Aihe: Guns N' Roses
1 2 3 4 562 63 64 65 66125 126 127 128 129
slowdive
30.12.2015 12:35:55
nahkalipsi: Guns N' Roses is said to be asking as much as $3 million per show, with tickets topping out in the $250-$275 range.

muahaaaaaa :D

Mut joo, maksanhan minä. Ei auta.

Joo, taitaisi noilla liksoilla Suomessa tulla kyseeseen vaan joku sellainen ulkoilmahomma mihin mahtuis pari olympiastadionillista ihmisiä.. Mutta niin, tiedä sitten - en usko pidempään paluuseen tai kiertueisiin ennen kuin näen.

Jotain toki tapahtumassa, mutta kyllähän sitten intternet kertoo heti ekan vedon jälkeen että onko tämä ihan totaalinen floppi vai parasta mitä on ikinä tapahtunut.
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley)
Folcce
30.12.2015 13:53:38
Itse voisin lyödä kyllä vetoa totetutuneen (Axl & Slash + ??) reunionin puolesta. Perusteluksi ihan vaan nuo poskettomat keikkaliksat. Nuo miljoonaluokan keikkaliksat on jo semmosia että saa jokusen kerran pyörähtää Sweet Child O'Mine spotifyssa että kotona istuminen olisi kannattavampaa. Kiinnostavaa nähdä yrittääkö Malibun parhaat personal trainerit saada Axlin taas pyöräilyshortsi-kondikseen vai mennäänkö yhä farkku-nahkarotsi-kävelykeppi -linjalla?
Music's my life, Moxey.
Bluesmies
30.12.2015 14:10:23
Folcce: Kiinnostavaa nähdä yrittääkö Malibun parhaat personal trainerit saada Axlin taas pyöräilyshortsi-kondikseen vai mennäänkö yhä farkku-nahkarotsi-kävelykeppi -linjalla?

Olin kattoon "Gunnareita" Vegasissa muutama vuosi sitten. Akseli oli tosiaan aika tukevassa kunnossa, mutta eniten häiritsi se, että äijä joka biisissä soolon aikana juoksi backstagelle - en tiedä mitä tekemään, todennäköisesti ottamaan happea jostain vitun happipullosta. Tämä kyllä häiritsi todella showta. Ei ollu äijä oikein kyllä kunnossa.
aivokuolio
30.12.2015 14:11:41
Quebeciin ei Gunnareita saatu kun liksaa pyydettiin nöyrät 8 miljoonaa taalaa:

http://www.alternativenation.net/re … n-roses-ask-festival-for-8-million/

Se on kyllä mahtava nähdä että nuoret nälkäset muusikot lyö vielä rivit kasaan koska löytyy se palava halu luoda uutta yhdessä. Siitähän tässä on kyse?

No ei vais, kyllähän nuo tulee tahkoamaan aivan järjettömät määrät hilloa. Vaikka pyytäsivät keikasta 10 miljoonaa niin kyllä niin tahoja on jotka ovat valmiita maksamaan ittensä kipeeksi, niin järjestäjistä kuin faneistakin. Se on tietenki sitte eri asia onko bändi vm. 2016 niiden 250 taalan arvonen mutta nostalgiahan toimii aina.

Ois kyllä mahtava ku Axel ois taas vanha Axel ja heittäs ekan reunion-keikan puolivälissä mikin lavan lattiaan ja lähtis noituen vittuun koska joku fani sattui katsomaan häntä jotenkin epäilyttävästi tai oli väärän bändin t-paita päällä.
phiit
30.12.2015 14:16:04
aivokuolio:

Ois kyllä mahtava ku Axel ois taas vanha Axel ja heittäs ekan reunion-keikan puolivälissä mikin lavan lattiaan ja lähtis noituen vittuun koska joku fani sattui katsomaan häntä jotenkin epäilyttävästi tai oli väärän bändin t-paita päällä.

Tosta sais hyvän reunion Blurayn :P
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Folcce
30.12.2015 14:48:54
Bluesmies: Olin kattoon "Gunnareita" Vegasissa muutama vuosi sitten. Akseli oli tosiaan aika tukevassa kunnossa, mutta eniten häiritsi se, että äijä joka biisissä soolon aikana juoksi backstagelle - en tiedä mitä tekemään, todennäköisesti ottamaan happea jostain vitun happipullosta. Tämä kyllä häiritsi todella showta. Ei ollu äijä oikein kyllä kunnossa.

Jimmy Kimmelissähän 2012 selitti tätä ettei halua jäädä tanssahtelemaan soolojen ajaksi soittajan viereen... Samassa paikassa muuten "uusi" Guns N' Roses yhdessä jo viikon päästä 6.1.2016 jaiks! Jimmy Kimmel selvästi Axlin hyviä frendejä.
http://www.alternativenation.net/gu … tedly-reunite-on-jimmy-kimmel-live/
Music's my life, Moxey.
Folcce
30.12.2015 15:02:40
Jatkan yksinpuhelua. Kyl tää on 'it is happening again' -osastoa. Junaa ei voi enää pysäyttää. Axl ajanut kahvaviikset veks ja aloittanut lenkkeilyn, mitä toivoinkin. Hyvä niin!
https://pbs.twimg.com/media/CXeDmuOWkAATb73.jpg:large
Music's my life, Moxey.
Tympee Huttunen
30.12.2015 15:08:31
Folcce: Jatkan yksinpuhelua. Kyl tää on 'it is happening again' -osastoa. Junaa ei voi enää pysäyttää. Axl ajanut kahvaviikset veks ja aloittanut lenkkeilyn, mitä toivoinkin. Hyvä niin!
https://pbs.twimg.com/media/CXeDmuOWkAATb73.jpg:large

Slashikin ottanut silinterin pois. Hienoa nähdä kaverukset taas yhdessä.
Jalmari83
30.12.2015 15:19:21
Olis tämmöinen myynnissä jos jotakuta sattuis kiinnostamaan.

http://www.tori.fi/pohjois-pohjanma … f_Mckagan_plektra_23758798.htm?ma=1

Laittakaa mieluiten viestiä ilmoituksessa näkyvään puh. numeroon, koska en aktiivisesti käy lukemassa palstaa enkä kovin usein sähköpostiakaan.
nahkalipsi
30.12.2015 17:04:41
Lastinen: Slashikin ottanut silinterin pois. Hienoa nähdä kaverukset taas yhdessä.

Ei jumalauta kun repesin ääneen :D :D

Joo muutaman mailin saa Axl hölkätä, että käärmetanssi lähtee taas vakuuttavasti.

Tää on kyllä mahtava juttu, siis oikeesti.
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
sirdickyj
30.12.2015 17:39:16
Osaaks joku perustella muilla kuin tunnesyillä, että miksi tää on "mahtavaa"?

Korostan, että tunnesyyt ei ole mitenkään vähempiarvoinen asia kuin joku muu. Itselle tämän arvo on puhtaasti sarjakuvamaisessa nostalgiassa, siinä, kuinka kova juttu Appetite oli ilmestyessään. Tai -91 jäähallikeikat. Etenkin jälkimmäinen.
teg
30.12.2015 18:22:18
aivokuolio: Se on tietenki sitte eri asia onko bändi vm. 2016 niiden 250 taalan arvonen mutta nostalgiahan toimii aina.

Oisko toi hinta koko festarilipusta ? maksaako joku tervejärkinen yhdestä keikasta tuon verran ? En minä ainakaan. Ja Suomeenhan moista on ihan turha odottaa tuon sortin hintapolitiikalla. Toisekseen tuosta on GnR kaukana niin kauan kun Steven ja Izzy eivät ole mukana.
Flash
30.12.2015 18:30:19

Tämä on herkkää hommaa tämä nostalgia. Jos on pelkästään Axl+Slash niin ei kiinnosta juurikaan, mutta jos on myös Duff mukana niin mielenkiinnon kynnys ylittyy jo reilusti. Jos mukana olisi myös Izzy (minkä mahdollisuus on lähes olematon yksittäisiä keikkoja lukuunottamatta), niin puhutaan jo aivan pakollisesta tapahtumasta maksoi mitä maksoi. Rumpalille ei ole niin suurta väliä, mutta olisihan se hienoa jos Adler heittäisi muutaman Appetite biisin.
Live Music Is Better!
nahkalipsi
30.12.2015 18:57:17
Flash: pakollisesta tapahtumasta maksoi mitä maksoi.

nimenomaan! vain köyhiä "ei kiinnosta"
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
Dirtyh
30.12.2015 19:00:41

teg: Toisekseen tuosta on GnR kaukana niin kauan kun Steven ja Izzy eivät ole mukana.

Illusionit ei olleet GNR levyjä?

Mä oon varmaan ainoa ihminen planeetalla joka toivoo että soittaisivat keikoilla ainakin Betterin, Streat of Dreamisin ja This I Loven
Ikkeri
30.12.2015 19:15:12
Dirtyh: Illusionit ei olleet GNR levyjä?

Mä oon varmaan ainoa ihminen planeetalla joka toivoo että soittaisivat keikoilla ainakin Betterin, Streat of Dreamisin ja This I Loven

Izzy lauloikin Illusioneilla 4 biisiä, joten oli mielestäni melko vahvasti mukana levyillä.
teg
30.12.2015 20:36:35

Olihan Illusionit hienoja levyjä, tosin yhdistämällä parhaat palat vieläkin parempia. Nuo mainitsemasi biisit hienoja ja ne livenä olisi hieno ollut jossain kuulla, mutta jos puhutaan Bändistä nimeltä GnR, niin vaihtoehtoja itselle on tasan yksi - Appetite line-up. Viimeisimmällä (kelpo) levyllähän soittajia on vissiin enempi kuin jääkiekkojoukkueessa pelaajia.
Dirtyh
30.12.2015 20:56:42

teg: Olihan Illusionit hienoja levyjä, tosin yhdistämällä parhaat palat vieläkin parempia. Nuo mainitsemasi biisit hienoja ja ne livenä olisi hieno ollut jossain kuulla, mutta jos puhutaan Bändistä nimeltä GnR, niin vaihtoehtoja itselle on tasan yksi - Appetite line-up. Viimeisimmällä (kelpo) levyllähän soittajia on vissiin enempi kuin jääkiekkojoukkueessa pelaajia.

Okei ja soittaisivat sitten keikoilla Appetiten ja Liesin läpi ja siinä se? No Don't Cryn voisivat tietenkn soittaa siihen ja taisivat soittaa Knocking on heaven dooria ja paria muuta coveriakin Spagetilta tuolla kokoonpanolla. Johan siinä ois settiä kerrakseen.
Joees
30.12.2015 21:35:52

Et ole ainoa.

Ei varsinaisesti voisi vähempää kiinnostaa tämä reunion. Toki kiva niille jotka innostuu ajatuksesta. Saahan sitä toki vanhat soittokaverit soitella yhdessä vuosien jälkeen, ei ole minulta pois sekään.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Stradlin
31.12.2015 04:00:54
sirdickyj: Osaaks joku perustella muilla kuin tunnesyillä, että miksi tää on "mahtavaa"?

Korostan, että tunnesyyt ei ole mitenkään vähempiarvoinen asia kuin joku muu. Itselle tämän arvo on puhtaasti sarjakuvamaisessa nostalgiassa, siinä, kuinka kova juttu Appetite oli ilmestyessään. Tai -91 jäähallikeikat. Etenkin jälkimmäinen.

Miksi sitä pitäisi perustella millään muilla syillä? En ylipäätään ymmärrä, että mitä muita kuin tunnesyitä tarvitaan siihen että pitää musiikista. Ainakin multa on mennyt pahemman kerran jotain ohi, jos siihen jotain muutakin vaaditaan.

Slash on soittajana parempi kuin koskaan. Axlin nykykunnosta en tiedä, mutta todennäköisesti ja ilmeisesti jonkunlaiselle kuntokuurille on äijä laitettu tätä varten ja tuskin koko reunionia muuten tulisikaan. Duff on tietääkseni ihan kunnossa. En myöskään näe mitään syytä, miksei tällä porukalla voisi syntyä uuttakin, mielenkiintoista materiaalia, mikäli vaan äijien välit pysyvät kunnossa. Izzy tietysti olisi vielä hienoa saada tuohon mukaan.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)