Aihe: Iron Maiden - Nostalgiatrippi vai oikeasti hyvää jytää?
1 2 3 4 5 6
...And Justice For All
15.02.2005 20:28:58
No niin, no niin, no niin! Siitä se lähtee. Ei muuta, kuin jammailet vain ensin kaikessa rauhassa NOTB:n kanssa ja sitten vaikka kronologisesti lähdet siirtymään koko elämän mittaisella Maiden matkalla. Ennen kuin huomaatkaan, olet heinäkuussa laulamassa "Hallowed be thy namea" Hartwall areenalla meidän tuhansien muiden kanssa.

Veikkaanpa että en....:(
en haluaisi maksaa lipusta 600€ mustan pörssin hintaa, lienee nyt loppuunmyyty molemmat illat? :S
Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!!
Zam.
18.02.2005 12:53:28

Hyvä kirjoitus joo. Olen itsekkin pitänyt Eppu Normaalia aina suomen Iron Maidenina.

Mutta maku asia on se mikä maiden albumi on mieleen ja mikä ei.

Itse pidän viidestä levystä jotka ovat ylitse muiden.
7th son, piece of mind, killers, powerslave ja number of the beast.
Deathrace King
18.02.2005 14:45:12

Hyvä kirjoitus joo. Olen itsekkin pitänyt Eppu Normaalia aina suomen Iron Maidenina.

Jos joku on Suomen Maiden, niin se on sitten Machine Men. Eikä sekään nyt ihan Maidenilta kuulosta laulajaa lukuunottamatta.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
PoLFus
18.02.2005 18:41:43

Lapion linjoilla olen ja myös menen 7.7 hyppimään keikalle!
"Hippi mieheksi." - Mirrinsane
sellisti
20.02.2005 12:34:24
Sanokaas, kumpi olisi kannattavampi ostos Brucen paluun jälkeisestä tuotannosta - Brave New World vai Dance of Death? Vai kannattaako ostaa molemmat? Cdon myisi aika edullisesti kumpaakin, mutta ajattelin etten osta sikaa säkissä. Eli mitä mieltä kyseisistä levyistä ollaan?
Musiikista nauttiminen ei edellytä sen ymmärtämistä. Musiikin ymmärtäminen ei estä siitä nauttimista.
lapio
20.02.2005 14:31:46

Sanokaas, kumpi olisi kannattavampi ostos Brucen paluun jälkeisestä tuotannosta - Brave New World vai Dance of Death? Vai kannattaako ostaa molemmat? Cdon myisi aika edullisesti kumpaakin, mutta ajattelin etten osta sikaa säkissä. Eli mitä mieltä kyseisistä levyistä ollaan?

Molemmat ovat kyllä tosi hyviä. Dance of death ehkä hitusen parempi kokonaisuutena.
Judas Priest GTJ: 8 . Pasin seikkailut.
Deathrace King
20.02.2005 23:40:35

Sanokaas, kumpi olisi kannattavampi ostos Brucen paluun jälkeisestä tuotannosta - Brave New World vai Dance of Death?

Brave New World ehdottomasti. Omaa paremman biisimateriaalin, Bruce laulaa siinä hitusen paremmin ja soundit ovat täydelliset. Dance Of Deathin loppupään biisit ovat minusta aika huonoja, ja poikkeavat Maiden linjasta hiukan liikaa.
PoLFus
21.02.2005 20:56:31

Molemmat ovat kyllä tosi hyviä. Dance of death ehkä hitusen parempi kokonaisuutena.

Tämäpä tämä.
"Hippi mieheksi." - Mirrinsane
yellow
21.02.2005 21:09:22 (muokattu 21.02.2005 21:09:37)
Dance of death. BNW on hyvä ja rankka levy, mutta DoD:issa on vaan sitä jotakin. Mukana on vähän progeaineksiakin, eli vaihtelu joskus virkistää. Biisit ovat lähes kaikki huippukamaa.
sellisti
21.02.2005 22:23:37
Kiitän kaikkia vastanneita, ja vedän sellaisen johtopäätöksen, että taitaa kannattaa hankkia molemmat, jos kumpaisessakin on kerran paljon hyvää.

Kiitos.
Musiikista nauttiminen ei edellytä sen ymmärtämistä. Musiikin ymmärtäminen ei estä siitä nauttimista.
-Mickill-
21.02.2005 22:28:32
Minä suosittelisin kyllä Brave New Worldia, yllätti todella positiivisesti. Yksi parhaista Iron Maidenin lätyistä, top-3 kamaa. Dance oli sitten vähän ehkä pettymys..
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
MV
21.02.2005 22:41:36
Kysäisen sitten Rock in Rio dvd-setin laatua?

Olen nähnyt siitä yhden vedon...Fear of the darkin mikä sai minut melkein kastamaan housuni...Jumalauta sitä yleisön mylvintää:)

Olen jossain arvostelussa kuullut kyseisestä dvd:stä että olisi paras musa-dvd ikinä?

Olisi myös ehkä hyvä ensihankinta maidenina kun hintaakin näyttää enää olevan noin kakskymppiä?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Flash
22.02.2005 07:56:41

Olen jossain arvostelussa kuullut kyseisestä dvd:stä että olisi paras musa-dvd ikinä?

No ei nyt sentään, mutta erittäin hyvä hankinta toki. Etenkin kun sitä saa nykyisin alle kahdellakympillä. Muistaakseni ainakin omassa levyssäni oli äänen kanssa vähän jotain häikkää.. En nyt muista varmasti kun on niin monta kuukautta siitä kun katoin tuon kokonaan.
There Is A Light That Never Goes Out
lapio
22.02.2005 09:56:35

Jos Maidenilta jonkun DVD:n haluaa niin tämä on mielestäni ihan hyvä valinta. Tuskin tulet pettymään. Ainoa asia, joka minua ärsytti tässä on 4:3 kuvasuhde. Lisäksi pahvinen kotelo oli aika huono, levyjen pidikkeet irtosivat heti ja alkuperäinen liima töhri levyt, mutta liimasin ne takaisin erikeeperillä ja nyt pysyvät hyvin.

Mutta kuten huomaat nämä mainitsemani puutteet olivat täysin levyn sisällön laatuun liittymättömiä eli muuta vikaa ei paketissa ole.
Judas Priest GTJ: 6 . Pasin seikkailut.
Aleksi-serkku
22.02.2005 14:00:34

Olen nähnyt siitä yhden vedon...Fear of the darkin mikä sai minut melkein kastamaan housuni...Jumalauta sitä yleisön mylvintää:)

Rokkiriio on kyllä ihan ostamisen arvoinen paketti, kovaa biisiä kovan biisin perään. Ainut asia mikä itteäni Rock in Riossa harmittaa on se, ettei Somewhere in Timelta ole mukana yhtään biisiä, ja Powerslaveltakin vaan yksi, Two Minutes to Midnight.

Ja jos Fear of the Dark kakatutti, ootahan kun kuulet Clansmanin tai Blood Brothersin.
"Look at them. Bloody catholics. Filling the bloody world up with bloody people they can't afford to bloody feed. MEKKALA #4
Viceroy
22.02.2005 14:14:52

Jos Maidenilta jonkun DVD:n haluaa niin tämä on mielestäni ihan hyvä valinta. Tuskin tulet pettymään. Ainoa asia, joka minua ärsytti tässä on 4:3 kuvasuhde. Lisäksi pahvinen kotelo oli aika huono, levyjen pidikkeet irtosivat heti ja alkuperäinen liima töhri levyt, mutta liimasin ne takaisin erikeeperillä ja nyt pysyvät hyvin.

Hey! Sama juttu - mulla vaan levy ei toimi enää kunnolla :(
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Deathrace King
22.02.2005 16:41:13

Jep. No ehkä Panteran Vulgar DVD:n jälkeen ;)
BestOf
22.03.2005 20:03:43
No ei nyt sentään, mutta erittäin hyvä hankinta toki. Etenkin kun sitä saa nykyisin alle kahdellakympillä. Muistaakseni ainakin omassa levyssäni oli äänen kanssa vähän jotain häikkää.. En nyt muista varmasti kun on niin monta kuukautta siitä kun katoin tuon kokonaan.

Rock In Rio on usean tunnin mittainen jatkuva orgasmi.
BestOf
22.03.2005 20:05:52
Pai tö vei, Eppu Normaali on ehdottomasti Suomen Maiden ja siksi ne ovatkin kaksi lempi yhtyettäni. Molemmat tekevät musiikkia vain tekemisen ilosta ja vielä helevetin hyvin. Oikeastaan melkein mikä tahansa musiikki kuulostaa teennäiseltä Eppujen ja Maidenin jälkeen. Tai siis on tietysti poikkeuksia (kuten Juice Leskinen), mutta siis...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)