Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 560 61 62 63 64122 123 124 125 126
MK73
30.09.2007 09:52:22
Sanokaahan mielipiteitänne Ballbreaker-levystä. Jossain lehdessä levyn soundimaailmaa haukuttiin liian "kuivaksi". Mielenkiintoista.

Nimemomaan mun mielestä todella elottomat ja tukkoiset soundit pilaavat koko lätyn.

Eipä ole AC/DC tarjonnut Back in Blackin jälkeen muutenkaan mitään järin mainittavaa. No, Stiff upper on ihan jees.. Mutta laitapa Powerage tai Highway to hell koneseen - jumalauta ne on hienoja levyjä!
powerage
30.09.2007 09:57:33
Mielenkiintoista muuten, että kun Phil Rudd palasi kehiin, niin bändi ei ole soittanut livenä mitään muuta ei-Ruddin-aikaista-tuotantoa, kuin Thunderstruckia.

Onpas vaan soittanut! "Who made who" kuultiin poikkeuksena Ballbreker tourin avauksessa Greensborossa. http://www.mann-g.com/Music/ACDC/setlists.html
ozz3
30.09.2007 12:04:56
Sanokaahan mielipiteitänne Ballbreaker-levystä.

Todella pitkään on siitä kun olen tämän albumin kuullut, mutta The Furorin muistan olevan ehkä kaikkien aikojen aliarvostetuin AC/DC-viisu. Samoin Cover You In Oil, nimibiisi ja toki Hard As A Rock ovat muistaakseni aika tiukkoja vetoja. Moniin muihin bändin levyihin verrattuna heikompi tapaus, mutta ei todellakaan kuuntelukelvoton taikka huono levy.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
mlehtinen
30.09.2007 12:51:45
Tuommoistahan se AC/DC on ollut Brianin aikana (kun unohdetaan Back in black). Ei missään nimessä huonoa mutta en oikein osaa noita levyjä paremmuusjärjestykseenkään laittaa. Ehkä Flick ja Fly olivat hiukan heikompia ja Stiff sitten pykälän parempi. Keskitason levy Ac-Dc:ltä, sanon minä...
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
shovi
30.09.2007 13:21:55 (muokattu 30.09.2007 13:22:21)
Tuommoistahan se AC/DC on ollut Brianin aikana (kun unohdetaan Back in black). Ei missään nimessä huonoa mutta en oikein osaa noita levyjä paremmuusjärjestykseenkään laittaa. Ehkä Flick ja Fly olivat hiukan heikompia ja Stiff sitten pykälän parempi. Keskitason levy Ac-Dc:ltä, sanon minä...

Flick on the switch puuttuu mun valikoimista kokonaan enkä ole kuullut kun vain muutamaan otteeseen joten siitä en sano juuta enkä jaata, mutta kyllä mä pistäisin Ballbreakerin selkeästi Fly on the wallin edelle. Ootteko muuten huomannut, että Ballbreakerilla on ihan erilainen skebasaundi? Löytyy sävyjä ja lähestulkoon kliinisoittoa, mutta Fly on the wallilla on samanlainen koko levyn, sellainen mikä kuulostaa tosi kompressoidulta ja lattean säröiseltä. Hiukan erilaisella soittotyylillä se vois olla jonkun perushevijunttausbändin skebasaundi.

e. Stiff Upper Lip on yks munkin suosikkilevyistä niinkuin oon varmaan maininnu tässä ketjussa aiemminkin.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Vainhaalee
30.09.2007 13:42:20
Ootteko muuten huomannut, että Ballbreakerilla on ihan erilainen skebasaundi?

Levyllä on muutenkin loistavat soundit, kiitoset niistä kuuluvat epäilemättä homokovalle Rick Rubinille!
Ass Traffic
Velli
30.09.2007 17:00:46
Onpas vaan soittanut! "Who made who" kuultiin poikkeuksena Ballbreker tourin avauksessa Greensborossa. http://www.mann-g.com/Music/ACDC/setlists.html

Ahaa, tuo olisi ollut kiva kuulla.
Makkari
30.09.2007 17:58:21 (muokattu 30.09.2007 17:58:46)
Love Bombista tulee mieleen Tom Jones
Hoho! :D

Jotenkin Ballbreaker tuntuu musta vähän "hevimmältä" kuin monet muut levyt, tosin niin taitaa olla lähes kaiken Brianin aikaisen tuotannon kanssa. Mut SUL onkin paluu rock 'n' rolliin. Siks mä kai pidän siitä niin paljon.
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
rheinone
30.09.2007 18:38:52
Tuommoistahan se AC/DC on ollut Brianin aikana (kun unohdetaan Back in black). Ei missään nimessä huonoa mutta en oikein osaa noita levyjä paremmuusjärjestykseenkään laittaa.

Noinhan se just on. BIB pesee kaikki muut Johnsonin aikakauden lätyt selvästi.

Ehkä Flick ja Fly olivat hiukan heikompia ja Stiff sitten pykälän parempi. Keskitason levy Ac-Dc:ltä, sanon minä...

Kuuntelin just äsken Flick Of The Switchin: Energinen levy, meininki paikoitellen kovempaa kuin For Those About To Rockilla. Raa'at saundit ja selkeä rokkilevy; Meikäläinen tykkää.

Joo, täytyy todeta Stiff Upper Lip:in olevan yllättävän hyvä levy, varsinkin nyt kun siihen on saanut riittävästi etäisyyttä.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
kupteri
30.09.2007 23:36:48

Kyllä mää tuosta Ballbreakerista tykkään, eteenkin Burnin' Alive on sellainen biisi mikä on jo pitkään "piinannut" mieltä, se kun on niin tarttuva (oli pakko opetella ittekkin soittamaan se).
Gaines
02.10.2007 09:54:28
Flick of the switch on mulle "vittumainen" levy. Tarkoitan tällä sitä, että soundit on sellaiset, jotta pää halkeaa levyn lopussa, mikä on ihan hyvä juttu ;-) Brain shake on sen verran kova jytistys levyn lopussa, että kaali hajoaa. Ei anna kyllä yhtään armoa tuo levy. Ja toisaalta, tän levyn sessioiden jälkeen Rudd lähti bändistä, joten siinäkin mielessä levy on on kaksijakoinen.

Mutta itse biisit ovat kyllä rautaa. Kuunnelkaapa esim. Landslide tai Bedlam in Belgium. Ihan timanttia.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
rheinone
02.10.2007 10:42:18
Flick of the switch on mulle "vittumainen" levy. Tarkoitan tällä sitä, että soundit on sellaiset, jotta pää halkeaa levyn lopussa, mikä on ihan hyvä juttu ;-) Brain shake on sen verran kova jytistys levyn lopussa, että kaali hajoaa. Ei anna kyllä yhtään armoa tuo levy. Ja toisaalta, tän levyn sessioiden jälkeen Rudd lähti bändistä, joten siinäkin mielessä levy on on kaksijakoinen.

Eikös Phil räpännyt Malcolmia pataan siellä Bahamalla, vai missäs se lätty taas äänitettiinkään? Ja sellainenhan ei käy laatuun tossa bändissä, tietenkään.

Mutta itse biisit ovat kyllä rautaa. Kuunnelkaapa esim. Landslide tai Bedlam in Belgium. Ihan timanttia.

Noi kaks on levyn ehdotonta huippua ehkä Badlandsin ohella.
Velli
02.10.2007 14:26:35

Bedlam In Belgium on yksi omista suosikeistani. Flick of the Switch-levyllä on myös omasta mielestäni paras basarisoundi kaikista AC/DC:n levyistä.
Gee-
04.10.2007 17:38:58

Mjuu. Mun henk. koht. mielestä AC/DCn heikoimmat levyt ovat Who Made Who ja Blow Up Your Video. Fly on The Wall ja Flick of the Switch ottavat rehellisellä munaskuihin pureutuvilla raa-alla saundilla selkeän voiton. Ja minun mielestä ne Flyn ja Flickin biisitkin vievät voiton noista kahdesta. Onhan niillä Blow Up Your Videolla ja Who Made Whollakin omat tähtihetkensä.
"The bottom line - you shouldn't be gay!" -http://lovegodsway.org/
mlehtinen
04.10.2007 18:34:50
Mjuu. Mun henk. koht. mielestä AC/DCn heikoimmat levyt ovat Who Made Who ja Blow Up Your Video. Fly on The Wall ja Flick of the Switch ottavat rehellisellä munaskuihin pureutuvilla raa-alla saundilla selkeän voiton. Ja minun mielestä ne Flyn ja Flickin biisitkin vievät voiton noista kahdesta. Onhan niillä Blow Up Your Videolla ja Who Made Whollakin omat tähtihetkensä.

Öööö... Siis Who made who:han on kokoelma jossa on kolme uutta biisiä.
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
powerage
06.10.2007 21:38:33
Öööö... Siis Who made who:han on kokoelma jossa on kolme uutta biisiä.

Noup! WMW on Maximum Overdrive- leffan soundtrack! AC/DC on ehkä ainoa pitkänlinjan rockbändi joka ei ole julkaissut yhtään kokoelmaa.. ja toivottavasti ei julkaisekaan!
mlehtinen
06.10.2007 23:30:07
Tiedän kyllä että Maximum overdriveen Who made who liittyy mutta kyllä silti olen pitänyt tuota levyä kokoelmana. Aika monet bändithän laittavat kokoelmiinsa pari, kolme, uutta biisiä sekaan. Sitä paitsi, mitä pahaa on kokoelmassa? Miksei AC/DC saisi tehdä kokoelmaa. Itseltäni löytyy AC/DC:n levyt jo ennestäänkin joten ehken sitä henk. koht. ostaisi mutta joillekin saattaisi kelvata.
powerage
07.10.2007 00:04:38
Tiedän kyllä että Maximum overdriveen Who made who liittyy mutta kyllä silti olen pitänyt tuota levyä kokoelmana. Aika monet bändithän laittavat kokoelmiinsa pari, kolme, uutta biisiä sekaan. Sitä paitsi, mitä pahaa on kokoelmassa? Miksei AC/DC saisi tehdä kokoelmaa. Itseltäni löytyy AC/DC:n levyt jo ennestäänkin joten ehken sitä henk. koht. ostaisi mutta joillekin saattaisi kelvata.

Voit toki pitää halutessasi WMW:ta kokoelmana vaikkakaan se ei sitä ole. Bändiltä pyydettiin biisiä juuri tuohon elokuvaan ja näin syntyi WMW ja kuten myös instrumentaalit: Chase the ace ja D.T. Lopulta leffassa päädyttiin käyttämään pelkästään AC/DC:n musiikkia. Soundtrackin lisäksi kaikki elokuvaan tehty musiikki taustoja myöten on AC/DC:n soittamaa. Täältä pitäis löytyä jotain "taustoja":
http://www.youtube.com/results?search_query=ac%2Fdc+maximum+overdrive

Se miksi AC/DC ei ole julkaissut vielä ainoatakaan kokoelmaa on bändin ja erityisesti Malcolmin päätös jota itse suuresti arvostan. Suuntaus kun on ollut jo pidempään sellainen että best of kokoelmaa kyhätään välittömästi jo muutaman albumin jälkeen.. naurettavaa!
Mr. Mustard
07.10.2007 00:14:16
Eiköhän tuo live (se tuplaversio) käy myös kokoelmasta. Nuo samat biisit päätyisivät myös studiokokoelmalle?
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
rheinone
07.10.2007 00:18:01
Eiköhän tuo live (se tuplaversio) käy myös kokoelmasta. Nuo samat biisit päätyisivät myös studiokokoelmalle?

Ei käy. Sitävastoin Who Made Who käy mulle kokoelmasta, huonosta sellaisesta; Ihme sillisalaatti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)