Aihe: The Who
1 2 3 4 57 8 9 10 1148 49 50 51 52
HaloOfFlies
15.02.2008 12:47:23

Bändi on nyt aloittanut uuden levyn työstämisen

http://www.gigwise.com/news/40713/the-who-begin-work-on-new-album
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Jarkko G.
15.02.2008 20:32:51
Bändi on nyt aloittanut uuden levyn työstämisen

http://www.gigwise.com/news/40713/the-who-begin-work-on-new-album

Tervetullut uutinen.
Endless Wirekin alun pettymyksen jälkeen osoittautui kelvokkaaksi levyksi,
joten kyllä Peten kynässä on vielä lyijyä.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Gaines
16.02.2008 09:57:28
Tää kuulostaa aika luonnolliselta jatkumolta hyvän kiertueen ja levyn jälkeen. Mielenkiintoista odotella mitä herrat saavat aikaan.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
ossip
16.02.2008 14:23:13
Tuli tässä katseltua tuo Royal Albert Hall DVD ja bongasin Bruce Dickinsonin yleisöstä. Juuri The Real Men loputtua kun yleisöä kuvataan kaveri nousee seisomaan taputtamaan. Joku vahvistanee tämän? Aika turha asia, mutta oli ihan hauska huomata tämä.

Oikeastaan tulin taas kyselemään tuosta An Ox's Tale DVD'stä. Kukaan ei siis muka ole nähnyt tuota? Täytyy varmaan ihan sokkona sitten ostaa, ei tuolla varmaan kauheasti pieleen voi mennä.
Gaines
16.02.2008 15:12:30
En ole nähnyt tuota joten minusta ei ole apua. Mutta tuskin tuossa voi kovin pahasti hassata rahojaan luulen ma.

Ja juu, Dickinson sielä tosiaan on suu korvissa yleisön joukossa.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Jarkko G.
16.02.2008 16:22:03

Oikeastaan tulin taas kyselemään tuosta An Ox's Tale DVD'stä. Kukaan ei siis muka ole nähnyt tuota? Täytyy varmaan ihan sokkona sitten ostaa, ei tuolla varmaan kauheasti pieleen voi mennä.

Kiinnostaisi tuo myös, mutta hinta on noussut taas ja jonkin aikaa sitten 5 punnalla tuota sai. Toivottaisi sisältäisi paljon bassoläpsyttelyä, eikä vain itkuista muistelua.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
suhar
16.02.2008 19:03:52

On se ihan hyvä. Levyllä on jotain bonus livematskua joka ei kyllä hirveitä kehuja ansaitse. mm. Woodstock 99 ja John Entwistle band live in Detroit. Valitettavaa noissa on se että Johnin lauluääni on jo todella karseassa kunnossa ja biisien sanat unohtuvat. esim 905 joka on mielestäni ehkä Entwistlen hienoin biisi menee tossa Detroitin keikalla täysin päin persettä. Mutta asia josta mies parhaiten tunnetaan eli bassottelu pelaa kyllä hyvin.

Jossain oli joku hauska keskustelu Entwistlen bassosoundeista, jotka muuttuivat vuosien aikana jonkun teorian mukaan miehen kuulon huononemisen myötä. Lopussahan soundit olivat aika diskanttista kompressoitua pörinää. Eli miehen kuuloalueen diskanttipuoli oli niin pahasti kärsinyt että lavalla piti vähän korkeita ääniä ylikorostaa. Tiedä sitten..
Mr T
17.02.2008 10:49:21
Tuli tässä katseltua tuo Royal Albert Hall DVD ja bongasin Bruce Dickinsonin yleisöstä. Juuri The Real Men loputtua kun yleisöä kuvataan kaveri nousee seisomaan taputtamaan. Joku vahvistanee tämän? Aika turha asia, mutta oli ihan hauska huomata tämä.

Perhana, kun en itse koskaan ollut tuota huomannut vaikka DVD löytyy hyllystä ja monesti tullut sitä katsottua. Mutta kyllä se kovasti näyttäisi Bruce olevan. Ja esitys on kyllä aivan mahtava.

YouTubesta kyseinen pätkä löytyy myös.
http://www.youtube.com/watch?v=PmLBeodE3nQ
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
Regalis Apertura
18.02.2008 14:18:41
Olen vähän Who-noobi;) ja olen tässä viime aikoina hommannut muutaman levyn eli Who Sell Out, Who's Next, A Quick One, Odds & Sods, Face Dances, It's Hard, Who Are You ja Endless Wire. Live At Leeds, Tommy ja Quadrophenia puuttuu vielä. Mitäs muita levyjä suosittelisitte? Entäs dvditä?
2541
18.02.2008 14:47:05

Olen vähän Who-noobi;) ja olen tässä viime aikoina hommannut muutaman levyn eli Who Sell Out, Who's Next, A Quick One, Odds & Sods, Face Dances, It's Hard, Who Are You ja Endless Wire. Live At Leeds, Tommy ja Quadrophenia puuttuu vielä. Mitäs muita levyjä suosittelisitte? Entäs dvditä?

"My Generation" ja "By Numbers". Ja DVD:istä "The Kids Are Alright", se 2DVD:n versio.
kepe-5
18.02.2008 14:55:19 (muokattu 18.02.2008 14:55:43)
"My Generation" ja "By Numbers". Ja DVD:istä "The Kids Are Alright", se 2DVD:n versio.

Ja (The Who Sings) My Generation ihan normilättynäkin. Kosolti kovaa kamaa.

Mutta joo, itse pidän eniten tästä alkuaikojen Whosta. Rock-oopperoista en Whonkaan tapauksessa mitenkään erityisesti perusta, vaikka osat Quadropheniasta ovat erittäin kuunneltavaa kamaa. Kuitenkin meikäläisen mielestä selvästi paras The Whon oopperaviritelmä on A Quick One While He's Away. Etenkin Live at Leedsin versiossa on niin paljon resonanssia, että ai että. Live at Leeds on muutenkin hyvin mielenkiintoinen ja hyvä levy täynnä ärjyviä soundeja ja hyviä vetäisyjä.

The Whon studioalbumeista parhaaksi nostaisin The Who Sell Outin tai A Quick Onen, mutta eniten mieleeni ovat Whon alkuaikojen tajuttoman hienot singlet. Etenkin I Can't Explain, Magic Bus ja Dogs ovat harvinaisen tasokasta herkkua.
"Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour
2541
18.02.2008 15:01:45

Whon alkuaikojen tajuttoman hienot singlet. Etenkin I Can't Explain, Magic Bus ja Dogs ovat harvinaisen tasokasta herkkua.

"Dogs" on aika hauska, mutta en nyt pitäisi Townshendin parhaimpiin kuuluvina. Varsinkin jos vertailukohteina ovat sellaiset singlet kuin "Substitute", "Pictures Of Lily" tai vaikka "Let's See Action".
kepe-5
18.02.2008 17:24:20 (muokattu 18.02.2008 17:24:45)
"Dogs" on aika hauska, mutta en nyt pitäisi Townshendin parhaimpiin kuuluvina. Varsinkin jos vertailukohteina ovat sellaiset singlet kuin "Substitute", "Pictures Of Lily" tai vaikka "Let's See Action".

Juu, monella tyypillä on Dogsin kanssa valtavia suhtautumisvaikeuksia, eikä kyllä ihan syyttäkään. Minuakin se Kinks-meinki häiritsi suuresti etenkin aluksi, mutta kuunteleminen pariin kertaan auttoi kummasti. Substitute, Pictures Of Lily, Happy Jack, Call Me Lightning sun muut ovat todellakin myös laatusinkkuja.
"Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour
2541
18.02.2008 18:04:16

Juu, monella tyypillä on Dogsin kanssa valtavia suhtautumisvaikeuksia, eikä kyllä ihan syyttäkään. Minuakin se Kinks-meinki häiritsi suuresti etenkin aluksi, mutta kuunteleminen pariin kertaan auttoi kummasti.

Minulla se kolahti ensikuulemalta oikein hyvin, mutta nykyään siihen tulee suhtauduttua enemmän kuriositeettinä. Kinksin lisäksi tulee mieleen The Small Faces.
Jarkko G.
18.02.2008 21:41:36 (muokattu 19.02.2008 11:16:23)
Leikin dvd-rippaus ohjelmalla ja laitoin Helsingin keikan 2 ekaa biisiä youtubeen

Can't Explain:
http://www.youtube.com/watch?v=0Z2WMsxo_Kc

The Seeker:
http://www.youtube.com/watch?v=It454vDxRSQ

Kuvasuhde meni vituilleen ja laatukin huonoksi, mutta kai noista jotain iloa saa.
Yritän myöhemmin vähän parempaa laatua laittaa tubeen.

No nyt onnistui kuvasuhdekin

Real Good Looking Boy
http://www.youtube.com/watch?v=OMWQ0yDVAD8

Kids Are Alright
http://www.youtube.com/watch?v=u4C2x37hVKo

See Me, Feel Me/Listening to You
http://www.youtube.com/watch?v=Hmt7GJkp6J0
Flash
19.02.2008 10:37:37 (muokattu 19.02.2008 10:37:50)

Real Good Looking Boy
http://www.youtube.com/watch?v=OMWQ0yDVAD8

Kiitti tästä. Tää biisi jäi jotenkin erityisenä mieleen keikalta. Vaikka yhtä ilotulitustahan se oli koko keikka...
Live Music Is Better!
Lord of the strings
19.02.2008 11:42:52
Kiitti tästä. Tää biisi jäi jotenkin erityisenä mieleen keikalta. Vaikka yhtä ilotulitustahan se oli koko keikka...

Joo tuo oli yksi niistä monista! Voisikin tänään katsella sen Helsingin keikan DVD:n. Hyvää settiä on!
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
mos6581
19.03.2008 13:54:49

Oon kuukauden myöhässä mutta The Who by Numbers. Varmaan aliarvostetuin The Who-lätty. Sisältää muutamia aivan käsittämättömän komeita biisejä kuten mm "However Much I Booze", "Dreaming From the Waist" ja "How Many Friends".
mikainen
19.03.2008 14:33:54
Oon kuukauden myöhässä mutta The Who by Numbers. Varmaan aliarvostetuin The Who-lätty. Sisältää muutamia aivan käsittämättömän komeita biisejä kuten mm "However Much I Booze", "Dreaming From the Waist" ja "How Many Friends".

Tämä lätty pyörii täällä juuri paraikaa. Noiden mainitsemiesi lisäksi löytyy "Slip kid" ja "Imagine a man".
J.C
19.03.2008 15:34:55

Täysin samaa mieltä, eli kyseessä on todella aliarvostettu levy. Mielestäni The Whon paras levy, suosikki biisejä Dreaming From The Waist, Success Story ja Slip Kid.
"NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)