Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 592 93 94 95 96122 123 124 125 126
Nick Lazy
20.10.2008 23:58:42
On kyllä mahtava levy. Odotukset oli korkealla, mutta silti yllätyin positiivisesti. Ei tullut tästäkään levystä AC/DC:n uran St.Angeria, tai Death Magneticia, tai Loadia, tahi Re-Loadia, tai Garage Inc.iä.

Toivottavasti tältä levyltä kuullaan useampi biisi tulevalla keikalta, kun se joskus Suomeen saapuu.
Nor
21.10.2008 02:40:41 (muokattu 21.10.2008 02:42:09)
Mun mielestä AC/DC:n kolme parasta levyä on ilmestyny putkeen, eli Powerage, Highway to hell ja Back in black. Highway to hell on edelleen paras. Black Ice on rautaa ja on taatusti AC/DCn levyjen top viidessä mun mielestä.

...Tässä olis nyt totuudenhetket. Tänään tulee liput myyntiin sinne Barcaan. Jos ei osta sinne eikä tuu Suomeen ni se oli sitte siinä.
Runar
21.10.2008 10:00:11
Kuuleeko kukaan muu vanhaa ZZ Top:ia biisissä Decibel
Puolikuuro
21.10.2008 10:06:26
Nyt päivän kuuntelemisen jälkeen kyllä tää on mainio levy. Ehkä pientä ylituottamisen makua on vielä, mutta ei niin pahasti kuin kahdella edellisellä.
Nor
21.10.2008 11:08:03
Kuulemma uusimmassa metrossa Angus sanoo, että ne tulee kesällä suomeen!!!

...Ajattelin vaan kertoa. Onneks en sitte ostanu lappuja sinne Barcaan.
Gaines
21.10.2008 11:09:32
Eiköhän se ole päivänselvää, että AC/DC tulee kesällä tänne ja paikkana on se konttisatama. Ja mikäs siinä, sehän on hyvä miljöö tällaiselle taiderokille :-)
Sydän lyö ja parta kasvaa!
MK73
21.10.2008 11:27:08
Nyt alkaa muodostua vähän kaksijakoinen fiilis. Uutukaisen jälkimmäinen puolisko iskee meikäläisen makuun selvästi mojovammin. Decibelistä lähtien tosi kovia roots-vetoja. Jumalauta, on tää hyvä - nimiraitakin, voi perkele sentään mitä vääntöä! Syysloma ja rokki soi ! :-)
Flash
21.10.2008 12:00:44

Onneks en sitte ostanu lappuja sinne Barcaan.

No oisit nyt ostanut, siellä olis ollu kovat meiningit. :)
Live Music Is Better!
Mika Kangas
21.10.2008 12:03:44 (muokattu 21.10.2008 14:02:59)
Eiköhän se ole päivänselvää, että AC/DC tulee kesällä tänne ja paikkana on se konttisatama. Ja mikäs siinä, sehän on hyvä miljöö tällaiselle taiderokille :-)

Paljonko sinne mahtui populaa?80 000?

e:Olin nyt sitten taas patalaiska enkä jaksanut lähteä levyä hakemaan vaan laitoin Swamp Musicista tilaukseen.
Nor
21.10.2008 15:30:43 (muokattu 21.10.2008 15:32:30)
No oisit nyt ostanut, siellä olis ollu kovat meiningit. :)

Olis varmaan, mut kovin tylsää yksin lähteä maailman äärsiin kattomaan, ku kaveri säästää mielummin johonki naurettavaan etelänmatkaan. Suomeen noi saamattomat kaveritki vois tulla mukaan. Ja ihan sama vaikkei tuliskaan, saattaahan olla että ne menee mielummin uimastadikalle ottamaan aurinkoa, ku tulee keikalle jota on odotettu puol elämää.
Nick Lazy
21.10.2008 19:00:46
Mun mielestä AC/DC:n kolme parasta levyä on ilmestyny putkeen, eli Powerage, Highway to hell ja Back in black. Highway to hell on edelleen paras. Black Ice on rautaa ja on taatusti AC/DCn levyjen top viidessä mun mielestä..

Aika osuvasti sanottu, olen täysin samaa mieltä.
powerage
21.10.2008 19:49:49
Mun mielestä AC/DC:n kolme parasta levyä on ilmestyny putkeen, eli Powerage, Highway to hell ja Back in black.

Itseasiassa kaikki AC/DC:n parhaat albumit on ilmestynyt peräkkäin akselilla High Voltage - For those about to rock. Uskomaton sarja ja mikä julkaisu tahti, huh! Top 5 (ei paremmuus järjestyksessä): High Voltage, Let there be rock, Powerage, Highway to hell ja Back in black
"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport"
Mikke-poika
22.10.2008 02:05:48

Päivänselvää että tulee mutta voi se olla Stadionkin. Mikäli puhutaan ajasta ennen heinäkuun puoliväliä.
rybk
22.10.2008 09:35:02
Itseasiassa kaikki AC/DC:n parhaat albumit on ilmestynyt peräkkäin akselilla High Voltage - For those about to rock. Uskomaton sarja ja mikä julkaisu tahti, huh! Top 5 (ei paremmuus järjestyksessä): High Voltage, Let there be rock, Powerage, Highway to hell ja Back in black

Tohon kun vaihtaa High voltagen paikalle Dirty Deedsin niin saa peräkkäiset julkaisut. Vaikka DD ei ihan High Voltagen veroinen, jos puhutaan siis ei-aussi High voltagesta, niin aika kova putki se silti on.
"When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen
Wolfie
22.10.2008 10:34:03
Uusin pyörii soittimessa. Rankka levy. Ehdottomasti vuosikymmenen kovimpia latauksia meikäläisen listauksessa. Ellei sitten kovin...
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita...
Hynkel
22.10.2008 10:58:18
Ehdottomasti vuosikymmenen kovimpia latauksia

"Latauksia" as in rock 'n' roll

VAI

"Latauksia" as in downloading?
"One has tried, one has failed, one can do no more." -Bertram Wilberforce Wooster
Wolfie
22.10.2008 11:12:14
"Latauksia" as in rock 'n' roll

Eipäs saivarrella siellä. Piratismia ei tueta näin kovan bändin ollessa kyseessä.

Ei kyllä oikein tule tuettua muutenkaan... Edes latailun muodoin...

HYVÄ musiikki ostetaan!
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita...
Rajapatsas
22.10.2008 12:33:12

Maukas levy!

On kuin Reittisen rieskaa, eli mitään "ahaa"-elämyksiä ei tarjoillut mutta toimiipa vain pirun hyvin!

Kitarasoundit purevat nasevasti. Noin erottelevan särön kun malttaisi säätää itsekin...
Gaines
22.10.2008 15:01:45
On kuin Reittisen rieskaa, eli mitään "ahaa"-elämyksiä ei tarjoillut mutta toimiipa vain pirun hyvin!

Paras luonnehdinta, minkä olen aikoihin lukenut koko mnetistä! Vaikken reittisen rieskaa olekaan syönyt ;-)
Sydän lyö ja parta kasvaa!
rybk
22.10.2008 16:51:54
Tulee muuten Radio Helsingissä paraikaa puoltoistatuntinen AC/DC-spesiaali. Ai mutta saatana!
"When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)