Aihe: Saxon
1 2 3 4 5 6
Velli
24.02.2010 02:00:12
On tämä debyytti vain ihan perkuleen hyvä lätty! Etenkin Judgement Day, Big Teaser ja Rainbow Theme/Frozen Rainbow kolahtavat kovasti! Rumpali Pete Gillillä on puskeva soittotyyli, joka toimii tällaisessa biisimateriaalissa mun mielestä erittäin hyvin.
Mad-Mike
26.02.2010 09:51:50
Kopioin tännekin samaa kirjoitusta mitä aiempaankin saxon-ketjuun. Itse bändiin tutustuin Ride Like The Wind kappaleen myötä (yök) no ei vainkaan ihan jees biisi mut sitä kautta sitten tuli hommattua lainaa kaverilta se Destiny levy ja Forever Free ja kyllä kolisi. Ikävä vähä myöntää mut jos multa tulisi bändiä ekaa kertaa kuuleva henkilö kyselee et mikä levy kantsis ostaa ekana sanoisin et Destiny ihan sen takia vaan että se o radioystävällisempi ja sen takia helposti lähestyttävä levy. Ainakin itselläni toimi ja myös vanhempaa/uudempaa tuotantoa kuulleena pidän bändistä edelleen enkä pettynyt kumpaankaan tyyiin.

Bändillä on niin paljon hyviä kappaleita että vaikea listata niitä mut koitetaan:

I Can't Wait Anymore
Dogs Of War
Rock The Nations
Never Surrender
Dallas 1 p.m.

listaa voisi jatkaa loputtomiin...
-Ei se nopeus vaan se taito-
Velli
26.02.2010 16:41:30
Eb-tuning:

I Can't Wait Anymore
Dogs Of War
Rock The Nations
Never Surrender
Dallas 1 p.m.

listaa voisi jatkaa loputtomiin...

I Cant Wait Anymoresta on muuten kaksi eri versiota. Se destiny-lätyn versio ja sitten sinkkuversio, joka on maksimiin tuotettu. Itse pidän jälkimmäisestä versiosta enemmän. Dallas 1 p.m. on kyllä hyvällä tavalla ilkeän kuuloinen biisi!
Icy-Sun
26.02.2010 17:16:22
Velli: Rumpali Pete Gillillä on puskeva soittotyyli, joka toimii tällaisessa biisimateriaalissa mun mielestä erittäin hyvin.

Motörheadissakin toimi. Harva sitä on kyllä siellä älyttömästi huomioinutkaan. Nigel on minulle silti se the Saxon-rumpali.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)