Aihe: Bruce Springsteen
1 2 3 4 565 66 67 68 69 70 71
LordWinter
12.09.2021 11:47:32
Bruus esiintyi 9/11 muistelutilaisuudessa, I'll see you in my dreams

https://www.youtube.com/watch?v=xku6UOkg7z8
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
peniskooppi
12.09.2021 19:38:12
Bruce alkaa kyl näyttää jo vanhalta ukolta.
Hargon
13.09.2021 12:54:32
peniskooppi: Bruce alkaa kyl näyttää jo vanhalta ukolta.

Samaa katsoin, että ukko on näyttänyt viimeiset 30 vuotta samalta, mutta nyt oli yhtäkkiä paappaantunut.
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
mystinen metsätyömies
14.09.2021 16:01:18
Häh, onko ihme, että ikä näkyy kasvoilla. 72 kohta mittarissa. Menkääs lähiräkälään kattoon jotain 50, monta kertaa heikommassa hapessa ovat.
peniskooppi
14.09.2021 18:04:09
mystinen metsätyömies: Häh, onko ihme, että ikä näkyy kasvoilla. 72 kohta mittarissa. Menkääs lähiräkälään kattoon jotain 50, monta kertaa heikommassa hapessa ovat.

Tätä en tarkoittanut. Meinasin, että viimeisen 2-3v aikana, on aika ottanut Brucen kiinni. Ei sille mitään mahda. 3 tunnin keikat on kohta historiaa.
texan
14.09.2021 20:42:27
peniskooppi: Tätä en tarkoittanut. Meinasin, että viimeisen 2-3v aikana, on aika ottanut Brucen kiinni. Ei sille mitään mahda. 3 tunnin keikat on kohta historiaa.

Saattaa olla, mutta varmasti on keskimääräistä paremmassa kunnossa ikäisekseen. Solakassa kunnossa on edelleen. Tuskin kukaan enää odottaa yli 70 vuotiaalta mitään maratonkeikkoja, mutta kyllä Pomo edelleen varmasti 2 tunnin keikan vetää ilman ongelmia.
zekeode
15.09.2021 11:10:30

Alle 3h riittää mainiosti. Suurin osa biiseistä on turhan venytettyjä livenä muutenkin. Tietenkään mitään levyilläkin pitkiä biisejä ei pitäisi lyhentää.
ramionparas
15.09.2021 11:15:01 (muokattu 15.09.2021 14:12:24)

Vetäähän Paul Mccartney melkein 3h settejä ja on viel vanhempi.
"Jees. Hyvä muistaa... En oo käynyt täällä niin pitkään aikaan ettei oikein muista miten homma toimii..."
vanha_pieru
15.09.2021 22:40:50
Leonard Cohenin DVD Live in Dublin on kuvattu 9 päivää ennen kuin Cohen täytti 79 vuotta. Keikka kestää noin 3 h 10 minuuttia. Käsittääkseni konsertti oli kestoltaan varsin tavanomainen silloisella, Cohenin viimeiseksi jääneellä, kiertueella.
Eiköhän Brucekin vielä jonkin aikaa vetele kolmen tunnin keikkoja, nuoremmuuttaan.
Totta muuten mitä yllä sanottiin: usein Brucen kappaleita venytetään keikoilla ylenpalttisesti.
aivokuolio
16.09.2021 08:47:14
vanha_pieru: Leonard Cohenin DVD Live in Dublin on kuvattu 9 päivää ennen kuin Cohen täytti 79 vuotta. Keikka kestää noin 3 h 10 minuuttia.

Tuossa aiemmin varmaan viitattiin että niihin bändin kanssa heitettyihin 14h maratonikeikkoihin missä Bruce karjuu kaikki mahdolliset suonet turvoten, vetää polviliukuja ja hikoilee 30 litraa ei ole enää paluuta. Cohenikaan ei tainnut moista harrastaa. Toki noita matalamman intensiteetin vetoja irtoaa varmasti vielä vuosikausiksi, mutta Pomonkin kovimmat räjäyttelyt lienevät jo historiaa.
vanha_pieru
16.09.2021 16:05:43
aivokuolio: Tuossa aiemmin varmaan viitattiin että niihin bändin kanssa heitettyihin 14h maratonikeikkoihin missä Bruce karjuu kaikki mahdolliset suonet turvoten, vetää polviliukuja ja hikoilee 30 litraa ei ole enää paluuta. Cohenikaan ei tainnut moista harrastaa.

Päinvastoin, Cohenhan oli nimenomaan tunnettu kaikesta tuosta! Erityisen usein toistuva ja jokseenkin mieliinpainuva näky olikin Cohen pitkässä polvilu'unnassa lavan poikki - ja yli. Cohen oli toki verraton keikoillaan myös monin muin tavoin, kuten tavastaan hyppelehtiä pianon päälle ja sieltä johdetuista yleisönhuudatuksistaan "hard rock hallelujah" ja "long live rockin' chair". Yksi pidetyimmistä numeroista keikoilla oli Cohenin soolona vetämä breakdance-osuus. Cohenin moshaus ja crowdsurfing olivat myös aivan vakiokamaa. Keikat Cohen tapasi aloittaa päräyttämällä lavalle koppalakkiin, mustaan nahkaan ja niitteihin pukeutuneena Pappa-Tunturilla. Keikat tosiaan loppuivat yleensä siinä vähän kolmen tunnin jälkeen - koska muutakaan ei voinut. Tässä vaiheessa iltaa Cohen nimittäin pisti soittimet paskaksi. Ensin bändiläisiltä, käsistä väkisin riistäen, ja lopuksi oman nailonkielisen Godininsa tuhannen palasiksi paiskoen.
No joo, astetta vakavammin puhuen, olet totta kai aivan oikeassa siinä miten kuvailet eroa Pomon ja Leonardin keikkojen intensiteettien välillä.
LordWinter
16.09.2021 19:54:06
Itse taas katsoin että Bruce oli nuorekkaan näköinen tuossa.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Bullitt
16.09.2021 23:10:20
Ehkä se myös tuollainen musta puku saattaa äkkiä vanhentaa miestä verrattuna farkkuihin ja flanellipaitaan.
Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30
LordWinter
20.09.2021 19:14:55
Tuossa Bruce luonnossa pari päivää sitten, selvästi vanhemmalta näyttää ilman mitään ehostusta (ilmeisesti)

https://www.instagram.com/p/CT6wtK2DA3V/

Rantakuvassa näyttää nuoremmalta

https://www.instagram.com/p/CT1POnljUNp/
2randpo
21.09.2021 17:43:26

Eihän tuossa ole muuta erikoista kuin se, että Bruce ja John ovat
päättäneet pysyä luomu-naamaisina eli eivät ole retusoineet viina/huume-naamojaan kuten lähes kaikki muut julkkikset, näyttelijät ja muusikot tekevät. Esim. Ozzy näyttäisi varmaan vielä kuluneemmalta jos ei olisi tuunattu naamaa. Stonesit samoin, mutta heillä on luomumaisesti ryppyjä kuitenkin jätetty.
Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä.
Flash
22.09.2021 09:34:45

Kuvissa on merkittävästi eri valaistus, etäisyys ja kuvan tarkkuus. Siitä se ero tulee. Ja toisessa on rillit päässä ja ne tieten vähän "vanhentaa".
Live Music Is Better!
Klapp
22.09.2021 10:51:10 (muokattu 22.09.2021 10:51:19)
LordWinter: Tuossa Bruce luonnossa pari päivää sitten, selvästi vanhemmalta näyttää ilman mitään ehostusta (ilmeisesti)

Ajatella, 1940-luvulla syntyneet alkaa näyttää seittemänkymppisiltä varsinkin huonolaatuisen superlaajakulman läpi valotettuna.
I am a perfect physical specimen and I'm extremely young. -Donald Trump.
LordWinter
22.09.2021 22:24:16
Niihä se tuata tosiaa meinaap ol et joissai kuvis näyttää nuaremmalt ja joissai vähä vanahemmalt.
HaloOfFlies
29.09.2021 18:15:04 (muokattu 29.09.2021 18:16:58)

Bruce mukana John Mellencampin uudella Wasted Days-singlellä. https://www.youtube.com/watch?v=hHLGZxlBpLA
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
24.05.2022 23:58:25 (muokattu 25.05.2022 00:01:49)

Euroopan kiertuetta pukkaa ensi vuodelle. Suomi jää tällä kertaa väliin, mutta onhan tuossa keikkoja Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Toisaalta lisää keikkoja julkistetaan vielä myöhemmin, joten toivoa Suomen-keikasta on.
https://brucespringsteen.net/?fbcli … WTeOojFUzi73J63j46uq2pETX5WfJtjPh1Q
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)