Aihe: Muselta uutta keväällä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ydinaukio
08.07.2006 16:07:25
Map of the Problematique, Exo-Politics, City of Delusion ja Knights of Cydonia.

lol

Nojoo, ymmärrän kyllä miksi tästä tykätään, mutta enpä jaksa enää tällaista kuunnella yhtään. Tylsiä sävellyksiä ja Bellamyn ääni alkaa hermostuttamaan. Onhan ne kyllä hyviä soittamaan...
Kosminen
08.07.2006 17:01:40 (muokattu 08.07.2006 17:13:06)

No listataan nyt omat suosikit perstuntumalta.

Starlight
Supermassive Black Hole
Invincible (kitaristit opetelkaa tuo soolo!)
Assassin
Exo-Politics
City Of Delusion
Knights Of Cydonia

Vielähän tuosta muutama veisu puuttuu listasta, pitää kuunnella niitä tarkemmin.
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
aikavaikea
08.07.2006 17:19:27 (muokattu 08.07.2006 17:22:38)
Kyllä toimii mulle. Hieno levy. Välillä pakkaa hymyilyttämään kun niin selkeästi on parissa biisissä käyty Queenin stemmalaulukomerolla. Ja suorastaan tyrkähdys pääsi Assassinin alkaessa. Odotin jo möreän miesäänen alkavan kertomaan Michael Knightin tarinaa. Knights Of Cydonian voisi kuvitella vaikkapa Teräsbetonille käännösbiisiksi. ;-) Ja paitakin oli tälle plösölle just sopiva. Olen samaa mieltä Mix-lehden arvostelijan kanssa. 10-
Sama se on rakastit minua tai et - sinä huonoa musiikkia kuuntelet. Sull' on tylsiä kavereita, huonot jutut eikä stereoita ollenkaan...
Kosminen
08.07.2006 17:21:32

Ja suorastaan tyrkähdys pääsi Assassinin alkaessa. Odotin jo möreän miesäänen alkavan kertomaan Michael Knightin tarinaa.

Heh, itelläki meinas mennä kahvi väärään kurkkuun.
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
aikavaikea
08.07.2006 17:21:57
Nojoo, ymmärrän kyllä miksi tästä tykätään, mutta enpä jaksa enää tällaista kuunnella yhtään...

Sä oot niinq kasvanu yli kaikesta tällasesta massatuotannosta ja leijut korkeammassa tietoisuudessa. Mä olen kamalan kateellinen sulle! Rispekt.
Sama se on rakastit minua tai et - sinä huonoa musiikkia kuuntelet. Sull' on tylsiä kavereita, huonot jutut eikä stereoita ollenkaan...
HaloOfFlies
08.07.2006 17:48:23

Nyt lähti levy tilaukseen. Ensi viikolla kuunteluun sitten.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Toveri
09.07.2006 12:31:00

Tuli tuossa pari päivää kuunneltua kyseistä lättyä. Ihan pirun kova. Muse löysi tien sydämeeni.
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Juzzu
09.07.2006 14:16:35
Sä oot niinq kasvanu yli kaikesta tällasesta massatuotannosta ja leijut korkeammassa tietoisuudessa. Mä olen kamalan kateellinen sulle! Rispekt.

Buhahaha :o) Oikke!
Pitääkin käydä hakemassa uusin Muse levykaupasta jahka kerkiän.
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
ydinaukio
09.07.2006 18:56:35

Kiitti. Syy, miksi en enää jaksa kuunnella Musea on tottakai juuri tuo.
Rattata
10.07.2006 14:01:16
Todella hyvä levy. Parhaita biisejä en listaa koska niitä on niin paljon. Ei yhtään huonoa biisiä, monta loistavaa.

Olen jopa alkanut pitämään tuosta Supermassive black holestakin :)
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
carlos
10.07.2006 14:44:04
Olen jopa alkanut pitämään tuosta Supermassive black holestakin :)

No älä vähän! Toi on ihan sikakova biisi! :)
Don't waste your time or time will waste you.
Raimo
10.07.2006 15:58:13

Hyvä levy, ehkä bändin paras... Mut ykskään biisi ei ole viel itelläni noussut niiden 3-4 parhan joukkoon bändin koko tuotannosta. Mutta monta aika läheltä liippaavahan tuolla on.
Blah.
Osmo
11.07.2006 10:28:17
Hyvä levy, ehkä bändin paras... Mut ykskään biisi ei ole viel itelläni noussut niiden 3-4 parhan joukkoon bändin koko tuotannosta. Mutta monta aika läheltä liippaavahan tuolla on.

Eihän tässä olekaan ne yksittäiset biisit se juttu, vaan kerrankin loppuun asti hiottu ja toimiva kokonaisuus. Helvetin hyvä näin!
Pixies.
Juntunen
11.07.2006 15:12:20

Eihän tässä olekaan ne yksittäiset biisit se juttu, vaan kerrankin loppuun asti hiottu ja toimiva kokonaisuus. Helvetin hyvä näin!

Juu pari semmosta selkeästi hitimpää vetoa on, mutta kokonaisuus on haastavampi kuin aiemmilla levyillä. Aiemmat levyt on iskeny helpommin heti alkuunsa. Tuo Map Of The Problematique mullakin nousi heti suosikiksi. Myös Supermassive Black Hole yllätti jotenkin positiivisesti, vaikka sen Myspacessa jo pääsinkin tsekkaamaan ennen levyn ilmestymistä.

En ois 10 vuotta sitten voinu uskoakkaan pitäväni tällaisesta musiikista ja vieläpä tällaisella laulajalla. Nyt menee täysiä.
Letkeästi funkkaavaa alternativerymistelyä: Dian. Myös MySpacessa.
Rattata
11.07.2006 16:50:30
Tuo Map Of The Problematique mullakin nousi heti suosikiksi.

Sama juttu. Kertakaikkisen mahtava biisi.
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
Miihkis
11.07.2006 21:38:37

Olin aiemmin kuullut Muselta tasan yhden biisin (Time is Running Out) mutta muuten bändin tuotanto on ollu kokolailla tuntematonta meikäläiselle. Uus levy soinut pariin kertaan taustalla, mutta nyt vasta otin ekaa kertaa asiakseni kuunnella sen oikeen ajatuksella läpi - ja olipa ihan järjettömän kovaa tavaraa!

Bändi kuulostaa oikeasti isolta, ja musiikin mahtipontisuudesta tulee enemmän tai vähemmän Queen mieleen. Näin jo sieluni silmin miten Wayne's Worldissa tyypit moshaavatkin autossa Knights of Cydonian tahtiin Bohemian Rhapsodyn sijasta =D
ganesha
11.07.2006 22:25:45
ok levy mutta ei niin hyvä kuin edellinen. pari tylsempääkin raitaa joukossa. mutta äärimmäisen hienoa soitantaa kyllä.
viina. hanuri. ja naiset.
kyuss
11.07.2006 23:40:42 (muokattu 12.07.2006 12:01:25)
Myspacesta kertakuuntelulla joudun toteamaan levystä, että ei siinä ollut muuta erityisen hienoa ku viimeinen biisi Knights of Cydonia.

En olisi koskaan uskonut ostavani Muse-albumia. Näin kävi, mokoma tarttui sittenkin.
Antsa
12.07.2006 07:13:18
Supermassive Black Hole on ehkä huonointa mitä olen kuullut vuosiin. Erilaisiin nuoriin uppoavaa androgyyniujellusta.
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
nikomati
12.07.2006 10:55:59

Supermassive Black Hole on ehkä huonointa mitä olen kuullut vuosiin. Erilaisiin nuoriin uppoavaa androgyyniujellusta.

kai mä sitten olen erilainen nuori, sillä muhun se kyllä uppoaa täysin.
hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)