![]() 26.02.2005 12:07:22 | |
---|---|
tup spagetti vahongi levy oli itselle aluksi pieni pettymys mutta pienen kypsymisen jälkeen olen alkanut arvostamaan ko. lättyä paljon. ja pidän niistä biiseistä. levyn sisäkansissahan lukee että tee itsellesipalvelus ja etsi käsiisi alkuperäiset levytykset. jätkät halusi levyttää sitä musaa mitä he ovat nuorempina kuunnelleet ja niiden bändien juttuja jotka on vaikuttanut gunnareiden musaan. rocki levynä mun mielestä erittäinkin toimiva pakkaus. ja harva bändi julkaisee tuollaisia cover biisi levyjä. levy on enemmänkin kunnian osoitus. joidenkin mielestä rahastus siinä haisee, ehkä siinä on sitäkin, mutta mulle ihan sama onko vai ei. levy toimii jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni | |
![]() 26.02.2005 14:20:33 | |
Kyllä se on täysi rahastus :) Bändi oli suosionsa huipulla ja siitä haluttiin repiä kaikki markkinapotentiaali irti. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" | |
![]() 27.02.2005 05:12:17 | |
Huumorimiehiä? Taitaa MrQ kyllä kuulua samaan kastiin myös. joo ei sitä gunnaria voi vakavasti ottaa. naurettavaa pelleilyä. | |
![]() 27.02.2005 13:03:12 | |
joo ei sitä gunnaria voi vakavasti ottaa. naurettavaa pelleilyä. Kuka niin on sanonut? GN'R oli kova bändi, mutta nuo mielipiteesi ovat niin naurettavia, että keräisivät varmasti suosiota tuolla huumori-osastolla. "GN'R vei rockin niin pitkälle ettei sitä ole enää mitään järkeä tehdä" "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock Lue Motörhead-keikkatunnelmat | |
![]() 27.02.2005 19:24:57 | |
"GN'R vei rockin niin pitkälle ettei sitä ole enää mitään järkeä tehdä" Tiiäkkö mitä? Mä olen periaatteessa perin pitkäpinnainen mies, enkä netin anonymiteetin takia ala hermojani menettämään ihan vähästä, mutta alkaa sappi maistumaan kun lukee näitä sun juttuja. Juttu on se että a) On vaikea ottaa vakavissaan ikäisesi kaverin mankumisia etenkin kun ne ovat niin hemmetin yksipuolisia. Sulla puuttuu elämänkokemusta aivan helvetisti liikaa että voit alkaa toitottamaan kavereille jotka on pelanneet bisnestä puolta pidempään kuin sinä, etenkin kun ammattitaitosi ja tietämyksesi rajoittuu yhteen ainoaan asiaan. ja b) Vaikka inhottaakin sanoa tätä, niin teen sen silti: Mielipide on mielipide, eikä siitä tarvitse pitää. Siteeraisin voltairea tähän mutten jaksa. Toinen juttu on tämä, että hardrock siinä mittakaavassa kuoli pystyyn UYI:n jälkeen. Osaltaan asiaan vaikutti grungen tuleminen, mutta GnR teki kaiken niin paljon isommin ja paremmin ja elämää suuremmin kuin kukaan muu, ettei siitä olisi voitu mennä enää pidemmälle, mitenkään. Kyseessä oli skenejohtaja, jonka veroista ei ole ollut eikä tule olemaan. Jollakin Darknessilla olisi asenne ja rahkeet kohdallaan, ne vetävät kuitenkin tahallaan överiksi. Mutta ei se olisi enää sama asia. Eikä tämä ollut mielipide, vaan ihan silkka fakta. En nyt tarkoita sanoa että minä pidän gnr:stä enemmän kuin mistään, musta se on vain mahtava yhtye, mutta parempiakin on. Kuten kaikki mitä itse olen tehnyt ja ollut mukana. Tai deathmetal. | |
![]() 28.02.2005 02:13:44 (muokattu 28.02.2005 02:14:29) | |
Huvittavaa, että vedät tähän mukaan jotkut helvetin Darknesit sun muut. Unohdat kuitenkin, että on vieläkin olemassa bändejä jotka tekivät HARD rockia jo yli 10 vuotta ennen GN'R:ää ja ovat tehneet sitä jo melkein 30 vuotta kauemmin kuin mitä GN'R aikoinaan teki. Ja nyt väität, että GN'R vei jutun niin pitkälle ettei kenenkään, ei edes näiden vanhojen mestarien, ole enää mitään järkeä tehdä HARD rockia. Kuten huomaat, kirjoitin vielä "HARD" oikein isolla, jos sattuisit vaikka tajuamaan että hard rockilla ja UYI-levyillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tässä kun kuuntelee esim. AC/DC:n ja Motörheadin uusimpia ja vaikkapa Peer Güntin uusinta, niin ei voi kuin sanoa että kyllä se GN'R vei limaiset balladinsa niin pitkälle ettei kenenkään enää sen jälkeen olisi kannattanut tehdä HARD rockia. Että näin. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock Lue Motörhead-keikkatunnelmat | |
![]() 28.02.2005 02:35:34 | |
Äh ketä kiinnostaa?? ^^ Rock & Roll all night tai jotain.. np: Guns n'roses - Don't Cry Some asskicking rock & roll would be nice... | |
![]() 04.03.2005 14:24:12 | |
Huvittavaa, että vedät tähän mukaan jotkut helvetin Darknesit sun muut. Unohdat kuitenkin, että on vieläkin olemassa bändejä jotka tekivät HARD rockia jo yli 10 vuotta ennen GN'R:ää ja ovat tehneet sitä jo melkein 30 vuotta kauemmin kuin mitä GN'R aikoinaan teki. En unohda. Mikään niistä, toistan, ei kertakaikkiaan yksikään saavuttanut ilmiönä sellaista mittakaavaa kuin gansarit. Jälleen kerran tämä ei ole mielipidekysymys vaan fakta, enkä toitota yhtyeen erinomaisuutta muihin nähden. Toki en odota sinun pystyvän ikäsikään puitteissa ymmärtämään tosiasioiden ja mielipiteiden eroa. Ja nyt väität, että GN'R vei jutun niin pitkälle ettei kenenkään, ei edes näiden vanhojen mestarien, ole enää mitään järkeä tehdä HARD rockia. No mietitäänpäs. Get a grip -muistaakseni- tuli vielä UYI:n jälkeen, joka oli selkeästi ottanut reseptiinsä vaikutteita ko. tuplasta. Onko sen jälkeen tullut mitään mainittavaa stadionraockia? Mitään isoja keikkoja, jotain fossiileja lukuunottamatta? vrt, mccartney, stones tai acdc, joiden suosio on vakia/hitaasti kasvava, mutta jolla ei ole mitään tekemistä ilmiön kanssa. siitähän tässä on kyse. Ok, pointti on tämä, että edelleenkään, etenkään ja nimenomaan nämä vanhat mestarit eivät toden teolla ole tuoneet mitään uutta tai merkille pantavaa koko helvetin skeneen todella todella pitkään aikaan. Aerosmith sentään tajusi osoittaa muuntautumiskykynsä vastaamaan ajankuvaa menettämättä kuitenkaan omaa otettaan. Loistava esimerkki yhtyeestä joka kestää aikaa ja sen muutosta. Ei, hardrockia ei ole mitään järkeä tehdä enää. Eri asia on, että tykkääkö sen tekemisestä. Sehän ei ole järjestä kiinni. Mutta sisällöllisesti kaikki ennen gansareita, toistan, kaikki ennen gansareita jäävät kauas taakse eikä sen jälkeen ole tai oikeastaan edes voisi tulla mitään mikä ei olisi löysä pastissi ko. yhtyeestä. Kuten huomaat, kirjoitin vielä "HARD" oikein isolla, jos sattuisit vaikka tajuamaan että hard rockilla ja UYI-levyillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Niinno. Mä en pitäisi accadaccaa hardrockina, rock n´rollina korkeintaan. GnR kuitenkin on vain se yhtye joka MÄÄRITTELEE monille hardrockin. Toki mukana on aina pari kaveria jotka juna jätti asemalle joiden on pakko inistä aina hanttiin kun heidän mielipidettään kehdataan kyseenalaistaa tavalla tai toisella. Tässä kun kuuntelee esim. AC/DC:n ja Motörheadin uusimpia ja vaikkapa Peer Güntin uusinta, niin ei voi kuin sanoa että kyllä se GN'R vei limaiset balladinsa niin pitkälle ettei kenenkään enää sen jälkeen olisi kannattanut tehdä HARD rockia. Joo, puhutaanpa vähän aikaa Moottripäästä. Sehän on heavy metallia... tai oikeastaan speedin kanta isä, mutta jos sua lohduttaa, niin voit toki luokitella sen rokiksi... anteeksi hard rockiksi. Toi on jännää että murrosiässä on tämä ilmiö että ruvetaan inisemään ja kierimään vaivautuneena kun tulee vähän jotain herkempää tavaraa. Älä huoli, kun rupeat saamaan naisia punastumatta niin alkaa tämäkin juttu valkenemaan. Tietenkään en oleta että voisit tajuta sitä kontrastin merkitystä mikä yhtyeellä on jos, tuottaa samalle kokonaisuudelle estrangedin sekä you could be minen... ok, voi olla että menee levy sekaisin, so what, rankkuudesta herkkyytteen siirtyminen saumattomasti tuolla tavalla kertoo rehellisyydestä, tulkinnan taidosta, ilmaiusun vapaudesta, taiteellisesta ymmärryksestä sekä ymmärryksestä viitekehyksestä. Nämä kaikki ovat osa-alueita joita muusikon kuin muusikon tarvitsee ymmärtää. Etenkin sävellystaitoisen sellaisen. | |
![]() 04.03.2005 14:36:58 | |
Toki en odota sinun pystyvän ikäsikään puitteissa ymmärtämään tosiasioiden ja mielipiteiden eroa. Toi on jännää että murrosiässä on tämä ilmiö että ruvetaan inisemään ja kierimään vaivautuneena kun tulee vähän jotain herkempää tavaraa. Älä huoli, kun rupeat saamaan naisia punastumatta niin alkaa tämäkin juttu valkenemaan. Ihan vitun asiallista! Annapas nyt Markku-poika jo tuon tukustelun olla. En tiedä muista, mutta tuo näsästelysi Anguksen kanssa alkaa ainakin minua jo nyppiä. Ja ei, en ole sen kummemmin kummankaan puolella omine mielipiteineni. I'm tired of the old shit, let the new shit begin -E- | |
![]() 04.03.2005 14:48:55 (muokattu 04.03.2005 14:51:00) | |
Ihan vitun asiallista! Annapas nyt Markku-poika jo tuon tukustelun olla. En tiedä muista, mutta tuo näsästelysi Anguksen kanssa alkaa ainakin minua jo nyppiä. Ja ei, en ole sen kummemmin kummankaan puolella omine mielipiteineni. Noniin, mainitaanko päivänselvät asiat taas? Jos joku lähtee ärsyttämään minua, se leikin kestäköön. Etenkään natiaisilta en katso hyvällä mitään ipittämistä. Tai siis keneltäkään, joka ei ole ansainnut paikkaansa silmissäni. Sitäpaitsi itseänikin ällötti tuossa "täysi-ikäisyyden" kieppeillä siirappinen musiikki, eli sikäli ymmärrän kyllä. Ja kerrataan vielä että mielestäni gansarit on vain hyvä yhtye. ei niissä mitään spesiaalia mielestäni ole. Muutakuin ne shortsit ja akselin kolanvetopaussit jonka päälle soitettiin livenä puolentunnin rumpusooloja... lisäksi, neljätoista vuotta minua vanhempana en kehoittaisi paljoa pojuttelemaan.... ;-D | |
![]() 04.03.2005 15:31:23 | |
lisäksi, neljätoista vuotta minua vanhempana en kehoittaisi paljoa pojuttelemaan.... ;-D No toi nyt oli lähinnä sen sinun vastaavan harrastuksesi innoittamana. Vai paljonko vanhempi sinä olitkaan Angusta? Vaan tämä tästä nyt. Hymiö. I'm tired of the old shit, let the new shit begin -E- | |
![]() 04.03.2005 19:49:34 | |
kyl GN´Rn kuuluisimmat on niitten omia biisejä et kyl se on ollu ehkä kovin kaikista | |
![]() 04.03.2005 21:15:43 | |
No toi nyt oli lähinnä sen sinun vastaavan harrastuksesi innoittamana. Vai paljonko vanhempi sinä olitkaan Angusta? Vaan tämä tästä nyt. Hymiö. puolet vähemmän, itseasiassa... | |
![]() 04.03.2005 21:49:25 | |
kyllä se GN'R vei limaiset balladinsa niin pitkälle ettei kenenkään enää sen jälkeen olisi kannattanut tehdä HARD rockia. Limaiset balladit on aina kuulunu hard-rockkiin, sori vaan. Mötley, Kissi, Cinderella, Hanoi, Bon Jovi, Queensryche yms...jopa tällainen rankan musiikin pioneeri kuin METALLICA on tehnyt limaisia balladeja. Samoin yksi löytyy Judas Priestiltä Ja kuten joku tässä jo sanoi...ei jumalauta, laajenna tajuntaasi. Hermostuin, myönnän. Pidän balladeista, erityisesti gnr:n balladeista. | |
![]() 04.03.2005 22:37:52 | |
On muuten tosi lapsellista MrQ haukkua jotain tyyppiä foorumilla hänen ikänsä perusteella. Itse olet NIIN vanha ja viisas. Onko nyt voittajafiilis? "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" | |
![]() 04.03.2005 22:47:14 | |
näin on balladit kuuluu asiaan, pitäähän ne naiset aina saada kehräämän jollei muuta syytä niihin ole. onpa ac/dc(kin) sortunut sellaiseen. mä en näi mitään pahaa niissä, ja Scorpions on sänkyrokin mestari. Hell bent for leatherman | |
![]() 04.03.2005 22:59:04 | |
On muuten tosi lapsellista MrQ haukkua jotain tyyppiä foorumilla hänen ikänsä perusteella. Ei se ikä ollut pääjuttu, osa vaan sitä. Tälläkertaa nostetaan hattua Markulle. Standin' with the fury that they had in '66 | |
![]() 04.03.2005 23:09:50 | |
Limaiset balladit on aina kuulunu hard-rockkiin, sori vaan. Mötley, Kissi, Cinderella, Hanoi, Bon Jovi, Queensryche yms...jopa tällainen rankan musiikin pioneeri kuin METALLICA on tehnyt limaisia balladeja. Samoin yksi löytyy Judas Priestiltä Ja kuten joku tässä jo sanoi...ei jumalauta, laajenna tajuntaasi. Heti alussa olen sanonut, että pidän Gunnareista ja mielestäni Illusionit ovat hienoja levyjä ja tykkään kuunnella myöskin niitä "herkempiäkin" kappaleita. Olen vain täysin eri mieltä siitä miten MrQ yrittää tehdä GN'R:stä suurempaa kuin se oli. GN'R:hän oli yhdelle sukupolvelle toki iso juttu, mutta saman jutun on tehnyt jo moni muu bändi paljon aikaisemmin. Tämän vuoksi en näe mitään järkeä asettaa GN'R:ää niin suurella jalustalle kuin mille MrQ sen asettaa. Puhut tuossa, MrQ, nyt näköjään että uusien bändien ei ole enää mitään järkeä tehdä hard rockia, eihän tämä tietenkään totta ole (rock tulee elämään aina ja ikuisesti ja sitä tullaan soittamaan autotalleissa ympäri maailmaa, mutta suosioon näyttää pääsevään vain nämä surkeat yksilöt), mutta jos leikitellään tällä ajatuksella, niin kyllä se hard rockin teko olisi sitten kannattunut lopettaa jo paljon ennen GN'R:ää. Sitäpaitsi, mitä ihmettä selität että jos joku rupeaa sulle "vittuilemaan" (vai miten se olikaan) niin varmasti annat takaisin? Itsehän tämän aloitit tuolla turhalla provosoinnillasi tuolla aiemmassa AC/DC-keskustelussa, ja vieläkin jatkat samaa rataa. Turhaan minulle iästäni puhut, kun itset näytät ainakin henkisesti olevan vieläkin paljon nuorempi. Uusi AC/DC threadikin aloitettiin ja alussa nimenomaan puhuttiin, että jätetään se aihe mikä edellisen threadin lukitukseen johti kokonaan väliin (tämä ei siis tarkoita negatiivisiä mielipiteitä, vaan juuri sitä aihetta mistä tässäkin keskustellaan), mutta silti sinun oli pakko tulla samasta aiheesta keskustellaan. Kohta varmaan menee taas threadi lukkoon.... "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock Lue Motörhead-keikkatunnelmat | |
![]() 06.03.2005 02:03:15 | |
On muuten tosi lapsellista MrQ haukkua jotain tyyppiä foorumilla hänen ikänsä perusteella. Itse olet NIIN vanha ja viisas. Onko nyt voittajafiilis? vammaisen kiusaamisesta? Ei yleensä. hävettää ennemminkin. | |
![]() 06.03.2005 02:16:14 | |
Olen vain täysin eri mieltä siitä miten MrQ yrittää tehdä GN'R:stä suurempaa kuin se oli. En yritä. Se ei minulle mikään merkittävä yhtye ole, satun vain pitämään siitä. Gahhhh... Tässä on kyse ilmiöstä ja sen laajuudesta, josta et voi mitenkään käsittää mitään, kun et ollut paikalla. Sama pätee acdc:hen. Jos isi sanoo että se oli kova juttu silloin nuorena, se sama pätee tähän, kummastakaan sulla ei ole mitään vitun hajua. GN'R:hän oli yhdelle sukupolvelle toki iso juttu, mutta saman jutun on tehnyt jo moni muu bändi paljon aikaisemmin. Jep, moni on soittanut rokkia sen eri muodoissaan ennen ja jälkeen gnr:in. Mikään ei soittanut ennen tai jälkeen niin laajan skaalan biisejä, tuossa tarkassa koulukunnassa eikä villinnyt porukkaa losista tokioon saakka niin kokonaisvaltaisesti, sitä ajan takaa... Turhaan, toki. Tämän vuoksi en näe mitään järkeä asettaa GN'R:ää niin suurella jalustalle kuin mille MrQ sen asettaa. Henkilökohtaisesti en pidä edelleenkään gansareita kovin isona juttuna. Hyvä bändi, mikäs siinä. Emmä niitä missään ihmeellisessä arvossa pidä. Kuten sanoin, en odotakkaan että lapsen mieleltäsi voisit ymmärtää faktan ja mielipiteen eron. Puhut tuossa, MrQ, nyt näköjään että uusien bändien ei ole enää mitään järkeä tehdä hard rockia, eihän tämä tietenkään totta ole (rock tulee elämään aina ja ikuisesti ja sitä tullaan soittamaan autotalleissa ympäri maailmaa, mutta suosioon näyttää pääsevään vain nämä surkeat yksilöt), mutta jos leikitellään tällä ajatuksella, niin kyllä se hard rockin teko olisi sitten kannattunut lopettaa jo paljon ennen GN'R:ää. Samaa mieltä sikäli että se todellakin olisi kannattanut lopettaa helvetin kauan enne UYI:tä. Piljoona hardrock/AOR bändiä tekemässä samaa pliisua paskaa, jestas, ei kiitos. Mutta mielipiteeni on edelleen vakio: mikään ennen gansareita tai etenkään mikään sen jälkeen ei ole... merkittävää, sillä gandarit tekivät sen paremmin ja isommin. Edelleenkään tässä ei ole mielipiteestä kyse. Voi olla että pearl jam ainakin amerikassa myi enemmän kuin gnr, mutta eipähän hemmetti soikoon tehneet sinnepäinkään samallaista musiikkia. Sitäpaitsi, mitä ihmettä selität että jos joku rupeaa sulle "vittuilemaan" (vai miten se olikaan) niin varmasti annat takaisin? koitahan miettiä. Itsehän tämän aloitit tuolla turhalla provosoinnillasi tuolla aiemmassa AC/DC-keskustelussa, ja vieläkin jatkat samaa rataa. Minun provosointini ei ole ikinä turhaa. Turhaan minulle iästäni puhut, kun itset näytät ainakin henkisesti olevan vieläkin paljon nuorempi. Se on totta mutta mä olenkin vesipää ja keskonen. Kohta varmaan menee taas threadi lukkoon.... Passaa mulle. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)