyt on myyneet hyvin, AT on tyytyväinen niihin ja fanit ovat saaneet mitä haluavat. Tavoite on saavutettu. "Layers of layers of shit!" |
nahkalipsi 13.10.2006 11:40:22 (muokattu 13.10.2006 11:40:54) | |
---|
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
jjsound 13.10.2006 11:45:48 | |
---|
Tuleehan tuollaisesta julkaisusta kivasti enemmän hilloa, kun jos julkaisisi tupla-cd:n, joka on vaan vähän normaali cd:tä kalliimpi. |
PekkaM 13.10.2006 12:44:09 | |
---|
Minähän ehdinkin jo "tiktakin enppu"-triidissä toteamaan, että joku päivä täällä vielä hehkutetaan Tuiskuakin. |
Tupuna 13.10.2006 12:53:27 (muokattu 13.10.2006 12:54:52) | |
---|
Hesarikin hehkuttaa Antin levyjä: http://nyt.hs.fi/musiikki/artikkeli/1135222257415 http://nyt.hs.fi/musiikki/artikkeli/1135222257417 edit: äh, no tätähän tuossa ylempänä hehkutettiinkin. Mutta lukekaa itse. Nonii, jokaisella on asiasta oma mielipiteensä. Ja en minäkään nyt ole mikään suuri Tuisku-fani, vaikka New York positiivisesti yllättivätkin. Ei nyt tehdä tästä mitään henkien taistoa sentään. Silti tuossa Virpi Salmen kritiikissä paistoi läpi se, ettei nainen itse asiassa tiedä dancemusiikista mitään. Ei kaikesta tarvitsekaan tykätä, mutta soundipolitiikka kuulostaa kaikelta muulta kuin Taikapeilin Suurelta salaisuudelta (I know, olinhan 11-12-vuotias levyn ilmestyessä). Ainut noloksi tai keskinkertaiseksi luokiteltava juttu tuolla levyllä on mielestäni Antti Tuiskun ääni tai jotkut sanoitukset. Mutta kun niiden yli pääsee, niin aika hyvin tuotetut taustat nostavat pisteitä ainakin minun korvissani hyvin paljon. Ei tuo siltikään varmasti hevimiestä liikuta millään lailla, mutta omassa lokerossaan ja genressään mielestäni mainiota tuotantoa. Enemmän minua kyrsii perustelematon ja asiaa tuntematon lehtikritiikki kuin se, että jostain ei tykkää. Ei tosiaan tarvitse tykätä, mutta jos on journalisti ja luulee palvelevansa yleisöä lehden kautta kirjoituksillaan, mielestäni pitäisi edes omata a) jonkinlaista kompetenssia arvostelemaansa teokseen, b) yrittää edes selvittää muuten kuin "noloa, paskaa" -tyylisten perustelujen avulla mielipidettään tai c) olla kirjoittamatta mitään. Siinä menee mielestäni tavallisen ihmisen ja journalistin mielipiteen perustelemisen tärkeyden ero. E: Kauhea viimeinen lause, mutta antaa nyt olla. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
M.i.k.key 13.10.2006 13:11:48 | |
---|
Vähän kyllä pisti hymyilyttämään noi Hesari-linkit... :) möllisty |
MK73 13.10.2006 14:56:50 | |
---|
Sen verran vielä noista Hesarin kritiikeistä, että ne luettua piti mielenkiinnosta kuunnella pätkät biiseistä: Oli kyllä kuvottavaa öklöä, en sietänyt minuuttiakaan. Oksettavat konetaustat. Ei minulle, ei millään muotoa. Voiko tuota teinitytötkään kuunnella nolostelematta? Silti olisi ehkä ollut korrektimpaa jättää Antin levyt kokonaan noteeraamatta, omaan arvoonsa, kuin haukkua noin näkyvästi. |
carnation 13.10.2006 15:19:16 | |
---|
Sen verran vielä noista Hesarin kritiikeistä, että ne luettua piti mielenkiinnosta kuunnella pätkät biiseistä: Oli kyllä kuvottavaa öklöä, en sietänyt minuuttiakaan. Oksettavat konetaustat. Ei minulle, ei millään muotoa. Voiko tuota teinitytötkään kuunnella nolostelematta? Silti olisi ehkä ollut korrektimpaa jättää Antin levyt kokonaan noteeraamatta, omaan arvoonsa, kuin haukkua noin näkyvästi. Jos itse olisin duunissa jossain lehdessä tai sitten kirjoittelisin nettisivuille levyarvioita, niin en välttämättä edes haluaisi arvostella Antti Tuiskun levyjä, kun kyllähän sen suurin piirtein tietää millaista tekstiä sieltä kuitenkin tulee. Toihan on melkein niin kuin Paris Hiltonin kohdalla että se teilataan koska se teilaaminen on niin helppoa. Ja koska se on niin helppoa, itse en edes viitsisi kirjoittaa siitä arviota. Mieluummin vaikka haukkuisin jonkun vihaamani bändin, vaikka Nirvanan tai Fantómasin levyn :) Siinä on muunlaista haastetta kuin että "käydäänpäs tämän idols-tuotteen kimppuun, teilataan kohderyhmä, ohjelmaformaatti ja kaikki siinä samalla." Helvetti, tuollaisia arvioita voisi kirjoittaa kuuntelematta edes koko levyä. Ja ton jälkeen kriitikko menee perustamaan Irc-galleriaan "antti tuiskua ei tueta" -yhteisön. Kaikki varmasti tietävät millaista musaa Antsan levyt sisältävät ja ne jotka siitä tykkäävät, tuskin välittävät paskan vertaa mitä arvioissa levyjen sisällöstä kirjoitellaan. Sen sijaan muille tuollaisten arvioiden lukeminen on yhtä tyhjän kanssa, koska nytkin mulle tuli sellainen olo että nuo arviot on kirjoitettu vain siksi että päästään haukkumaan ja tykittämään verbaalisesti Antsa maan rakoon. Melkein tekisi mieli käydä kuuntelemassa jotain klippejä että onko ne biisit nyt niin huonoja, mutta en taida jaksaa, kun ei oikeasti niin kiinnostakaan. Kertaakaan en ole inhonnut sydämeni pohjasta mitään mitä Antsa on tehnyt, melkeinpä jopa vastapainona sille sylkiryöpylle mitä hän on niskaansa saanut tekee mieli vähän tsempata. Ei siitä musasta tartte pitää, mutta silti. Joku raja haukkumisellakin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
King of Mars 13.10.2006 18:17:59 | |
---|
Turhaa pistää rahat tuommoseen skeidaan! ostakaa enemmin Jamiroquain uus levy jos tanssimusasta pidätte! oon kuullu levyt ja eipä kolahtanut mihinkään suuntaan, mutta jos joku tykkää niin tykkää. Bring me the head of Yuri Gagarin. |
King of Mars 13.10.2006 18:20:46 | |
---|
Tarkoitin että sitte kun tulloo (jamiroquai) oli nimittäin pirun hyvä sinkku biisi ku tännään radiosta kuulin! Bring me the head of Yuri Gagarin. |
jjylli 13.10.2006 18:22:55 | |
---|
antti tuisku on sairaan hyvä ja lahjakas ja niin valoisa persoonakin ja.. voi että.. ei se voi mitään huonoa julkaistakaan. |
Cathi777 13.10.2006 18:24:25 | |
---|
Turhaa pistää rahat tuommoseen skeidaan! ostakaa enemmin Jamiroquain uus levy jos tanssimusasta pidätte! oon kuullu levyt ja eipä kolahtanut mihinkään suuntaan, mutta jos joku tykkää niin tykkää. Itse nostan kyllä Antille hattua, että kehtaa vetää jotain tuollaista. Sanon, että monella ei olisi siihen pokkaa. Itselleni jos jotain tuollaista tarjottaisiin ( siis jos osaisin edes jotenkin laulaa ) niin en pystyisi kyllä repeämättä vetämään. Eli Antti on itse asiassa ihan asiallinen jätkä ja ainakin vetää täysillä omaa juttuaan. Toisin on monen muun Idols-tuotteen kohdalla. Only pop music can break my heart... |
lasol 13.10.2006 18:46:52 | |
---|
Levyjä en ole kuunnellut mutta jos se "Levoton"? biisi mikä radiossa soi olisi voinut jäädä minun mielestä tekemättä. ei siis, on siis |
Rotuvaari 13.10.2006 19:13:10 (muokattu 13.10.2006 19:13:28) | |
---|
Tulee heti ensimmäisenä mieleen, että paljonko Rovaniemen kaupunki on maksanut Antille siitä, että julkaisee kaupungin nimeä kantavan levyn. Jos ei kuitekaan ole maksanut, niin sitten tulee mieleen se, että yrittääkö Antti ratsastaa Lordin nostamalla Rollo-hypetyksellä. Toisaalta taas nousee väkistenkin mieleen, onko New Yorkin kaupunki maksanut BMG:lle tästä mitään. Onko New York edes tietoinen asiasta? Siellähän tämä levynjulkaisu on voinut mennä ihan hyvin ohi uusimman ilmaiskun takia. Lopetan ajattelun kuitenkin tähän, sillä se ei tunnu johtavan mihinkään. Siirryn vähin äänin seuraavaan kappaleeseen. Ei siis "sellaiseen" kappaleeseen, mikä olisi kuultavana esim. Antti Tuiskun uusimmilta levyiltä. Lähestulkoon vihaan Antti Tuiskua, tai tätä mediasta tuttua Antti Tuiskua. Oikeastaan en vihaa Anttia, vaan vihaan hänen musiikkiaan, joka on aivan hirveää. Serkkutyttö huudatti yhden automatkan Mikkelistä Helsinkiin Antin edellistä, olikohan ihan artistinsa nimeä kantavaa levyä. Toivoin koko matkan, että tielle olisi juossut hirvi ja lopettanut kärsimykseni. MUTTA! Nyt olisi aivan hekumaalinen himo saada kuulla New Yorkia ja Ival.. Rovaniemeä siis. Niin, että ovatko ne yhtä hirveitä tekeleitä, kuten tämä Antti Tuisku-levy oli. Ai että olenko minä pikkusieluinen paskiainen, joka toivoo muille pelkkää pahaa? Olen, mutta en minä itseänikään päästä vähällä, vaan aion kuunnella nuo levyt. Kaverilistasi on tyhjä! |
Rattata 13.10.2006 19:17:20 | |
---|
Vähän turhan paljon apinoidaan Madonnan uutta, ainakin semmonen olo tulee. M.A.C.H.O. #11 |
King of Mars 13.10.2006 19:25:03 | |
---|
Joo meikälle tuli kans heti mieleen Madonna uus levy tuosta tuiskun New York levystä, mutta vain apinointina, sillä Madonna levy on pirun hyvä ja tuiskun taas ei. Kyllä biisintekijät ovat ajan hermolla ei siinä mitään. Kyllähän tämmönen varmasti moneen iskee, mutta suosittelen ostaan ennemmin kyllä Madonna uuden levyn kuin tämän! Bring me the head of Yuri Gagarin. |
King of Mars 13.10.2006 19:27:28 | |
---|
Niin miksihän sitä pitää ylipäätään kirjoittaa jostain antti tuiskusta ku ei kiinnosta pätkääkään mitä sen nimellä tehdään. Hölmö taidan olla! Bring me the head of Yuri Gagarin. |