krautio 02.04.2011 11:39:59 | |
---|
Hey Ho, Let's Go! |
Jii-Gee 02.04.2011 12:42:23 | |
---|
powerage: Toimii: http://www.youtube.com/watch?v=DNZX … ynext=1&list=PL490363B144B14C5F Jes..totkai toimii,noi jätkät saa ton homman toimimaan vaikka päällään seisten. Täs on jonkun juu-tuubi kepittäjän näyte..unkefäär tätä mä tarkoitin,siis pelkkää downstroke jynkytystä; http://www.youtube.com/watch?v=BwKFIR01Qcc *omg this cover sounds like original -hestia165* krautio: , jos olisivat käyneet välillä lukemassa m.netistä miten asiat olisi oikeasti pitänyt tehdä.... Näinhän se on..se Ainoa Oikea Tieto & Totuus kun löytyy netistä / muusikoiden.netistä. ;-D " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
powerage 02.04.2011 23:32:46 | |
---|
"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
pekkap82 03.04.2011 20:15:24 | |
---|
Flick Of The Switchissä on mielestäni paljonkin hyviä riffejä, mutta sovitukset ovat jotenkin mielikuvituksettomia, kaavamaisia ja pelkistettyjä. Jokainen biisi menee muistaakseni säkeistö, bridge, kertosäe, samat identtisinä toistettuna, soolo, ja lopuksi kertsin päälle sooloa. Bassolle ei ole muistaakseni mitään omaa soitettavaa. Kitarariffeissä on vähän variointia vrt. vaikka R'n'R Train. Eli tuntuu kuin levy olisi pistetty nopeasti kasaan. Energiansa ja raakuutensa vuoksi kuitenkin yksi suosikeistani. |
Velli 03.04.2011 20:56:04 | |
---|
pekkap82: Flick Of The Switchissä on mielestäni paljonkin hyviä riffejä, mutta sovitukset ovat jotenkin mielikuvituksettomia, kaavamaisia ja pelkistettyjä. Jokainen biisi menee muistaakseni säkeistö, bridge, kertosäe, samat identtisinä toistettuna, soolo, ja lopuksi kertsin päälle sooloa. Bassolle ei ole muistaakseni mitään omaa soitettavaa. Kitarariffeissä on vähän variointia vrt. vaikka R'n'R Train. Eli tuntuu kuin levy olisi pistetty nopeasti kasaan. Energiansa ja raakuutensa vuoksi kuitenkin yksi suosikeistani. Noinhan se vähän on. Mun mielestä tuo levy on kuulostanut aina vähän demolta niin soundien, biisien kuin sovitustenkin osalta. Soundien puolesta se on vain plussaa, mutta biisimateriaaliin ja etenkin sovituksiin oltaisiin voitu panostaa vähän enemmän. Soitto kuitenkin toimii erittäin hyvin ja on siellä muutamia loistobiisejä. Bedlam in Belgium on yksi Brianin aikaisista suosikeistani. |
rheinone 03.04.2011 20:59:27 | |
---|
Velli: Soitto kuitenkin toimii erittäin hyvin ja on siellä muutamia loistobiisejä. Bedlam in Belgium on yksi Brianin aikaisista suosikeistani. Bedlam In Belgiumin lisäks Landslide ja Guns For Hire ovat juuri niitä loistopiisejä. Ai nii ja Rising Power. |
JussiKoo 03.04.2011 21:26:55 | |
---|
rheinone: Bedlam In Belgiumin lisäks Landslide ja Guns For Hire ovat juuri niitä loistopiisejä. Ai nii ja Rising Power. Tähän on helppo yhtyä. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
krautio 03.04.2011 22:01:43 (muokattu 03.04.2011 22:02:10) | |
---|
Hey Ho, Let's Go! |
Jokapaikanapina 03.04.2011 22:19:06 | |
---|
Rock-Ola: Tähän on helppo yhtyä. Kyllä, ainoa lisä on kaikkien aikojen brutaaleimman laulusuorituksen omaava nimikkobiisi, Flick of the Switch |
pekkap82 03.04.2011 22:59:26 | |
---|
krautio: Mulla ottaa "nyky"-ACDC:ssa tylsien rumpusovitusten lisäksi... Täytyy myöntää, että Stiff Upper Lipin ilmestyessä tuli mieleen, että toivottavasti Phil ei enää tota enempää ala tyyliään pelkistää, mutta mielestäni toimi silti. |
ramionparas 04.04.2011 10:09:59 | |
---|
hitto, bonfire boxin saatua himottais muutama ac/dc levy saada lisää..ei vaan oikein osaa päättää mitkä..siis just brian johnsonin aikasta, kun toi bonfire kattaa hyvin bonin matskua :).. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
rheinone 04.04.2011 10:17:03 | |
---|
ramionparas: hitto, bonfire boxin saatua himottais muutama ac/dc levy saada lisää..ei vaan oikein osaa päättää mitkä..siis just brian johnsonin aikasta, kun toi bonfire kattaa hyvin bonin matskua :).. Mulle muutama tarkoittaa kolmea. Back In Black, Flick Of The Switch ja Stiff Upper Lip. |
Jokapaikanapina 04.04.2011 10:32:22 | |
---|
ramionparas: hitto, bonfire boxin saatua himottais muutama ac/dc levy saada lisää..ei vaan oikein osaa päättää mitkä..siis just brian johnsonin aikasta, kun toi bonfire kattaa hyvin bonin matskua :).. Jos asut Tampereella päin, niin multa saat vitosella minkä tahansa Brian Johnsonin aikasen levyn paitsi Back In Blackin ja Who Made Whon vitosella :D Tarkotus on pikkuhiljaa päästää levyistä irti, kun on kaikkea muuta, mitä pitäs ostaa, mitä pidän tärkeämpänä.. Eli uusi kitara :D |
rheinone 04.04.2011 10:47:58 | |
---|
|
ramionparas 04.04.2011 11:56:20 | |
---|
rheinone: Mulle muutama tarkoittaa kolmea. Back In Black, Flick Of The Switch ja Stiff Upper Lip. itse nyt miettinyt tota razors edgea yhdeksi..viel joku toinen, toki vois repästä ja ottaa ton flick of tghe switchin kun siinä kuullu paljon positiivisia juttuja, vaikka ei ollut mikään menestys kuitenkaan.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Velli 04.04.2011 11:58:34 | |
---|
ramionparas: itse nyt miettinyt tota razors edgea yhdeksi..viel joku toinen, toki vois repästä ja ottaa ton flick of tghe switchin kun siinä kuullu paljon positiivisia juttuja, vaikka ei ollut mikään menestys kuitenkaan.. Razors Edge on kokonaisuutena huono levy. Pari hittibiisiä ja kaikki muu melko kuraa. Itse ottaisin yhdeksi For Those About To Rockin. Se on oma suosikkini Brianin ajan levyistä. |
Nick Bone 04.04.2011 20:36:47 | |
---|
Kolme Jonnon aikasta levyä? Back In Black, Flick Of The Switch ja Black Ice. BIB ei tarvinne perusteluja, Flick on niin rujo lätty että oksat pois ja Black Ice on vaan niin helvatan hyvä. Razoria harkitsin, mutta eipä se koskaan muutamaa biisiä lukuunottamatta niin kovin ole iskenyt (kakarana ehkä, mutta sitten löytyivät aikasemmat letut). Mä olen aina digannut tota Flickiä, toisin kuin useimmat muut. Soundit on karut ja biisit on pelkistetty AC/DC-asteikollakin aika ahtaaseen muottiin, joka tosin ei mua niinkään haittaa. Avainsana on rujous; suoraviivaista rokkia ketään säästelemättä. Kovin moni levy maailmassa ei lähde yhtä tykillä biisillä kuin Rising Power. Timmejä 3 minuutin rokkipaloja hiton kovilla riffeillä ja isolla lerssillä. Toi Flick on vähän sellanen piilosuosikki monella, eihän siitä toki sovi julkisesti digata :) Ostapa ne Bonin aikaset levyt myös, kuulitkos! All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
A.Starving 04.04.2011 21:31:50 | |
---|
Kyllä mä pitäisin Blow up Your videon ehdottomasti ennen FOTSia, Stiff upper lippiä ja Black Iceä. Ihan pelkästään Heatseekerin takia, mutta onhan siellä mm. Thats the way Iwanna Rock n' roll. Kunnon menoa eikä papparokkailua. Onhan toki Stiff Ja Black Ice suunatonta EOM:ää Ballbrakeriin. "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
sellisti 04.04.2011 22:54:55 (muokattu 04.04.2011 23:00:57) | |
---|
krautio: Mulla ottaa "nyky"-ACDC:ssa tylsien rumpusovitusten lisäksi lyhyet hokemiset kertosäkeissä. Kertosäkeessä toistetaan jotain sanaparia pötköön liian monta kertaa. Mua ärsyttää bändin lyyrinen anti kaiken kaikkiaan parilla viimeisellä levyllä. Ei sen nyt ikinä mitään syvällistä oo ollu tarkotus ollakaan, mutta on se sanankäyttö nyt joskus pikkusen nasevampaa ollut, toisin sanoen silloin kun Brian viitsi vielä tehdä tekstejä. Ei tuo kitaristiveljesten "naisia ja rokkia" -osasto oikein lämmitä, kun ei sinne keksitä mitään kovin omaperäistä. Mutta onneks se nyt ei varsinaisesti tee biisistä vielä huonoa, jos se on muuten hyvä. :) "Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008) |
Jokapaikanapina 04.04.2011 23:31:26 | |
---|
Mun mielestä Brianin äänen huippu oli For Those About To Rockilla. Back In Blackilla se ei oo yhtä kirkas. Flick Of The Switchilla laulu ei oo yhtä kevyen olosta, mutta ääniala on tallella. Fly On The Wallilla äänialasta on kadonnut vähän yläpäästä ja laulu kuulostaa siltä, että sen tuottaminen sattuu hemmetisti, mutta ääni on silti vielä tosi munakas. Blow Up Your Videolla ääni vetelee todellisen munakkuuden osaltaan melko viimeisiään ja ääni alkaa kuulostaan enemmän Brian-sedän ääneltä, kuin Brian-MIEHISEN MIEHEN ääneltä. Razords Edgella melko samaa ja siitä eteenpäin ääni kuuluukin jo Brian-papalle :) Uusimmalla on tosin pikkasen skarpattu ja on parempi kuin Stiff Upper Lipillä ja Ballbreakerilla, mutta ei silti laulajan näkökulmasta mitään mahtikuultavaa. |