...And Justice For All 19.01.2006 18:40:13 | |
---|
Powerslave on ainut Maiden levy, jota olen koskaan kuunnellut ajatuksen kanssa. Se oli kova levy se. Tuli sormet verellä hangattua kitaralla noita riffejä. Harmi vaan c-kasetin kestoaika oli rajallinen. Jostain jos yhytän tuo levyn edullisesti niin varmasti lähtee mukaan. Swampmusic, 10€. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
carnation 19.01.2006 19:18:46 | |
---|
Powerslave on ainut Maiden levy, jota olen koskaan kuunnellut ajatuksen kanssa. Se oli kova levy se. Tuli sormet verellä hangattua kitaralla noita riffejä. Harmi vaan c-kasetin kestoaika oli rajallinen. Jostain jos yhytän tuo levyn edullisesti niin varmasti lähtee mukaan. Cdon.com 8,95 € |
0201222 21.01.2006 00:46:19 | |
---|
Eikö Bruce ollutkaan 27v? Jippi ky jee. |
Terrypoika 21.01.2006 16:12:31 | |
---|
Eikö Bruce ollutkaan 27v? Milloin? Nykyään Bruce on 47v. |
Sarko 03.02.2006 11:10:10 | |
---|
Bruce Dick-In-Son I'm just about oh yeah |
Tympee Huttunen 03.02.2006 11:16:16 (muokattu 03.02.2006 11:16:39) | |
---|
Bruce Dick-In-Son hohoh:) Aika hyvin keksitty ja tosi omaperäinen juttu:) Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Sarko 03.02.2006 15:20:33 | |
---|
hohoh:) Aika hyvin keksitty ja tosi omaperäinen juttu:) Eikös vain :D I'm just about oh yeah |
rheinone 03.02.2006 19:47:56 | |
---|
Eikös vain :D On se kumma että niin kova bändi ku Maiden on, vaikee on saada mitään kunnon keskustelua sen tiimoilta tässä foorumissa pystyyn. Onko muilla samoja fiiliksiä? Viittaan erityisesti topikkiin raskaamman musiikin osastolla, mutta alkaa näköjään tääkin lätinä menna samoille raiteille. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
salmivaara 03.02.2006 20:31:00 | |
---|
On se kumma että niin kova bändi ku Maiden on, vaikee on saada mitään kunnon keskustelua sen tiimoilta tässä foorumissa pystyyn. Liikaa kritiikittömiä fanipoikia ja liikaa just noiden Dick-in-son "nokkeluuksien" heittelijöitä. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
sellisti 03.02.2006 20:44:26 (muokattu 03.02.2006 20:45:25) | |
---|
On se kumma että niin kova bändi ku Maiden on, vaikee on saada mitään kunnon keskustelua sen tiimoilta tässä foorumissa pystyyn. Ei kuitenkaan niin vaikea kuin Metallicasta. E. Niin, ja komeastihan se edellinen AC/DC-ketjukin rölöiltiin lukkoon. Nykyinen sentään kukoistaa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
...And Justice For All 03.02.2006 22:28:02 | |
---|
On se kumma että niin kova bändi ku Maiden on, vaikee on saada mitään kunnon keskustelua sen tiimoilta tässä foorumissa pystyyn. Onko muilla samoja fiiliksiä? Viittaan erityisesti topikkiin raskaamman musiikin osastolla, mutta alkaa näköjään tääkin lätinä menna samoille raiteille. Puhut asiaa. Legendaarista Dick-In-Son läppää ja joskus jopa tuore Eisiishai-vitsi siellä täällä. Onneksi on internetin paras sivusto, rautaneito. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
DirtyFingers 03.02.2006 22:29:28 | |
---|
Mitä vikaa on Virual XI:ssä? "Don't talk to the eyes of a stranger" |
aku.miettinen 03.02.2006 23:29:57 | |
---|
Mitä vikaa on Virual XI:ssä? Kappaleet |
Jamz 04.02.2006 01:52:10 | |
---|
Pitkän linjan oon Maidenin kans kulkenut ja täytyy sanoa, että toimiihan se. Kaks kertaa oon livenä nähnyt, eka kerralla Blazen ja tokalla Brucen kans. Bailey ei mielestäni ollut huono laulaja, mutta joutui vain ehkä hieman vääriin saappaisiin, korvatessaan Maiden-ikoni Dickinsonia. Ja kyllä se onkin niin, että Bruce on "ainoa oikea" laulaja Maideniin. Silti pidän myös Baileyn aikaisesta tuotannosta ja "Man on the edge" on mielestäni yksi parhaimpia Iron Maidenin biisejä. |
Tympee Huttunen 04.02.2006 09:34:08 | |
---|
Pitkän linjan oon Maidenin kans kulkenut ja täytyy sanoa, että toimiihan se. Kaks kertaa oon livenä nähnyt, eka kerralla Blazen ja tokalla Brucen kans. Bailey ei mielestäni ollut huono laulaja, mutta joutui vain ehkä hieman vääriin saappaisiin, korvatessaan Maiden-ikoni Dickinsonia. Ja kyllä se onkin niin, että Bruce on "ainoa oikea" laulaja Maideniin. Silti pidän myös Baileyn aikaisesta tuotannosta ja "Man on the edge" on mielestäni yksi parhaimpia Iron Maidenin biisejä. Itse kuuntelin Virtual XI:tä juuri ja hyvä levy sekin on. Täysin erilainen vain, mitä Brucen Maidenit. Kyllä Fear of the Darkillakin on hieman pulaa kovista biiseistä, vaikka joukosta Be Quick Or Be Dead, Wasting Love, Judas Be My Guide ja Fear of the Dark löytyykin. Toisaalta, kun tuohon lisää vielä From Here To Eternityn ja Afraid To Shoot Strangersin on koossa jo nippu hyviä biisejä. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Jkob 04.02.2006 12:25:34 (muokattu 04.02.2006 12:25:55) | |
---|
Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus |
...And Justice For All 04.02.2006 14:28:33 | |
---|
Mitä vikaa on Virual XI:ssä? Blaze ei ole ongelma Virtuaalisella mutta sen sijaan mielikuvituksettomat ja venytetyt kappaleet ovat. Rumpuraidat ovat McBrainin kaltaiselta taiturilta aika turhan yksinkertaisia ja mitäänsanomattomia. Kitarariffejäkään ei pahemmin löydy ja biisit keskittyvät komppitunnelmaan. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
Aleksi-serkku 04.02.2006 16:24:12 | |
---|
Blaze ei ole ongelma Virtuaalisella mutta sen sijaan mielikuvituksettomat ja venytetyt kappaleet ovat. Rumpuraidat ovat McBrainin kaltaiselta taiturilta aika turhan yksinkertaisia ja mitäänsanomattomia. Kitarariffejäkään ei pahemmin löydy ja biisit keskittyvät komppitunnelmaan. Tiivistit tuossa nasevasti syyn siihen, miksi Virtual XI on nykyään ainut kuuntelemani Maidenin levy. Business as usual. |
Cimble 05.02.2006 09:21:31 | |
---|
THE NUMBER OF THE BEAST (1982) ***** Tämä mestariteos nosti bändin kerralla maailmanmaineeseen. Number Of The Beast on ehdottomasti yksi rock-historian kulmakivistä. Biisit kuten "Run To The Hills", "Hallowed Be Thy Name" ja legendaarinen nimibiisi kaiverruttivat Iron Maidenin nimen rock-historiaan ikuisiksi ajoiksi. Number Of The Beast on ehdottomasti yksi parhaita hevilevyjä ikinä. Levy jäi myös alkuperäisrumpali Clive Burrin viimeiseksi levyksi Maidenin kanssa. - Paitsi että Clive Burr ei ollut Maidenin alkuperäisrumpali. |