Kefiiri 24.07.2011 09:14:59 | |
---|
Mika Kangas: Mitä enemmän tuota uutta biisiä kuuntelee sen paremmaksi se muuttuu. Eikä vähiten tuon bonjovimaisen kertosäkeen ansiosta. Toi kertsi on aika hienosti keksitty koukku. Pelästyin tuota Bonjovivertausta ja kuuntelin biisin. Aika ällö kertsi, mutta noihan ZZ-miehet hämmentävimmillään ovat aina toimineet. Rollarit saisivat tuommoisen kertsin kuulostamaan äreämmältä. (Ja varmaan partapojatkin jos haluaisivat). |
thestudioman 01.08.2011 00:21:49 | |
---|
taitaa olla joku pien munainen amerikan vihaaja taas arvostelemassa ,eiks ne juntti bileet ole seinäjoella eikä tirmossa- |
Kefiiri 01.08.2011 11:10:37 | |
---|
thestudioman: taitaa olla joku pien munainen amerikan vihaaja taas arvostelemassa ,eiks ne juntti bileet ole seinäjoella eikä tirmossa- Tsori jos pahoitin mielesi. En huomannut syyllistyneeni maantieteelliseen vastakkainasetteluun. Löperöitä kertsejä osataan toki tehdä Euroopassakin! |
juttula_p 01.08.2011 11:38:06 | |
---|
Tuolta muuten löytyy ZZtopin alkuaikojen levyt alkuperäissoundeilla. http://deege.free.fr/zztop/Se Sixpackhan on ihan kelvotonta kuunneltavaa... Nämä jytisee niinkuin pitääkin. |
HaloOfFlies 12.09.2011 21:27:27 | |
---|
Citymarketista löytyi Eliminator seitsemällä eurolla ja onhan tämä kyllä aivan helvetin rokkaavaa menoa! Tulee lapsuusmuistot mieleen kun näitä biisejä kuunteli auton takapenkillä. Täydellinen levy! We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
antnis 13.09.2011 00:32:41 | |
---|
juttula_p: Tuolta muuten löytyy ZZtopin alkuaikojen levyt alkuperäissoundeilla. http://deege.free.fr/zztop/ Se Sixpackhan on ihan kelvotonta kuunneltavaa... Nämä jytisee niinkuin pitääkin. Onkohan tuolla oikeus levittää noita? |
Umpihullu 13.09.2011 07:26:03 | |
---|
antnis: Onkohan tuolla oikeus levittää noita? Enpä usko, että on oikeutta levittää. Tuskin on tehnyt sopimusta levy-yhtiön/minkä lie tahon kanssa, että väsäilen näistä vinyyleistä versiot digimuotoon ja panen jakoon. Siinä olisi kyllä levy-yhtiöllä petraamista, että tajuaisivat itse laittaa noista levyistä kunnon cd -painokset myyntiin. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
zekeode 13.09.2011 18:04:21 | |
---|
antnis: Onkohan tuolla oikeus levittää noita? Eipä saisi muusikoiden.netissä olla edes linkkiä tuonne. Onneksi täällä ei tekijänoikeuksista niin välitetä. :) Painoin joskus varoitustakin (koska olen niin vittumainen ihminen), mutta eipä näyttänyt mitään tapahtuvan. Seuraavaksi sitten Piratebayhin linkkejä. |
Sarko 13.09.2011 21:18:28 | |
---|
zekeode: Eipä saisi muusikoiden.netissä olla edes linkkiä tuonne. Onneksi täällä ei tekijänoikeuksista niin välitetä. :) Painoin joskus varoitustakin (koska olen niin vittumainen ihminen), mutta eipä näyttänyt mitään tapahtuvan. Seuraavaksi sitten Piratebayhin linkkejä. Onneks lisäsin kirjanmerkkeihin. Toisaalta löytyy vinyyliltä nämä niin eipä tunnu missään kumminkaan päin, säilyy tai ei. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
antnis 14.09.2011 13:18:25 | |
---|
Umpihullu: Enpä usko, että on oikeutta levittää. Tuskin on tehnyt sopimusta levy-yhtiön/minkä lie tahon kanssa, että väsäilen näistä vinyyleistä versiot digimuotoon ja panen jakoon. Siinä olisi kyllä levy-yhtiöllä petraamista, että tajuaisivat itse laittaa noista levyistä kunnon cd -painokset myyntiin. Osasta onkin jo, Rio Grande Mudista ikävä kyllä ei. |
Mad-Mike 18.09.2011 02:40:57 | |
---|
Ystävämme wikipedia kertoo että Gibbons on haastattelussa sanonut uuden albumin ilmestyvän maalis-huhtikussa 2012. Toivotaan että ilmestymisajankohta ei tuosta enää siirry (ainakaan eteenpäin). -Rebel At Heart- |
Rodger 18.09.2011 22:40:34 | |
---|
Minulla on ollut viisi ekaa levyä vinyylinä 80-luvun alkupuolelta. Pari niistä olen jossain joskus viime vuosina kopioinut kirjaston CD-levyltä mp3-muotoon. En vaan ole tajunnut mitään eroa kuin vasta nyt. Kylläpä nyt nolottaa :-) Ei ole tullut selvästikään kuunneltua riittävästi. Levari on ollut viimeiset 10 vuotta paperipinojen ym. tavaroiden peitossa kuten kaikki muutkin vaakasuorat pinnat meikäläisen kämpässä. Nythän noita voi taas kuunnella kun ei tarvitse itse muuntaa digitaaliseksi. Deguelloa on tullut kuunneltua eniten, mutta sehän olikin melkein samanlainen CD:nä ja vinyylinä. Kolmas levy on usein paras - Tres Hombres versus Deguello - todella vaikea valinta. Ekan kuuden levyn kuiva saundi on kuitenkin kyllä juuri se positiivinen asia, joka erottaa ne loppupään tuotannosta. |
Mad-Mike 29.01.2012 22:19:37 | |
---|
Löysin tuossa jonkin etelä-Suomen levykaupan nettisivuilta (jonka nimeä en nyt muista) Rio Grande Mudin joka on julkaistu 2010 LP:nä uudelleen Rhino Recordsin kautta. 180 g vinyyli ja vieläpä uutena, taitaa mennä ostoslistalle tämä. Dreadmonboogaloo |
2541 30.01.2012 10:06:29 | |
---|
Eb-tuning: Löysin tuossa jonkin etelä-Suomen levykaupan nettisivuilta (jonka nimeä en nyt muista) Rio Grande Mudin joka on julkaistu 2010 LP:nä uudelleen Rhino Recordsin kautta. 180 g vinyyli ja vieläpä uutena, taitaa mennä ostoslistalle tämä. Ja alkuperäisistä mastereista. Ekan saisivat julkaista myös, alkaa olla 80-luvun Saksan uusintapainoksetkin jo kiven alla. |
Mad-Mike 30.01.2012 11:52:11 | |
---|
2541: Ja alkuperäisistä mastereista. Ekan saisivat julkaista myös, alkaa olla 80-luvun Saksan uusintapainoksetkin jo kiven alla. Jep, itse olen tovin etsinyt myös noita kahta ekaa mutta onneksi löysin tämän toisen edes nyt, tosiaan alkuperäisistä mastereista tuo kait on julkaistu. Ei noita cd:tä tee mieli ostella ku miksaukset on mitä on niissä. Dreadmonboogaloo |
Rhesus 03.02.2012 10:56:48 | |
---|
21.7 tsadin kaisaniemessa tiesi iltapäivälehti kertoa SS Topista. |
Jussiman 03.02.2012 11:29:40 (muokattu 03.02.2012 11:30:38) | |
---|
|
sahkuifk 03.02.2012 12:08:15 | |
---|
Liput hankittu, muija oli terävänä töiden lomassa :)) Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Rhesus 03.02.2012 13:35:16 | |
---|
sahkuifk: Liput hankittu, muija oli terävänä töiden lomassa :)) vaikka tulevat vasta 10 päivän päästä myyntiin? |
phiit 03.02.2012 14:16:14 (muokattu 03.02.2012 14:16:32) | |
---|
Rhesus: vaikka tulevat vasta 10 päivän päästä myyntiin? Kyllä niitä saa jo nytkin ;) liput tuli myös ostettua! |