Aihe: Bruce Springsteen
1 2 3 4 565 66 67 68 69 70 71
LordWinter
12.09.2021 11:47:32
Bruus esiintyi 9/11 muistelutilaisuudessa, I'll see you in my dreams

https://www.youtube.com/watch?v=xku6UOkg7z8
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
peniskooppi
12.09.2021 19:38:12
Bruce alkaa kyl näyttää jo vanhalta ukolta.
Hargon
13.09.2021 12:54:32
peniskooppi: Bruce alkaa kyl näyttää jo vanhalta ukolta.

Samaa katsoin, että ukko on näyttänyt viimeiset 30 vuotta samalta, mutta nyt oli yhtäkkiä paappaantunut.
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
mystinen metsätyömies
14.09.2021 16:01:18
Häh, onko ihme, että ikä näkyy kasvoilla. 72 kohta mittarissa. Menkääs lähiräkälään kattoon jotain 50, monta kertaa heikommassa hapessa ovat.
peniskooppi
14.09.2021 18:04:09
mystinen metsätyömies: Häh, onko ihme, että ikä näkyy kasvoilla. 72 kohta mittarissa. Menkääs lähiräkälään kattoon jotain 50, monta kertaa heikommassa hapessa ovat.

Tätä en tarkoittanut. Meinasin, että viimeisen 2-3v aikana, on aika ottanut Brucen kiinni. Ei sille mitään mahda. 3 tunnin keikat on kohta historiaa.
texan
14.09.2021 20:42:27
peniskooppi: Tätä en tarkoittanut. Meinasin, että viimeisen 2-3v aikana, on aika ottanut Brucen kiinni. Ei sille mitään mahda. 3 tunnin keikat on kohta historiaa.

Saattaa olla, mutta varmasti on keskimääräistä paremmassa kunnossa ikäisekseen. Solakassa kunnossa on edelleen. Tuskin kukaan enää odottaa yli 70 vuotiaalta mitään maratonkeikkoja, mutta kyllä Pomo edelleen varmasti 2 tunnin keikan vetää ilman ongelmia.
zekeode
15.09.2021 11:10:30