Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 562 63 64 65 66167 168 169 170 171
rheinone
12.03.2009 19:07:59
juki68: Ootko käyny kattomassa kuka on ollut basistina noilla PSOF:n järjestämillä Purple-keikoilla parina vuonna Tavastialla?

Tooottakait on. Eihän sitä muuten vois tietää että siellä missä sirdickyj liikkuu siellä
- on parhaat naiset
- ajellaan takseilla,
- hymyillään,
- kokkeli ei ikinä lopu.
Musta Arkipyhä
13.03.2009 09:02:49 (muokattu 13.03.2009 09:04:08)
Siis; yhtään hyvää, edes paikaansa puolustavaa sooloa ei noissa livetallenteissa ole, mitä tulee vanhojen Purplejen versiointiin. CTTB-biisit on erikseen.

Tässä on meillä jonkinlainen näkemysero: Kyllä mä näen ,että foxbat-livellä hyviäkin sooloja on - tosin pakko myöntää ,että viime kuuntelusta on aikaa.Last concert in Japan on sitten mitä on.Kuten myös Bolinin soitto noilla Youtube-videoilla (jotka siis lienee tuolta Japanin keikoilta).Mutta toisaalta kun mies oli siinä kuosissa kuin oli.

Hupaisaa muuten sinänsä ,että kiertueen viimeisten keikkojen jälkeen Coverdale,Lord ja Paice olivat jo lyömässä pillejä pussiin niin Bolin Ja Hughes jo puhuivat uudesta studiolevystä :-)

Täytyy muuten ottaa uudelleen kuunteluun tuo Foxbat ja tsekata niitä sooloja.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
badcompany
13.03.2009 11:22:06
sirdickyj: mä sentään suoriudun siitä toisten biisien soittamisesta aika hienosti, toisin ku Bolin, josta nyt puhuttiin.

Jätä muuten noi henkilökohtaisuudet pois tästä, kun susta ei ole yhtään mihinkään, näyttöä on tasan 0 (nolla), niin omasta kuin muidenkin taiteen esittämisestä.

vaikka suoriudut niin silti on kyse lainakamasta:(.kyllä sä olet mua kuullu ja tunnet vielä mut;).
sirdickyj
13.03.2009 11:24:05
PsychedelicWarlord: Tässä on meillä jonkinlainen näkemysero: Kyllä mä näen ,että foxbat-livellä hyviäkin sooloja on - tosin pakko myöntää ,että viime kuuntelusta on aikaa.Last concert in Japan on sitten mitä on.Kuten myös Bolinin soitto noilla Youtube-videoilla (jotka siis lienee tuolta Japanin keikoilta).Mutta toisaalta kun mies oli siinä kuosissa kuin oli.

Hupaisaa muuten sinänsä ,että kiertueen viimeisten keikkojen jälkeen Coverdale,Lord ja Paice olivat jo lyömässä pillejä pussiin niin Bolin Ja Hughes jo puhuivat uudesta studiolevystä :-)

Täytyy muuten ottaa uudelleen kuunteluun tuo Foxbat ja tsekata niitä sooloja.

Mä korjasinkin tossa et Blackmoren soolojen "versioinnit" on huonoja.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
Musta Arkipyhä
13.03.2009 12:26:38 (muokattu 13.03.2009 12:31:42)
sirdickyj: Mä korjasinkin tossa et Blackmoren soolojen "versioinnit" on huonoja.

Ok.Ymmärsin väärin.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
2541
13.03.2009 13:20:14

Johtui siitä, koska heille ei kukaan ilmoittanut että bändi on hajonnut, Hugheskin luki asiasta lehdestä. Tyypillistä Purple -politiikkaa aikoinaan. Mark I teki vielä viimeisiä keikkojaan kun Mark II oli jo ollut studiossa nauhoittamassa "Hallelujah" -sinkun ja Evans ja Simper eivät tietenkään tienneet asiasta mitään.
kemppma
14.03.2009 13:12:33 (muokattu 14.03.2009 13:19:16)
Varsinainen reilukerho. Ja tästä minä olen kaikki nämä vuodet pitänyt.

Enpä ollut ennen kuunnellut Stormbringeriä levynä kokonaan, mutta nyt innostuin tuon juhlajulkaisun hankkimaan. Minulle tuo Gillan-kokoonpano on ollut ylittämätön ikoni, mutta täytyy sanoa, että Stormbringer on Purple -klassikko siinä missä Machine Head ja Made in Japankin. Todella hauskaa löytää vanhoilta bändeiltä ennenkuulemattomia helmiä. Ostakaa jos ette vielä ole niin tehneet!
Ou jee soo ist das leeben
Gaines
14.03.2009 18:42:07
Noniin, hienoa :)

Tässä taas osoitus siitä, että aina kannattaa inttää ja äheltää näistä levyistä täälläkin niin sitä ei tiedä kuka saa intoa hommata niitä kuunteluun.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Jankku
14.03.2009 19:00:36
kemppma: Varsinainen reilukerho. Ja tästä minä olen kaikki nämä vuodet pitänyt.

Enpä ollut ennen kuunnellut Stormbringeriä levynä kokonaan, mutta nyt innostuin tuon juhlajulkaisun hankkimaan. Minulle tuo Gillan-kokoonpano on ollut ylittämätön ikoni, mutta täytyy sanoa, että Stormbringer on Purple -klassikko siinä missä Machine Head ja Made in Japankin. Todella hauskaa löytää vanhoilta bändeiltä ennenkuulemattomia helmiä. Ostakaa jos ette vielä ole niin tehneet!

Kait sulla jo mkIII klassikko lätty Burn kummiski on hallussa, jos ei niin rip rap ;)
Hell is where the heart is!
Pirkka
14.03.2009 22:40:53
badcompany: sehän menee niin että b-luokan coverbändin basisti haukkuu muita kun ei osaa/tehdä omaa matskua. soittaa vielä muitten tekemiä biisejä/valmiita bassokuvioita!! ravintolassa ja vielä tienataan rahaa toisten taiteella!!

en ole kerennyt käymään! eikä kiinnosta.kun aika menee OMAN TAITEEN LUOMISEEN/OMIEN BIISIEN tekemiseen.

Kovaa kommenttia. Henkilökohtaista ja täysin asiatonta. Toivottavasti syntyy taidetta.....
Parasite
15.03.2009 11:20:48
Jankku: Kait sulla jo mkIII klassikko lätty Burn kummiski on hallussa, jos ei niin rip rap ;)

Komp komp. Nimibiisi on ehkä kovinta Purplea ikinä, eikä tuo levy muutenkaan huono ole.
"Blessed are the cheesemakers"
jassi
15.03.2009 17:51:49
Tämä on varmaan teille hc-diggareille ääliömäinen kysymys, mutta kysäsen kuitenkin, eli soittaako Gillanin vokaloima Purple ollenkaan Coverdalen aikaisia biisejä? Pölähtääkö Burnit livenä?
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Velli
15.03.2009 18:03:08
jassi: Tämä on varmaan teille hc-diggareille ääliömäinen kysymys, mutta kysäsen kuitenkin, eli soittaako Gillanin vokaloima Purple ollenkaan Coverdalen aikaisia biisejä? Pölähtääkö Burnit livenä?

Ei soita yhtäkään. Mikä on sinänsä sääli, koska tämän vuoksi jää paljon hyviä biisejä soittamatta.
Jankku
15.03.2009 18:37:19 (muokattu 15.03.2009 18:38:18)
Velli: Ei soita yhtäkään. Mikä on sinänsä sääli, koska tämän vuoksi jää paljon hyviä biisejä soittamatta.

Juuri tämän takia oliskin suotavaa vetästä ReUnion kiertue kehiin mkIII ;) Olis nimittäin hemmetin paljon kovia biisejä, joita ei ole Gillanin kanssa valitettavasti koskaan(?) kuultu livenä...
Hell is where the heart is!
Iron Horse
15.03.2009 19:43:32
Jankku: Juuri tämän takia oliskin suotavaa vetästä ReUnion kiertue kehiin mkIII ;) Olis nimittäin hemmetin paljon kovia biisejä, joita ei ole Gillanin kanssa valitettavasti koskaan(?) kuultu livenä...

Blackie tuskin lähtee enään noihin, kyllähän muistaakseni Lord, Coverdale ja Hughes vissiin suunnittelivat jotain tommosta joku vuosi sitten.
`°ºø.,.øº°`°ºø.,~Iron Horse~,.øº°`°ºø.,.øº°
ukko idänmies
15.03.2009 19:46:22
Jankku: Juuri tämän takia oliskin suotavaa vetästä ReUnion kiertue kehiin mkIII ;) Olis nimittäin hemmetin paljon kovia biisejä, joita ei ole Gillanin kanssa valitettavasti koskaan(?) kuultu livenä...

Taavilta irtoaa nätisti enää Soldier of fortune iisisti vedettynä. Valitettavaa mutta totta, että suuri laulajasuosikkini on tuon omasta mielestänikin loistavan kokoonpanon tällä hetkellä heikoin lenkki.
kemppma
16.03.2009 09:54:45
Jankku: Kait sulla jo mkIII klassikko lätty Burn kummiski on hallussa, jos ei niin rip rap ;)

Onnononnonon! Burn toimii ja Might just take your life. Mutta Stormbringer menee kyllä pari piirua paremmaksi ehkä hiukka rennomman asenteen vuoksi! Makuasioita! Edelleenkin Burn on paljon parempi Made in Europe livellä kuin studioversiona, Ne Loordin upeat urkusoolot saavat väreet pitkin selkää.
Ou jee soo ist das leeben
Velli
16.03.2009 11:06:02
kemppma: Onnononnonon! Burn toimii ja Might just take your life. Mutta Stormbringer menee kyllä pari piirua paremmaksi ehkä hiukka rennomman asenteen vuoksi!

Täysin samaa mieltä olen itse. Burn on kokonaisuutena mun mielestä ihan kiva, mutta Stormbringer on loistava.
Mr. Mustard
17.03.2009 19:39:05
Oliko tässä ketjussa jo tietoa, millä kokoonpanolla Purple soittaa Kotkan meripäivillä?
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Borlag
17.03.2009 19:43:57

Mr. Mustard: Oliko tässä ketjussa jo tietoa, millä kokoonpanolla Purple soittaa Kotkan meripäivillä?

Gillan, Paice, Glover, Morse, Airey. Ei tuo mihinkään ole muuttunut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)