HaloOfFlies 28.01.2009 23:26:19 (muokattu 28.01.2009 23:51:12) | |
---|
http://www.billboard.com/bbcom/news … rdist-billy-powell-1003935207.story According to the band's publicist, as-yet-unspecified shows will be canceled due to Powell's death. Skynyrd was slated to perform Friday (Jan. 30) in Kinder, La., and the following day in Biloxi, Miss. A European tour was set to begin May 20 in Finland. E: Ilmeisestikin nuo kaksi jäljellä olevaa keikkaa perutaan tämän tapauksen johdosta, mutta Euroopan kiertue käynnistyy normaalisti Kuopiosta 20.5. Lynyrd Skynyrd had 2 concerts scheduled for next week in Louisiana and Mississippi, but has canceled them, according to the band's publicist, who adds that they hope to reschedule the dates in the near future. http://www.firstcoastnews.com/news/ … spx?storyid=129904&provider=top "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Gaines 28.01.2009 23:36:03 | |
---|
Alkaa hiipiä mieleen että jokohan tämä meinaa sitä että kirjan viimeinen kansi alkaa sulkeutua... Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Flash 29.01.2009 08:55:23 | |
---|
Billy Powellia ei voi korvata. Voivat ihan rauhassa yrittää, mutta ei onnistu. Olisivat saaneet jo muutenkin lopettaa viimeistään Wilkesonin kuoltua. Ei jatkamisessa ole mitään järkeä. Paitsi jos bändin nimi muutetaan vaikkapa "Lynyrd Skynyrd Tribute" muotoon. Live Music Is Better! |
Musta Arkipyhä 29.01.2009 08:57:30 (muokattu 29.01.2009 08:58:07) | |
---|
Ei saakeli! R.I.P No keikalle on liput ja sinne myös menen hienoa kosketinsoittajaa muistelemaan.Jos se keikka nyt toteutuu... "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
rheinone 29.01.2009 10:45:25 | |
---|
Hhuh huh. Siinäpä oli pianisti jonka merkitys bändin soinnille on aivan omassa luokassaan. Meikäläinenhän ei pianonpimputuksesta yleensä paljoo perusta, mutta tässä yhteydessä - Kylla vain! |
MaxDamage 29.01.2009 11:40:00 | |
---|
No voi hemmetti. Eli enää yksi alkuperäisjäsen jäljellä. :( Ikävä sanoa että vaikka suosikkibändeihin kuuluu niin kyllä nyt rupeaa maku menemään hommasta Onko muuten kukaan Skynyrdin jäsenistä elänyt yli 60- vuotiaaksi? |
oulukyllosa 29.01.2009 13:12:06 | |
---|
No voi hemmetti. Eli enää yksi alkuperäisjäsen jäljellä. :( Ikävä sanoa että vaikka suosikkibändeihin kuuluu niin kyllä nyt rupeaa maku menemään hommasta Onko muuten kukaan Skynyrdin jäsenistä elänyt yli 60- vuotiaaksi? R.I.P Billy Jooo, Gary enää jäljellä toimivan bändin original 70-luvun miehistöstä. TOSIN, reservissä on alkuperäisiksi luettavat Ed King, Bob Burns ja Artimus Pyle.Heistä kaksi viimeksimainittua on rumpaleita.Mutta niinkuin Flash sanoi, vaikea kuvitella Skynyrdiä ilman Billyä pianon takana. BTW, joskus oli diili Skynyrd-nimen käytöstä siten että kaksi alkuperäistä pitää olla siihen että Lynyrd Skynyrd-nimeä käytetään.Eikös Ronnien leski omaa oikeuksia Skynyrd-nimeen ja paljon muuhunkin. snow is cold,rain is wet |
jassi 29.01.2009 15:20:41 | |
---|
R.I.P. Kyllä pitäis tosiaan jo antaa vanhan Lehnerdin levätä rauhassa. Ei tämä nykynen poppoo oo meikälle kyllä Lynyrdiltä enää tuntunutkaan. Onneksi näin sen ysikyt luvun loppupuolen jäähallivedon. Oli vielä muutama originaali sentään kehissä. Nyt ei puutu yläkerran alkuperäisporukasta enää kuin Rossingnooli ja rumpali. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
Gaines 29.01.2009 15:40:40 | |
---|
Ronniehan näistä vanhin oli, taisi olla -48 syntynyt, muut sitten jonkun vuoden nuorempia. Jotta ei ole yli kuuskymppisiä. Juuei kukaan korvaa Powellia pianojakkaralla, se on selvä. Miten paljon se sitten vaikuttaa aikanaan jatkohaluihin, tiedä häntä. Mun mielestä aika olisi nyt jatkaa ihan muiden juttujen parissa, mutta eihän se ole tietysti ihan noin suoraviivaista. Leipähän noilla jäljelle jäävillä on tuossa hommassa, mutta ehkä sen voisi raapia jatkossa toisen nimen alla... Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Musta Arkipyhä 29.01.2009 15:43:20 | |
---|
Toisaalta mites sen Medlocken nyt laskis? Autellahan mies enemmän taisi silloin alkuvaiheessa eikä ollut niinkään jäsenenä. Saapa nähdä miten käy.Mielenkiintoista nähdä kuka soittaa Suomen keikoilla koskettimia mikäli keikat nyt sitten toteutuvat? "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
HaloOfFlies 29.01.2009 17:07:03 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Regalis Apertura 29.01.2009 17:19:39 | |
---|
Joo RIP Powell omastakin puolestani... Olen aina digannut äijän soittoa jo ekasta Skynyrd-levystä alkaen. Varsinkin Freebirdin introssa on aivan loistavaa pianon soittoa. Oli kovassa vedossa uusimmalla dvdlläkin (Sweet Home Alabama-livellä). |
powerage 29.01.2009 19:55:28 | |
---|
Surullista. Viikatemies on kyllä ottanut omakseen tämän bändin. Ehkä ois aika.. R.I.P Billy! "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
ronnie69 30.01.2009 11:25:45 | |
---|
Hienoa, meikä ei ole yksin Gaines-diggailunsa kanssa! Onko muita, joiden mielestä Street Survivors- levyn "I never dreamed" on jos ei nyt ihan hienoin, niin ainakin yksi hienoimpia slovareita ikinä? Ja yllätys yllätys, siinäkin kitarointi kruunaa muutenkin hienon kipaleen! Samaa mieltä ! Katsoin juuri Artimus Pylen haastattelun you tubessa jossa se kehui Gainesia maasta taivaisiin esim .Ronnie arvosti äijää niin että antoi sen laulaa lavalla hänen kanssaan(you got that right),joka on loistava esimerkki äijän kyvyistä ! |
EelisHyvarinen 01.02.2009 14:22:22 | |
---|
Onko muita, joiden mielestä Street Survivors- levyn "I never dreamed" on jos ei nyt ihan hienoin, niin ainakin yksi hienoimpia slovareita ikinä? Kyllä! Löysin muuten jokin aika sitten divarista kokoelman "Collectybles", muistaakseni vitonen oli hintaa. Sisältää kaksi cd:llistä, 26 kappaletta previously unreleased kappaleita ja versioita. Aivan loistava löytö! Monet kappaleista minulle täysin uusia ja esim. 3 eri versiota Free Birdistä. Paljon kamaa ajalta ennen albumeita, vanhimmat vuodelta 1968. Suosittelen. http://www.cduniverse.com/search/xx … /1104769/a/Skynyrd+Collectybles.htm "Eelis sulla on juuttunut omena kurkkuun!"
-Samu, 9
"Kaikki palvokaa Eelis-setää!"
-Pessi, 10 |
HaloOfFlies 01.02.2009 19:16:14 | |
---|
Katsottiin kaverin kanssa eilen tuo Free Bird - The Movie ja kyllähän Steve Gainesin kitaransoittoa täytyy hehkuttaa. Se on jotenkin niin helpon ja vaivattoman näköistä, ja kuulostaa aivan mahtavalta. Se viskipullon juonti ase ohimolla-kuva oli hauska :D Samaten Wilkesonin fetissi poliisilakkeihin nauratti kovasti. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 21.03.2009 11:48:53 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Izer 22.10.2009 09:44:38 | |
---|
Kukaan muu ehtinyt kuuntelemaan uutta levyä? God & Guns pyörähtänyt nyt muutaman kerran ja täytyy sanoa, että on parasta Skynyrdia ties mistä lähtien. Tarttuvia ralleja oikein maukkailla soundeilla. Yllättävästi joku Comin' Back For More kuulostaa melkein Bon Jovilta kertseineen, mutta pidän kyllä kovasti. Vähän miinusta siitä, että kitarasooloja ei oikein papat enää jaksa vinguttaa ;) Ridin' with the wind! |
KillingMachine 22.10.2009 10:40:28 | |
---|
Vähän oon kuunnellu. Ihan ok mutta ei tää mun mielestä ole yhtään Skynyrdiä |
Musta Arkipyhä 22.10.2009 11:08:02 | |
---|
Izer: Kukaan muu ehtinyt kuuntelemaan uutta levyä? God & Guns pyörähtänyt nyt muutaman kerran ja täytyy sanoa, että on parasta Skynyrdia ties mistä lähtien. Tarttuvia ralleja oikein maukkailla soundeilla. Yllättävästi joku Comin' Back For More kuulostaa melkein Bon Jovilta kertseineen, mutta pidän kyllä kovasti. Pätevä levy.Ei tokikaan klassikoiden tasolle yllä ,mutta selkeä petraus edellisestä -varsin värittömästä- Vicious Cyclestä.Enemmän juttua tuolla Roots-puolella. Vähän miinusta siitä, että kitarasooloja ei oikein papat enää jaksa vinguttaa ;) Jaa? Minusta taas tässä on enemmän esim.kitaraharmonioita kuin aikoihin: mm.nimibiisi ja Gifted Handsin loppu. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |