Kulkunen 22.04.2006 19:06:12 | |
---|
Se lyhyt pätkä, joka T&J Experiencessä soi, ei kyllä kauheammin lämmittänyt, jotenkin vaikutti heiveröiseltä Empun ääni musiikkiin nähden. Mutta kyseessä tosiaan oli vain lyhyt pätkä. Koko biisi pitäisi kuulla, ennen kuin alkaa mitään arvioita heittämään. Mutta tosiaan, Emppu on ihana. |
Kimmo72 22.04.2006 23:14:22 | |
---|
Onko Emppu suomen Avril. Ei. Se on TikTakin kitaristi. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
sus 22.04.2006 23:37:20 | |
---|
Emppu edustaa sitä rokkityttölajia, jonka jakamatonta huomiota yritän tavoitella. NE ON NIIN IHANII! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Lurker 22.04.2006 23:38:22 | |
---|
Emppu edustaa sitä rokkityttölajia, jonka jakamatonta huomiota yritän tavoitella. NE ON NIIN IHANII! Tota... mikä Empussa tai Tiktakissa on rock? |
JCM 22.04.2006 23:41:59 | |
---|
Kiinnostaako jotakuta Empun lisäksi tuo levykin? "Emppu on ihq" Mä mielenkiinnolla ootan että kuulen levyä, Emppu itsessään on artisti ja hienoa että lähtee tekemään omaa juttuaan. |
sus 22.04.2006 23:42:28 | |
---|
Tota... mikä Empussa tai Tiktakissa on rock? Ne tytöt on IHQ Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Lurker 22.04.2006 23:46:42 | |
---|
Ne tytöt on IHQ H&M-niittivyö + espoolainen bändikoulu + sedät tuo biisit eteen = rock? Mun mielestä siihen sanaan liittyy jotain arvaamatonta, vaarallista, kapinallista, omaehtoista, luovaa, itsetietoista, positiivisella tavalla aggressiivista... enkä mä löydä Empusta tai Tiktakista mitään noista. Löytääkö joku muu? Kertokaa! |
leka 22.04.2006 23:51:19 | |
---|
H&M-niittivyö + espoolainen bändikoulu + sedät tuo biisit eteen = rock? Mun mielestä siihen sanaan liittyy jotain arvaamatonta, vaarallista, kapinallista, omaehtoista, luovaa, itsetietoista, positiivisella tavalla aggressiivista... enkä mä löydä Empusta tai Tiktakista mitään noista. Löytääkö joku muu? Kertokaa! Löytää. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
sellisti 22.04.2006 23:51:20 | |
---|
H&M-niittivyö + espoolainen bändikoulu + sedät tuo biisit eteen = rock? Mun mielestä siihen sanaan liittyy jotain arvaamatonta, vaarallista, kapinallista, omaehtoista, luovaa, itsetietoista, positiivisella tavalla aggressiivista... enkä mä löydä Empusta tai Tiktakista mitään noista. Löytääkö joku muu? Kertokaa! Onko tää noin vakava asia..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Rattata 22.04.2006 23:52:39 | |
---|
H&M-niittivyö + espoolainen bändikoulu + sedät tuo biisit eteen = rock? Mun mielestä siihen sanaan liittyy jotain arvaamatonta, vaarallista, kapinallista, omaehtoista, luovaa, itsetietoista, positiivisella tavalla aggressiivista... enkä mä löydä Empusta tai Tiktakista mitään noista. Löytääkö joku muu? Kertokaa! Jätkä ottaa nyt kyllä vähän turhan vakavasti nää jutut. Jonkun mielestä se on rock, sun mielestä ei...ok. Mitä hyödyt tästä jankkaamisesta? "Vähän levoton olo" -Jenka |
Lurker 22.04.2006 23:57:22 | |
---|
Löytää. No kertoo sit. =) |
Lurker 22.04.2006 23:57:50 | |
---|
Onko tää noin vakava asia..? Kuin ni vakava? Tossa sulleki hymiö: =) |
Lurker 22.04.2006 23:58:59 | |
---|
Jätkä ottaa nyt kyllä vähän turhan vakavasti nää jutut. Jonkun mielestä se on rock, sun mielestä ei...ok. Mitä hyödyt tästä jankkaamisesta? Jaa miten niin vakavasti? =) En mä mitään jankkaa, jos heitän ilmaan yhden kysymyksen. Musta ois meinaan kiva tietää, mitä te tarkotatte sillä, että se on rock. Koska niinku sanoin, ite liitän sanaan rock sellasia asioita, joita en Empusta enkä Tiktakista löydä. |
JCM 23.04.2006 00:00:41 (muokattu 23.04.2006 00:01:24) | |
---|
Jaa miten niin vakavasti? =) En mä mitään jankkaa, jos heitän ilmaan yhden kysymyksen. Musta ois meinaan kiva tietää, mitä te tarkotatte sillä, että se on rock. Koska niinku sanoin, ite liitän sanaan rock sellasia asioita, joita en Empusta enkä Tiktakista löydä. Se ei oo sun mielestä rok, ja sillä selvä. Ei sun tartte toisten mielipiteitä alkaa muuttamaan päinvastaisiksi sen takia että olet itse eri mieltä. E: Ei hitto, Lurker on joku trolli, tsekatkaa rekisteröitymispäivä. Bannia. Älkää vastatko sille. |
Lurker 23.04.2006 00:03:24 | |
---|
Se ei oo sun mielestä rok, ja sillä selvä. Ei sun tartte toisten mielipiteitä alkaa muuttamaan päinvastaisiksi sen takia että olet itse eri mieltä. Emmä oo mitään mielipiteitä muuttamassa! Mä vaan kysyin, että jos se on teistä rock, niin osaatte varmaan sanoa miksi. Mun mielestä vaan keskusteluun kuuluu se, että perustellaan mielipiteet. Jos kaikki vaan hymistelee keskenään, niin ei se oo mitään keskustelua vaan jotain helvetin astanga-joogaa. |
Lurker 23.04.2006 00:05:28 | |
---|
E: Ei hitto, Lurker on joku trolli, tsekatkaa rekisteröitymispäivä. Bannia. Älkää vastatko sille. Ote sun profiilista: "Diggaa, älä dissaa. Kannusta, älä lannista." Practice what you preach. Sä et oo se, joka päättää, kuka täällä saa olla asioista mitäkin mieltä. Mä en oo tässä topikissa heittäny yhden yhtä asiatonta kommenttia, sä oot se, joka meni hyvien tapojen tuolle puolen. Voitaisko puhua siitä Empusta taas. |
sus 23.04.2006 00:17:36 | |
---|
Onko tää noin vakava asia..? Näinpä. Tiktakin mollaaminen tuo mieleen 15 v. hevipuristin! Löytisiköhän nimimerkin takaa sellainen henkilö? Emmää Tiksui kauheesti kuuntele, mut on ne ihan vitun rock ja mikä tärkeintä IHQja Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Lurker 23.04.2006 00:21:26 | |
---|
Näinpä. Tiktakin mollaaminen tuo mieleen 15 v. hevipuristin! Löytisiköhän nimimerkin takaa sellainen henkilö? Emmää Tiksui kauheesti kuuntele, mut on ne ihan vitun rock ja mikä tärkeintä IHQja Mä en mollaa Tiktakia, jos sanon, että mä en löydä niistä mitään, mikä olisi rock. Koska te oletettavasti löydätte, tai ainakin niin sanotte, olisi kiva tietää, miten te sanan "rock" ymmärrätte. Voisinko vielä jotenkin neutraalimmin esittää tuon kysymyksen, ettei se herättäisi turhia aggressioita? |
kivi 23.04.2006 00:31:04 (muokattu 23.04.2006 00:34:52) | |
---|
Mä en mollaa Tiktakia, jos sanon, että mä en löydä niistä mitään, mikä olisi rock. Koska te oletettavasti löydätte, tai ainakin niin sanotte, olisi kiva tietää, miten te sanan "rock" ymmärrätte. Voisinko vielä jotenkin neutraalimmin esittää tuon kysymyksen, ettei se herättäisi turhia aggressioita? No, onhan tiktakin taustavoimissa kaiketi mm Wanna-Bees -Lankinen, eikö se nyt ole rock? :-) Sitäpatsi Tiktak on livenä oikeasti aika hauska. Viime kesänä Ruisrokissa lopulta pääsin näkemään, aiempina vuosina on ollut liian täyttä että näin iso mies mahtuisi yleisöön. |
Rattata 23.04.2006 10:30:19 | |
---|
En mä mitään jankkaa, jos heitän ilmaan yhden kysymyksen. En nyt meinannut pelkästään tätä topiccia. Päätit sitten rekisteröityä vaan että saisit päästä haukkumaan kaikki suomalaiset muusikot? Kuka on seuraavaksi vuorossa? Wirtasen Tony on käyty läpi jo aika perusteellisesti. Musta ois meinaan kiva tietää, mitä te tarkotatte sillä, että se on rock. Koska niinku sanoin, ite liitän sanaan rock sellasia asioita, joita en Empusta enkä Tiktakista löydä. No mun mielestä rok on esim. asenne. Jos sun mielestä H&M:n niittivyö on yhtäkuin ei-rok, niin selevä. Ehdottaisin että pistäisit aiheesta oman ketjun jos se on sulle niin tärkeää tietää mikä on rock muiden mielestä. Ja jottei menisi ihan täysin off-topiciksi, niin kysympä että koskas tämä Empun soololevy ilmestyy vai onko ilmestynyt jo? "Vähän levoton olo" -Jenka |