sirdickyj 16.04.2011 19:34:20 | |
---|
krautio: Miten? Varmaan jotain on tehty, mutta tarkempi analyysi olisi paikallan. Toi intron luuttu taitaa olla uusiks vedetty. Ainakaan niillä keikoilla missä olin kattomassa ei lähteny toi intro. Eikä ihme. Sehän on helvetin vaikee ja vielä oikeesti aika mahdoton soittaa kun on vapaata kieltä siellä hälyääneilemässä. Taitaa olla oikeesti soitettu niin et kitarassa ollu vaan yks kieli. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
sirdickyj 16.04.2011 19:38:09 | |
---|
Rock-Ola: Tota on kyllä käsitelty jälkikäteen. Valitettavasti. Ainakin liidilaulu kuulostaa hämmentävän semmoselta, mitä se ei ole. Eri juttu sit et mitä niin kauheen valitettavaa siinä on. Jotenkin silti komeeta katottavaa. Ja kuulostaa tollee kuitenkin aika hyvältä. Eikä tossa milään nollasupritus ole lähtökohtanakaan ollut. Mä oon varmaan ainoo ihminen, joka kuuntelee mieluummin tota kuin Bon Scottin aikasia kaahauksia. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
Wradlin 16.04.2011 19:44:07 | |
---|
sirdickyj: Toi intron luuttu taitaa olla uusiks vedetty. Ainakaan niillä keikoilla missä olin kattomassa ei lähteny toi intro. Eikä ihme. Sehän on helvetin vaikee ja vielä oikeesti aika mahdoton soittaa kun on vapaata kieltä siellä hälyääneilemässä. Taitaa olla oikeesti soitettu niin et kitarassa ollu vaan yks kieli. Muut kielet voi dempata jolloin ne ei soi itsekseen? |
Velli 16.04.2011 20:07:28 | |
---|
Wradlin: Muut kielet voi dempata jolloin ne ei soi itsekseen? Juurikin noin. Ei tuo Anguksen riffi ole vaikea soittaa. Paljon haastavampi on Malcolmin komppi. |
sirdickyj 16.04.2011 20:20:20 | |
---|
Wradlin: Muut kielet voi dempata jolloin ne ei soi itsekseen? Niin voi. Näyttääkö susta siltä että tossa on dempattu? Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
rheinone 16.04.2011 20:36:50 | |
---|
sirdickyj: Niin voi. Näyttääkö susta siltä että tossa on dempattu? Näyttäis pahasti siltä että Angus ihan itte demppais. This is a story of the satan rock 'n' roll. |
krautio 16.04.2011 21:44:55 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=MdlrXcKsgak Siinä yksi video Thunderstrukista jonkun paikallisen fanin kuvaamana samasta konsertista. Vertailkaa tuota siihen dvd-pätkään ja kertokaa, jos löydätte jotain eroja. Mä en jaksa vaivautua. Hey Ho, Let's Go! |
JussiKoo 17.04.2011 21:37:39 | |
---|
krautio: http://www.youtube.com/watch?v=MdlrXcKsgak Siinä yksi video Thunderstrukista jonkun paikallisen fanin kuvaamana samasta konsertista. Vertailkaa tuota siihen dvd-pätkään ja kertokaa, jos löydätte jotain eroja. Mä en jaksa vaivautua. Joo, en mäkään jaksa. Jokainen uskoo mihin haluaa. Ei ole multa pois. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
sellisti 19.04.2011 22:17:04 | |
---|
Rock-Ola: Tota on kyllä käsitelty jälkikäteen. Valitettavasti. Jos näin on, niin oliskohan kannattanut niitä vanhempiakin julkaisuja käsitellä samalla tavalla. Niin pyhäinhäväistykseltä kuin se varmaan kuulostaakin, mutta esim. Stiff Upper Lip ja No Bull -livejä ei vaan hirveen usein pysty kuuntelemaan lähinnä Brianin äärimmäisen vaikealta näyttävän ja myös aika kehnolta kuulostavan laulusuorituksen takia. Ne vähänkään korkeemmat äänet ei vaan lähde, ja kun joutuu läheltä katsomaan minkälaisiin kramppeihin se joutuu itsensä vääntämään päästäkseen edes lähelle, niin tulee itselläkin kurkku kipeeksi. Kyllä mä mieluummin kuuntelen kohdillaan olevaa laulua ja soittoa kuin äärimmäisen autenttista liveä, joka jättää sitten sellaisen maun että "ei oikein lähtenyt". Eikä tuo tarkoita etteikö bändillä muuten lähtis. Vanhoilla päivilläkin paremmin kuin monella muulla. En mä sitä nyt osaa niin pahana pitää jos jotain vähän korjaillaan, kun kyse ei ole suinkaan siitä että kaikkea pitäis korjailla. Sori nyt jos tää jotakuta loukkaa. :) "Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008) |
powerage 19.04.2011 23:36:28 | |
---|
Jimmie: No ainakin taustalaulua on muokattu aika rajusti. Ettei ois peräti suoraan levyltä olevat aaa-aaa-aaa-a kohdat alussa. Samoin kertsin stemmat. Tosin kun kuuntelee miten hirveeltä ja epävireiseltä esim. Rock'n'roll Trainin taustalaulut kuulosti männä kiertueella, niin ymmärtäähän ton. En vaan ois uskonut, et asseedessee joutuu turvautumaan ikinä tommoseen. Varsinkin ku homma on niin selkeä, että kuulee heti. Tällä pro-clipillä mullikuoro ölisee kuitenkin suht kelvollisesti.. http://www.xcelenergycenter.com/vid … yer.jsp?IS_PLAY=Y&MM_FILE_ID=60 "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
Jimmie 20.04.2011 17:17:39 (muokattu 20.04.2011 17:18:39) | |
---|
powerage: Tällä pro-clipillä mullikuoro ölisee kuitenkin suht kelvollisesti.. http://www.xcelenergycenter.com/vid … yer.jsp?IS_PLAY=Y&MM_FILE_ID=60 No niin no:) Mut oli toi joo parempi, ku osa niistä mitä oon tähän asti kuullu. Mut eipähän tullu ainakaan nauhalta laulut! Rökrök. Nätti "kukko" tuli muuten Brianilta heti ekaan kertsiin lähdettäessä:) "If you don't know the blues... there's no point in picking up the guitar and playing rock and roll or any other form of popular music." -Keith Richards- |
powerage 22.04.2011 23:00:02 | |
---|
"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
sirdickyj 23.04.2011 10:29:26 | |
---|
Musta näitä toki voi arvostella ja kuunnella sillee et kuka missäkin tössii jne. Itse en ollut tossa Ruddista maristessani liikenteessä siks että mun mielestä se ois jotenki huono. Mut mun mielestä myöskin muut bändin rumpalit on hoitaneet omannosuutensa siten kuin siihen hetkeen on kuulunut. Eihän nykybändi edes soita noita Sladen aikasia kaahauksia, kuten Heatseeker tai Thats the way I wanna rockn roll. Sitä voi sit jokainen ite miettiä et onko se vaan hyvä. Rudd ei ole mitenkään haavoittumaton eikä "ehdottomasti ainoo oikee", vaan sopivin juuri tohon nykybändiin ja toi nykybändi tuntuu olevan se mikä ihmisiä eniten miellyttää. Myös allekirjoittanutta, joka ei haikaile Bon Scottin perään tai Pariisin liven -79 aikoja. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
J.Hollström 23.04.2011 10:39:43 | |
---|
http://vimeo.com/22713543 Nyt kun kerran marisemaan lähetään, niin musta tossa Malcolmin skittasoundissa sais olla vähän enemmän texasii ja jytinää. Aika kesy ainakin tässä introssa. |
Nick Bone 23.04.2011 11:09:42 | |
---|
J.Hollström: http://vimeo.com/22713543 Nyt kun kerran marisemaan lähetään, niin musta tossa Malcolmin skittasoundissa sais olla vähän enemmän texasii ja jytinää. Aika kesy ainakin tässä introssa. Kieltämättä joo, jotenkin omituisen voimattoman kuuloista. Toisaalta noissa muissa pätkissä mitä olen kuullut/nähnyt, niin potkii ihan entiseen malliin. Emmie tiiä. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
Jokapaikanapina 23.04.2011 11:31:59 | |
---|
sirdickyj: Eihän nykybändi edes soita noita Sladen aikasia kaahauksia, kuten Heatseeker tai Thats the way I wanna rockn roll. Sitä voi sit jokainen ite miettiä et onko se vaan hyvä. Eikös noi biisit oo Wrightin rumpaloimia? |
sirdickyj 23.04.2011 12:14:13 (muokattu 23.04.2011 12:14:23) | |
---|
Jokapaikanapina: Eikös noi biisit oo Wrightin rumpaloimia? On mutta Slade ne kaahas kohdilleen. Livellä. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
Jii-Gee 23.04.2011 15:03:24 | |
---|
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
hevikivinen 23.04.2011 21:28:45 | |
---|
sirdickyj: On mutta Slade ne kaahas kohdilleen. Aah, Slade, sehän vasta aikoinaan kaahasikin 70-luvun iloisina vuosina, voe voe! "Just want a little bit..." ;) |
rheinone 25.04.2011 21:25:08 | |
---|
sirdickyj: Thats the way I wanna rockn roll. Joo, tää ois kyl semmonen piisi jonka vois nykypoppoo vetää. Piristystä settiin kaivataan. |