gogo 03.05.2005 09:59:59 | |
---|
no eihän tossa nyt ollu mitää järkee ku ei soittanu ees i don't wanna be a rock'n'roll staria. oksettaa. |
Angus 03.05.2005 10:27:20 | |
---|
no eihän tossa nyt ollu mitää järkee ku ei soittanu ees i don't wanna be a rock'n'roll staria. No eipä se paljoa haittaa, Güntin koko tuotanto on kuitenkin sen verran mahtavaa tavaraa, että ei ne livekeikat joistain yksittäisistä biiseistä riipu. Ja on se rnr starkin tullut livenä kuultua jo, ettei sillä mitenkään haittaa. Fuck The Jazz:n saisivat kyllä tuoda settiin takaisin. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Angus 03.05.2005 10:27:21 (muokattu 03.05.2005 10:27:30) | |
---|
tupla "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
nikomati 04.05.2005 18:14:49 | |
---|
Miun täytyy sanoa että känni päällä bändi iskee mulle, varsinkin livenä! Mutta selvinpäin sunnuntai-iltana ei oikeen uppoa... Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
sellisti 05.05.2005 12:09:51 (muokattu 05.05.2005 12:10:25) | |
---|
Eilen investoin vihdoin Smalltown Maniacs -levyyn, ja täytyy sanoa että vaikkei albumi mitään superhittejä sisälläkään, ei bändi näemmä kykene tekemään huonoa levyä. Tasaisen varmaa Günt-laatua joka kiekko, ja niitä helmiäkin aina joukossa. Nyt ei sitten puuttuis enää kuin Fire Wire; etsintä päälle. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Hööki 05.05.2005 13:46:25 (muokattu 21.07.2005 02:21:28) | |
---|
zzzzzzzzzzzzzz No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin! |
Angus 05.05.2005 14:08:31 | |
---|
Eilen investoin vihdoin Smalltown Maniacs -levyyn, ja täytyy sanoa että vaikkei albumi mitään superhittejä sisälläkään, ei bändi näemmä kykene tekemään huonoa levyä. Tasaisen varmaa Günt-laatua joka kiekko, ja niitä helmiäkin aina joukossa. Nyt ei sitten puuttuis enää kuin Fire Wire; etsintä päälle. Fire Wire on kanssa loistava lätty. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
nikomati 05.05.2005 17:01:11 | |
---|
Nousuhumalan taustamusiikiksi se on tarkoitettukin,käsittääksein. Juu, eiköhän se näin ole.. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
sellisti 25.05.2005 23:10:17 | |
---|
Nostellaan. Fire Wire on kanssa loistava lätty. Etpä puhunut Angus paskaa. Posti toi tänään Fire Wiren (Cdon.comista tilasin), ja kyllä oli ihan hemmetin hyvä levy. Kokonaisuutena minusta vielä parempi kuin edellinen hankintani Smalltown Maniacs. Eivät nämä sedät näemmä osaa huonoa levyä tehdä. Oli pakko kuunnella levy heti kolme kertaa putkeen kun tuli taas niin pirun hyvä fiilis kuulla oikein kunnon rokkia. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 25.05.2005 23:15:54 | |
---|
Etpä puhunut Angus paskaa. Posti toi tänään Fire Wiren (Cdon.comista tilasin), ja kyllä oli ihan hemmetin hyvä levy. Kokonaisuutena minusta vielä parempi kuin edellinen hankintani Smalltown Maniacs. Eivät nämä sedät näemmä osaa huonoa levyä tehdä. Oli pakko kuunnella levy heti kolme kertaa putkeen kun tuli taas niin pirun hyvä fiilis kuulla oikein kunnon rokkia. Täysin samaa mieltä kanssasi. Günt on kyllä kanssa semmoinen luottobändi joka ei vaan tee huonoja juttuja, näihin minä aina täysillä innostun (AC/DC, Günt, Motörhead). "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
sellisti 25.05.2005 23:34:32 | |
---|
Günt on kyllä kanssa semmoinen luottobändi joka ei vaan tee huonoja juttuja Se on totta, ja kuten AC/DC:stäkin jo aiemmin sanoin niin on siinä Güntin kohdallakin vaan jotain hemmetin hienoa että kolme rumaa miestä jaksaa edelleen tehdä perhanan hyvää ja tiukkaa rokkia juuri niin kuin itse tykkäävät välittämättä jostain valtavirrasta tai muista toisarvoisista seikoista. Ja että tehdä rysäyttävät vielä yli kymmenen vuoden tauon jälkeen sellaisen levyn, jolle kalpenevat kaiken maailman Negativet ja muut kotimaiset. Hatunnoston paikka. Ei siis millään pahalla Negativeä ja muita kotimaisia kohtaan. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 25.05.2005 23:39:50 (muokattu 25.05.2005 23:41:39) | |
---|
Se on totta, ja kuten AC/DC:stäkin jo aiemmin sanoin niin on siinä Güntin kohdallakin vaan jotain hemmetin hienoa että kolme rumaa miestä jaksaa edelleen tehdä perhanan hyvää ja tiukkaa rokkia juuri niin kuin itse tykkäävät välittämättä jostain valtavirrasta tai muista toisarvoisista seikoista. Ja että tehdä rysäyttävät vielä yli kymmenen vuoden tauon jälkeen sellaisen levyn, jolle kalpenevat kaiken maailman Negativet ja muut kotimaiset. Hatunnoston paikka. Ei siis millään pahalla Negativeä ja muita kotimaisia kohtaan. Taas olen kyllä täysin samaa mieltä. Toi on juuri toi juttu mikä muhun iskee älyttömän kovaa, toi rehellisyys ja järkkymättömyys, se että tehdään sitä omaa juttua vuodesta toiseen vaikka trendit menee ja tulee jne. Rumat jätkää vetää samaa rokkia vuodesta toiseen samoille rumille jätkille, voisiko enää paremmin olla. Ja vielä pakko kyllä kehua uutta lättyä, ei perkele! On tullut kuunneltua sitä jo aivan lukemattomat kerrat ja iskee kyllä niin älyttömän kovaa, että perkele! On vaikea uskoa, että miten ihmeessä saivat pojat tommosen levyn tehtyä, mutta uskottava se vaan on. Innolla odotan, että pääsee seuraavan kerran näkemään, tosin paikkana on RMJ (huh! en olisi ikinä uskonut tuonne meneväni), mutta pakko se on mennä kun Günt on kotikaupungissa! "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
sellisti 26.05.2005 00:01:38 | |
---|
Taas olen kyllä täysin samaa mieltä. Toi on juuri toi juttu mikä muhun iskee älyttömän kovaa, toi rehellisyys ja järkkymättömyys, se että tehdään sitä omaa juttua vuodesta toiseen vaikka trendit menee ja tulee jne. Rumat jätkää vetää samaa rokkia vuodesta toiseen samoille rumille jätkille, voisiko enää paremmin olla. Joo. Paljonkohan paskaa nääkin kaverit on saanu niskaan siinä vaiheessa kun kasarirokki alkoi olla pois muodista ja kaikkea muuta tulla tilalle..? "Epämuodikkaita juntteja jotka eivät osaa kehittyä musiikkimaailman mukana." Siinä paineessa olis varmaan moni muu bändi ruvennut antamaan periksi ja menemään massan mukana. Vaan ei Günt. Siitä kaikki kunnia äijille että ovat sen kaiken paskan kestäneet, mutta pitäneet omat päänsä ja oman tyylinsä. Helevetti, mieluummin sitten vaikka kymmenen vuoden tauko kuin musiikilliset kompromissit ja fanien pettäminen! Kyllä tässä pätee se vanha jenkkiviisaus, että "Why fix it if it ain't broke..?" Ja vielä pakko kyllä kehua uutta lättyä, ei perkele! On tullut kuunneltua sitä jo aivan lukemattomat kerrat ja iskee kyllä niin älyttömän kovaa, että perkele! On vaikea uskoa, että miten ihmeessä saivat pojat tommosen levyn tehtyä, mutta uskottava se vaan on. Samaa olen miettinyt. Ei ole kyllä energia mihinkään kadonnut, vaikka miehillä on varmaan välissä ollut muutakin elämää kuin bändi. Rokkaa kuin entisinä aikoina, ajoittain jopa vielä lujempaa. Itse oon tällä hetkellä ihan koukussa Motorcycle Woman -biisiin, paljon parempaa ei ole kotimaan musiikkielämä tarjonnut pitkään aikaan. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 26.05.2005 00:05:27 (muokattu 26.05.2005 00:08:40) | |
---|
Joo. Paljonkohan paskaa... ...että "Why fix it if it ain't broke..?" Eipä tähän paljoa lisättävää löydy, asiatekstiä taas roppakaupalla! Samaa olen miettinyt. Ei ole kyllä energia mihinkään kadonnut, vaikka miehillä on varmaan välissä ollut muutakin elämää kuin bändi. Rokkaa kuin entisinä aikoina, ajoittain jopa vielä lujempaa. Itse oon tällä hetkellä ihan koukussa Motorcycle Woman -biisiin, paljon parempaa ei ole kotimaan musiikkielämä tarjonnut pitkään aikaan. Oletkos muuten päässyt Günttia vielä livenä todistamaan tässä uuden levyn julkaisun jälkeen? Uudet biisit, kuten tietty myös vanhatkin, toimivat livenä kyllä aivan mahtavasti. Perkele tässä kun heitin taas uuden lätyn soimaan, niin johan tässä alkaa oikein innolla odottelemaan tuota RMJ:n torstaipäivää, että pääsee taas Güntin näkemään! Alone In The Night I Whisper Your Name soi juuri, uskomattoman hieno kappale! EDIT: Tämä soolo... ei jumalauta! Nikki on kyllä järjetön kitaristi ja säveltäjä. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
sellisti 26.05.2005 00:19:04 | |
---|
Oletkos muuten päässyt Günttia vielä livenä todistamaan tässä uuden levyn julkaisun jälkeen? Uudet biisit, kuten tietty myös vanhatkin, toimivat livenä kyllä aivan mahtavasti. Perkele tässä kun heitin taas uuden lätyn soimaan, niin johan tässä alkaa oikein innolla odottelemaan tuota RMJ:n torstaipäivää, että pääsee taas Güntin näkemään! Enpä ole, eivät ole tässä ihan lähellä käyneet ja perheenisänä ei kykene kovin kauas kovin lyhyellä varoituksella lähtemään... täytyy kyllä kesällä yrittää johonkin päästä. Sulkavan Airok Festival (8.7.) olis tässä aika lähellä, mutta mulla on just sinä iltana töitä. Pitää yrittää livistää edes tuonne. Uskon kyllä että uusi albumi toimii livenä kuin unelma, on se meno jo levyllä niin hurjaa! Alone In The Night I Whisper Your Name soi juuri, uskomattoman hieno kappale! Sitä se on, kuten on myös tältä juuri hankkimaltani Fire Wireltä löytyvä Handful of Sand. Komeita "balladeja"..! "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 26.05.2005 00:24:00 | |
---|
Enpä ole, eivät ole tässä ihan lähellä käyneet ja perheenisänä ei kykene kovin kauas kovin lyhyellä varoituksella lähtemään... täytyy kyllä kesällä yrittää johonkin päästä. Sulkavan Airok Festival (8.7.) olis tässä aika lähellä, mutta mulla on just sinä iltana töitä. Pitää yrittää livistää edes tuonne. Uskon kyllä että uusi albumi toimii livenä kuin unelma, on se meno jo levyllä niin hurjaa! Näinhän se on, yritä kuitenkin päästä. Helvetin kova meno on ollut ja bändi on vieläkin livenä suomen kovin bändi, kuten aina ollutkin. Sitä se on, kuten on myös tältä juuri hankkimaltani Fire Wireltä löytyvä Handful of Sand. Komeita "balladeja"..! Mahtava kappale tuo Handful Of Sand... "...with Hells Bells in my ears", oli varmaan ensimmäisiä kuulemiani Günt-kappaleita ja tuo kohta on kyllä ikuisesti jäänyt mieleen. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
CoZO 27.05.2005 10:57:35 | |
---|
Samaa olen miettinyt. Ei ole kyllä energia mihinkään kadonnut, vaikka miehillä on varmaan välissä ollut muutakin elämää kuin bändi. Rokkaa kuin entisinä aikoina, ajoittain jopa vielä lujempaa. Itse oon tällä hetkellä ihan koukussa Motorcycle Woman -biisiin, paljon parempaa ei ole kotimaan musiikkielämä tarjonnut pitkään aikaan. Helvetin kova levy johon on jätkät ladannut enemmän munaa kuin olisi uskonut. Äijärokkia parhaimmillaan! Faith No More |
v bear 28.05.2005 13:18:04 | |
---|
paras live bändi mitä oon ikinä nähny rock puolella!! loistavia biisejä.. auto musaa!!! twist twist on jumala |
Angus 19.06.2005 14:10:30 | |
---|
Noniin! Vihdoinkin sitten (hieman myöhässä) ilmestyivät LP ja MC No Piercing, No Tattoo:sta! LP:tä painettu 500kpl ja MC:tä 100kpl. Itse pistin jo kauan sitten Longplay Musicilta kummatkin ennakkotilaukseen ja nyt torstaina soitettiin, että LP ja MC olisivat nyt valmiina, että miten haluan maksaa. Tilisiirrolla maksoin samantien ja lupasivat lähettää heti maksun saavuttua, eli ensi viikon alussa pitäisi tulla. 36€ oli kummatkin postikuluineen. Ja muutaman päivän päästä sitten Günt RMJ:ssä (huh, en olis uskonut että tonnekaan koskaan menen). "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
sellisti 19.06.2005 15:40:29 | |
---|
Noniin! Vihdoinkin sitten (hieman myöhässä) ilmestyivät LP ja MC No Piercing, No Tattoo:sta! Onkos noissa jotain extrajuttuja cd:hen verrattuna vai ihan sama versio..? Aika nostalgistahan se olis noita kuunnella lp- tai mc-muodossa. Pitäis vaan se vinyylisoitin hankkia joskus. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |